Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
5 al? Da's knap.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit voor raid, 5/8 down zonder maar enige concentratie
En Raidfinder
We hadden 8/8 wel kunnen halen, maar mensen moesten wegquote:
Je kan maar 4 bazen doen. Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hadden 8/8 wel kunnen halen, maar mensen moesten weg
Volgende week maar heroics. Ik dacht dat Firelands faceroll was...maar dit...
Waar heb jij het overquote:Op donderdag 1 december 2011 00:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan maar 4 bazen doen. Dat bedoelde ik eigenlijk.
dat is juist een makkelijkequote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb er nu 2 down waarvan 1 best pittige, met die slimes die naar de baas toelopen dat je de goede moet killen. Maar nu ga ik slapen
Ik zag het ook in de guild. Iedereen die aan het raiden was en vaak alles 1 shotten.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Friday12 het volgende:
net even 4/4 LFR gedaan alles one shot
Gefeliciteerd. En mag ik zeggen dat ik het een beetje weird vind.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Isabeau het volgende:
BedanktHeb wel een erg leuke dag gehad hoor
En ik heb zelf ja gezegd, dus moet niet zeuren.
En met oud en nieuw ben je ook om 00:01 online om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Zag het laatst in een you tube filmpje. Te bizar voor woorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
Feli Isa. Moet zeggen dat we zelf ook raiden als we jarig zijn eigenlijk.
Nee, dat niet. Dan ben ik een beetje teut terwijl vrienden hier zijn, die we kennen van WoW. xDquote:Op donderdag 1 december 2011 08:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En met oud en nieuw ben je ook om 00:01 online om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Zag het laatst in een you tube filmpje. Te bizar voor woorden.
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dan ben ik een beetje teut terwijl vrienden hier zijn, die we kennen van WoW. xD
Als je mensen hebt dit weten wat ze moeten doen misschien, echt 3x gewiped daar toen begonnen ze met kicken, daarna ging het meteen goed.quote:
Vergeet niet dat het via raidfinder NOG makkelijker is dan de normal mode... en die is al te makkelijk lol :xquote:Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef Smoofie het volgende:
Wtf is dit voor raid, 5/8 down zonder maar enige concentratie
En Raidfinder
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
Dat is best wel triest eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 08:40 schreef Silmarwen het volgende:
Waarom? Ik heb een hekel aan verjaardagen, bovendien vier ik mijn verjaardag zelden tot nooit op de dag zelf, maar meestal in het weekend en dan vaak overdag ivm kleine kinderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is best wel triest eigenlijk
Als je het op een andere dag viert snap ik het nog wel en ik vind verjaardagen ook niet veel aan maar je gaat toch niet bijvoorbeeld je bezoek ofzo afzeggen omdat je moet raiden?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb een hekel aan verjaardagen, bovendien vier ik mijn verjaardag zelden tot nooit op de dag zelf, maar meestal in het weekend en dan vaak overdag ivm kleine kinderen.
Dus als ik op een maandag jarig ben, ga ik 's avonds gewoon lekker raiden. Je doet toch wat je leuk vindt op je verjaardag?
Ik vind in een kringetje zitten, de hele avond iedereen cateren met koekjes en hartige hapjes, niet leuk. Een BBQ op een zondagmiddag, en daarna opruimen en lekker nog even WoW spelen, vind ik wel leuk.
Of moeten we gezellig samen op de bank zitten, suf tv kijken en een raid skippen omdat ik jarig ben en dan niet mag WoW'en? Dat is pas triest.
Nee, ik ga geen dingen afzeggen voor raids, maar ik zou ook niet snel afspreken op een raidnight. Ik raid twee keer per week, dan heb ik nog 5 dagen over. Moet toch wel lukken. Bovendien raiden we met vrienden.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je het op een andere dag viert snap ik het nog wel en ik vind verjaardagen ook niet veel aan maar je gaat toch niet bijvoorbeeld je bezoek ofzo afzeggen omdat je moet raiden?
dat is het idee er ook achter.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:25 schreef lifeblind het volgende:
Gisteravond alleen nog maar even End Time gedaan, die laatste boss, echt, ook al is je hele party dood, je gebruikt die zandloper en je begint weer van voren af aan, 5 keer achter elkaarHeb LFR nog niet geprobeerd, maar als ik het zo eens lees gaat dat nog leuk worden
Niet in die dungeonquote:Op donderdag 1 december 2011 10:31 schreef rihago het volgende:
[..]
dat is het idee er ook achter.
maar laatste boss? daarna komen er nog 2
huh daarna teleport je toch terug in de tijd en ga je verder?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:33 schreef lifeblind het volgende:
Nouja, als er mensen flink falen kunnen ze de volgende beurt gewoon vrolijk mee doen weer, dat is een beetje het rare(nou heeft ie ook een health pool van 19 miljoen, maar goed
)
En Murozond is de laatste boss in die dungeon daar hoor, heb Well of Eternity en Hour Of Twilight nog niet gedaan.
dacht al dat het aan mij lagquote:
Die raids en dungeons zijn wel grappig , maar dit ga ik niet nog 5/6 maanden vol houden tot de volgende uitbreiding tbh.. het is allemaal wel erg makkelijk ;/quote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef KataStrofe het volgende:
Ik vond die dungeons erg relaxed om te doen. Niet te moeilijk, wel leuk. Als ik de berichten hier zo lees moet ik dit weekend maar eens de Raidfinder gaan checken
Nou, ik vind van niet hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef Thybalt het volgende:
Valt me op dat ze in deze patch de moeilijkheidsgraad eindelijk een keer gescaled hebben. Van dungeons tot heroic raids is het nu eindelijk eens een goede leercurve.
dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef Friday12 het volgende:
mensen die alles makkelijk vindendoor dat gezeik dat het moeilijk is word het juist makkelijk gemaakt en als je moeilijk wil moet je maar hc raid doen
Mensen die alles willen facerollen voor free epixxxxquote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef Friday12 het volgende:
mensen die alles makkelijk vindendoor dat gezeik dat het moeilijk is word het juist makkelijk gemaakt en als je moeilijk wil moet je maar hc raid doen
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef Friday12 het volgende:
als je lekker rond wil lopen met alle gear en neits wil doen moet je hello kitty gaan spelen en het niet verneuken voor andere mensen
oh omdat alles zo easy is door gezeik van mensen die niet alles kunnen looten omdat het te moeilijk isquote:
Aah ja , idd.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh omdat alles zo easy is door gezeik van mensen die niet alles kunnen looten omdat het te moeilijk is
Ik heb nog steeds nachtmerries van die trollenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk dat ze met 4.1 en de Zandalari's, en met 4.2 en Firelands een hoop mensen weggejaagd hebben. De dungeons waren érg lastig toen ze net uit kwamen, en ik denk dat Blizzard van mening is dat er veel te weinig mensen Firelands gezien hebben. Ik weet niet hoe normal mode is, maar dat is denk ik de reden dat LFR en de nieuwe dungeons zo makkelijk zijn.
FL op normal mode was best makkelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk dat ze met 4.1 en de Zandalari's, en met 4.2 en Firelands een hoop mensen weggejaagd hebben. De dungeons waren érg lastig toen ze net uit kwamen, en ik denk dat Blizzard van mening is dat er veel te weinig mensen Firelands gezien hebben. Ik weet niet hoe normal mode is, maar dat is denk ik de reden dat LFR en de nieuwe dungeons zo makkelijk zijn.
Ik baal er een beetje van dat ze nu bij de random heroics staan, want ik deed ze eigenlijk nooit omdat ik ze gewoon klote vond. Maar ja, ik ben dan ook geen hardcore speler.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eerste keer was het best lastig ja. Laatste boss in ZG is nog steeds een bitch als je group de tactics niet goed kent.
Maarja imo zijn ze een beetje te ver doorgeslagen. Ik heb gisteren 2 nieuwe heroics gehealed, nadat ik ze allemaal als retri heb gedaan. En serieus, Stone Core is nog moeilijker om te healen.
Ik ben ook geen hardcore speler en ik doe ze ook gewoon, is niet moeilijk hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik baal er een beetje van dat ze nu bij de random heroics staan, want ik deed ze eigenlijk nooit omdat ik ze gewoon klote vond. Maar ja, ik ben dan ook geen hardcore speler.
Het zal voor een groot deel aan mijzelf liggen, dat wil ik best erkennen. Ik heb gewoon te weinig ervaring met het spel.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hardcore speler en ik doe ze ook gewoon, is niet moeilijk hoor.
Ben eigenlijk vorig jaar rond de kerst begonnen, toen van maart tot augustus weer pauze gehad. Verder kan ik wel aanraden ze een keer te proberen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het zal voor een groot deel aan mijzelf liggen, dat wil ik best erkennen. Ik heb gewoon te weinig ervaring met het spel.
Ik speel pas sinds begin dit jaar en heb nog niet de helft van alle content in het spel gezien
Ik zal er niet aan ontkomen nu ze onder de normal heroics zittenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk vorig jaar rond de kerst begonnen, toen van maart tot augustus weer pauze gehad. Verder kan ik wel aanraden ze een keer te proberen.
Heb je die nieuwe al geprobeerd? Ik ben niet bepaald een tophealer ofzo maar het ging to wel redelijk makkelijk moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zal er niet aan ontkomen nu ze onder de normal heroics zitten
Ik heb gisteren wel 3 gewone Heroics gedaan en die gingen verbazend goed. Ik had het idee dat er meer veranderd is, want ik had bij AoE spells van bazen het idee dat er veel minder damage gedaan werd als vooorheen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe al geprobeerd? Ik ben niet bepaald een tophealer ofzo maar het ging to wel redelijk makkelijk moet ik zeggen.
Ik dacht al even dat ik ineens een hele goede healer was geworden, want een HC healen ging me gister met gemak af, terwijl ik voor de laatste patch soms in een normal nog moeite had en constant mana moest drinken. Maar er is dus toch iets andersquote:Op donderdag 1 december 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe al geprobeerd? Ik ben niet bepaald een tophealer ofzo maar het ging to wel redelijk makkelijk moet ik zeggen.
Gewone HC en Zandalari gingen me al gemakkelijk af maar ik dacht dat deze een stuk moeilijker zou zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat ik ineens een hele goede healer was geworden, want een HC healen ging me gister met gemak af, terwijl ik voor de laatste patch soms in een normal nog moeite had en constant mana moest drinken. Maar er is dus toch iets anders
Ik loop grotendeels in quest-greens en een paar JP epics. Mijn healer is een altjequote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewone HC en Zandalari gingen me al gemakkelijk af maar ik dacht dat deze een stuk moeilijker zou zijn.
Link je armory eensquote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik loop grotendeels in quest-greens en een paar JP epics. Mijn healer is een altje
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef Friday12 het volgende:
Zelfs LFR is nu nog te moeilijk voor sommigeen let op dat ze die ook weer gaan nerfen
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee.
Wat een idioot. Speelt ze de eerste keer, meteen lopen klagen. Gaat hij zichzelf een dag later verbeteren dat hij ze toch te makkelijk vind.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef hans1988 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3056625980_!
Ja. Sinds 4.0 hebben ze 25m echt kapot gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef Junglebeast het volgende:
Ulduar was top. Na MC/BWL/Kara was dat de leukste raid ervaring. Jammer dat ze die mechanic niet hebben kunnen doorzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0.2%quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef TwyLight het volgende:
Dus jij vind het een goed plan om veel tijd, geld en moeite te stoppen in zaken die dan misschien 0.2% van de spelers gaat ervaren?
Sinds 2.0 hebben ze 10 en 25 kapotgemaakt, want het had 40 man moeten blijven. En ja, je kon wel 40 man bij elkaar krijgen voor raids, en nee, daar zaten geen noobs tussen, tenzij je zelf een noob was. (Dat was bedoeld voor Twy, die niet gelooft dat 40 man kan werken.)quote:Op donderdag 1 december 2011 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Sinds 4.0 hebben ze 25m echt kapot gemaakt.
Uhm...wtfquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
25 man is makkelijker dan 10 man dus zou het niet andersom moeten
Niet puggable i.i.g.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Sinds 2.0 hebben ze 10 en 25 kapotgemaakt, want het had 40 man moeten blijven. En ja, je kon wel 40 man bij elkaar krijgen voor raids, en nee, daar zaten geen noobs tussen, tenzij je zelf een noob was. (Dat was bedoeld voor Twy, die niet gelooft dat 40 man kan werken.)
Nee, maar raids horen niet puggable te zijn imo.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet puggable i.i.g.tenzij het op de moeilijkheidsgraad van LFR zit
Dan wordt het wel erg exclusief en helemaal niet meer de moeite waar op daar nog developers op te zetten denk je wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, maar raids horen niet puggable te zijn imo.
Mwah, als in 25 man 3 mensen falen, heb je nog steeds 13 dps over om de boss mee te doden. Als dat in 10 man gebeurd is al je dps doodquote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...wtf? 25 man is moeilijker dan 10m
Weet niet hoe jij hierbij komt.
Maar in 10m kun je makkelijkere goede mensen bij elkaar verzamelen (quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als in 25 man 3 mensen falen, heb je nog steeds 13 dps over om de boss mee te doden. Als dat in 10 man gebeurd is al je dps dood.
Same.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik wel echt goblin zijn btw maar geen horde
Als je mindere gear voor 10m krijg vind ik het fijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef TwyLight het volgende:
Imo zou 10 man gewoon prima te doen moeten zijn voor iedereen die gear uit de dungeons van die patch hebben en heroic alleen voor de mensen die hun leven aan WoW wijden zoals de vriend van Isabeau
Met 10 man bedoelde ik normal modes, sorryquote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je mindere gear voor 10m krijg vind ik het fijn.
Ik heb het niet mee mogen maken, maar ik geef je wel gelijk. Ze zouden bepaalde itemsets gewoon moeten linken door middel van dungeon/ raidrewards, nu kan ik een leuke set kopen met JP en VP terwijl er dus geen motivatie over blijft om bepaalde raids te doen omdat je er gewoon niet hoeft te komen. Ik zou ook liever zien dat bepaalde sets het gevolg zijn van bepaalde dungeons/ raids. Doe je ze niet dan blijf je altijd op een bepaald itemn level en kun je simpelweg niet hoger komen. Ik zou dan wel graag zien dat er voor iedereen in de raid een itemreward is die past bij hun classquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Als ik eerlijk ben, nieuwkomers my ass. Heb ik heel 4.0 en 4.1 gespeeld voor mijn ilvl372 gear, tientallen wipes. Komt de volgende patch, kunnen mensen die nog nooit een instance hebben gedaan ilvl372 krijgen van dungeons. Dan krijg ik echt een. Heb veel liever het TBC model, Vanilla was ook een beetje overdreven hardcore, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar in TBC kon je ook niet zomaar Sunwell in of BT.
Het Ulduar model vond ik ook prima trouwens. Ulduar was echt het beste imo. 10m mindere loot, hardmodes etc.
dat is niet waar, LFR geeft je gewoon T13 (het is dan wel lager maar als nog is het T13)quote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef Metonae het volgende:
Niet zeiken.
Mensen die niet raiden kunnen anno 4.3 sowieso al T13 niet krijgen en de T11/12 shoulders en head zijn raiders-only gear. Overigens krijgen de raiders onder ons een shitload aan achievements en een mount (Firehawk, Frostwyrm etc. etc.).
Dat gemekker altijd over dat casuals minder zouden moeten krijgen dan hardcore raiders moet overigens maar eens kappen. Elke 2 maanden is er zo'n discussie hier.
Stel kinderen.
Blijft een raid en er zullen nog steeds mensen zijn die het niet willen doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is niet waar, LFR geeft je gewoon T13 (het is dan wel lager maar als nog is het T13)
Epic face roll is het.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Metonae het volgende:
[..]
Blijft een raid en er zullen nog steeds mensen zijn die het niet willen doen.
Moet je maar gewoon weer gaan tanken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Afgelopen twee dagen klachten gehad dat mijn DPS zo laag was. Guildleader was niet blij met me. Ik niet blij met mezelf!![]()
![]()
Ben toch eens even de Europe en US forums nagelopen. Er schijnt bij Fury Warriors dus een extra probleem te zijn met Deep Wounds.Stealth nerf of een nog nader te benoemen bug. Dunno, maar daar ligt een groot probleem.
Gelukkig, het ligt dus niet persé aan mij.
ligt het dus niet aan mij dat ondanks een grote gear improvement mijn dps maar minimaal omhoog is gegaan...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Afgelopen twee dagen klachten gehad dat mijn DPS zo laag was. Guildleader was niet blij met me. Ik niet blij met mezelf!![]()
![]()
Ben toch eens even de Europe en US forums nagelopen. Er schijnt bij Fury Warriors dus een extra probleem te zijn met Deep Wounds.Stealth nerf of een nog nader te benoemen bug. Dunno, maar daar ligt een groot probleem.
Mjah. Bekijk deze EU en US forum topics maar:quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ligt het dus niet aan mij dat ondanks een grote gear improvement mijn dps maar minimaal omhoog is gegaan...
Wat is je dps nu dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Waarschijnlijk heb je wat addons die niet helemaal up to date zijn voor 4.3, en dat ie daar op vastloopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van dat wow vastloopt na een simpele actie button? Zoals je map openen.
Alles is uptodate. Had de cache en wtf ook al verwijdert, maar dan was wow ineens in het duits.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je wat addons die niet helemaal up to date zijn voor 4.3, en dat ie daar op vastloopt.
Je addons kunnen wel ' up-to-date' zijn, maar dat hoeft niet te betekenen dat die addons ook voor 4.3 feilloos werken. Als er daarin iets mis gaat, kan het daardoor crashen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Alles is uptodate. Had de cache en wtf ook al verwijdert, maar dan was wow ineens in het duits.
Heb nu alleen mn addons map gekopieerd en wow verwijdert. Moet nu 10gb downloaden
Dat is waar, normaal had ik daar geen problemen mee. Het was ook iets van de laatste paar dagen. Maargoed, ik heb straks weer een verse instal. Gelijk mn addons nakijken welke eruit kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je addons kunnen wel ' up-to-date' zijn, maar dat hoeft niet te betekenen dat die addons ook voor 4.3 feilloos werken. Als er daarin iets mis gaat, kan het daardoor crashen.
Als goed is wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Metonae het volgende:
Ik kan LFR net zo vaak doen als ik wil per week toch? Het is alleen dat ik maar één keer per week van een boss kan looten?
Dit is correct.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Metonae het volgende:
Ik kan LFR net zo vaak doen als ik wil per week toch? Het is alleen dat ik maar één keer per week van een boss kan looten?
Het meeste heb ik bij mij op kunnen lossen door 'load out of date addons' aan te zettenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is waar, normaal had ik daar geen problemen mee. Het was ook iets van de laatste paar dagen. Maargoed, ik heb straks weer een verse instal. Gelijk mn addons nakijken welke eruit kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
http://www.wowhead.com/item=71718/swift-shorestrider
Volgende week komt pas het laatste stukje van Dragon Soul voor de raid finder. Dat is al meerdere malen door blizzard gemeld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:02 schreef TwyLight het volgende:
Als je op de Armory bij raid progress kijkt, en je hovert over een moeilijkheidsgraad kan je zien welke bazen en hoevaak je die al gedood hebt. Als je dat bij Dragon Soul doet, en je hovert over normal en heroic zie je alle bazen, maar hover je over de LFR dan missen de laatste tweeDeathwing komt niet in LFR?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgende week komt pas het laatste stukje van Dragon Soul voor de raid finder. Dat is al meerdere malen door blizzard gemeld.
quote:We would just like to let everyone know that the Fall of Deathwing is not open just yet for the Raid Finder or Heroic difficulties. We plan to open this encounter up in approximately one week. We felt it was important to let more people get through the fights in normal difficulty, make videos, strat guides, update their mods, etc. before we let everyone take a crack at Deathwing. We’ll keep you informed when this part of the raid opens up for Raid Finder. Keep in mind that it’s required to complete the first half to be able to queue for the second, so don’t hold back!
Jawel, je ziet Deathwing nog niet bij de LFR lijst staan omdat die er nog niet in zit bij LFR...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef TwyLight het volgende:
Jouw post daarvoor is ook niet geldigheeft iig niks met mijn punt te maken
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jawel, je ziet Deathwing nog niet bij de LFR lijst staan omdat die er nog niet in zit bij LFR...
Die hele realm zit vol met idioten, blij dat ik daar weg ben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef Abby79 het volgende:
Jezus, wat heb ik een hekel aan tanks van Al'akir.... idioten, ik heb nog nooit een goede horde van die server gezien volgens mij, allemaal zo arrogant
wordt is godverdome wakker man. Lees zijn reactie nou nog is, kijk dan naar je LFR en daarna naar de armory en vergelijk LFR met Normal/Heroic.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Jawel, je ziet Deathwing nog niet bij de LFR lijst staan omdat die er nog niet in zit bij LFR...
ja er staan 6 bosses in lfr en wat dan nog?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
wordt is godverdome wakker man. Lees zijn reactie nou nog is, kijk dan naar je LFR en daarna naar de armory en vergelijk LFR met Normal/Heroic.
WAT ZIE JE DAN?
Pilletjes vergeten te slikken?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
wordt is godverdome wakker man. Lees zijn reactie nou nog is, kijk dan naar je LFR en daarna naar de armory en vergelijk LFR met Normal/Heroic.
WAT ZIE JE DAN?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
WAT ZIE JE DAN?
Pardon? Hij vroeg zich af waarom deathwing er niet bij staat in LFR, blizz heeft gezegd dat dat volgende week komt, dat zei ik. Over niet lezen gesproken...quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:37 schreef dekkered het volgende:
hekel aan noobs/muppets die niet lezen en dat het dan 9 reacties moet kosten voor een onozele discussie
Mja, je kan er uit zien zoals oudere sets er uit zien, wat op zich leuk is. (PvP'en in een lawbringer setquote:Op zondag 4 december 2011 00:08 schreef redboyke het volgende:
mijn account is vervallen maar is die gear changing looks dinges iets goed?
die kanon is grappig vorige keer op ptr pleurde ik op gegeven moment recht naar de grond zonder het te cancellenquote:Op zondag 4 december 2011 00:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Darkmoon Fair!![]()
Ik collect pets en mountsDus dat wordt grinden!
luck het is erg moeilijkquote:Op zondag 4 december 2011 00:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe krijg je die Bullseye achievement? Want ben al midden in die ring gevallen, maar krijg die achievement maar niet.
quote:
Je bent wel fucking dwars he?quote:Op zondag 4 december 2011 00:05 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Pardon? Hij vroeg zich af waarom deathwing er niet bij staat in LFR, blizz heeft gezegd dat dat volgende week komt, dat zei ik. Over niet lezen gesproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.
Je mist niet echt extreem veel, en ze zijn heel erg makkelijkquote:Op zondag 4 december 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de nieuwe heroics nog niet eens gezienZit nog steeds Skyrim te spelen
Mooi om te weten. Had wel 't plan om te subben, maar ik sla dus maar weer over.quote:Op zondag 4 december 2011 10:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je mist niet echt extreem veel, en ze zijn heel erg makkelijk
ik heb skyrim juist al een week niet gespeeldquote:Op zondag 4 december 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de nieuwe heroics nog niet eens gezienZit nog steeds Skyrim te spelen
De kunst is om tijdens het landen je spatiebalk te spammen, de 2e try met die taktiek had ik m ook.quote:Bij bulls-eye denk ik toch echt aan in het midden van de cirkel kletteren. Inmiddels al 50 pogingen achter de rug. Kutkanon
Want dan gebeurt er?quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
De kunst is om tijdens het landen je spatiebalk te spammen, de 2e try met die taktiek had ik m ook.
Zijn die nieuwe pets een beetje makkelijk te krijgen? Ik zie dat er heel wat bij zijn gekomen, kan vrij makkelijk de 170 halen danquote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:
My Little (sea) Pony! My Little (sea) Pony!
![]()
Pet nummer 152!
Inderdaad! Dankjewel! Als je je spatiebalk ramt kan je blijven springen zonder stunned te raken en op deze manier naar het midden van de cirkel gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
De kunst is om tijdens het landen je spatiebalk te spammen, de 2e try met die taktiek had ik m ook.
Zag paar weken terug een artikel op MMO-Champion over de faire. Daar staat dat we 5 tokens per daily krijgen. Atm is dat maar 1. Toch maf.quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, deze Sea Pony is vrij eenvoudig te vissen. Niet extreem rare, kostte mij iets van 70 casts. Andere om mij heen hadden hem al binnen 10.
De andere Darkmoon Fair pets zijn verkrijgbaar met die Tokens, tenminste als je er genoeg hebt gegrind. Gaat wel eventjes duren met maar 1 Darkmoon Fair week in de maand.
De laatste baas in Stratholme living side dropt er een en de spider boss aan de undead side dropt een andere.quote:Op zondag 4 december 2011 18:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb er 1 uit Stockades, maar in andere low dungeons is er nog niets uitgekomen.
Geen idee hoe dat in lowlevel dungeons zit wij zijn gewoon WOTLK dungeons gaan runnen en in 4 en halve run dropte er 3.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Metonae het volgende:
Iemand die inmiddels al een dungeon artifact heeft kunnen looten in low-level dungeons? Las op WoWhead dat je als level 85er wel in Stockades zou kunnen farmen, maar na 15 runs heb ik nog steeds geen artifact. Hotfixed or bad luck?
Ja gewoon dingen killen die XP of HP geven en je krijgt het als loot in een stack van 250 max ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef Wolve000 het volgende:
Is dat gewoon loot die dropt als je dat boek hebt ofzo? Hoe werkt dat?
Welke boss? Human, elemental of hogger?quote:Op zondag 4 december 2011 18:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb er 1 uit Stockades, maar in andere low dungeons is er nog niets uitgekomen.
Doe ik het dus toch goed. Inmiddels 20 keer afgemaakt en nog steeds geen artifact. Snap er geen bal vanquote:
Doe ff inviten als je bij boss #4 bent.quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef TwyLight het volgende:
Ga ook maar een beetje PvE'en deze patch. Vindt Dragon Soul wel tof. Ga nu met guild 25 man doen op priest
Er zit een rogue in de guild die de legendary krijgt. Hij heeft deze week al pickpocket gedaan maar toch.quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Doe ff inviten als je bij boss #4 bent.
Ik hoef alleen de pickpocket, ik hoef de drops verder niet. Dus ik hoef niks te ninja'en van je guild.quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er zit een rogue in de guild die de legendary krijgt. Hij heeft deze week al pickpocket gedaan maar toch.
Ik heb nu nog een 2/8 save dus als je wil moet je nu komen en dan maken we een 10man
Iddquote:
Waar is de tijd dat 90% van de guilds de hele raid niet inkwamen omdat ze undergeared waren en de bazen nooit generfed werden.quote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker snel ook. Ik neem aan dat jullie niet op PTR hebben geraid? En dan toch al hoeveel is het, 4 dagen na de patch nieuwe raid gecleared.
Waar is de tijd dat 90% van de guilds de laatste boss niet konden doden totdat er een nerf kwam.
Heroics gaan nog wel paar weken overheen. Normals worden altijd binnen een paar dagen gecleared?quote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker snel ook. Ik neem aan dat jullie niet op PTR hebben geraid? En dan toch al hoeveel is het, 4 dagen na de patch nieuwe raid gecleared.
Waar is de tijd dat 90% van de guilds de laatste boss niet konden doden totdat er een nerf kwam.
Moeten uitgeven ? aan watquote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wie wil mij overigens 15k geven? Heb het net moeten uitgeven.
Ja. Maar ik heb ook maar 2k.quote:Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe je op beide landslide ofzo ;--;?
Gekocht ja. Kwam alleen maar in kut pugs, dus was enige optie.quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe heb jij het gedaan? Zelf naar DS gegaan of een save van iemand overgenomen?
Ja, het was een goede guild die het gewoon verkocht aan Rogues. Ik werd geinvite, betaalde, werd gesummoned, pickpocket, en weer weg. (Na het inleveren uiteraard.)quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Okay. Zit er ook aan te denken. En de trash was al dood toen? Dus je kon gewoon naar de boss lopen, pickpocketen, klaar.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Iemand op Auchindoun die Guardian Cub wil kopen voor een vriendenprijs? Ik heb gold nodig.http://www.randyrun.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Maar' 5 fouten gemaakt in FL? 1 fout is al te veel. Waarom vraag je dan naar voorbeelden?quote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
ik weet 100% zeker dat ik in Fireland maar 5 fuck ups heb
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
'Maar' 5 fouten gemaakt in FL? 1 fout is al te veel. Waarom vraag je dan naar voorbeelden?
Dan doe ik het liever legaal voor wat minder gold via de cub. Loop ik ten minste geen risico.quote:
8 dagen ban... ieder ander zou een permban krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Bienelientjee het volgende:
LoL
![]()
Krijg net (beter laat dan nooit) te horen dat een groot deel van Paragon gebanned is voor zo'n 8 dagen, vanwege het misbruiken van een exploit in het LFR systeem.LoL
Wou ik net zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
8 dagen ban... ieder ander zou een permban krijgen
Yep.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef TwyLight het volgende:
Niet alleen paragon, ook ensidia en envy enzo
Hmm ben toch benieuwd hoe al die guilds hier op gaan reageren.quote:Account Name: **********
Account Action: 8 Day Suspension
Reason for Action: Bug Exploitation
Details: Raid Finder Loot Abuse
After a thorough investigation, we have found that a player of the account above was found to have participated in the exploitation of in-game bugs with the Raid Finder feature. By utilizing these bugs, the above account was able to acquire, distribute, or obtain gear and equipment from a Raid Finder encounter multiple times in the same week, inconsistent with the intended mechanics of the Raid Finder feature.
These actions violate the World of Warcraft Terms of Use. We ask that you take a moment to review these terms at Blizzard Entertainment: World of Warcraft Terms of Use. Specifically, please see the Code of Conduct - Rules Related to Game Play: "Using or exploiting errors in design, features which have not been documented, and/or "program bugs" to gain access that is otherwise not available, or to obtain a competitive advantage over other players".
We strongly believe the restrictions of the Raid Finder loot system are clear, and the account demonstrated an apparent and malicious intent to bypass these loot restrictions. As a result of this policy violation, we have suspended this account for 8 days, and will be removing all items obtained illegitimately. This suspension and item removal will not be overturned under any circumstances. Any contact to Blizzard Support regarding these actions will be met with the same response: the actions will not be reviewed, re-investigated, or overturned under any circumstances.
This action has been taken in accordance with the Terms of Use and our In-Game Policies (Blizzard Support). These actions were not taken lightly and were only performed after a full investigation of all information. Any recurring subscriptions on this account have been suspended to prevent further monetary charges.
Thank you for your understanding regarding this matter.
Regards,
World of Warcraft Customer Support
Blizzard Entertainment
Blizzard Support
Ik ook. En eigenlijk vind ik het wel een beetje absurd dat je als opportunist gestraft wordt voor een fout die dus door Blizzard gemaakt is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef Metonae het volgende:
Ben wel benieuwd HOE ze het gedaan hebben dan
Kan ik je zo zeggen : ( copy/paste het even van een ander forum )quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef Metonae het volgende:
Ben wel benieuwd HOE ze het gedaan hebben dan
Not sure if seriousquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
'Maar' 5 fouten gemaakt in FL? 1 fout is al te veel. Waarom vraag je dan naar voorbeelden?
onzin. De helft van mijn guild heeft ook maar een 8 dagen banquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
8 dagen ban... ieder ander zou een permban krijgen
Vindt Immersion heel ergquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef TwyLight het volgende:
Niet alleen paragon, ook ensidia en envy enzo
Mischien als de 30+ guilds boven Immersion ook een ban krijgen maken ze kans op world 1st killsquote:
Tja... maar wat moet je dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef Thybalt het volgende:
Je bent wel heel dom bezig dat je als topguild zijnde zoiets denkt te kunnen maken met zoveel mensen die je volgen. Serves them right.
Ik blijf die discussie niet zo goed begrijpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Blistering het volgende:
Wou net zeggen, baas boven baas. Of in dit geval nolife boven nolife.
Ja, dat idd. Maar ik begrijp renners wel die doping gaan gebruiken omdat iedereen het doet. Nog steeds fout, maar als je competitief wilt blijven word je bijna gedwongen.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
Ik vind het een beetje hetzelfde als doping gebruiken in de tour. Veel toppers doen het en als je makkelijk mee wil komen dan kan je er ook aan meedoen, maar je loopt het risico op diskwalificatie. En als dat gebeurt moet je niet aankomen met "ja maar hunnie deden het ook", je wist dat je fout bezig was toch? Jammer maar helaas dan.
Eigenlijk vind ik het meer wat advocaten en accountants doen, gaten in de wet vinden om daar van te kunnen profiteren. En die beroepsgroepen gaan we ook niet verbieden.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
Ik vind het een beetje hetzelfde als doping gebruiken in de tour. Veel toppers doen het en als je makkelijk mee wil komen dan kan je er ook aan meedoen, maar je loopt het risico op diskwalificatie. En als dat gebeurt moet je niet aankomen met "ja maar hunnie deden het ook", je wist dat je fout bezig was toch? Jammer maar helaas dan.
http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/wow_tou.htmlquote:Nonetheless, certain acts go beyond what is "fair" and are considered serious violations of these Terms of Use. Those acts include, but are not necessarily limited to, the following:Using or exploiting errors in design, features which have not been documented, and/or "program bugs" to gain access that is otherwise not available, or to obtain a competitive advantage over other players;
Wat een slechte vergelijking. Wielrenners staan bijna continue onder controle, elk uur van de dag moet verantwoord worden. Win je mag je plassen, heb je gebruikt ben je de sjaak en dan blijft het niet bij een 8 dagen banquote:Op woensdag 7 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat idd. Maar ik begrijp renners wel die doping gaan gebruiken omdat iedereen het doet. Nog steeds fout, maar als je competitief wilt blijven word je bijna gedwongen.
Blizzard kijkt wel redelijk naar dingen die slaan op de nieuwste raids. Ik vind het dan ook redelijk naief van die guilds dat ze het wel gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
En dan heb je kans dat je enorm achter gaat lopen, want Blizzard staat niet echt bekend om het aanpakken van een grote groep die misbruik maakt van een bug. In dit geval goed dat ze het niet hebben gedaan. Neemt niet weg dat ik wel begrijp dat die guilds het wèl hebben gedaan.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Vorige keer met Ragnaros, dit keer met Deathwing!
Mooi kerstkaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ze gaat waarschijnlijk voor de lady gaga look.quote:
4/8 nu, en 2de. Echt een dikke vinger richting Blizzard. Wauw!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de mensen van Paragon gestoord of toegewijd vindZe hebben een 10 man gemaakt met second accounts en daarvoor mensen geleveld en gegeared. In 48 uur... Ze hebben 3/8 down (gedeelde 9e plaats).
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de mensen van Paragon gestoord of toegewijd vindZe hebben een 10 man gemaakt met second accounts en daarvoor mensen geleveld en gegeared. In 48 uur... Ze hebben 3/8 down (gedeelde 9e plaats).
Waar heb je dat gelezen dan ?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |