abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 13:21:23 #51
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105049556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:20 schreef Altron het volgende:

[..]

:?
oh omdat alles zo easy is door gezeik van mensen die niet alles kunnen looten omdat het te moeilijk is :|W
pi_105049616
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]

oh omdat alles zo easy is door gezeik van mensen die niet alles kunnen looten omdat het te moeilijk is :|W
Aah ja , idd. ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105049903
Ik denk dat ze met 4.1 en de Zandalari's, en met 4.2 en Firelands een hoop mensen weggejaagd hebben. De dungeons waren érg lastig toen ze net uit kwamen, en ik denk dat Blizzard van mening is dat er veel te weinig mensen Firelands gezien hebben. Ik weet niet hoe normal mode is, maar dat is denk ik de reden dat LFR en de nieuwe dungeons zo makkelijk zijn.
pi_105050259
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk dat ze met 4.1 en de Zandalari's, en met 4.2 en Firelands een hoop mensen weggejaagd hebben. De dungeons waren érg lastig toen ze net uit kwamen, en ik denk dat Blizzard van mening is dat er veel te weinig mensen Firelands gezien hebben. Ik weet niet hoe normal mode is, maar dat is denk ik de reden dat LFR en de nieuwe dungeons zo makkelijk zijn.
Ik heb nog steeds nachtmerries van die trollen ;( de eerste keer
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105050397
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef TwyLight het volgende:
FL op normal mode was best makkelijk.
Daarentegen was het verschil tussen de normale HC 5-mans en de Zandalari instance te groot voor nieuwkomers idd.

De raidfinder is echt erg slim gedaan , ze hebben het lekker makkelijk gehouden zodat iedereen alle content kan zien en je niet te veel last hebt van faalhazen :p

Maar de normal mode is wat te makkelijk helaas.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105050398
Eerste keer was het best lastig ja. Laatste boss in ZG is nog steeds een bitch als je group de tactics niet goed kent.

Maarja imo zijn ze een beetje te ver doorgeslagen. Ik heb gisteren 2 nieuwe heroics gehealed, nadat ik ze allemaal als retri heb gedaan. En serieus, Stone Core is nog moeilijker om te healen :P .
pi_105050959
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eerste keer was het best lastig ja. Laatste boss in ZG is nog steeds een bitch als je group de tactics niet goed kent.

Maarja imo zijn ze een beetje te ver doorgeslagen. Ik heb gisteren 2 nieuwe heroics gehealed, nadat ik ze allemaal als retri heb gedaan. En serieus, Stone Core is nog moeilijker om te healen :P .
Ik baal er een beetje van dat ze nu bij de random heroics staan, want ik deed ze eigenlijk nooit omdat ik ze gewoon klote vond. Maar ja, ik ben dan ook geen hardcore speler.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 1 december 2011 @ 13:56:04 #58
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_105051068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik baal er een beetje van dat ze nu bij de random heroics staan, want ik deed ze eigenlijk nooit omdat ik ze gewoon klote vond. Maar ja, ik ben dan ook geen hardcore speler.
Ik ben ook geen hardcore speler en ik doe ze ook gewoon, is niet moeilijk hoor.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_105051110
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen hardcore speler en ik doe ze ook gewoon, is niet moeilijk hoor.
Het zal voor een groot deel aan mijzelf liggen, dat wil ik best erkennen. Ik heb gewoon te weinig ervaring met het spel.

Ik speel pas sinds begin dit jaar en heb nog niet de helft van alle content in het spel gezien
  donderdag 1 december 2011 @ 14:00:37 #60
141104 Patje1987
pi_105051254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het zal voor een groot deel aan mijzelf liggen, dat wil ik best erkennen. Ik heb gewoon te weinig ervaring met het spel.

Ik speel pas sinds begin dit jaar en heb nog niet de helft van alle content in het spel gezien
Ben eigenlijk vorig jaar rond de kerst begonnen, toen van maart tot augustus weer pauze gehad. Verder kan ik wel aanraden ze een keer te proberen.
pi_105051363
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ben eigenlijk vorig jaar rond de kerst begonnen, toen van maart tot augustus weer pauze gehad. Verder kan ik wel aanraden ze een keer te proberen.
Ik zal er niet aan ontkomen nu ze onder de normal heroics zitten :(
  donderdag 1 december 2011 @ 14:07:00 #62
141104 Patje1987
pi_105051513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zal er niet aan ontkomen nu ze onder de normal heroics zitten :(
Heb je die nieuwe al geprobeerd? Ik ben niet bepaald een tophealer ofzo maar het ging to wel redelijk makkelijk moet ik zeggen.
pi_105051592
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Heb je die nieuwe al geprobeerd? Ik ben niet bepaald een tophealer ofzo maar het ging to wel redelijk makkelijk moet ik zeggen.
Ik heb gisteren wel 3 gewone Heroics gedaan en die gingen verbazend goed. Ik had het idee dat er meer veranderd is, want ik had bij AoE spells van bazen het idee dat er veel minder damage gedaan werd als vooorheen.

Ga vanavond met wat mensen uit mijn guild de nieuwe proberen die konden gisteren niet
pi_105052305
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik dacht al even dat ik ineens een hele goede healer was geworden, want een HC healen ging me gister met gemak af, terwijl ik voor de laatste patch soms in een normal nog moeite had en constant mana moest drinken. Maar er is dus toch iets anders :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_105052497
Wtf is dit. Continue disconnects en als ik opnieuw wil inloggen 'No instance servers are available'. Pokke patchbugs.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 1 december 2011 @ 14:31:41 #66
141104 Patje1987
pi_105052514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik dacht al even dat ik ineens een hele goede healer was geworden, want een HC healen ging me gister met gemak af, terwijl ik voor de laatste patch soms in een normal nog moeite had en constant mana moest drinken. Maar er is dus toch iets anders :P
Gewone HC en Zandalari gingen me al gemakkelijk af maar ik dacht dat deze een stuk moeilijker zou zijn.
pi_105052549
Vind het wel prima zo. Heb ik ook eens tijd voor andere spellen.
Vanaf TBC ben ik ook steeds meer casual gaan spelen. Behalve een eerste paar maanden met Cata en toen top 5 kunnen staan met de guild.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_105052769
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Gewone HC en Zandalari gingen me al gemakkelijk af maar ik dacht dat deze een stuk moeilijker zou zijn.
Ik loop grotendeels in quest-greens en een paar JP epics. Mijn healer is een altje :@
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:38:59 #69
141104 Patje1987
pi_105052837
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik loop grotendeels in quest-greens en een paar JP epics. Mijn healer is een altje :@
Link je armory eens :D
pi_105052978
Hmm kom er net achter dat die wow annivesary tabard ook 7% geeft aan mining/herbs etc.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_105055657
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef Friday12 het volgende:
mensen die alles makkelijk vinden :') door dat gezeik dat het moeilijk is word het juist makkelijk gemaakt en als je moeilijk wil moet je maar hc raid doen
:')

Qua moeilijkheidsgraad zouden raid boss encounters op normal voor hardcore raiders moeten zijn, boss encounters op heroic voor de elite raiders en heroic dungeons voor de casuals en baddies. Ik ben het eens dat raid bosses nu veel te makkelijk zijn geworden.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:57:11 #72
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105055800
Zelfs LFR is nu nog te moeilijk voor sommige ;( en let op dat ze die ook weer gaan nerfen
  donderdag 1 december 2011 @ 15:59:16 #73
141104 Patje1987
pi_105055876
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef Friday12 het volgende:
Zelfs LFR is nu nog te moeilijk voor sommige ;( en let op dat ze die ook weer gaan nerfen
Je hebt het er maar moeilijk mee.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:59:38 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105055887
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:

[..]