abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105195517
Wie wil mij overigens 15k geven? Heb het net moeten uitgeven. :'(
pi_105195522
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker snel ook. Ik neem aan dat jullie niet op PTR hebben geraid? En dan toch al hoeveel is het, 4 dagen na de patch nieuwe raid gecleared :') .

Waar is de tijd dat 90% van de guilds de laatste boss niet konden doden totdat er een nerf kwam.
Heroics gaan nog wel paar weken overheen. Normals worden altijd binnen een paar dagen gecleared?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_105195580
Normals altijd de eerste week hoor :D Het gaat dan ook om de heroicmodes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105196486
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wie wil mij overigens 15k geven? Heb het net moeten uitgeven. :'(
Moeten uitgeven ? aan wat :P
pi_105196548
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 01:40 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Moeten uitgeven ? aan wat :P
Legendary quest.
pi_105204772
Zo, ik heb m'n eerste daggers binnen. Wat een drama die sneak missies. :') Ben ik uiteindelijk bij die baas, wordt ik weggeteleporteerd naar die quest giver. "Good work!" Kreeg ik dus de credit van het killen omdat iemand anders hem had afgemaakt en ik dichtbij stond. :P

Nu nog gemmen en enchanten, waar ik geen geld meer voor heb. ;(
pi_105204996
Doe je op beide landslide ofzo ;--;?
pi_105205291
Hoe heb jij het gedaan? Zelf naar DS gegaan of een save van iemand overgenomen?
pi_105205875
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe je op beide landslide ofzo ;--;?
Ja. Maar ik heb ook maar 2k.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe heb jij het gedaan? Zelf naar DS gegaan of een save van iemand overgenomen?
Gekocht ja. Kwam alleen maar in kut pugs, dus was enige optie.
pi_105206051
Okay :) . Zit er ook aan te denken. En de trash was al dood toen? Dus je kon gewoon naar de boss lopen, pickpocketen, klaar.
pi_105206519
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Okay :) . Zit er ook aan te denken. En de trash was al dood toen? Dus je kon gewoon naar de boss lopen, pickpocketen, klaar.
Ja, het was een goede guild die het gewoon verkocht aan Rogues. Ik werd geinvite, betaalde, werd gesummoned, pickpocket, en weer weg. (Na het inleveren uiteraard.)
pi_105206595
Okay, dat is wel nice. Ik heb die boss één keer in LFR gedaan, maar weet niet meer precies hoe het ging, volgens mij komt die boss direct na alle trashwaves of niet? Dus dan moet je iemand vinden die het gevecht heeft gereset na de trash.

Zal ook hier eens kijken of er een guild is de het verkoopt :) .
pi_105206697
Nee, ze blijft gewoon in het midden staan als de trash dood is. Als je te dichtbij komt aggro'd ze wel, maar je moet gewoon een beetje voorzichtig zijn bij de laatste trash. In 10m wacht je ook gewoon ipv dat je meteen doorgaat. In LFR is het zo makkelijk dat je gewoon lekker kan blijven rammen.
pi_105206744
Ah okay, ja vandaar. In de LFR stonden we gewoon te dichtbij de boss dan :P .
pi_105210917
nerf blood dks in pvp
pi_105210971
Is LFR en beetje leuk? Of is het nog erger dan de dungeon finder?
Beneath the gold, the bitter steel
pi_105211918
Ik vond de LFR wel te doen. Een hoop noobs, steeds veranderende groep, duizend chaos en iedereen ninja't de loot, maar als de helft weet wat ie doet is het makkelijk en leuk om te doen. Al met al vond ik het best gaaf, prima om wekelijks te doen voor je VP en een kleine kans op loot :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_105229535
Heb een maandje cadeau gekregen van een vriend, en ik ben verre van onder de indruk.

Die 3 ''heroics'' :')

Darkmoonfaire Island is wel redelijk tof, vooral die arena iedere 3 uur :D

LFR ga ik me morgen aan wagen, als ik het aandurf met al die retards tegenwoordig. Maar voor de rest is 't weer same old..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 5 december 2011 @ 22:18:32 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105230631
Eey swa...ik weet 100% zeker dat ik in Fireland maar 5 fuck ups heb, krijg ik net te horen van een officer, met lagere dps en meer fuck ups, dat ik underperform :'). Heb gevraagd om voorbeelden , zegt hij "ik ga niet in discussie". Toen maar :') gedaan en ragequit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105232141
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
Eey swa...
Wat? :')
  maandag 5 december 2011 @ 22:46:04 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105232262
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Metonae het volgende:

[..]

Wat? :')
:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105238165
Iemand op Auchindoun die Guardian Cub wil kopen voor een vriendenprijs? Ik heb gold nodig. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105240043
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Iemand op Auchindoun die Guardian Cub wil kopen voor een vriendenprijs? Ik heb gold nodig. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.randyrun.nl/
pi_105242893
pi_105244139
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
ik weet 100% zeker dat ik in Fireland maar 5 fuck ups heb
'Maar' 5 fouten gemaakt in FL? 1 fout is al te veel. Waarom vraag je dan naar voorbeelden? :')
pi_105247232
Ik stop er mee, teveel afleiding :')
pi_105247346
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

'Maar' 5 fouten gemaakt in FL? 1 fout is al te veel. Waarom vraag je dan naar voorbeelden? :')
:') :') :')
pi_105251826
quote:
Dan doe ik het liever legaal voor wat minder gold via de cub. Loop ik ten minste geen risico. :P
Als ik overigens nog 8k voor die cub zou kunnen krijgen (waarvoor ze nu op de AH staan) is het nog goedkoper ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door jebentzelfeenfiets. op 06-12-2011 14:36:48 ]
pi_105252656
Mag je die Guardian cubs dan gewoon legaal doorverkopen? Wat stom van Blizzard dan, op die manier werken ze de goudhandel wel een beetje in de hand..
pi_105252731
Juist niet stom. Het is een legale manier van gold kopen waar Blizzard zelf aan verdient.
pi_105252921
Ja ik lees het net idd, ze hebben het expres zo gedaan zodat er ook een legale manier is..

Maar het druist wel een beetje tegen hun oude principe in dat elke wow'er gelijk moet zijn en dat tijd en moeite die je in het spel steekt een beloning moet opleveren, niet de harde cash die je bereid bent erin te pompen.

al is dit al wel iets beter geregeld, nu moet je ingame nog moeite doen het ding te verkopen..
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:02:57 #257
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105253175
:') LoL :')

Krijg net (beter laat dan nooit) te horen dat een groot deel van Paragon gebanned is voor zo'n 8 dagen, vanwege het misbruiken van een exploit in het LFR systeem.

pi_105253219
En raken ze die loot ook kwijt? Zou wel zo eerlijk zijn :P .
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:04:42 #259
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_105253258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:02 schreef Bienelientjee het volgende:

Krijg net (beter laat dan nooit) te horen dat een groot deel van Paragon gebanned is voor zo'n 8 dagen, vanwege het misbruiken van een exploit in het LFR systeem.

8 dagen ban... ieder ander zou een permban krijgen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_105253319
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Wou ik net zeggen inderdaad. :')
Als het geen Paragon was zou het mooi perm zijn.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:07:55 #261
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_105253391
Denk het niet hoor, er zijn ook anderen gebanned die niet in Paragon zitten :+
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:10:23 #262
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_105253488
Als alleen die het hadden gedaan hadden ze een permban gehad. Maar omdat paragon er ook bij betrokken is, hebben ze wss dik geluk gehad
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_105253867
Alle geloote gear uit die LFR is al teruggevorderd dacht ik :)
pi_105254827
Niet alleen paragon, ook ensidia en envy enzo :')
pi_105255035
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef TwyLight het volgende:
Yep.

Maar die gasten gaan echt niet allemaal lang gebanned worden.
Dat kunnen ze niet hebben zo net voor de release van swtor.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105255344
quote:
Account Name: **********

Account Action: 8 Day Suspension
Reason for Action: Bug Exploitation
Details: Raid Finder Loot Abuse

After a thorough investigation, we have found that a player of the account above was found to have participated in the exploitation of in-game bugs with the Raid Finder feature. By utilizing these bugs, the above account was able to acquire, distribute, or obtain gear and equipment from a Raid Finder encounter multiple times in the same week, inconsistent with the intended mechanics of the Raid Finder feature.

These actions violate the World of Warcraft Terms of Use. We ask that you take a moment to review these terms at Blizzard Entertainment: World of Warcraft Terms of Use. Specifically, please see the Code of Conduct - Rules Related to Game Play: "i Using or exploiting errors in design, features which have not been documented, and/or "program bugs" to gain access that is otherwise not available, or to obtain a competitive advantage over other players".

We strongly believe the restrictions of the Raid Finder loot system are clear, and the account demonstrated an apparent and malicious intent to bypass these loot restrictions. As a result of this policy violation, we have suspended this account for 8 days, and will be removing all items obtained illegitimately. This suspension and item removal will not be overturned under any circumstances. Any contact to Blizzard Support regarding these actions will be met with the same response: the actions will not be reviewed, re-investigated, or overturned under any circumstances.

This action has been taken in accordance with the Terms of Use and our In-Game Policies (Blizzard Support). These actions were not taken lightly and were only performed after a full investigation of all information. Any recurring subscriptions on this account have been suspended to prevent further monetary charges.

Thank you for your understanding regarding this matter.

Regards,

World of Warcraft Customer Support
Blizzard Entertainment
Blizzard Support
Hmm ben toch benieuwd hoe al die guilds hier op gaan reageren.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105255541
Ben wel benieuwd HOE ze het gedaan hebben dan :P
pi_105255649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef Metonae het volgende:
Ik ook. En eigenlijk vind ik het wel een beetje absurd dat je als opportunist gestraft wordt voor een fout die dus door Blizzard gemaakt is.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105255650
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef Metonae het volgende:
Kan ik je zo zeggen : ( copy/paste het even van een ander forum )

Requirements:
-Full 25man guild raid
-Lots of time to spare for multiple runs
-At least one person per run is replaced with somebody eligible for loot. Make this person leader

Step 1: Kill boss and loot, distribute to those who suit the loot
Step 2: Ineligible for loot? Teleport out, teleport back in, loot off boss
Step 3: ?????
Step 4: PROFIT!
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:06:38 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105255798
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:48 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Not sure if serious :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:18:00 #271
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_105264529
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef pl4kkie het volgende:

[..]
onzin. De helft van mijn guild heeft ook maar een 8 dagen ban
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_105273004
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:44 schreef TwyLight het volgende:
Vindt Immersion heel erg O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105274637
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vindt Immersion heel erg O-)
Mischien als de 30+ guilds boven Immersion ook een ban krijgen maken ze kans op world 1st kills ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105274886
Wou net zeggen, baas boven baas. Of in dit geval nolife boven nolife.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_105280390
Je bent wel heel dom bezig dat je als topguild zijnde zoiets denkt te kunnen maken met zoveel mensen die je volgen. Serves them right.
pi_105284707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef Thybalt het volgende:
Je bent wel heel dom bezig dat je als topguild zijnde zoiets denkt te kunnen maken met zoveel mensen die je volgen. Serves them right.
Tja... maar wat moet je dan?
Als elke andere top guild dat doet dan kan je niet achterblijven door het niet te doen.
Want dat kan je je worlds first kosten.
pi_105285097
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Blistering het volgende:
Wou net zeggen, baas boven baas. Of in dit geval nolife boven nolife.
Ik blijf die discussie niet zo goed begrijpen :D Ten eerste raid Immersion 'maar' 5 avonden in de week (erg weinig in die regionen) en ten tweede was mijn vriend al vrij vlot 2 uur in de week aan het raiden omdat alle content gecleared was. Toen hij nog in een gemiddeld goed guild zat was hij véél meer aan het raiden omdat ze gewoon veel trager waren met heroic modes. Hoe beter je guild, hoe minder je raid durf ik te stellen. Dus wat dat betreft zit een veel groter deel van de wow-community in no-life average guilds dan deze topguilds.

Peanutnootje, dat was ook de discussie in ons guild: wel of niet doen. Er is besloten het niet te doen. En dan heb je kans dat je enorm achter gaat lopen, want Blizzard staat niet echt bekend om het aanpakken van een grote groep die misbruik maakt van een bug. In dit geval goed dat ze het niet hebben gedaan. Neemt niet weg dat ik wel begrijp dat die guilds het wèl hebben gedaan.
pi_105285261
Ik vind het een beetje hetzelfde als doping gebruiken in de tour. Veel toppers doen het en als je makkelijk mee wil komen dan kan je er ook aan meedoen, maar je loopt het risico op diskwalificatie. En als dat gebeurt moet je niet aankomen met "ja maar hunnie deden het ook", je wist dat je fout bezig was toch? Jammer maar helaas dan.
pi_105285412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
Ik vind het een beetje hetzelfde als doping gebruiken in de tour. Veel toppers doen het en als je makkelijk mee wil komen dan kan je er ook aan meedoen, maar je loopt het risico op diskwalificatie. En als dat gebeurt moet je niet aankomen met "ja maar hunnie deden het ook", je wist dat je fout bezig was toch? Jammer maar helaas dan.
Ja, dat idd. Maar ik begrijp renners wel die doping gaan gebruiken omdat iedereen het doet. Nog steeds fout, maar als je competitief wilt blijven word je bijna gedwongen.
pi_105285702
Yeh er is ook zeker wel wat voor te zeggen! :)

Toch zou ik zelf neigen naar de eerlijke manier denk ik, maar goed, ik heb makkelijk lullen, ik zit qua wow verre van de top :P
pi_105287553
Hulp nodig

Eerst de OP van dat topic lezen, en vervolgens deze spoiler openen:

SPOILER
pi_105287872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
Eigenlijk vind ik het meer wat advocaten en accountants doen, gaten in de wet vinden om daar van te kunnen profiteren. En die beroepsgroepen gaan we ook niet verbieden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105289233
Als je het zo ziet hebben ze deze "wet" dus overtreden:

quote:
Nonetheless, certain acts go beyond what is "fair" and are considered serious violations of these Terms of Use. Those acts include, but are not necessarily limited to, the following:

i Using or exploiting errors in design, features which have not been documented, and/or "program bugs" to gain access that is otherwise not available, or to obtain a competitive advantage over other players;
http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/wow_tou.html
pi_105295104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat idd. Maar ik begrijp renners wel die doping gaan gebruiken omdat iedereen het doet. Nog steeds fout, maar als je competitief wilt blijven word je bijna gedwongen.
Wat een slechte vergelijking. Wielrenners staan bijna continue onder controle, elk uur van de dag moet verantwoord worden. Win je mag je plassen, heb je gebruikt ben je de sjaak en dan blijft het niet bij een 8 dagen ban :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 14:41:29 #285
159966 lifeblind
pi_105295188
Pff, gisteren m'n mage eindelijk eens naar 85 geschopt. Heb er voor het laatst in juli 2010 actief op gespeeld, en sindsdien niet meer aangeraakt tot een maand of 2 geleden ofzo, toen langzaamaan weer eens er op gaan spelen :P
pi_105295547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:

En dan heb je kans dat je enorm achter gaat lopen, want Blizzard staat niet echt bekend om het aanpakken van een grote groep die misbruik maakt van een bug. In dit geval goed dat ze het niet hebben gedaan. Neemt niet weg dat ik wel begrijp dat die guilds het wèl hebben gedaan.
Blizzard kijkt wel redelijk naar dingen die slaan op de nieuwste raids. Ik vind het dan ook redelijk naief van die guilds dat ze het wel gedaan hebben.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_105295634
Wat een onzin dat je wel moet omdat je niet kan achterblijven. Je bent fokking de beste Guild van de wereld. De community had het heus niet gepikt als DREAM de world first strijd had verloren omdat zij als enige niet gebruik maakten van de exploit.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:05:13 #288
318361 Bienelientjee
pi_105296080
Vorige keer met Ragnaros, dit keer met Deathwing! :')

SPOILER
pi_105300276
Female worgen met huuuuge shoulders _O-
pi_105301040
Net Deathwing verslagen in raid finder. Dacht dat het een of ander random gevecht was, was het blijkbaar de laatste.

Zoals verwacht, en zoals de hele raid finder, was het niet echt moeilijk.

Vage wapens ook btw, die droppen :') .
  woensdag 7 december 2011 @ 17:40:15 #291
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_105301940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Vorige keer met Ragnaros, dit keer met Deathwing! :')

SPOILER
Mooi kerstkaartje.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 7 december 2011 @ 17:43:49 #292
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105302085
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef TwyLight het volgende:
Female worgen met huuuuge shoulders _O-
Ze gaat waarschijnlijk voor de lady gaga look. :P

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_105302256
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Mooi kerstkaartje.
:')
pi_105303204
Ik ben er nog niet uit of ik de mensen van Paragon gestoord of toegewijd vind :o Ze hebben een 10 man gemaakt met second accounts en daarvoor mensen geleveld en gegeared. In 48 uur... Ze hebben 3/8 down (gedeelde 9e plaats).
  woensdag 7 december 2011 @ 18:18:31 #295
318361 Bienelientjee
pi_105303427
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Mooi kerstkaartje.
:D :@
pi_105309267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de mensen van Paragon gestoord of toegewijd vind :o Ze hebben een 10 man gemaakt met second accounts en daarvoor mensen geleveld en gegeared. In 48 uur... Ze hebben 3/8 down (gedeelde 9e plaats).
4/8 nu, en 2de. Echt een dikke vinger richting Blizzard. Wauw!
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  woensdag 7 december 2011 @ 21:37:47 #297
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_105314543
Hoezo dikke vinger? Ze spelen toch gewoon vals...

En het is wel dedication denk ik, en gestoord. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 22:04:21 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_105316495
Waar staat dat je ze gelvled hebben dan? wie weet hebben ze wel een account met alt erop
pi_105321676
Heb vanavond ook dragon soul gedaan op m'n priest :P eerste 4 bosses 1 shot maar op ultraxion elke keer net niet genoeg dps

8% is het laagste wat we hadden maar op het eind doet hij zoveel fucking damage dat is onmogelijk te healen.

en er was niemand onder de 25k dps..

volgende keer met 5 ipv 6 healers proberen
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 10:21:11 #300
159966 lifeblind
pi_105329907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Isabeau het volgende:
:{

Dat zit inderdaad tussen toewijding en absolute gestoordheid zeg, jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')