Geen idee hoe dat in lowlevel dungeons zit wij zijn gewoon WOTLK dungeons gaan runnen en in 4 en halve run dropte er 3.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Metonae het volgende:
Iemand die inmiddels al een dungeon artifact heeft kunnen looten in low-level dungeons? Las op WoWhead dat je als level 85er wel in Stockades zou kunnen farmen, maar na 15 runs heb ik nog steeds geen artifact. Hotfixed or bad luck?
Ja gewoon dingen killen die XP of HP geven en je krijgt het als loot in een stack van 250 max ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef Wolve000 het volgende:
Is dat gewoon loot die dropt als je dat boek hebt ofzo? Hoe werkt dat?
Welke boss? Human, elemental of hogger?quote:Op zondag 4 december 2011 18:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb er 1 uit Stockades, maar in andere low dungeons is er nog niets uitgekomen.
Doe ik het dus toch goed. Inmiddels 20 keer afgemaakt en nog steeds geen artifact. Snap er geen bal vanquote:
Doe ff inviten als je bij boss #4 bent.quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef TwyLight het volgende:
Ga ook maar een beetje PvE'en deze patch. Vindt Dragon Soul wel tof. Ga nu met guild 25 man doen op priest
Er zit een rogue in de guild die de legendary krijgt. Hij heeft deze week al pickpocket gedaan maar toch.quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Doe ff inviten als je bij boss #4 bent.
Ik hoef alleen de pickpocket, ik hoef de drops verder niet. Dus ik hoef niks te ninja'en van je guild.quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er zit een rogue in de guild die de legendary krijgt. Hij heeft deze week al pickpocket gedaan maar toch.
Ik heb nu nog een 2/8 save dus als je wil moet je nu komen en dan maken we een 10man
Iddquote:
Waar is de tijd dat 90% van de guilds de hele raid niet inkwamen omdat ze undergeared waren en de bazen nooit generfed werden.quote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker snel ook. Ik neem aan dat jullie niet op PTR hebben geraid? En dan toch al hoeveel is het, 4 dagen na de patch nieuwe raid gecleared.
Waar is de tijd dat 90% van de guilds de laatste boss niet konden doden totdat er een nerf kwam.
Heroics gaan nog wel paar weken overheen. Normals worden altijd binnen een paar dagen gecleared?quote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker snel ook. Ik neem aan dat jullie niet op PTR hebben geraid? En dan toch al hoeveel is het, 4 dagen na de patch nieuwe raid gecleared.
Waar is de tijd dat 90% van de guilds de laatste boss niet konden doden totdat er een nerf kwam.
Moeten uitgeven ? aan watquote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wie wil mij overigens 15k geven? Heb het net moeten uitgeven.
Ja. Maar ik heb ook maar 2k.quote:Op maandag 5 december 2011 12:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe je op beide landslide ofzo ;--;?
Gekocht ja. Kwam alleen maar in kut pugs, dus was enige optie.quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe heb jij het gedaan? Zelf naar DS gegaan of een save van iemand overgenomen?
Ja, het was een goede guild die het gewoon verkocht aan Rogues. Ik werd geinvite, betaalde, werd gesummoned, pickpocket, en weer weg. (Na het inleveren uiteraard.)quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Okay. Zit er ook aan te denken. En de trash was al dood toen? Dus je kon gewoon naar de boss lopen, pickpocketen, klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Iemand op Auchindoun die Guardian Cub wil kopen voor een vriendenprijs? Ik heb gold nodig.http://www.randyrun.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Maar' 5 fouten gemaakt in FL? 1 fout is al te veel. Waarom vraag je dan naar voorbeelden?quote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
ik weet 100% zeker dat ik in Fireland maar 5 fuck ups heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |