Tja... maar wat moet je dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef Thybalt het volgende:
Je bent wel heel dom bezig dat je als topguild zijnde zoiets denkt te kunnen maken met zoveel mensen die je volgen. Serves them right.
Ik blijf die discussie niet zo goed begrijpenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Blistering het volgende:
Wou net zeggen, baas boven baas. Of in dit geval nolife boven nolife.
Ja, dat idd. Maar ik begrijp renners wel die doping gaan gebruiken omdat iedereen het doet. Nog steeds fout, maar als je competitief wilt blijven word je bijna gedwongen.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
Ik vind het een beetje hetzelfde als doping gebruiken in de tour. Veel toppers doen het en als je makkelijk mee wil komen dan kan je er ook aan meedoen, maar je loopt het risico op diskwalificatie. En als dat gebeurt moet je niet aankomen met "ja maar hunnie deden het ook", je wist dat je fout bezig was toch? Jammer maar helaas dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik het meer wat advocaten en accountants doen, gaten in de wet vinden om daar van te kunnen profiteren. En die beroepsgroepen gaan we ook niet verbieden.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
Ik vind het een beetje hetzelfde als doping gebruiken in de tour. Veel toppers doen het en als je makkelijk mee wil komen dan kan je er ook aan meedoen, maar je loopt het risico op diskwalificatie. En als dat gebeurt moet je niet aankomen met "ja maar hunnie deden het ook", je wist dat je fout bezig was toch? Jammer maar helaas dan.
http://us.blizzard.com/en-us/company/legal/wow_tou.htmlquote:Nonetheless, certain acts go beyond what is "fair" and are considered serious violations of these Terms of Use. Those acts include, but are not necessarily limited to, the following:Using or exploiting errors in design, features which have not been documented, and/or "program bugs" to gain access that is otherwise not available, or to obtain a competitive advantage over other players;
Wat een slechte vergelijking. Wielrenners staan bijna continue onder controle, elk uur van de dag moet verantwoord worden. Win je mag je plassen, heb je gebruikt ben je de sjaak en dan blijft het niet bij een 8 dagen banquote:Op woensdag 7 december 2011 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat idd. Maar ik begrijp renners wel die doping gaan gebruiken omdat iedereen het doet. Nog steeds fout, maar als je competitief wilt blijven word je bijna gedwongen.
Blizzard kijkt wel redelijk naar dingen die slaan op de nieuwste raids. Ik vind het dan ook redelijk naief van die guilds dat ze het wel gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
En dan heb je kans dat je enorm achter gaat lopen, want Blizzard staat niet echt bekend om het aanpakken van een grote groep die misbruik maakt van een bug. In dit geval goed dat ze het niet hebben gedaan. Neemt niet weg dat ik wel begrijp dat die guilds het wèl hebben gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Vorige keer met Ragnaros, dit keer met Deathwing!
Mooi kerstkaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ze gaat waarschijnlijk voor de lady gaga look.quote:
4/8 nu, en 2de. Echt een dikke vinger richting Blizzard. Wauw!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de mensen van Paragon gestoord of toegewijd vindZe hebben een 10 man gemaakt met second accounts en daarvoor mensen geleveld en gegeared. In 48 uur... Ze hebben 3/8 down (gedeelde 9e plaats).
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik de mensen van Paragon gestoord of toegewijd vindZe hebben een 10 man gemaakt met second accounts en daarvoor mensen geleveld en gegeared. In 48 uur... Ze hebben 3/8 down (gedeelde 9e plaats).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |