dat is niet waar, LFR geeft je gewoon T13 (het is dan wel lager maar als nog is het T13)quote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef Metonae het volgende:
Niet zeiken.
Mensen die niet raiden kunnen anno 4.3 sowieso al T13 niet krijgen en de T11/12 shoulders en head zijn raiders-only gear. Overigens krijgen de raiders onder ons een shitload aan achievements en een mount (Firehawk, Frostwyrm etc. etc.).
Dat gemekker altijd over dat casuals minder zouden moeten krijgen dan hardcore raiders moet overigens maar eens kappen. Elke 2 maanden is er zo'n discussie hier.
Stel kinderen.
Blijft een raid en er zullen nog steeds mensen zijn die het niet willen doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is niet waar, LFR geeft je gewoon T13 (het is dan wel lager maar als nog is het T13)
Epic face roll is het.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Metonae het volgende:
[..]
Blijft een raid en er zullen nog steeds mensen zijn die het niet willen doen.
Moet je maar gewoon weer gaan tanken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Afgelopen twee dagen klachten gehad dat mijn DPS zo laag was. Guildleader was niet blij met me. Ik niet blij met mezelf!![]()
![]()
Ben toch eens even de Europe en US forums nagelopen. Er schijnt bij Fury Warriors dus een extra probleem te zijn met Deep Wounds.Stealth nerf of een nog nader te benoemen bug. Dunno, maar daar ligt een groot probleem.
Gelukkig, het ligt dus niet persé aan mij.
ligt het dus niet aan mij dat ondanks een grote gear improvement mijn dps maar minimaal omhoog is gegaan...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Afgelopen twee dagen klachten gehad dat mijn DPS zo laag was. Guildleader was niet blij met me. Ik niet blij met mezelf!![]()
![]()
Ben toch eens even de Europe en US forums nagelopen. Er schijnt bij Fury Warriors dus een extra probleem te zijn met Deep Wounds.Stealth nerf of een nog nader te benoemen bug. Dunno, maar daar ligt een groot probleem.
Mjah. Bekijk deze EU en US forum topics maar:quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ligt het dus niet aan mij dat ondanks een grote gear improvement mijn dps maar minimaal omhoog is gegaan...
Wat is je dps nu dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Waarschijnlijk heb je wat addons die niet helemaal up to date zijn voor 4.3, en dat ie daar op vastloopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van dat wow vastloopt na een simpele actie button? Zoals je map openen.
Alles is uptodate. Had de cache en wtf ook al verwijdert, maar dan was wow ineens in het duits.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je wat addons die niet helemaal up to date zijn voor 4.3, en dat ie daar op vastloopt.
Je addons kunnen wel ' up-to-date' zijn, maar dat hoeft niet te betekenen dat die addons ook voor 4.3 feilloos werken. Als er daarin iets mis gaat, kan het daardoor crashen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Alles is uptodate. Had de cache en wtf ook al verwijdert, maar dan was wow ineens in het duits.
Heb nu alleen mn addons map gekopieerd en wow verwijdert. Moet nu 10gb downloaden
Dat is waar, normaal had ik daar geen problemen mee. Het was ook iets van de laatste paar dagen. Maargoed, ik heb straks weer een verse instal. Gelijk mn addons nakijken welke eruit kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je addons kunnen wel ' up-to-date' zijn, maar dat hoeft niet te betekenen dat die addons ook voor 4.3 feilloos werken. Als er daarin iets mis gaat, kan het daardoor crashen.
Als goed is wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Metonae het volgende:
Ik kan LFR net zo vaak doen als ik wil per week toch? Het is alleen dat ik maar één keer per week van een boss kan looten?
Dit is correct.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Metonae het volgende:
Ik kan LFR net zo vaak doen als ik wil per week toch? Het is alleen dat ik maar één keer per week van een boss kan looten?
Het meeste heb ik bij mij op kunnen lossen door 'load out of date addons' aan te zettenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is waar, normaal had ik daar geen problemen mee. Het was ook iets van de laatste paar dagen. Maargoed, ik heb straks weer een verse instal. Gelijk mn addons nakijken welke eruit kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
http://www.wowhead.com/item=71718/swift-shorestrider
Volgende week komt pas het laatste stukje van Dragon Soul voor de raid finder. Dat is al meerdere malen door blizzard gemeld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:02 schreef TwyLight het volgende:
Als je op de Armory bij raid progress kijkt, en je hovert over een moeilijkheidsgraad kan je zien welke bazen en hoevaak je die al gedood hebt. Als je dat bij Dragon Soul doet, en je hovert over normal en heroic zie je alle bazen, maar hover je over de LFR dan missen de laatste tweeDeathwing komt niet in LFR?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgende week komt pas het laatste stukje van Dragon Soul voor de raid finder. Dat is al meerdere malen door blizzard gemeld.
quote:We would just like to let everyone know that the Fall of Deathwing is not open just yet for the Raid Finder or Heroic difficulties. We plan to open this encounter up in approximately one week. We felt it was important to let more people get through the fights in normal difficulty, make videos, strat guides, update their mods, etc. before we let everyone take a crack at Deathwing. We’ll keep you informed when this part of the raid opens up for Raid Finder. Keep in mind that it’s required to complete the first half to be able to queue for the second, so don’t hold back!
Jawel, je ziet Deathwing nog niet bij de LFR lijst staan omdat die er nog niet in zit bij LFR...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef TwyLight het volgende:
Jouw post daarvoor is ook niet geldigheeft iig niks met mijn punt te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |