abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 19:26:28 #101
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105064329
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef trabant het volgende:
Hier in huis staan een paar blikken zuivere sheaboter. Dat is geweldig spul.
Maar niet voor het gezicht. Het gezicht houden we mooi met schaduw en slaap en zonder smeersels of sigaren.

Uiteindelijk zal elke vrouw -voor zover mogelijk- moeten kiezen: dik of rimpels.
Dit is -helaas- grotendeels waar.......Nooit op dieet gaan na je 40e -tenzij je gezondheid in gevaar komt- heb ik weleens gelezen.

Je wilt serieuze tips, dan zou ik letten op aanwezigheid van de volgende ingrediënten;
- Retinol (Vit.A)
- Hyaluronzuur
In feite is alleen van vitamine A zuur aangetoond dat het inwerkt op bestaande rimpels. Maar....het is nogal agressief en alleen op recept verkrijgbaar. Retinol is een instabiel ingrediënt, maar niettemin toch het meest werkzaam. Hyaluronzuur is een vochtbinder. Veel mensen verwarren een droge met een vetarme huid.

In veel crèmes zitten siliconen die zorgen voor een gladdere huidstructuur maar geen rimpelreducerend effect hebben.

Om een lang verhaal kort te maken: een dure crème is beslist niet per definitie beter dan een goedkope. Ik las ergens dat iemand de één van de Aldi-crèmes gebruikt en het klopt dat deze al jaren hoog scoort. Als ik me niet vergis gaat het om het type voor de rijpere huid. Persoonlijk vind ik hem niet prettig, maar ik heb dan ook eerder vocht dan vet nodig. Als je huid verzadigd is, gaat een crème ahw "drijven" en krijg je een glimmend gezicht. Cute ;-)

Ik ben 41 en gebruik Olaz Regenerist 3-zone crème (obv amino-peptide complex -weer wat anders). Het dag- en nachtverhaal schijnt achterhaald te zijn (wat vreemd is omdat vrijwel elke dagcrème een spf bevat die je 's nachts niet nodig hebt). De genoemde crème gebruik ik overdag en 's nachts en is voor mij al een hele tijd de fijnste.

Goed tegen wallen: de oogroller van Garnier. De caffeïne die erin zit, heeft een vochtafdrijvend effect. Werkt echt!

Heel verhaal, hoop dat je er wat aan hebt.
Never Judge A Book By Its Cover
pi_105065042
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Troost je, het wordt erger :9
Dat kun jij helemaal nog niet weten met jouw 36 jaar.
pi_105065072
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mwoch, ik ben pas gestopt met 38+ ;) En m'n huid heeft er niks onder geleden.
O wacht, 38+ dan :P
  donderdag 1 december 2011 @ 19:39:56 #104
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_105065103
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat kun jij helemaal nog niet weten met jouw 36 jaar.
Ze is net zo oud als ik.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:51:48 #105
42366 Staal
pi_105065769
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef kalinka het volgende:

[..]

Dit is -helaas- grotendeels waar.......Nooit op dieet gaan na je 40e -tenzij je gezondheid in gevaar komt- heb ik weleens gelezen.

Je wilt serieuze tips, dan zou ik letten op aanwezigheid van de volgende ingrediënten;
- Retinol (Vit.A)
- Hyaluronzuur
In feite is alleen van vitamine A zuur aangetoond dat het inwerkt op bestaande rimpels. Maar....het is nogal agressief en alleen op recept verkrijgbaar. Retinol is een instabiel ingrediënt, maar niettemin toch het meest werkzaam. Hyaluronzuur is een vochtbinder. Veel mensen verwarren een droge met een vetarme huid.

In veel crèmes zitten siliconen die zorgen voor een gladdere huidstructuur maar geen rimpelreducerend effect hebben.

Om een lang verhaal kort te maken: een dure crème is beslist niet per definitie beter dan een goedkope. Ik las ergens dat iemand de één van de Aldi-crèmes gebruikt en het klopt dat deze al jaren hoog scoort. Als ik me niet vergis gaat het om het type voor de rijpere huid. Persoonlijk vind ik hem niet prettig, maar ik heb dan ook eerder vocht dan vet nodig. Als je huid verzadigd is, gaat een crème ahw "drijven" en krijg je een glimmend gezicht. Cute ;-)

Ik ben 41 en gebruik Olaz Regenerist 3-zone crème (obv amino-peptide complex -weer wat anders). Het dag- en nachtverhaal schijnt achterhaald te zijn (wat vreemd is omdat vrijwel elke dagcrème een spf bevat die je 's nachts niet nodig hebt). De genoemde crème gebruik ik overdag en 's nachts en is voor mij al een hele tijd de fijnste.

Goed tegen wallen: de oogroller van Garnier. De caffeïne die erin zit, heeft een vochtafdrijvend effect. Werkt echt!

Heel verhaal, hoop dat je er wat aan hebt.
Ja zeker wel. Ik heb een dunne huid en heb het geluk geen vaal gelaat te krijgen van het roken.

Eigenlijk smeer ik vanalles. Voornamelijk HEMA, maar ook een vervanger van Nivea Soft dat is een eigen merk van de AH en ik heb een groen potje Garnier Essentials. Ook gekocht bij de Appie en daar het doosje meteen weggegooid. En er staat dus niet op het potje wat er in zit. :').

Het moet allemaal snel en makkelijk gekocht. Reinigers doe ik ook niet aan. :@ . Hup beetje shampoo onder de douche en zo haal ik mijn make up eraf.

Vind dat het klopt wat je zegt, dat groene potje is prettiger dan vettige creme.
Alleen is het ook werkelijk zo op en ik heb geen groot hoofd of zo.

Weet je ik zal gewoon blij zijn als ik de grens van veertig gewoon over ben. De ellende is dat ik me van binnen nog steeds 25 voel. Kan me niet voorstellen dat dat ooit anders zou voelen.
Maar na veertig weet ik het dan gewoon. Staal je bent veertig. 38 vind ik vervelend.
Un certain jeune homme
pi_105066290
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Staal het volgende:

[..]

Ze is net zo oud als ik.
Jij snapt de grap niet ;) Maar ik ga het verder ook niet uitleggen, ik zal jullie met rust laten hier :)
  donderdag 1 december 2011 @ 20:01:15 #107
42366 Staal
pi_105066390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij snapt de grap niet ;) Maar ik ga het verder ook niet uitleggen, ik zal jullie met rust laten hier :)
Ik snap de grap wel. :).
Un certain jeune homme
  donderdag 1 december 2011 @ 20:29:39 #108
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105068015
Was vergeten te vertellen dat ik een vrouw ben -krijg het niet veranderd in mijn profiel, sorry.

Als ik me niet vergis komt dat <groene potje van Garnier> uit dezelfde lijn als die oogroller waar ik het over had. Over die crème ben ik minder lovend -doet niks voor me. Het kan zijn dat voor jou hetzelfde geldt óf dat je er teveel van gebruikt. Maar dan nog.........kennelijk absorbeert je huid het wel. Dan zou je bijvoorbeeld van Garnier een andere lijn kunnen proberen. Maar het merk gebruikt vnl natuurlijke bestanddelen (moet je overigens wel met een grote korrel zout nemen!!), dus ik vraag me af of er in eender welke lijn retinol of hyaluronzuur zit. Geen idee.

Als je je huid niet zo grondig reinigt als overal en door iedereen wordt aangeraden, haal je weliswaar <de vervuiling> er niet af, maar blijft ook de zuurgraad onaangetast.
Ik doe 1x pw een dieptereiniging en op alle andere dagen doe ik maar wat. Dus zo'n vaart loopt dat niet. Dat kan ik uit jarenlange ervaring zeggen.

Wat is er eigenlijk mis met 38 zijn? Er verandert niets wanneer je 40 wordt hoor (ja ok, die 4 ervoor duh). Niet teveel aan denken, of je er veel of weinig aandacht aan besteedt........je wordt vanzelf ouder, en met een jonge geest blijf je er vanzelf goed uitzien (relatief).

Ook een aanrader: vitamientjes en mineralen. Ik slik C-1000, B-complex hooggedoseerd, Selenium-zink, en E, ook hooggedoseerd. E wordt voor mannen afgeraden vanwege onlangs vastgestelde link tussen verhoogde kans op prostaatkanker.
pi_105068370
Wat kun je als man van bijna 50 doen, waartegen mensen nog zeggen 'ha jongeman'?
I´m back.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:39:22 #110
42366 Staal
pi_105068559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
Wat kun je als man van bijna 50 doen, waartegen mensen nog zeggen 'ha jongeman'?
Jah jongeman, als wij samen boodschappen doen zeggen die dametjes achter de kassa je en jij tegen jou. Tegen mij zeggen die rotwijven U.
Un certain jeune homme
pi_105068637
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef Staal het volgende:

[..]

Jah jongeman, als wij samen boodschappen doen zeggen die dametjes achter de kassa je en jij tegen jou. Tegen mij zeggen die rotwijven U.
Zo is het wel ja. _O- .
I´m back.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:41:21 #112
42366 Staal
pi_105068665
En al jaren he? Al meer dan zeven jaar he?
En ik zie er goed uit voor mijn leeftijd. Ze doen het expres.
Un certain jeune homme
pi_105068799
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:41 schreef Staal het volgende:
En al jaren he? Al meer dan zeven jaar he?
En ik zie er goed uit voor mijn leeftijd. Ze doen het expres.
Nou ja, over minder dan 2 maanden ben ik 50 en op mijn werk noemen toch wel wat collega's (die niet weten hoe oud ik ben okee) me jongeman... ;).
I´m back.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:47:06 #114
42366 Staal
pi_105069027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef kalinka het volgende:

Wat is er eigenlijk mis met 38 zijn? Er verandert niets wanneer je 40 wordt hoor (ja ok, die 4 ervoor duh). Niet teveel aan denken, of je er veel of weinig aandacht aan besteedt........je wordt vanzelf ouder, en met een jonge geest blijf je er vanzelf goed uitzien (relatief).

Pik dit even uit je post. Het geeft me een let's get it over with gevoel.
Laat die 4 dan maar komen ook.

Maar hoe oud voel jij je vanbinnen? Tuurlijk heb ik wel wat meer ervaring opgedaan, zo is het ook maar ik voel me niet ouder dan 25 jaar. Echt niet.

Ik begrijp wel dat jonge users zoiets hebben van jemig jij bent bejaard. Logisch. Vroeger vond ik iemand van 38 gewoon heel erg oud.
Un certain jeune homme
  donderdag 1 december 2011 @ 20:47:39 #115
42366 Staal
pi_105069068
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, over minder dan 2 maanden ben ik 50 en op mijn werk noemen toch wel wat collega's (die niet weten hoe oud ik ben okee) me jongeman... ;).
Ik hoop dat het je zal tegenwerken.
Un certain jeune homme
  donderdag 1 december 2011 @ 20:51:50 #116
42366 Staal
pi_105069353
Als ze jouw pensioenleeftijd even vergeten zijn bijvoorbeeld.

Wat we natuurlijk kunnen doen is je gewoon helemaal grijs verfen. ^O^ .
Un certain jeune homme
pi_105069520
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Staal het volgende:
Met 62 ½ stoppen en dan naar Spanje of Italië... dan ben jij net 51.
quote:
Dat wordt vaak groen, dat lijkt me niet echt bevorderlijk.
I´m back.
pi_105069688
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef trabant het volgende:
Hier in huis staan een paar blikken zuivere sheaboter. Dat is geweldig spul.
Maar niet voor het gezicht. Het gezicht houden we mooi met schaduw en slaap en zonder smeersels of sigaren.

Uiteindelijk zal elke vrouw -voor zover mogelijk- moeten kiezen: dik of rimpels.
Ik ga voor de rimpels, kraaiepoten, zuipzakken, brilletjes en kunstgebitten, want daar kan je oeroud mee worden. Maar overgewicht (dik dus) niet. Ik ben atheist dus smeren doe ik niet. Is gezond voor de handel, niet voor mijn beurs. ;)
pi_105070715
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat moèten ze doen: dat heet klantvriendelijk beleid: beleefd zijn tegen de rijpere huid. _O-
pi_105070757
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Dat moèten ze doen: dat heet klantvriendelijk beleid: beleefd zijn tegen de rijpere huid. _O-
}:| .
I´m back.
pi_105070939
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh my! :o . Ik moet nog eten, FANN. :{.

Wanneer ga je stoppen met roken of ben je al gestopt?
Jij let ook gewoon niet op heh... :(

Of je wordt oud O-)

Zijn er hier 40plussers die van een slechte gewoonte afwillen?

Nog 2 weken pleisters en dan moet ik het op eigen kracht redden en soms mis ik het wel
ja, bijvoorbeeld als ik de stad heb doorgesjouwd en effe op een terrassie neerplof
en dan een bakkie cappuccino bestel, ik ga nooit binnen zitten je kan met die kacheltjes
gewoon overal buiten zitten, dan zitten daar dus JUIST de rokers, en dan heb ik nog steeds
het gevoel, hmmmmmmmm ik zou ook wel een peukie willen :{

maar dan ga ik het koekie maar op zitten knagen wat je meestal bij je bakkie cappuccino krijgt,
zo'n klein verpakt kutkoekkie, weet je wat ik bedoel ? -O-
  donderdag 1 december 2011 @ 21:19:19 #122
42366 Staal
pi_105071027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Nou ja zeg. ;( .

Dan is het wel duidelijk nu, ik smeer nooit meer iets op mijn snaggel en ga ladingen creme voor onder de kerstboom kopen, voor Ryan. O+ .
Un certain jeune homme
pi_105071056
Ik heb trouwens net mijn schoonheidsslaapje gedaan en het is amazing :o

pi_105071162
Ryan en Staal get a room !

ow... wacht :') :P
  donderdag 1 december 2011 @ 21:22:58 #125
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_105071249
@Staal (ben niet zo'n handige quoter)(in het algemeen niet zo handig hahaha): ben 41 en het ligt toch echt ook aan het gezelschap en de omstandigheden waarin ik verkeer hoe oud of jong ik me voel, maar doorgaans voelt het alsof de tijd stil heeft gestaan na mijn 30e........geen idee waarom. Word meestal ook zo oud geschat, misschien dat dat onbewust een rol speelt.
  donderdag 1 december 2011 @ 21:23:46 #126
42366 Staal
pi_105071326
quote:
8s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of je wordt oud O-)

Nog 2 weken pleisters en dan moet ik het op eigen kracht redden en soms mis ik het wel
ja, bijvoorbeeld als ik de stad heb doorgesjouwd en effe op een terrassie neerplof
en dan een bakkie cappuccino bestel, ik ga nooit binnen zitten je kan met die kacheltjes
gewoon overal buiten zitten, dan zitten daar dus JUIST de rokers, en dan heb ik nog steeds

maar dan ga ik het koekie maar op zitten knagen wat je meestal bij je bakkie cappuccino krijgt,
Jah, die douw ik iedere avond in een schooltas. :').

Volhouden. Binnenkort doe ik met je mee. Dat roken is zo moeilijk te laten, het is een gewoonte en neemt ook tijd in beslag maar is ook een heerlijk moment van uitstel. Het regent: "Zullen we de hond uitlaten?" Jah, goed nog even eentje roken. Dat gevoel.
Un certain jeune homme
  donderdag 1 december 2011 @ 21:24:29 #127
42366 Staal
pi_105071379
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens net mijn schoonheidsslaapje gedaan en het is amazing :o

[ afbeelding ]
Dat zoek ik dus. Preventief uiteraard.
Un certain jeune homme
pi_105071421
Overigens jij bent niet eens 40, TS.
I´m back.
  donderdag 1 december 2011 @ 21:26:25 #129
42366 Staal
pi_105071501
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef kalinka het volgende:
@Staal (ben niet zo'n handige quoter)(in het algemeen niet zo handig hahaha): ben 41 en het ligt toch echt ook aan het gezelschap en de omstandigheden waarin ik verkeer hoe oud of jong ik me voel, maar doorgaans voelt het alsof de tijd stil heeft gestaan na mijn 30e........geen idee waarom. Word meestal ook zo oud geschat, misschien dat dat onbewust een rol speelt.
Laat dat uiterlijk en andere mensen even los.
Hoe oud voel je je?

Zit een beetje te geinen hier maar het is wel een serieuze vraag.
Un certain jeune homme
pi_105071516
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ryan en Staal get a room !

ow... wacht :') :P
O-) .
I´m back.
pi_105071624
quote:
Whehehe...
I´m back.
  donderdag 1 december 2011 @ 21:28:33 #133
42366 Staal
pi_105071652
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens jij bent niet eens 40, TS.
Hoer jij eens op uit mijn topic en ga maar posten in 50+.
Un certain jeune homme
pi_105071702
Ja ik ga d'r weer van tussen, effe de olijven klaar zetten enzo

niet voor mezelf, want ik lust die dingen niet :')

Truste voor strakkies *;
pi_105072986
quote:
8s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of je wordt oud O-)

Hoeveel rook je dan per dag eigenlijk, dat alleen al de gedachte aan stoppen opfokkend werkt. Het lijkt mij dat de pleisters je alleen maar van je centen afhelpt. Jah, ik makkelijk lullen want ik rook 'smorgens 2 peuken bij m'n koffie, daarna niets en daar krijg je geen enge ziektes van, dus hou ik het lekker zo. :Y
  donderdag 1 december 2011 @ 22:01:12 #136
42366 Staal
pi_105074086
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Hoeveel rook je dan per dag eigenlijk, dat alleen al de gedachte aan stoppen opfokkend werkt. Het lijkt mij dat de pleisters je alleen maar van je centen afhelpt. Jah, ik makkelijk lullen want ik rook 'smorgens 2 peuken bij m'n koffie, daarna niets en daar krijg je geen enge ziektes van, dus hou ik het lekker zo. :Y
Nou als jij maar twee peukjes per dag rookt bij de koffie is er ook niets aan de hand.
Als je daar van geniet waarom niet. Ik zou wensen dat ik het zo in de hand zou hebben en dan zou ik er ook niet moeilijk over doen. Ben je gek zeg. Ik zou het wensen.

Maar als je een soort slaaf wordt van dat sigaretje en dat ben ik dus. Het is zo'n zielige opvulling van tijd en vol uitstel maar als ik dat kan terug dringen naar mijn hoofdsigaret van de dag en die is na het eten bij de koffie dan beschouw ik me als niet roker.

Ik wil eigenlijk alleen maar van al die nietszeggende rotsigaretten af.
Un certain jeune homme
pi_105074696
Je bedoelt die "uit gewoonte "sigaretten, dat zijn de boosdoeners ja... :(
  donderdag 1 december 2011 @ 22:13:04 #138
42366 Staal
pi_105074856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef Plumootje het volgende:
Je bedoelt die "uit gewoonte "sigaretten, dat zijn de boosdoeners ja... :(
Ja precies. Die!
Un certain jeune homme
  donderdag 1 december 2011 @ 22:15:27 #139
42366 Staal
pi_105075007
En nu flik ik het weer. Oven staat aan even sigaretje.

Ik kap er mee. 9 januari stoppen we hier. Allebei.

Waarom nu niet meteen eigenlijk? Mijn partner is nogal zwak m.b.t stoppen maar hij moet want is bijna zestig.
Un certain jeune homme
pi_105075181
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Staal het volgende:

Waarom nu niet meteen eigenlijk? Mijn partner is nogal zwak m.b.t stoppen maar hij moet want is bijna zestig.
:{.
I´m back.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:22:08 #141
42366 Staal
pi_105075447
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:{.
Zestig is het nieuwe vijftig.
Un certain jeune homme
  donderdag 1 december 2011 @ 22:22:14 #142
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_105075500
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:

[..]

Zestig is het nieuwe vijftig.
Ja, en jij bent bijna 40 dus bijna 50?
I´m back.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:29:26 #144
42366 Staal
pi_105075929
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en jij bent bijna 40 dus bijna 50?
Ik blijf altijd 25. Ik hoop dat Kalinka gelijk heeft. Jong denken is jong blijven.

Moet niet te infantiel worden natuurlijk. Zal me gedragen.
Un certain jeune homme
pi_105075945
quote:

...in de beheersing schuilt het genot... ;)
pi_105076410
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik blijf altijd 25. Ik hoop dat Kalinka gelijk heeft. Jong denken is jong blijven.

Moet niet te infantiel worden natuurlijk. Zal me gedragen.
Goed zo, want 1 is al ..... :X je weet wel :)
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 22:39:10 #147
184769 crew  Deisyy
pi_105076647
quote:

Dan heeft niet zoveel nut meer om te stoppen :D

Maar waarom moet hij stoppen omdat hij bijna zestig is?

En OT, ik smeer dag- en nachtcreme, niet tegelijk natuurlijk omdat mijn huid daardoor zachter en minder strak aanvoelt en ik denk ook dat het een verzorgende werking heeft, maar geen wondermiddel is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_105077568
ik vind dat 'strakke' juist wel lekker, trekt de rimpels ook weg :D
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 22:58:25 #149
184769 crew  Deisyy
pi_105077869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef Plumootje het volgende:
ik vind dat 'strakke' juist wel lekker, trekt de rimpels ook weg :D
:D

Dus al die cremetjes zijn onzin, niets smeren is het nieuwe faceliften :o
  donderdag 1 december 2011 @ 23:02:02 #150
42366 Staal
pi_105078078
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan heeft niet zoveel nut meer om te stoppen :D

Maar waarom moet hij stoppen omdat hij bijna zestig is?

En OT, ik smeer dag- en nachtcreme, niet tegelijk natuurlijk omdat mijn huid daardoor zachter en minder strak aanvoelt en ik denk ook dat het een verzorgende werking heeft, maar geen wondermiddel is.
Die arme jongen is 49. :D.

Ik doe in de winter nog wel eens wat van die Karweicreme op zijn snoet.
Maar als ik eerlijk ben, zijn huid is altijd zacht. Nauwelijks rimpels.

Ik smeer nog wel es wat maar als ik echt eerlijk ben en naar mijn rug kijk? Die is zonder smeersels helemaal in balans, geen puistje en het snelst bruin ook nog. Mijn onderbenen daar kun je af ent toe op tekenen. Wrs. vanwege ontharingsmiddelen.
Un certain jeune homme
pi_105078305
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Staal het volgende:

Of radicaal wegharsen, nóg beter. _O-
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 23:08:22 #152
184769 crew  Deisyy
pi_105078448
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef Staal het volgende:

[..]

Die arme jongen is 49. :D.

Ik doe in de winter nog wel eens wat van die Karweicreme op zijn snoet.
Maar als ik eerlijk ben, zijn huid is altijd zacht. Nauwelijks rimpels.

Ik smeer nog wel es wat maar als ik echt eerlijk ben en naar mijn rug kijk? Die is zonder smeersels helemaal in balans, geen puistje en het snelst bruin ook nog. Mijn onderbenen daar kun je af ent toe op tekenen. Wrs. vanwege ontharingsmiddelen.
Dan mag hij nog fijn 11 jaar doorroken dus :D

Ik heb eigenlijk ook helemaal geen klagen met rimpels of droge huid, dat heeft natuurlijk niet alleen te maken met goede verzorging maar ook met aanleg.
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 23:09:09 #153
184769 crew  Deisyy
pi_105078487
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Of radicaal wegharsen, nóg beter. _O-
Dat heeft Staal al gedaan :D

O wacht, Staal rookt geen sigaren volgens mij :+
pi_105078873
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:D

Dus al die cremetjes zijn onzin, niets smeren is het nieuwe faceliften :o
Dat hoor je mij niet zeggen. Alleen gelòòf ik er niet in. :N
  donderdag 1 december 2011 @ 23:25:47 #155
42366 Staal
pi_105079363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat heeft Staal al gedaan :D

O wacht, Staal rookt geen sigaren volgens mij :+
Jawel hoor. Sigaartjes van Moods.
Ik rook principeloos alles als het er op aan komt. Pakjes sigaretten en rook ook gerust eens zware VanNelle van mijn partner als mijn rookgedoe op is. Geen probleem.

Sigaren hoor je niet over je longen te roken maar dat doe ik dan wel. Erg slecht schijnt.
Un certain jeune homme
pi_105079527
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Staal het volgende:

[..]

Jawel hoor. Sigaartjes van Moods.
Ik rook principeloos alles als het er op aan komt. Pakjes sigaretten en rook ook gerust eens zware VanNelle van mijn partner als mijn rookgedoe op is. Geen probleem.

Sigaren hoor je niet over je longen te roken maar dat doe ik dan wel. Erg slecht schijnt.
Mijn vader deed dat ook... hij is 77 geworden... ;(
pi_105079738
Sigaren O+ Het staartje van iedere haal toch even lekker inhaleren. Vind ik net wat lekkerder dan helemaal niet inhaleren. :7
  donderdag 1 december 2011 @ 23:35:46 #158
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_105079873
quote:
9s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Specularium het volgende:
Tegen verleptheid helpt niks. Wees een natural.

Een laat de botox over aan Linda de Mol.
Dit. Takel toch een beetje met waardigheid af.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:37:50 #159
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_105079976
Zwitsal hier :o! het irriteert mijn huid totaal niet, mijn huid blijft heerlijk zacht, dure cremes irriteren me,althans ik kan niet tegen dat spf shizzle, bijt als de neten en nog wat meer stofjes :(
Heb wel een duur cremetje gevonden door de jaren heen, maar 2,79¤ versus 50¤ is op zich ook wel prettig.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_105121361
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef kalinka het volgende:
Was vergeten te vertellen dat ik een vrouw ben -krijg het niet veranderd in mijn profiel, sorry.

Als ik me niet vergis komt dat <groene potje van Garnier> uit dezelfde lijn als die oogroller waar ik het over had. Over die crème ben ik minder lovend -doet niks voor me. Het kan zijn dat voor jou hetzelfde geldt óf dat je er teveel van gebruikt. Maar dan nog.........kennelijk absorbeert je huid het wel. Dan zou je bijvoorbeeld van Garnier een andere lijn kunnen proberen. Maar het merk gebruikt vnl natuurlijke bestanddelen (moet je overigens wel met een grote korrel zout nemen!!), dus ik vraag me af of er in eender welke lijn retinol of hyaluronzuur zit. Geen idee.

Als je je huid niet zo grondig reinigt als overal en door iedereen wordt aangeraden, haal je weliswaar <de vervuiling> er niet af, maar blijft ook de zuurgraad onaangetast.
Ik doe 1x pw een dieptereiniging en op alle andere dagen doe ik maar wat. Dus zo'n vaart loopt dat niet. Dat kan ik uit jarenlange ervaring zeggen.

Ook een aanrader: vitamientjes en mineralen. Ik slik C-1000, B-complex hooggedoseerd, Selenium-zink, en E, ook hooggedoseerd. E wordt voor mannen afgeraden vanwege onlangs vastgestelde link tussen verhoogde kans op prostaatkanker.
...marijke helwegen... oO<
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 00:18:26 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_105122384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Plumootje het volgende:

[..]

...marijke helwegen... oO<
Slikt zij ook pillen?

Het enige dat ik ooit heb geslikt omdat het goed zou zijn voor je huid zijn biergistpillen, maar of dat werkt? Ik heb er niets van gemerkt eigenlijk, maar mee gestopt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_105122620
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Slikt zij ook pillen?

Het enige dat ik ooit heb geslikt omdat het goed zou zijn voor je huid zijn biergistpillen, maar of dat werkt? Ik heb er niets van gemerkt eigenlijk, maar mee gestopt.
Klopt, biergistpillen zijn goed voor de huid, ik weet dat van m'n zus en zij slikt elkedag een stuk of 5. Ik vind ze smerig maar wie mooi wil zijn... . :)
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 00:28:51 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_105122738
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Klopt, biergistpillen zijn goed voor de huid, ik weet dat van m'n zus en zij slikt elkedag een stuk of 5. Ik vind ze smerig maar wie mooi wil zijn... . :)
Voordeel is wel dat ze spotgoedkoop zijn. Gewoon in 1x doorslikken, dan proef je het niet. Misschien morgen maar weer eens een pot kopen voor en paar euro.
niet zo tof doen
pi_105122835
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Je moet ze wel consequent nemen elke dag , ze houden weliswaar de veroudering niet tegen, zijn wellicht zo wie zo gezond voor je en ja stinkgoedkoop. :Y
pi_105122857
biergist pillen - iemand ervaring?(vooral mbt huidzuivering)

:D Je kan er schimmels mee opwekken of met een enorme opgeblazen buik rondhuppelen.

Succes met jullie potjes }>
pi_105123054
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat ze spotgoedkoop zijn. Gewoon in 1x doorslikken, dan proef je het niet. Misschien morgen maar weer eens een pot kopen voor en paar euro.
Lijnzaad is ook heel goed voor je zogeheten 'darmflora' , in simpel Ned: poept beter. Ook hartstikke goedkoop en iedere dag een flessedopje :D
pi_105123124
Lijnzaad is goed voor de vacht van m'n hond maar ik zit niet te wachten op een vachtje eigenlijk :{
pi_105123372
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Gentileschi het volgende:
Lijnzaad is goed voor de vacht van m'n hond maar ik zit niet te wachten op een vachtje eigenlijk :{
Jah, maar als je de aanleg hebt krijg je zonder lijnzaad ook een snor en baard. ;)
pi_105123820
Met lijnzaadolie houd ik mijn meubels en marmoleum mooi strak, maar niet mijn houten kop.
Voor een goede darmflora moet je vezels eten. Die zitten meer in bruin brood en groenten dan in kleine overpriced flesjes.
Verder zijn mensen met lachrimpels doorgaans goed gezelschap. Meestal nooit om een goede grap verlegen.
Farts are jazz to assholes
pi_105124143
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef trabant het volgende:
Met lijnzaadolie houd ik mijn meubels en marmoleum mooi strak, maar niet mijn houten kop.
Voor een goede darmflora moet je vezels eten. Die zitten meer in bruin brood en groenten dan in kleine overpriced flesjes.
Verder zijn mensen met lachrimpels doorgaans goed gezelschap. Meestal nooit om een goede grap verlegen.
Poets jij je meubels met zaadjes? :o
pi_105124454
...ik heb geen kraaiepoten..eh lachrimpels ... :'(
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 10:57:06 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_105127867
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef Gentileschi het volgende:
biergist pillen - iemand ervaring?(vooral mbt huidzuivering)

:D Je kan er schimmels mee opwekken of met een enorme opgeblazen buik rondhuppelen.

Succes met jullie potjes }>
Dat wordt dus kiezen tussen een platte buik of een mooie huid :D
niet zo tof doen
pi_105128348
Dus niet én-én maar òf-òf, jah...dilemma ;)
pi_105128607
Regenwater schijnt ook goed te zijn zeggen ze... en voor noppes. Kwam net een stortbui, ben in de tuin gaan staan, voel me helemaal tevreden. :P
pi_105128876
Nog geen wonderwiddel gevonden blijkbaar :(
pi_105129343
Misschien weet Kalinka raad. Oh nee, toch maar niet :|W , laat ons tezamen research doen! (8> :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:15:58 #177
42366 Staal
pi_105129356
Zouden jullie ooit botox of anders overwegen?
Zelf niet omdat ik het eng vind wat er onder je huid gespoten wordt. Als je naar die sterren kijkt zie je toch wel erg vaak dat er aan gesleuteld is maar dat het geen verjonging geeft.

Hoewel bij Angela Groothuizen vind ik die botox wel een succes. Maar goed, die zag er op veel te jonge leeftijd heel oud uit en bij haar heeft het wel een jonger effect en is haar gezicht zachter geworden.
Un certain jeune homme
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:18:44 #178
42366 Staal
pi_105129415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog geen wonderwiddel gevonden blijkbaar :(
Neuh, had reacties gehoopt van die en die crème maakt gewoon echt tien jaar jonger.
Maar nee hoor. met je bakkes in de regen staan en biergist om dan van binnen weg te schimmelen. :{.

He maar in theorie kun je dus ook een paar biertjes per dag drinken?
Un certain jeune homme
pi_105129781
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:15 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie ooit botox of anders overwegen?
Zelf niet omdat ik het eng vind wat er onder je huid gespoten wordt. Als je naar die sterren kijkt zie je toch wel erg vaak dat er aan gesleuteld is maar dat het geen verjonging geeft.

Hoewel bij Angela Groothuizen vind ik die botox wel een succes. Maar goed, die zag er op veel te jonge leeftijd heel oud uit en bij haar heeft het wel een jonger effect en is haar gezicht zachter geworden.
Ik vind AG een aardig mens, en idd, ze ziet er stukken beter uit :Y ze heeft er ook een smak geld voor (over). *)
pi_105129795
Bierconsumptie zal sowieso de buik lekker strak trekken, dat dan weer wel. Het werkt echt van binnen uit.
pi_105130424
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef trabant het volgende:
Bierconsumptie zal sowieso de buik lekker strak trekken, dat dan weer wel. Het werkt echt van binnen uit.
Daarom zou er eigenlijk een gezonde smurrie uitgevonden moeten worden dat je bv. opsnuiven kan of zo...'tis maar een idee (Beste Idee Van Nederland _O- ).
pi_105131245
Moeder natuur is wreed. IK HAAT DAT! :(
Ojah, ik drink liters thee per dag (alleen omdat ik 't lekker vind) maar is dat ook goed ipv water? Uiteindelijk zit in thee ook water. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 december 2011 @ 13:34:20 #183
163650 Greys
pi_105131283
Angela wordt er alleen maar mooier op inderdaad.
Verbaas ik me steeds over. Inderdaad een zachter gezicht, jonger, frisser, maar niet over the top.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105132304
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Angela wordt er alleen maar mooier op inderdaad.
Verbaas ik me steeds over. Inderdaad een zachter gezicht, jonger, frisser, maar niet over the top.
Dat niet, maar ze is ook 40+ of 50-+, weet niet precies d'r leeftijd. Zou er ook zo uit willen zien en niet zoals Golfer zo tactvol suggereert. >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Plumootje op 03-12-2011 15:36:50 (d=t) ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:10:05 #185
42366 Staal
pi_105132341
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef trabant het volgende:
Alleen mannen krijgen een buik van bier toch?

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:33 schreef Plumootje het volgende:
Moeder natuur is wreed. IK HAAT DAT! :(
Ojah, ik drink liters thee per dag (alleen omdat ik 't lekker vind) maar is dat ook goed ipv water? Uiteindelijk zit in thee ook water. :Y
Maakt niets uit. Als je vochthuishouding maar op peil is.
Un certain jeune homme
pi_105132580
fijn, hoef ik daar niet mee te stoppen en kan lekker doorslobberen... c_/
pi_105133915
Alhoewel er wel beweerd wordt dat waar té voor staat niet goed is /behalve tevreden/ ;) En in thee zit looizuur wist mijn moeder me te vertellen. Misschien krijg ik een theebuik later als ik op leeftijd ben :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:13:50 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105135721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:40 schreef Plumootje het volgende:
...ik heb geen kraaiepoten..eh lachrimpels ... :'(
Ik wel. Al op jonge leeftijd. Maar verder ben ik rimpelloos.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:27:01 #189
42366 Staal
pi_105136117
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:05 schreef Plumootje het volgende:
Alhoewel er wel beweerd wordt dat waar té voor staat niet goed is /behalve tevreden/ ;) En in thee zit looizuur wist mijn moeder me te vertellen. Misschien krijg ik een theebuik later als ik op leeftijd ben :D
Drink je toch looizuurvrije thee? :).

Zou sowieso geen thee drinken met suiker. Dat is in ieder geval al heel makkelijk af te wennen mocht je dat doen.
Un certain jeune homme
pi_105137025
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wel. Al op jonge leeftijd. Maar verder ben ik rimpelloos.
Wallen heb ik ten over, maar ik heb liever lachrimpels dan wallen, al is het alleen maar omdat mensen met lachrimpels doorgaans goed gezelschap is, volgens Trabant. O-)
pi_105167727
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef Staal het volgende:

[..]

Drink je toch looizuurvrije thee? :).

Zou sowieso geen thee drinken met suiker. Dat is in ieder geval al heel makkelijk af te wennen mocht je dat doen.
Jah met veel suiker :9 .wist trouwens niet dat looizuurvrije thee bestond, bij de supermart te koop of moet ik naar de 'gezonde winkel? :)
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 19:29:04 #192
9859 crew  Karina
Woman
pi_105177907
Vanmorgen was ik even bij mijn moeder en die had een of ander RTL programma opstaan, bomvol reclame, daar kwam dit ding aan bod:

RéAura skin rejuvenation, soort "do it yourself" laserbehandeling. Als iemand geld over heeft, misschien een idee ;) Kost maar liefst 899 euro!
niet zo tof doen
pi_105182322
Waarom denk ik nu aan dat apparaat dat in de Wehkampcatalogus tegen de wang gehouden werd?
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 20:56:13 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_105182599
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef trabant het volgende:
Waarom denk ik nu aan dat apparaat dat in de Wehkampcatalogus tegen de wang gehouden werd?
Ik zou niet weten welk apparaat je bedoelt O-)
niet zo tof doen
pi_105182839
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen was ik even bij mijn moeder en die had een of ander RTL programma opstaan, bomvol reclame, daar kwam dit ding aan bod:
[ afbeelding ]
RéAura skin rejuvenation, soort "do it yourself" laserbehandeling. Als iemand geld over heeft, misschien een idee ;) Kost maar liefst 899 euro!
Dat heb ik eens gezien ja, is dat niet om overtollig haargroei in het gezicht voorgoed te verdelgen _O-
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 21:08:37 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_105183413
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Plumootje het volgende:

[..]

Dat heb ik eens gezien ja, is dat niet om overtollig haargroei in het gezicht voorgoed te verdelgen _O-
Nee deze is om je huid een "boost" te geven, zodat je er weer mooi en jong uitziet :') Een vrouw had het op haar handen gedaan en ze had opeens weer hele jonge handen!
niet zo tof doen
pi_105183681
Laat maar, voor mij is het toch al veel te laat uitgevonden. Ben al te ver heen :'(
pi_105183931
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef trabant het volgende:
Vroeger had je een blad dat heette "De Termeulen Post" daar stonden ze ook in. :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 21:18:17 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_105184006
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Plumootje het volgende:
Laat maar, voor mij is het toch al veel te laat uitgevonden. Ben al te ver heen :'(
Ik heb het geld niet en ik gok dat het niet gaat werken.
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Vroeger had je een blad dat heette "De Termeulen Post" daar stonden ze ook in. :Y
Ach, die dingen liggen nu gewoon bij de Etos.
niet zo tof doen
pi_105184791
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb het geld niet en ik gok dat het niet gaat werken.

Op TV wèl... :Y _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')