abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27364162
Ik heb hier ergens gelezen dat het zou kunnen helpen tegen puistjes, volgens mij in "het middel tegen puistjes" maar daar kan ik geen open topic meer van vinden.

Ik heb bijna alles al geprobeerd, dus ik dacht, laat ik dit nu maar eens proberen... Ik slik ze nu 4 en een halve week, 9 per dag zoals aangeraden wordt op de verpakking. Tot nu toe heeft het wel een positief effect, ik heb nog wel bultjes onder mijn huid maar er onstaan bijna geen echte puistjes meer, en de rode vlekjes en littekens die ik van vorige puistjes heb beginnen langzaam te verdwijnen. Maarja, ik ga niet te vroeg juichen! Misschien slaat het nog om ofzo.

Heeft iemand anders hier nog ervaring mee? Ook met andere effecten ervan? De één zegt bijvoorbeeld dat het kan helpen bij afvallen, de ander juist dat ze een hongergevoel opwekken. Hier heb ik allebei geen last van, ik krijg er soms wel een opgeblazen gevoel van, zal wel iets met de gist te maken hebben... Als het na een paar maanden nog steeds goed gaat, ga ik wel proberen de dosis te verlagen! Ik vind 9 per dag toch best veel!
pi_27372545
ik slikte ze vroeger ook maar ik weet niet of het geholpen heeft

Het gaat om het idee, dat je er wat aan doet hey
loboor
pi_27373275
Nou, ik heb al jaren het idee dat ik er iets aan doe, maar dit is het eerste dat ook effect heeft! Zou ook wel willen weten wat de effecten van langdurig gebruik zijn. Het is wel natuurlijk spul dus het zal wel niet slecht zijn ofzo, maarja, je weet maar nooit... Heb ook ergens gevonden dat het op lange termijn goed zou zijn voor je haren en nagels.
pi_27373535
ik heb nog haren en nagels, geen pukkels meer, en ik leef nog.

al heb ik het niet trouw gebruikt ofzo, vergat nog weleens 9 pillen per dag....
volgens mij kan het geen kwaad.
loboor
pi_27375882
Volgens mij zit er in biergisttabletten een concentratie aan vitamine B, misschien dat dat voor jou werkt. Misschien een idee om vitamine B-complex te gaan slikken voor een beter resultaat?
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:04:14 #6
89297 BigB
tja.........
pi_27377749
zelf gebruik ik altijd zink tabletten en dat werkt ook perfect
pi_27395045
Bij mij werkt Grote Klis (ja het is een rare naam ) perfect!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_27397088
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 15:08 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij zit er in biergisttabletten een concentratie aan vitamine B, misschien dat dat voor jou werkt. Misschien een idee om vitamine B-complex te gaan slikken voor een beter resultaat?
Naast B-complex speelt Chroom GTF (glucose tolerantie factor) waarschijnlijk ook een rol.

Verder moet je niet kijken naar het aantal pillen, dat zegt namelijk helemaal niks. Het gaat om de dosering, welke per fabrikant kan verschillen.

Ik neem zelf Opti-Zinc en Biergist.
pi_27403982
Bij mij werkte het met niks. Niet met afvallen en niet met puistjes. Kreeg er ook geen honger van.

Ook grote klis deed geen fuck. Ook zinktabletten deden niks.
pi_27404911
Heb ik ook geprobeerd in mijn woeste oorlog tegen mijn acné maar helpen totaal niet
pi_27405273
Gebruik geen biergist als je gevoelig bent voor candida. Je kan er voetschimmel of vaginaschimmel mee opwekken.
pi_27461126
bij mij werkte het ook niet..

Gebruik al een aantal jaren benzoylperoxide (ofzoiets) en dat werkt nogsteeds heel goed.
pi_27467870
Drink meer water ipv frisdrank, die suikers binden zich altijd aan het zetmeel en dat vormt zich om tot vet in je lichaam. Bananen zitten ook vol met vitamine B en er zitten wat feeling good mineralen in die je nodig hebt tegen the war against pimps.
pi_27468303
Ik krijg juist ontzettend last van puistjes als ik biergisttabletten slik. Misschien dat eerst alle troep naar buiten moet ofzo en dat het daarom zo is dat ik er last van krijg, geen idee.
Ik slikte ze voor sterker haar en nagels, maar ben er toen snel weer mee gestopt vanwege de puistjes die ik ervan kreeg
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  maandag 30 mei 2005 @ 00:16:18 #15
83645 Andoire
... .. ...
pi_27469689
Ik heb het in een 'gezonde bui' ook eens gekocht, maar bij nader inzien vond ik 3 keer per dag 3 pillen een beetje te veel van het goede

Heb het dus ook maar een week of zo volgehouden, heb me niet anders dan anders gevoeld of zo
Mijn katten zijn er btw gek op
Что было, то прошло..
pi_27472764
Mijn kat is er ook bijna niet bij weg te slaan...
Ik drink eigenlijk nooit frisdrank, alleen water, thee en vruchtensap. Verder eet ik ook wel gezond enzo. Grote klis heb ik al geprobeerd, dat hielp niet. Ik slik al jaren vitamine B-complex gewoon als aanvulling maar dat hielp dus ook niet. Benzoylperoxide werkt bij mij ook niet, eigenlijk alle uitwendige middeltjes die ik heb geprobeerd (incl. middeltjes van de dokter) werkten bij mij niet of het werdt er alleen maar erger van.
Zink tabletten is misschien ook wel een idee, als ik die erbij gebruik, kan ik dan de dosering van de biergist verlagen?
pi_28791895
Ben nog steeds trouw aan de biergist - al ben ik niet altijd even consequent... Vorige week 2 hele dagen overgeslagen en daar moet ik nu voor boeten... Ik merk dus ook echt wel dat het werkt, want als ik ze dus vergeet in te nemen merk ik het 2 dagen later al.
Ik begin het nu ook aan mijn nagels te merken, ik heb al 2 weken geen ingescheurde nagel gehad! (dat is echt een record voor mij!)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:41:27 #18
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28827421
Jouw haar groeit misschien ook wat sneller?
pi_28935927
Dat heb ik nog niet echt gemerkt, maar ik heb nu sinds een tijdje een (voor mijn doen) kort kapsel, ongeveer schouderlengte, en ik wil heel graag dat het weer lang groeit, dus misschien dat het daarom langzaam lijkt te gaan...:)
Ik meet even...het is in 2 en een halve maand wel 5 cm gegroeid, is dat veel?
pi_28935979
Ik heb 't ook geprobeerd, maar het werkte niet. Ik gebruik nu 2 keer per dag Normaderm reinigingsgel van Vichy en Inderm om een eventuele ontsteking aan te stippen. Bij mij ging het pas echt veel beter toen ik consequent nachtcreme ben gaan gebruiken. Kennelijk droogde ik mijn huid zo uit dat die extra talg ging maken, met als gevolg nog meer verstopping.

Ik gebruik zelfs al een maand geen foundation meer, terwijl ik eerst echt niet zonder de deur uitging
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_30287583
Ik vroeg me net af hoe lang ik die biergist pillen nu al slik, handig zo'n topic! Aan het begin staat dus dat ik eind april begonnen ben. Nu dus al iets meer dan 4 maanden. Het gaat nog steeds redelijk goed, ik heb nog wel kleine bultjes, maar er komt bijna niks 'naar buiten'. Met een beetje foundation-poeder zie je de bultjes ook bijna niet meer. Maarja, echt weg is het dus nog niet. Binnenkort stop ik met de nuvaring, misschien dat dat helpt! Ik hoop het! Dan kan ik ook stoppen met de biergist...
Het is wel min of meer een gewoonte geworden, de pillen 3 keer per dag innemen. In het weekend vergeet ik nog wel eens een dosis, maar dat lijkt geen negatief effect te hebben, alleen als ik dus een hele dag vergeet ofzo. Waar ik wel heel blij mee ben is dat mijn littekens/verkleuringen rond mijn mond bijna helemaal weg zijn. Al ben ik nu best lekker bruin, dus van de winter zie ik het effect pas echt...
Ik heb ook niet echt bijwerkingen van de biergist pillen meer, in het begin had ik echt wekenlang een opgeblazen gevoel, maar ik denk dat mijn lichaam zich nu aardig heeft aangepast.
pi_30288132
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:16 schreef Andoire het volgende:

Mijn katten zijn er btw gek op
Is ook goed voor de vacht. Van de katten dan...
Dat is eens wat anders...
pi_30291126
Pukkels worden ook veroorzaakt door overmatige vetzuren in het lichaam. Vetzuren loop je op voornamelijk door chips, chocola en dierlijke vetten.

Brandnetelthee of Jeneverbesthee helpt bij het drainen van schadelijke vetzuren.
pi_30311858
Ik heb al eens een paar maanden helemaal geen chocola meer gegeten, chips eet ik sowieso niet en heb toen ook geminderd met vlees, maar dit had helemaal geen effect. Ik heb ook al heel vaak gelezen dat het niet wetenschappelijk is bewezen dat bijv. chocola een effect op puistjes zou hebben. Sommige mensen hebben dan gelijk de volgende dag puistjes, maar veel mensen merken er niks van. Ook wordt gezegd dat de stoffen die je binnenkrijgt zich pas 15 - 20 dagen laten in/op je huid laten zien, dus of het wel mogelijk is dat je na een dag al puistjes krijgt van chocola...??? Maar ik ben altijd wel in voor bijzondere thee, ik zal het eens proberen. (is dat niet vies, brandnetelthee???)
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:38:28 #25
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_30311922
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:35 schreef flutterbye het volgende:
Ook wordt gezegd dat de stoffen die je binnenkrijgt zich pas 15 - 20 dagen laten in/op je huid laten zien, dus of het wel mogelijk is dat je na een dag al puistjes krijgt van chocola...???
Een puistje doet er zo lang over om zich te ontwikkelen, dus op zich klinkt het wel plausibel dat je niet een dag na chocola eten al puistjes hebt. Maar ik onthou ook geen 3 weken wat ik allemaal naar binnen werk

Ben zelf sinds begin augustus weer aan de biergist, na de vakantie (veel zon) was m'n huidje perfect, maar daarna weer wat minder. Heb wel het idee dat het nu zuiverder wordt.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')