Dit is -helaas- grotendeels waar.......Nooit op dieet gaan na je 40e -tenzij je gezondheid in gevaar komt- heb ik weleens gelezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef trabant het volgende:
Hier in huis staan een paar blikken zuivere sheaboter. Dat is geweldig spul.
Maar niet voor het gezicht. Het gezicht houden we mooi met schaduw en slaap en zonder smeersels of sigaren.
Uiteindelijk zal elke vrouw -voor zover mogelijk- moeten kiezen: dik of rimpels.
O wacht, 38+ danquote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoch, ik ben pas gestopt met 38+En m'n huid heeft er niks onder geleden.
Ze is net zo oud als ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal nog niet weten met jouw 36 jaar.
Ja zeker wel. Ik heb een dunne huid en heb het geluk geen vaal gelaat te krijgen van het roken.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef kalinka het volgende:
[..]
Dit is -helaas- grotendeels waar.......Nooit op dieet gaan na je 40e -tenzij je gezondheid in gevaar komt- heb ik weleens gelezen.
Je wilt serieuze tips, dan zou ik letten op aanwezigheid van de volgende ingrediënten;
- Retinol (Vit.A)
- Hyaluronzuur
In feite is alleen van vitamine A zuur aangetoond dat het inwerkt op bestaande rimpels. Maar....het is nogal agressief en alleen op recept verkrijgbaar. Retinol is een instabiel ingrediënt, maar niettemin toch het meest werkzaam. Hyaluronzuur is een vochtbinder. Veel mensen verwarren een droge met een vetarme huid.
In veel crèmes zitten siliconen die zorgen voor een gladdere huidstructuur maar geen rimpelreducerend effect hebben.
Om een lang verhaal kort te maken: een dure crème is beslist niet per definitie beter dan een goedkope. Ik las ergens dat iemand de één van de Aldi-crèmes gebruikt en het klopt dat deze al jaren hoog scoort. Als ik me niet vergis gaat het om het type voor de rijpere huid. Persoonlijk vind ik hem niet prettig, maar ik heb dan ook eerder vocht dan vet nodig. Als je huid verzadigd is, gaat een crème ahw "drijven" en krijg je een glimmend gezicht. Cute ;-)
Ik ben 41 en gebruik Olaz Regenerist 3-zone crème (obv amino-peptide complex -weer wat anders). Het dag- en nachtverhaal schijnt achterhaald te zijn (wat vreemd is omdat vrijwel elke dagcrème een spf bevat die je 's nachts niet nodig hebt). De genoemde crème gebruik ik overdag en 's nachts en is voor mij al een hele tijd de fijnste.
Goed tegen wallen: de oogroller van Garnier. De caffeïne die erin zit, heeft een vochtafdrijvend effect. Werkt echt!
Heel verhaal, hoop dat je er wat aan hebt.
Jij snapt de grap nietquote:
Ik snap de grap wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij snapt de grap nietMaar ik ga het verder ook niet uitleggen, ik zal jullie met rust laten hier
Jah jongeman, als wij samen boodschappen doen zeggen die dametjes achter de kassa je en jij tegen jou. Tegen mij zeggen die rotwijven U.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
Wat kun je als man van bijna 50 doen, waartegen mensen nog zeggen 'ha jongeman'?
Zo is het wel ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah jongeman, als wij samen boodschappen doen zeggen die dametjes achter de kassa je en jij tegen jou. Tegen mij zeggen die rotwijven U.
Nou ja, over minder dan 2 maanden ben ik 50 en op mijn werk noemen toch wel wat collega's (die niet weten hoe oud ik ben okee) me jongeman...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:41 schreef Staal het volgende:
En al jaren he? Al meer dan zeven jaar he?
En ik zie er goed uit voor mijn leeftijd. Ze doen het expres.
Pik dit even uit je post. Het geeft me een let's get it over with gevoel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef kalinka het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met 38 zijn? Er verandert niets wanneer je 40 wordt hoor (ja ok, die 4 ervoor duh). Niet teveel aan denken, of je er veel of weinig aandacht aan besteedt........je wordt vanzelf ouder, en met een jonge geest blijf je er vanzelf goed uitzien (relatief).
Ik hoop dat het je zal tegenwerken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, over minder dan 2 maanden ben ik 50 en op mijn werk noemen toch wel wat collega's (die niet weten hoe oud ik ben okee) me jongeman....
Met 62 ½ stoppen en dan naar Spanje of Italië... dan ben jij net 51.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Staal het volgende:
Als ze jouw pensioenleeftijd even vergeten zijn bijvoorbeeld.
Dat wordt vaak groen, dat lijkt me niet echt bevorderlijk.quote:Wat we natuurlijk kunnen doen is je gewoon helemaal grijs verfen..
Ik ga voor de rimpels, kraaiepoten, zuipzakken, brilletjes en kunstgebitten, want daar kan je oeroud mee worden. Maar overgewicht (dik dus) niet. Ik ben atheist dus smeren doe ik niet. Is gezond voor de handel, niet voor mijn beurs.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef trabant het volgende:
Hier in huis staan een paar blikken zuivere sheaboter. Dat is geweldig spul.
Maar niet voor het gezicht. Het gezicht houden we mooi met schaduw en slaap en zonder smeersels of sigaren.
Uiteindelijk zal elke vrouw -voor zover mogelijk- moeten kiezen: dik of rimpels.
Dat moèten ze doen: dat heet klantvriendelijk beleid: beleefd zijn tegen de rijpere huid.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah jongeman, als wij samen boodschappen doen zeggen die dametjes achter de kassa je en jij tegen jou. Tegen mij zeggen die rotwijven U.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Dat moèten ze doen: dat heet klantvriendelijk beleid: beleefd zijn tegen de rijpere huid.
Jij let ook gewoon niet op heh...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh my!. Ik moet nog eten, FANN.
.
Wanneer ga je stoppen met roken of ben je al gestopt?
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Dat moèten ze doen: dat heet klantvriendelijk beleid: beleefd zijn tegen de rijpere huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |