Nagelbijten doe ik sinds mijn eerste (nou jah... ook niet echt eerste) stoppogingquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef kievit19 het volgende:
ik doe al jaren pogingen te stoppen met mijn nagels af te scheuren, en als die op zijn gewoon aan mijn vel beginnen !!
en roken is ook nog een punt inderdaad.
wat ik mezelf ga geven, ik denk een schouderklopje
(maar succes met stoppen met roken !)
Thanks !quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef kievit19 het volgende:
(maar succes met stoppen met roken !)
je hebt in ieder geval al een brilletje nodigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kievit19 het volgende:
oh dju, ik zie nu pas dat dit eigenlijk 40+ is
"this isn't whe're I parked my car"
No problem...illegalen worden hier liefdevol opgevangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kievit19 het volgende:
oh dju, ik zie nu pas dat dit eigenlijk 40+ is
"this isn't whe're I parked my car"
Wat goed!!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS begint...
Wanneer ga je beginnen? - Ik ben vandaag al begonnen, om 16.00 uur eerste pleister opgeplakt.
Hoe gaat het nu? - KUT ik heb trek in een peuk![]()
Oe zomaar gestopt met alle alcohol?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem...illegalen worden hier liefdevol opgevangen.![]()
Stoppen met roken wordt het niet (steek er net 1 op), maar wel gestopt met alcohol!
Op de planning staat nu minderen met computeren.
Dank je wel !quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
Het staat hier ook op de planning. Of nou ja, ik vind dat ik moet willen dat ik het op de planning ga zetten of zo.
Je weet dat er in LIF ook een topic loopt, voor stoppers?
Succes!
Hoeveel drink je dan? en hoe oud ben je, best jong als ik in je fobo kijk...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef kievit19 het volgende:
ah joh, als het verval toch al is begonnen kan ik het net zo goed negeren , dan gooi ik het wel op dementie!
minderen met computeren gaat hem voor mij ook niet worden , aangezien het toch wel een heel deel van mijn werk is, en de alcohol zeg ik maar even niets over
Mooi ! en zie je daarom drink ik tijden mijn poging geen alcoholquote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef blek het volgende:
Ben een paar maanden geleden gestopt met roken en verder heb ik geen slechte gewoonten waar ik vanaf wil.
Ben gewoon gestopt door de knop om te zetten zeg maar. Geen hulpmiddelen, gewoon een paar dagen balen en toen was het wel grotendeels over. Ik rookte een pakje per dag. Alleen in het weekend na wat drank was het in het begin lastig.
Mijn eten smaakt beter en daardoor ben ik ook gezonder en bewuster gaan eten.
Minder alcohol heb ik geen zin in voorlopig. 1 tot 2 flessen whisky of jagermaister gaat er wel door in een week.
Oh ja, snap ik hoor. Ik bedoelde ook niet dat je maar daarheen moest hiermee. Meer dat je er misschien (naast dit topic hier dus) iets aan zou kunnen hebben of zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ja ik ken dat topic, maar ik wilde het meer algemener houden
Nee snap ik ook wel en ik heb daar ook wel vaak gelezen en ook wel iets aan gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik hoor. Ik bedoelde ook niet dat je maar daarheen moest hiermee. Meer dat je er misschien (naast dit topic hier dus) iets aan zou kunnen hebben of zo.Het heeft voor heel wat stoppers als een mooi steuntje in de rug gewerkt al.
Groene thee bevalt niet,begrijp ik?
Kamillethee proberen?
Ah... we have a winnerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef RVP67 het volgende:
Ben een paar jaar geleden gestopt met roken, was eigenlijk erg makkelijk.
Maar je moet het echt zelf willen, anders faal je.
Ben net een paar weken gestopt met biertjes drinken, want dat ging nogal hard.![]()
Ik voel mij goehoed.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem...illegalen worden hier liefdevol opgevangen.![]()
Stoppen met roken wordt het niet (steek er net 1 op), maar wel gestopt met alcohol!
Op de planning staat nu minderen met computeren.
Gewoon mijn vraag negeren heh die Kingdingesquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oe zomaar gestopt met alle alcohol?
Dronk je veel?
en ja computeren doe ik af en toe ''tussen door'' vin ik wel gezellie![]()
ja wel of niet ? met dezequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:11 schreef rennecke het volgende:
moet zeggen dat ik eigenlijk geen slechte gewoontes heb
ik rook niet, ik drink niet
ik eet gezond
Mijn nederige excuses. Te druk met muziekjes posten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Gewoon mijn vraag negeren heh die Kingdinges
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |