abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101992461
TS begint...

Ik wel.

Van welke slechte gewoonte wil ik af? - Roken. :7
Waarom? - zodat ik niet half in coma val als ik een trap opren, en omdat het bakken met geld kost.

Hoe ga ik dat doen? - met Nicotinepleisters. (8>
Waarom op die manier? - Die pillen vetrouw ik voor geen meter.

Wanneer ga je beginnen? - Ik ben vandaag al begonnen, om 16.00 uur eerste pleister opgeplakt.
Hoe gaat het nu? - KUT ik heb trek in een peuk :')

Ga je jezelf belonen als het lukt? - Jazeker :P van het geld dat ik uitspaar (1 pakje sigaretten per
dag ga ik 1x in de 6 weken mezelf uitgebreid laten verwennen met een beautydagje ofzoiets :P
lekkere massage enzo... :9 )
  donderdag 15 september 2011 @ 21:30:29 #2
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_101993757
ik doe al jaren pogingen te stoppen met mijn nagels af te scheuren, en als die op zijn gewoon aan mijn vel beginnen !!

en roken is ook nog een punt inderdaad.

wat ik mezelf ga geven, ik denk een schouderklopje

(maar succes met stoppen met roken !)
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_101993999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef kievit19 het volgende:
ik doe al jaren pogingen te stoppen met mijn nagels af te scheuren, en als die op zijn gewoon aan mijn vel beginnen !!

en roken is ook nog een punt inderdaad.

wat ik mezelf ga geven, ik denk een schouderklopje

Nagelbijten doe ik sinds mijn eerste (nou jah... ook niet echt eerste) stoppoging
maar die was ''cold turkey'' zo gewoon gestopt zonder hulpmiddelen, langer dan een
jaar volgehouden, en ineens zwak momentje oO< weer begonnen, nagelbijten doe ik nog steeds
dus dat wordt de volgende missie, want het ziet er niet :')

maar eerst dat roken... cold turkey lukte me niet meer, dus dan maar een hulpmiddeltje... (8>
pi_101994037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef kievit19 het volgende:

Thanks !
  donderdag 15 september 2011 @ 21:37:58 #5
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_101994249
bij mij is roken eigenlijk heul veul gewoonte geworden, als ik bezig ben met werken of sowieso bezig ben , dan kan ik uren zonder te roken , zit ik in de auto of wat achter de computer dan blijf ik gewoon aan de gang
Cause all I ever do
  donderdag 15 september 2011 @ 21:39:48 #6
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_101994391
oh dju, ik zie nu pas dat dit eigenlijk 40+ is :D
"this isn't whe're I parked my car"
Cause all I ever do
pi_101995087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kievit19 het volgende:
je hebt in ieder geval al een brilletje nodig :P dus het verval is al begonnen :+

IK HAD HET ER NOG EXPRES BIJGEZET IN DE TT SCHELE !!! :D

kan je het zo lezen? oO<
pi_101995368
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kievit19 het volgende:
No problem...illegalen worden hier liefdevol opgevangen. O+
Stoppen met roken wordt het niet (steek er net 1 op), maar wel gestopt met alcohol!
Op de planning staat nu minderen met computeren. oO<
  donderdag 15 september 2011 @ 21:54:36 #9
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_101995443
ah joh, als het verval toch al is begonnen kan ik het net zo goed negeren , dan gooi ik het wel op dementie!

minderen met computeren gaat hem voor mij ook niet worden , aangezien het toch wel een heel deel van mijn werk is, en de alcohol zeg ik maar even niets over

[ Bericht 43% gewijzigd door kievit19 op 15-09-2011 22:02:59 ]
Cause all I ever do
pi_101996085
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS begint...

Wanneer ga je beginnen? - Ik ben vandaag al begonnen, om 16.00 uur eerste pleister opgeplakt.
Hoe gaat het nu? - KUT ik heb trek in een peuk :')

Wat goed!! ^O^
Het staat hier ook op de planning. Of nou ja, ik vind dat ik moet willen dat ik het op de planning ga zetten of zo.
Je weet dat er in LIF ook een topic loopt, voor stoppers?
Succes!
pi_101997573
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Stoppen met roken wordt het niet (steek er net 1 op), maar wel gestopt met alcohol!
Oe zomaar gestopt met alle alcohol?
Dronk je veel?

en ja computeren doe ik af en toe ''tussen door'' vin ik wel gezellie :P

[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 15-09-2011 22:31:19 ]
pi_101997916
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Eska het volgende:

[..]

Wat goed!! ^O^
Het staat hier ook op de planning. Of nou ja, ik vind dat ik moet willen dat ik het op de planning ga zetten of zo.
Je weet dat er in LIF ook een topic loopt, voor stoppers?
Succes!
Dank je wel ! :*

en ja ik ken dat topic, maar ik wilde het meer algemener houden, de 1 wil dit en de ander dat
en bij mij is is toevallig nu roken, maar zie bij Kingstown die zuipschuit :P die stopt dus gewoon
met alcohol, da's ook een hele stap, tenminste, ligt eraan hoeveel je drinkt, ik ga ook geen
alcohol drinken tijdens deze poging, want dat zijn juist de zwakke momentjes, maar ik
dronk sowieso niet zoveel, dus dat is dan weer niet zo'n prestatie oO<

en ja, je moet het vooral echt willen stoppen met iets, in mijn geval dus roken,
iedere keer als ik een slof sigaretten kocht, ik kocht meestal maar gelijk een slof,
dan dacht ik , kelere, wat een geld :X en als ik dan denk dat ik daar iedere 6 weken iets
veeeeeeeeeeel leukers voor kan doen, dat helpt wel :Y
pi_101997970
Ben een paar maanden geleden gestopt met roken en verder heb ik geen slechte gewoonten waar ik vanaf wil.

Ben gewoon gestopt door de knop om te zetten zeg maar. Geen hulpmiddelen, gewoon een paar dagen balen en toen was het wel grotendeels over. Ik rookte een pakje per dag. Alleen in het weekend na wat drank was het in het begin lastig.

Mijn eten smaakt beter en daardoor ben ik ook gezonder en bewuster gaan eten.

Minder alcohol heb ik geen zin in voorlopig. 1 tot 2 flessen whisky of jagermaister gaat er wel door in een week.
pi_101997988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef kievit19 het volgende:
ah joh, als het verval toch al is begonnen kan ik het net zo goed negeren , dan gooi ik het wel op dementie!

minderen met computeren gaat hem voor mij ook niet worden , aangezien het toch wel een heel deel van mijn werk is, en de alcohol zeg ik maar even niets over
Hoeveel drink je dan? en hoe oud ben je, best jong als ik in je fobo kijk... (8>
pi_101998117
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef blek het volgende:
Ben een paar maanden geleden gestopt met roken en verder heb ik geen slechte gewoonten waar ik vanaf wil.

Ben gewoon gestopt door de knop om te zetten zeg maar. Geen hulpmiddelen, gewoon een paar dagen balen en toen was het wel grotendeels over. Ik rookte een pakje per dag. Alleen in het weekend na wat drank was het in het begin lastig.

Mijn eten smaakt beter en daardoor ben ik ook gezonder en bewuster gaan eten.

Minder alcohol heb ik geen zin in voorlopig. 1 tot 2 flessen whisky of jagermaister gaat er wel door in een week.
Mooi ! en zie je daarom drink ik tijden mijn poging geen alcohol :') want toen ging het de
laatste keer ook mis :P
pi_101998154
Ik zit nu aan ''de Groene Thee'' -O-
pi_101999406
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ja ik ken dat topic, maar ik wilde het meer algemener houden

Oh ja, snap ik hoor. Ik bedoelde ook niet dat je maar daarheen moest hiermee. Meer dat je er misschien (naast dit topic hier dus) iets aan zou kunnen hebben of zo. ;) Het heeft voor heel wat stoppers als een mooi steuntje in de rug gewerkt al.

Groene thee bevalt niet,begrijp ik? :P
Kamillethee proberen?
pi_102000148
Ben een paar jaar geleden gestopt met roken, was eigenlijk erg makkelijk.
Maar je moet het echt zelf willen, anders faal je.

Ben net een paar weken gestopt met biertjes drinken, want dat ging nogal hard. 8-)

Ik voel mij goehoed. :Y
pi_102001838
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Eska het volgende:

[..]

Oh ja, snap ik hoor. Ik bedoelde ook niet dat je maar daarheen moest hiermee. Meer dat je er misschien (naast dit topic hier dus) iets aan zou kunnen hebben of zo. ;) Het heeft voor heel wat stoppers als een mooi steuntje in de rug gewerkt al.

Groene thee bevalt niet,begrijp ik? :P
Kamillethee proberen?
Nee snap ik ook wel en ik heb daar ook wel vaak gelezen en ook wel iets aan gehad
vorige keer, want ik schrok er zo van dat sommige mensen gewoon 20 kg waren aangekomen
dat ik daar heeeeeeel erg op heb gelet en ik was zelfs een kilootje ofzo afgevallen door
alleen komkommerschijvjes en aardbeitjes enzo tussendoor te eten, dus dat ga ik nu weer doen.

waarom groene thee? niet omdat ik het zo lekker vind maar hierom

http://www.groenethee.com/

als ik dan toch thee moet drinken, waar ik helemaal niet zo dol op ben dan maar die dus,
koffie word ik nog meer hyper van en dan krijg ik ook trek in een peuk, omdat dat de gewoonte
was bij bij, vooral 's morgens, koffie en peuk, dat wordt nu dus Groene Thee en een biologish amandelkoekje :') tja je mot wat :P
pi_102001869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef RVP67 het volgende:
Ben een paar jaar geleden gestopt met roken, was eigenlijk erg makkelijk.
Maar je moet het echt zelf willen, anders faal je.

Ben net een paar weken gestopt met biertjes drinken, want dat ging nogal hard. 8-)

Ik voel mij goehoed. :Y
Ah... we have a winner _O_
pi_102003070
en nu ga ik een bakkie blauwe bessen wegkanen

http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/blauwe_bessen.php

gut o gut, wat ben ik weer verstandig bezig (8> ben benieuwd hoelang ik het volhoud,
hoewel die dingen best wel lekker zijn, dus dat scheelt dan weer wel ...
pi_102006891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Oe zomaar gestopt met alle alcohol?
Dronk je veel?

en ja computeren doe ik af en toe ''tussen door'' vin ik wel gezellie :P
Gewoon mijn vraag negeren heh die Kingdinges :{w
pi_102006970
moet zeggen dat ik eigenlijk geen slechte gewoontes heb
ik rook niet, ik drink niet
ik eet gezond O-)
pi_102006992
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:11 schreef rennecke het volgende:
moet zeggen dat ik eigenlijk geen slechte gewoontes heb
ik rook niet, ik drink niet
ik eet gezond O-)
ja wel of niet ? met deze O-) vertrouw ik het niet zo, je rookt waarschijnlijk als een ketter,
zuipt als een tierelier en je eet zeker allen zooi... :P
pi_102007627
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Gewoon mijn vraag negeren heh die Kingdinges :{w
Mijn nederige excuses. Te druk met muziekjes posten. oO<
Ik dronk niet vaak (thuis sowieso niet), maar als ik dronk, dan kon ik geen maat houden.
Werd op een ochtend wakker met zoveel maagpijn, dat ik me toen voorgenomen heb om een tijdje maar eens helemaal niets te drinken.....dat tijdje is ondertussen een jaar of 3. :+

Ow...en groene thee gaat er hier ook met bakken tegelijk doorheen. Koffie ben ik toen ook mee gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')