Nagelbijten doe ik sinds mijn eerste (nou jah... ook niet echt eerste) stoppogingquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef kievit19 het volgende:
ik doe al jaren pogingen te stoppen met mijn nagels af te scheuren, en als die op zijn gewoon aan mijn vel beginnen !!
en roken is ook nog een punt inderdaad.
wat ik mezelf ga geven, ik denk een schouderklopje
(maar succes met stoppen met roken !)
Thanks !quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef kievit19 het volgende:
(maar succes met stoppen met roken !)
je hebt in ieder geval al een brilletje nodigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kievit19 het volgende:
oh dju, ik zie nu pas dat dit eigenlijk 40+ is
"this isn't whe're I parked my car"
No problem...illegalen worden hier liefdevol opgevangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kievit19 het volgende:
oh dju, ik zie nu pas dat dit eigenlijk 40+ is
"this isn't whe're I parked my car"
Wat goed!!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS begint...
Wanneer ga je beginnen? - Ik ben vandaag al begonnen, om 16.00 uur eerste pleister opgeplakt.
Hoe gaat het nu? - KUT ik heb trek in een peuk![]()
Oe zomaar gestopt met alle alcohol?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem...illegalen worden hier liefdevol opgevangen.![]()
Stoppen met roken wordt het niet (steek er net 1 op), maar wel gestopt met alcohol!
Op de planning staat nu minderen met computeren.
Dank je wel !quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
Het staat hier ook op de planning. Of nou ja, ik vind dat ik moet willen dat ik het op de planning ga zetten of zo.
Je weet dat er in LIF ook een topic loopt, voor stoppers?
Succes!
Hoeveel drink je dan? en hoe oud ben je, best jong als ik in je fobo kijk...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef kievit19 het volgende:
ah joh, als het verval toch al is begonnen kan ik het net zo goed negeren , dan gooi ik het wel op dementie!
minderen met computeren gaat hem voor mij ook niet worden , aangezien het toch wel een heel deel van mijn werk is, en de alcohol zeg ik maar even niets over
Mooi ! en zie je daarom drink ik tijden mijn poging geen alcoholquote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef blek het volgende:
Ben een paar maanden geleden gestopt met roken en verder heb ik geen slechte gewoonten waar ik vanaf wil.
Ben gewoon gestopt door de knop om te zetten zeg maar. Geen hulpmiddelen, gewoon een paar dagen balen en toen was het wel grotendeels over. Ik rookte een pakje per dag. Alleen in het weekend na wat drank was het in het begin lastig.
Mijn eten smaakt beter en daardoor ben ik ook gezonder en bewuster gaan eten.
Minder alcohol heb ik geen zin in voorlopig. 1 tot 2 flessen whisky of jagermaister gaat er wel door in een week.
Oh ja, snap ik hoor. Ik bedoelde ook niet dat je maar daarheen moest hiermee. Meer dat je er misschien (naast dit topic hier dus) iets aan zou kunnen hebben of zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ja ik ken dat topic, maar ik wilde het meer algemener houden
Nee snap ik ook wel en ik heb daar ook wel vaak gelezen en ook wel iets aan gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik hoor. Ik bedoelde ook niet dat je maar daarheen moest hiermee. Meer dat je er misschien (naast dit topic hier dus) iets aan zou kunnen hebben of zo.Het heeft voor heel wat stoppers als een mooi steuntje in de rug gewerkt al.
Groene thee bevalt niet,begrijp ik?
Kamillethee proberen?
Ah... we have a winnerquote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef RVP67 het volgende:
Ben een paar jaar geleden gestopt met roken, was eigenlijk erg makkelijk.
Maar je moet het echt zelf willen, anders faal je.
Ben net een paar weken gestopt met biertjes drinken, want dat ging nogal hard.![]()
Ik voel mij goehoed.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem...illegalen worden hier liefdevol opgevangen.![]()
Stoppen met roken wordt het niet (steek er net 1 op), maar wel gestopt met alcohol!
Op de planning staat nu minderen met computeren.
Gewoon mijn vraag negeren heh die Kingdingesquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oe zomaar gestopt met alle alcohol?
Dronk je veel?
en ja computeren doe ik af en toe ''tussen door'' vin ik wel gezellie![]()
ja wel of niet ? met dezequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:11 schreef rennecke het volgende:
moet zeggen dat ik eigenlijk geen slechte gewoontes heb
ik rook niet, ik drink niet
ik eet gezond
Mijn nederige excuses. Te druk met muziekjes posten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Gewoon mijn vraag negeren heh die Kingdinges
Dan ben ik toch wel een beetje trots op je mien jongquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Te druk met muziekjes posten.![]()
Ik dronk niet vaak (thuis sowieso niet), maar als ik dronk, dan kon ik geen maat houden.
Werd op een ochtend wakker met zoveel maagpijn, dat ik me toen voorgenomen heb om een tijdje maar eens helemaal niets te drinken.....dat tijdje is ondertussen een jaar of 3.![]()
Ow...en groene thee gaat er hier ook met bakken tegelijk doorheen. Koffie ben ik toen ook mee gestopt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel een beetje trots op je mien jong
Het valt me nog reuze mee, ik heb nu dus die pleister op, en ik zou eerlijk gezegd best een peukiequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Laat me 2 uur zonder peuken ik plak je achter het behang.
Nee echt koffie associeer ik direct met een peuk en die groene Thee is ook oeens nuttigquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:25 schreef RVP67 het volgende:
Je moet juist WEL koffie blijven drinken.
Je went op die manier een rookmoment af.
Elk moment waar je vroeger rookte, dus wakker worden, na het eten enz , moet je 1 voor 1 weer afleren.
Niet uit de weg gaan dus.
Goed dat je stopt.
nee ik drink echt nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja wel of niet ? met dezevertrouw ik het niet zo, je rookt waarschijnlijk als een ketter,
zuipt als een tierelier en je eet zeker allen zooi...
Dat was wel een zeer omslachtige manier van jequote:Op vrijdag 16 september 2011 13:08 schreef trabant het volgende:
Human nature is being lazy and I am Superman...
zeer bijzonder verhaal
![]()
en een mooi motto![]()
En noem het geen 'stoppen met roken', maar 'beginnen met gezonder leven'.
Wauwquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:05 schreef rennecke het volgende:
[..]
nee ik drink echt niet
en ik rook ook niet
en eet echt gezond
is niet gelogen
Ah... ik heb nu bijna 24 uur niet gerookt, dus logisch dat ik vandaag niet zo heel veel energiequote:Op vrijdag 16 september 2011 13:30 schreef RVP67 het volgende:
Aan dit lijstje van Stivoro heb ik heel veel energie uit gehaald op moeilijke momenten:
Twintig minuten na het stoppen worden de hartslag en bloeddruk weer normaal.
Na acht uur is de hoeveelheid nicotine en koolmonoxide de helft minder. De hoeveelheid zuurstof in het bloed is weer normaal.
Na twee dagen is er geen nicotine meer in het lichaam.
Na twee dagen is het smaak- en reukvermogen aanzienlijk verbeterd.
Tussen de twee en 12 weken verbetert de bloedcirculatie in het lichaam.
Na één dag stoppen daalt de kans op een hartaanval al, en na een jaar heeft u de helft minder kans op een hartinfarct.
Stoppen met roken geeft u een beter vooruitzicht op herstel na een hartinfarct.
Na een jaar is er 50% minder kans op herhaling van het infarct.
Na een jaar is er 40% minder kans op overlijden.
Na 15 jaar heeft de stopper een vergelijkbaar risico op een hartaanval als iemand die nooit heeft gerookt.
Na één dag is alle koolmonoxide uit het lichaam. Het zuurstofgehalte van het bloed verbetert. Vooral mensen met ernstig COPD kunnen dit goed merken. Zij kunnen zich na het stoppen met roken makkelijker inspannen dan eerst.
Na één dag beginnen de longen met het opruimen van slijm en andere resten van het roken.
Na een paar dagen gaat het ademhalen gemakkelijker, u krijgt meer energie.
Tussen de drie en negen maanden verminderen klachten als hoesten, piepen en benauwdheid. De achteruitgang van de longfunctie stopt en kan licht verbeteren.
Na tien jaar daalt het risico op longkanker met de helft vergeleken bij mensen die blijven roken.
Eigenlijk was ik aan het SOGgen. Stoppen Ontwijkend Gedragquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was wel een zeer omslachtige manier van je
effe gegoogeld dat bestaat dus ook echtquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:01 schreef trabant het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik aan het SOGgen. Stoppen Ontwijkend Gedrag
Dat ontwijkende gedrag heb ik nou met vrouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
effe gegoogeld dat bestaat dus ook echt![]()
SOG: Serieus Ontwijkend Gedrag
weer iets geleerd
Over afvallen gesproken, ja ik weet dat jij een vetzak bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Afvallen, want ik weeg wel 102 kilo en ik ben maar 1m62.
ja heb je volgens mij niet zoveel last meer vanquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ontwijkende gedrag heb ik nou met vrouwen.![]()
Nog een slechte gewoonte waar ik vanaf gekomen ben.
Ja, op den duur dood gaan daarna vliegen de kilo's er vanaf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Over afvallen gesproken, ja ik weet dat jij een vetzak bentbijna vierkant gewoon
![]()
Echt niet normaal hoor ! maar eh... ik heb dus net uitgebreid gebadderd enzo in mijn
schone badkameren ik denk ik zal me eens wegen, dan kan ik kijken of ik ook
aankom met dat stoppen met roken, weeg ik ineens 58 kgde laatste keer dat ik me
woog was ik nog 61 kg, snap er geen bal van, ik hoef nou ook weer geen anorexiafiguurtje![]()
dus eigenlijk kan ik als ik wil effe lekker gaan vreten, maar daar heb ik geen eens trek in![]()
raar gedoe...
Tja Fatso, hoe ga je dat doen dat afvallen? Heb je al plannen ?
Uhm, uhm....ik denk dat ik het net iets anders bedoelde als dat jij het las.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja heb je volgens mij niet zoveel last meer van
Hoe bedoelde je het dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm, uhm....ik denk dat ik het net iets anders bedoelde als dat jij het las.
da's waar, maar het ziet er niet uit joh...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, op den duur dood gaan daarna vliegen de kilo's er vanaf.
Vrouwen waren de slechte gewoonte....helemaal vanaf door ontwijkend gedrag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan?
Ah... dat schiet lekker opquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen waren de slechte gewoonte....helemaal vanaf door ontwijkend gedrag.
Heerlijk dat internet....kun je op je gemak flirten en ouwehoeren, zonder dat het allerlei ellende en gedoe irl oplevert.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat schiet lekker op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |