Of radicaal wegharsen, nóg beter.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Staal het volgende:
Als ze jouw pensioenleeftijd even vergeten zijn bijvoorbeeld.
Wat we natuurlijk kunnen doen is je gewoon helemaal grijs verfen..
Dan mag hij nog fijn 11 jaar doorroken dusquote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Die arme jongen is 49..
Ik doe in de winter nog wel eens wat van die Karweicreme op zijn snoet.
Maar als ik eerlijk ben, zijn huid is altijd zacht. Nauwelijks rimpels.
Ik smeer nog wel es wat maar als ik echt eerlijk ben en naar mijn rug kijk? Die is zonder smeersels helemaal in balans, geen puistje en het snelst bruin ook nog. Mijn onderbenen daar kun je af ent toe op tekenen. Wrs. vanwege ontharingsmiddelen.
Dat heeft Staal al gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Of radicaal wegharsen, nóg beter.
Dat hoor je mij niet zeggen. Alleen gelòòf ik er niet in.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dus al die cremetjes zijn onzin, niets smeren is het nieuwe faceliften
Jawel hoor. Sigaartjes van Moods.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft Staal al gedaan![]()
O wacht, Staal rookt geen sigaren volgens mij
Mijn vader deed dat ook... hij is 77 geworden...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sigaartjes van Moods.
Ik rook principeloos alles als het er op aan komt. Pakjes sigaretten en rook ook gerust eens zware VanNelle van mijn partner als mijn rookgedoe op is. Geen probleem.
Sigaren hoor je niet over je longen te roken maar dat doe ik dan wel. Erg slecht schijnt.
Dit. Takel toch een beetje met waardigheid af.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Specularium het volgende:
Tegen verleptheid helpt niks. Wees een natural.
Een laat de botox over aan Linda de Mol.
...marijke helwegen...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef kalinka het volgende:
Was vergeten te vertellen dat ik een vrouw ben -krijg het niet veranderd in mijn profiel, sorry.
Als ik me niet vergis komt dat <groene potje van Garnier> uit dezelfde lijn als die oogroller waar ik het over had. Over die crème ben ik minder lovend -doet niks voor me. Het kan zijn dat voor jou hetzelfde geldt óf dat je er teveel van gebruikt. Maar dan nog.........kennelijk absorbeert je huid het wel. Dan zou je bijvoorbeeld van Garnier een andere lijn kunnen proberen. Maar het merk gebruikt vnl natuurlijke bestanddelen (moet je overigens wel met een grote korrel zout nemen!!), dus ik vraag me af of er in eender welke lijn retinol of hyaluronzuur zit. Geen idee.
Als je je huid niet zo grondig reinigt als overal en door iedereen wordt aangeraden, haal je weliswaar <de vervuiling> er niet af, maar blijft ook de zuurgraad onaangetast.
Ik doe 1x pw een dieptereiniging en op alle andere dagen doe ik maar wat. Dus zo'n vaart loopt dat niet. Dat kan ik uit jarenlange ervaring zeggen.
Wat is er eigenlijk mis met 38 zijn? Er verandert niets wanneer je 40 wordt hoor (ja ok, die 4 ervoor duh). Niet teveel aan denken, of je er veel of weinig aandacht aan besteedt........je wordt vanzelf ouder, en met een jonge geest blijf je er vanzelf goed uitzien (relatief).
Ook een aanrader: vitamientjes en mineralen. Ik slik C-1000, B-complex hooggedoseerd, Selenium-zink, en E, ook hooggedoseerd. E wordt voor mannen afgeraden vanwege onlangs vastgestelde link tussen verhoogde kans op prostaatkanker.
Slikt zij ook pillen?quote:
Klopt, biergistpillen zijn goed voor de huid, ik weet dat van m'n zus en zij slikt elkedag een stuk of 5. Ik vind ze smerig maar wie mooi wil zijn... .quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Slikt zij ook pillen?
Het enige dat ik ooit heb geslikt omdat het goed zou zijn voor je huid zijn biergistpillen, maar of dat werkt? Ik heb er niets van gemerkt eigenlijk, maar mee gestopt.
Voordeel is wel dat ze spotgoedkoop zijn. Gewoon in 1x doorslikken, dan proef je het niet. Misschien morgen maar weer eens een pot kopen voor en paar euro.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Klopt, biergistpillen zijn goed voor de huid, ik weet dat van m'n zus en zij slikt elkedag een stuk of 5. Ik vind ze smerig maar wie mooi wil zijn... .
Je moet ze wel consequent nemen elke dag , ze houden weliswaar de veroudering niet tegen, zijn wellicht zo wie zo gezond voor je en ja stinkgoedkoop.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Klopt, biergistpillen zijn goed voor de huid, ik weet dat van m'n zus en zij slikt elkedag een stuk of 5. Ik vind ze smerig maar wie mooi wil zijn... .
Lijnzaad is ook heel goed voor je zogeheten 'darmflora' , in simpel Ned: poept beter. Ook hartstikke goedkoop en iedere dag een flessedopjequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ze spotgoedkoop zijn. Gewoon in 1x doorslikken, dan proef je het niet. Misschien morgen maar weer eens een pot kopen voor en paar euro.
Jah, maar als je de aanleg hebt krijg je zonder lijnzaad ook een snor en baard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:41 schreef Gentileschi het volgende:
Lijnzaad is goed voor de vacht van m'n hond maar ik zit niet te wachten op een vachtje eigenlijk
Poets jij je meubels met zaadjes?quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef trabant het volgende:
Met lijnzaadolie houd ik mijn meubels en marmoleum mooi strak, maar niet mijn houten kop.
Voor een goede darmflora moet je vezels eten. Die zitten meer in bruin brood en groenten dan in kleine overpriced flesjes.
Verder zijn mensen met lachrimpels doorgaans goed gezelschap. Meestal nooit om een goede grap verlegen.
Dat wordt dus kiezen tussen een platte buik of een mooie huidquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef Gentileschi het volgende:
biergist pillen - iemand ervaring?(vooral mbt huidzuivering)Je kan er schimmels mee opwekken of met een enorme opgeblazen buik rondhuppelen.
Succes met jullie potjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |