Jah, die douw ik iedere avond in een schooltas.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij let ook gewoon niet op heh...![]()
Of je wordt oud![]()
Zijn er hier 40plussers die van een slechte gewoonte afwillen?
Nog 2 weken pleisters en dan moet ik het op eigen kracht redden en soms mis ik het wel
ja, bijvoorbeeld als ik de stad heb doorgesjouwd en effe op een terrassie neerplof
en dan een bakkie cappuccino bestel, ik ga nooit binnen zitten je kan met die kacheltjes
gewoon overal buiten zitten, dan zitten daar dus JUIST de rokers, en dan heb ik nog steeds
het gevoel, hmmmmmmmm ik zou ook wel een peukie willen![]()
maar dan ga ik het koekie maar op zitten knagen wat je meestal bij je bakkie cappuccino krijgt,
zo'n klein verpakt kutkoekkie, weet je wat ik bedoel ?
Dat zoek ik dus. Preventief uiteraard.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens net mijn schoonheidsslaapje gedaan en het is amazing![]()
[ afbeelding ]
Laat dat uiterlijk en andere mensen even los.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef kalinka het volgende:
@Staal (ben niet zo'n handige quoter)(in het algemeen niet zo handig hahaha): ben 41 en het ligt toch echt ook aan het gezelschap en de omstandigheden waarin ik verkeer hoe oud of jong ik me voel, maar doorgaans voelt het alsof de tijd stil heeft gestaan na mijn 30e........geen idee waarom. Word meestal ook zo oud geschat, misschien dat dat onbewust een rol speelt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ryan en Staal get a room !
ow... wacht![]()
Hoer jij eens op uit mijn topic en ga maar posten in 50+.quote:
Hoeveel rook je dan per dag eigenlijk, dat alleen al de gedachte aan stoppen opfokkend werkt. Het lijkt mij dat de pleisters je alleen maar van je centen afhelpt. Jah, ik makkelijk lullen want ik rook 'smorgens 2 peuken bij m'n koffie, daarna niets en daar krijg je geen enge ziektes van, dus hou ik het lekker zo.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij let ook gewoon niet op heh...![]()
Of je wordt oud![]()
Zijn er hier 40plussers die van een slechte gewoonte afwillen?
Nog 2 weken pleisters en dan moet ik het op eigen kracht redden en soms mis ik het wel
ja, bijvoorbeeld als ik de stad heb doorgesjouwd en effe op een terrassie neerplof
en dan een bakkie cappuccino bestel, ik ga nooit binnen zitten je kan met die kacheltjes
gewoon overal buiten zitten, dan zitten daar dus JUIST de rokers, en dan heb ik nog steeds
het gevoel, hmmmmmmmm ik zou ook wel een peukie willen![]()
maar dan ga ik het koekie maar op zitten knagen wat je meestal bij je bakkie cappuccino krijgt,
zo'n klein verpakt kutkoekkie, weet je wat ik bedoel ?
Nou als jij maar twee peukjes per dag rookt bij de koffie is er ook niets aan de hand.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Hoeveel rook je dan per dag eigenlijk, dat alleen al de gedachte aan stoppen opfokkend werkt. Het lijkt mij dat de pleisters je alleen maar van je centen afhelpt. Jah, ik makkelijk lullen want ik rook 'smorgens 2 peuken bij m'n koffie, daarna niets en daar krijg je geen enge ziektes van, dus hou ik het lekker zo.
Ja precies. Die!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef Plumootje het volgende:
Je bedoelt die "uit gewoonte "sigaretten, dat zijn de boosdoeners ja...
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Staal het volgende:
En nu flik ik het weer. Oven staat aan even sigaretje.
Ik kap er mee. 9 januari stoppen we hier. Allebei.
Waarom nu niet meteen eigenlijk? Mijn partner is nogal zwak m.b.t stoppen maar hij moet want is bijna zestig.
Zestig is het nieuwe vijftig.quote:
Ik blijf altijd 25. Ik hoop dat Kalinka gelijk heeft. Jong denken is jong blijven.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en jij bent bijna 40 dus bijna 50?
...in de beheersing schuilt het genot...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Staal het volgende:
Waarom nu niet meteen eigenlijk? Mijn partner is nogal zwak m.b.t stoppen maar hij moet want is bijna zestig.
Goed zo, want 1 is al .....quote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik blijf altijd 25. Ik hoop dat Kalinka gelijk heeft. Jong denken is jong blijven.
Moet niet te infantiel worden natuurlijk. Zal me gedragen.
Dan heeft niet zoveel nut meer om te stoppenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Staal het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef Plumootje het volgende:
ik vind dat 'strakke' juist wel lekker, trekt de rimpels ook weg
Die arme jongen is 49.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft niet zoveel nut meer om te stoppen![]()
Maar waarom moet hij stoppen omdat hij bijna zestig is?
En OT, ik smeer dag- en nachtcreme, niet tegelijk natuurlijk omdat mijn huid daardoor zachter en minder strak aanvoelt en ik denk ook dat het een verzorgende werking heeft, maar geen wondermiddel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |