Neuh, had reacties gehoopt van die en die crème maakt gewoon echt tien jaar jonger.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog geen wonderwiddel gevonden blijkbaar
Ik vind AG een aardig mens, en idd, ze ziet er stukken beter uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:15 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie ooit botox of anders overwegen?
Zelf niet omdat ik het eng vind wat er onder je huid gespoten wordt. Als je naar die sterren kijkt zie je toch wel erg vaak dat er aan gesleuteld is maar dat het geen verjonging geeft.
Hoewel bij Angela Groothuizen vind ik die botox wel een succes. Maar goed, die zag er op veel te jonge leeftijd heel oud uit en bij haar heeft het wel een jonger effect en is haar gezicht zachter geworden.
Daarom zou er eigenlijk een gezonde smurrie uitgevonden moeten worden dat je bv. opsnuiven kan of zo...'tis maar een idee (Beste Idee Van Nederlandquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef trabant het volgende:
Bierconsumptie zal sowieso de buik lekker strak trekken, dat dan weer wel. Het werkt echt van binnen uit.
Dat niet, maar ze is ook 40+ of 50-+, weet niet precies d'r leeftijd. Zou er ook zo uit willen zien en niet zoals Golfer zo tactvol suggereert.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Angela wordt er alleen maar mooier op inderdaad.
Verbaas ik me steeds over. Inderdaad een zachter gezicht, jonger, frisser, maar niet over the top.
Alleen mannen krijgen een buik van bier toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef trabant het volgende:
Bierconsumptie zal sowieso de buik lekker strak trekken, dat dan weer wel. Het werkt echt van binnen uit.
Maakt niets uit. Als je vochthuishouding maar op peil is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:33 schreef Plumootje het volgende:
Moeder natuur is wreed. IK HAAT DAT!![]()
Ojah, ik drink liters thee per dag (alleen omdat ik 't lekker vind) maar is dat ook goed ipv water? Uiteindelijk zit in thee ook water.
Ik wel. Al op jonge leeftijd. Maar verder ben ik rimpelloos.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:40 schreef Plumootje het volgende:
...ik heb geen kraaiepoten..eh lachrimpels ...
Drink je toch looizuurvrije thee?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:05 schreef Plumootje het volgende:
Alhoewel er wel beweerd wordt dat waar té voor staat niet goed is /behalve tevreden/En in thee zit looizuur wist mijn moeder me te vertellen. Misschien krijg ik een theebuik later als ik op leeftijd ben
Wallen heb ik ten over, maar ik heb liever lachrimpels dan wallen, al is het alleen maar omdat mensen met lachrimpels doorgaans goed gezelschap is, volgens Trabant.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Al op jonge leeftijd. Maar verder ben ik rimpelloos.
Jah met veel suikerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Drink je toch looizuurvrije thee?.
Zou sowieso geen thee drinken met suiker. Dat is in ieder geval al heel makkelijk af te wennen mocht je dat doen.
Ik zou niet weten welk apparaat je bedoeltquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef trabant het volgende:
Waarom denk ik nu aan dat apparaat dat in de Wehkampcatalogus tegen de wang gehouden werd?
Dat heb ik eens gezien ja, is dat niet om overtollig haargroei in het gezicht voorgoed te verdelgenquote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen was ik even bij mijn moeder en die had een of ander RTL programma opstaan, bomvol reclame, daar kwam dit ding aan bod:
[ afbeelding ]
RéAura skin rejuvenation, soort "do it yourself" laserbehandeling. Als iemand geld over heeft, misschien een ideeKost maar liefst 899 euro!
Nee deze is om je huid een "boost" te geven, zodat je er weer mooi en jong uitzietquote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Dat heb ik eens gezien ja, is dat niet om overtollig haargroei in het gezicht voorgoed te verdelgen
Vroeger had je een blad dat heette "De Termeulen Post" daar stonden ze ook in.quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef trabant het volgende:
Waarom denk ik nu aan dat apparaat dat in de Wehkampcatalogus tegen de wang gehouden werd?
Ik heb het geld niet en ik gok dat het niet gaat werken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Plumootje het volgende:
Laat maar, voor mij is het toch al veel te laat uitgevonden. Ben al te ver heen
Ach, die dingen liggen nu gewoon bij de Etos.quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vroeger had je een blad dat heette "De Termeulen Post" daar stonden ze ook in.
Op TV wèl...quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het geld niet en ik gok dat het niet gaat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |