abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:26:35 #1
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104960531
Vooraf
Dit topic is gewoon een stukje levensverhaal wat ik even van me af wil schrijven. Ik heb het ingedeeld in kleine hoofdstukjes, zodat het misschien wat makkelijker/lekkerder wegleest. Als je geen zin hebt om het te lezen, is dat natuurlijk niet erg. Zoals een schrijver je niet verplicht om zijn boek te kopen, verplicht ik je ook niet om dit topic te lezen.

Voor degene die het toch gaan lezen. Ik ben niet echt op zoek naar advies ofzo. Dit omdat ik denk dat er niet zoveel advies over te geven valt. Maar elke reactie is, natuurlijk, meer dan welkom.

=====================================================

Zo'n relatie
Na 24 jaren in dit leven, ben ik erachter gekomen dat het misschien maar beter is om gewoon lekker alleen te blijven. Ik kan het gewoon niet, zo'n relatie.

Ik heb nu toch al best wat vriendinnetjes gehad. Relaties, noemde ik het.
En sommige van deze relaties waren best leuk. Sommige wat minder. Hoe dan ook, ik was altijd weer blij als het uit was. En ik was ook altijd degene die het uitmaakte.

Dat gezeik met die wijven
Toch? Het is toch ook altijd wel gezeik met die wijven? Ik heb dus het nadeel dat ik op "lieve vrouwen" val. En vrouwen zijn best goed in zich lief voordoen, om vervolgens tijdens de relatie helemaal niet lief te blijken. Nou, dan houdt het ook direct op.

Dat gezeik met die wijven.
Met: Mijn vriendin uitgescholden voor kutwijf
Als persoonlijk voorbeeld.

Hoi mam, dit is...
De eerste paar keer was dat natuurlijk best leuk. Vriendinnetje zenuwachtig. Ik ook een beetje. Mama vond het leuk. Achteraf zei ze dan tegen me "Ooh wat een leuk meisje :) ".

Goed, na zoveel mislukte relaties (van mijn kant, dat weten ze thuis ook wel), wordt het toch allemaal iets minder serieus genomen lijkt het...

Liever alleen
Laat mij maar alleen, denk ik vaak. Ik ben inmiddels 24. De meeste vrouwen van mijn leeftijd willen het liefste allang getrouwd zijn. Tenminste, dat idee krijg ik steeds.
En ik wil helemaal niet trouwen.
En ik wil helemaal geen kinderen.
En ik wil niet op bezoek bij haar oma.
En ik wil niet samen in een duur huis wonen en daar allebei de rest van ons leven voor werken.

Ik wil gewoon een leuk vriendinnetje waarmee ik over het strand kan wandelen en flessen wijn mee kan leeg drinken en kan lachen en kan stoeien. Maar niet... NIET dat gezeik...

Vroeger
En dan bedoel ik het nabije verleden. Toen was het nog niet zoals het nu is. Toen wilde vriendinnetjes nog gewoon je vriendinnetje zijn. Just the benefits. Dit kan nu niet meer.

Het enige wat vrouwen lijkt te interesseren is zo snel mogelijk een man vinden, trouwen, kinderen, opa's oma's op bezoek, in de zomer naar frankrijk, tentje, familie, gezamelijke vrienden -stop-
Waarom is dit zo? Waarom doen zoveel mensen het op deze manier? Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat ik daar gelukkig van zou worden.

Zoals het hoort...
Laatst ook het topic van dat meisje dat klaagde over 30-jarigen die zich als pubers gedragen (akkoord, zou best een terechte klacht kunnen zijn). Ze vertelde in dat topic dat ze 24 jaar oud was, samenwoonde, gestudeerd had. En dat was dan het ideaalbeeld waar zowel de jongere mensen als de 30-jarige pubers een voorbeeld aan zouden moeten nemen.

Ik kan dat natuurlijk niet. Ik dacht misschien wel dat ik het kon. Maar niets bleek minder waar. Een relatie van 1,5 jaar is voor mij de langste geweest. En oh oh oh wat was ik dolgelukkig toen het over was. Als een herboren jonge god ging ik weer de straten op. Ik mag weer alles zelf doen! Ik hoef nergens meer heen! Vanaf vandaag is het weekend, elke avond van de week! Ik hoef niemand te bellen. Lekker alleen! WAUW!

Schatje... ik ben al een beetje aan het sparen
Dit zei een vriendinnetje eens tegen me. Ze was aan het sparen. Een beetje.
Ik vroeg haar waarvoor ze aan het sparen was. Een mooie vakantie? Een nieuwe broek? Een nieuwe computer? VERTEL!

Neen. Ze was aan het sparen voor de uitzet. Als een echte vrouw.

quote:
Kleine blonde tijger, meid wat doe je nou
Je spaart al voor de uitzet, als een echte vrouw
Bespaar je al het sjouwen, maak je niet zo moe
Trouwen daar zijn wij nog niet aan toe
Ik keek haar aan. Met een vies gezicht. Toen kwamen de vragen. Waarom zou je sparen voor een uitzet? Hoe moet ik me überhaupt voorstellen dat je -terwijl je bij je ouders woont- voor de uitzet spaart? Zet je dat onder je bed ofzo? Geef je het tijdelijk aan je moeder? Wat valt er eigenlijk allemaal onder "de uitzet"? Zijn dat alleen borden? Of ook beddengoed en behang en mooie hippe schilderijtjes en lekkere warme sloffen en -stop- .

Een week later was het uit.
Ik weet dat ik een probleem heb.
Maar het is tenminste mijn eigen probleem

Dan maar alleen
Want alleen is het soms toch een stuk makkelijker...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:33:30 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104960775
Klinkt als een weloverwogen beslissing. ^O^

Dit gaat goed totdat je een leuk meisje tegenkomt! :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_104960805
Leuke schrijfstijl heb je :Y !

Ik herken je probleem wel een beetje, ik zie mezelf ook niet zo snel een serieuze relatie aangaan, en ben altijd erg terughoudend zo gauw het serieus dreigt te worden.

Maar denk je niet dat dit een beeld is wat je je jezelf aanpraat, en dat je vanzelf een vrouw tegenkomt die (ongeveer) op dezelfde manier in het leven staat als jij?
Soms
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:37:25 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104960921
Ik denk dat als je wat ouder wordt je ook de catergorie 'woont nog bij paps en mams' vanzelf ontgroeit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104960942
Ah een topic in de categorie 'ik drink nooit meer'

als iemand dit nou ff naar je beste vriend linkt kunnen ze het straks op je huwelijk verwerken in het liedje/stukje what ever
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:39:59 #6
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_104961012
24 jaar, wat denk je dan? je bent een kerel, jij hoort pas op je 30 - 35ste een jonge deerne van 24 te pakken en dan meteen te trouwen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_104961062
Leuke schrijfstijl indd :D
All good things are wild and free.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:41:49 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104961065
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef mymoodfentje het volgende:
24 jaar, wat denk je dan?
Als je 24 bent dan weet je hoe de wereld in elkaar steekt! Nog beter dan toen je 18 was! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_104961069
Je hebt me overtuigd. Ik ga vanavond mijn relatie verbreken en alleen blijven, de rest van mijn leven.
pi_104961077
goed verhaal inderdaad.. ik zeg geniet ervan dat je vrijgezel ben, lekker voetbal kijken met een biertje, bbq met vrienden en alleen rekening houden met jezelf. ooit kom je wel weer wat tegen wat het gat in je leven aanvult.

tot die tijd, geniet ervan (levensgenieter van 29 jaar met ongeveer het zelfde verhaal)
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:46:17 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104961232
Tja, die vrouwen waar je mee omgaat worden natuurlijk ook steeds ouder, en dan willen ze settelen. Daar is niks vreemds aan, dat is de natuur.

Nu gruwel je misschien van het idee, en het is ook wel zo dat als je eenmaal een huis, hypotheek, vaste baan, 2 kinderen en een hond hebt je totaal vast zit en geen andere kant op kunt dan tot je 70-ste filerijden en werken om dat allemaal af te betalen, maar het alternatief is ook niet alles: op zeker moment op je 40-ste in de kroeg staan tussen allemaal volk van 20 jaar oud, terwijl al je vrienden allang gesettled zijn.

Dus accepteer het idee maar dat de mooie jeugd, met alle vrijheid, onbezorgdheid en plezier ooit een keer voorbij is.
The End Times are wild
pi_104961436
Ik vind het wel een beetje apart dat je "overal mee heen moest" Er zijn zat vrouwen, die zo echt niet zijn. Ik ben nog maar 19 en noway dat ik aan dat saaie verplichte gedoe meedoe. Daar houd ik gewoon niet van. Ik eet liever alleen want je eet omdat je anders dood gaat, niet om de zogenaamde gezelligheid.
pi_104961613

Daar kan ik me eige ook wel in vinden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_104961697
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef spierbal het volgende:

Daar kan ik me eige ook wel in vinden.
me eige ja?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104961879
Als je met alleen blijven bedoelt dat je niet mee gaat doen aan de standaard, snap ik je helemaal. Maar daarvoor hoef je toch niet alleen te blijven, gewoon iemand zoeken die ook niet aan die standaarden doet. 24 is nog gewoon jong, ik kan me niet voorstellen dat er geen meisjes zijn die ook nog niet klaar zijn om op de bank te gaan hangen om dagelijkse soaps en realityserie's te kijken en in die sleur te blijven hangen voor de rest van hun leven.

Misschien moet je soms een compromis stellen, soms een keer iets doen voor een ander, maar uiteindelijk zou een relatie je niet teveel moeten beperken want dan zit je gewoon niet goed lijkt me.

Oh, en je schrijft tof.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:09:29 #16
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_104962068
Fijne schrijfstijl TS en herkenbaar verhaal.
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_104962142
grappig :)
komt vanzelf wel goed , en zo niet ... dan niet ....
ik ken genoeg mensen die in de 30 zijn en forever alone , hebben de tijd van hun leven...
pi_104962315
Respect voor je Bertus Staigerpaip quote 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_104964069
Na het lezen van je andere topic denk ik ook dat je beter alleen af bent. _O-
Je bent wel echt een held, hahaha.
Maar er zijn vast wel meisjes die er ook zo over denken als jou, gewoon wat meer moeite doen, elkaar beter kennen voor je een relatie begint.
Kom je uit Zeeland trouwens? Dan weet ik wie je bent. :Y
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:25:24 #20
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104964705
Bedankt voor de reacties. Staan leuke dingen tussen. :)

Denken jullie echt dat er vrouwen bestaan die niet voor hun 30e willen trouwen en kinderen krijgen?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:25:54 #21
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104964725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Speedfight het volgende:
Na het lezen van je andere topic denk ik ook dat je beter alleen af bent. _O-
Je bent wel echt een held, hahaha.
Maar er zijn vast wel meisjes die er ook zo over denken als jou, gewoon wat meer moeite doen, elkaar beter kennen voor je een relatie begint.
Kom je uit Zeeland trouwens? Dan weet ik wie je bent. :Y
Ik kom niet uit Zeeland. Waarom zou je me, mocht ik uit Zeeland komen, ineens kennen dan?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:28 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104964875
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

Denken jullie echt dat er vrouwen bestaan die niet voor hun 30e willen trouwen en kinderen krijgen?
Denk jij echt dat alle vrouwen voor hun 30ste willen trouwen en kinderen krijgen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_104964886
gewoon lekker alleen blijven dan, doe ik ook. kan je altijd nog dingetjes erbij doen als je iets tegenkomt, heb je wel gewoon ook een leven zonder. is beter.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:31:37 #24
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104964919
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
Als je met alleen blijven bedoelt dat je niet mee gaat doen aan de standaard, snap ik je helemaal. Maar daarvoor hoef je toch niet alleen te blijven, gewoon iemand zoeken die ook niet aan die standaarden doet. 24 is nog gewoon jong, ik kan me niet voorstellen dat er geen meisjes zijn die ook nog niet klaar zijn om op de bank te gaan hangen om dagelijkse soaps en realityserie's te kijken en in die sleur te blijven hangen voor de rest van hun leven.

Misschien moet je soms een compromis stellen, soms een keer iets doen voor een ander, maar uiteindelijk zou een relatie je niet teveel moeten beperken want dan zit je gewoon niet goed lijkt me.

Oh, en je schrijft tof.
Bedankt.

Soms lijkt het alsof ik een meisje gevonden heb, die precies denkt zoals ik. Die ook de wereld over wil en niet hier wil blijven. Ik ben dan verliefd.

Maar ook dan gaat het mis. En dat is niet erg. Maar wel jammer, soms.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:31:47 #25
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_104964926
quote:

Tuurlijk bestaan die, misschien wat schaarser in verhouding :)
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:36:24 #26
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104965120
Zo'n kutjanus als jij kan beter alleen blijven ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:39:25 #27
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104965229
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo'n kutjanus als jij kan beter alleen blijven ja.
Wat is er aan de hand?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:57:26 #28
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_104965780
quote:

Die bestaan zeker wel! Als je alles al van tevoren gaat plannen, is het onwijs saai :Y
pi_104966173
Leuke OP om te lezen.

Wel de lusten, niet de lasten. Tja, misschien kan je dan inderdaad beter single blijven.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:11:57 #30
192683 AMDB
Visionair.
pi_104966193
quote:

Mijn vriendin O+

Maar die blijft van mij O+
pi_104966200
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Bedankt.

Soms lijkt het alsof ik een meisje gevonden heb, die precies denkt zoals ik. Die ook de wereld over wil en niet hier wil blijven. Ik ben dan verliefd.

Maar ook dan gaat het mis. En dat is niet erg. Maar wel jammer, soms.
Weet je zeker dat je dan verliefd was? Heb je ooit een gebroken hart gehad?
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:16:35 #32
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104966354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je dan verliefd was? Heb je ooit een gebroken hart gehad?
Ik heb wel eens een gebroken hart gehad. Nog nooit echter, door een meisje waar ik een relatie mee heb gehad.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:17:00 #33
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104966365
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Vooraf
Dit topic is gewoon een stukje levensverhaal wat ik even van me af wil schrijven.
Gast, dit stukje is echt briljant.

Er klinkt ook iets treurigs in door. Niet getreurd! Er zijn genoeg leuke vrouwen, ze zeiken niet, ze zaniken niet, en ze neuken de sterren van de hemel.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:21:20 #34
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104966487
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:17 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Gast, dit stukje is echt briljant.

Er klinkt ook iets treurigs in door. Niet getreurd! Er zijn genoeg leuke vrouwen, ze zeiken niet, ze zaniken niet, en ze neuken de sterren van de hemel.
:)
pi_104966539
Wel een behoorlijk "Frank van Putten"-gehalte die Openingspost ;)
Maar zie dat maar als een compliment voor een amusant geschreven stukje :)

edit: voor de grote groep jongeren die niet weten wie eigenlijk 'Frank van Putten' is...

[ Bericht 45% gewijzigd door RM-rf op 30-11-2011 09:34:03 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_104966630
Vrouwen :r
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:40:42 #37
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104967028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef AMDB het volgende:

[..]

Mijn vriendin O+

Maar die blijft van mij O+
Dat lijkt me een verstandige keuze, ja.
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:16:28 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_104968286
Hoi UNKLE kan je altijd waarderen als KLB bezoeker... wist niet dat je hier ook actief was.
Maar wil toch even zeggen dat ik echt dit topic top vind, ik ben ietsje ouder maar door de OP gelezen te hebben lijtk het alsof ik zelf die lap tekst heb geschreven....

Ik denk er net zo over, echter enige wat persoonlijk ik wel zou willen is op den duur kinderen.

Ben ook alweer ff alleen en voor mij is dit ook het leven, al mis ik zelf ook wel eens de positieve kanten van een relatie.

Als ik vrienden van mij ook zie die aldoor allerlei verplichtingen hebben word ik al kotsmisselijk.

Respect man ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_104968815
quote:
Dan maar alleen
Lees : saaier
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:32:30 #40
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_104968941
Herkenbaar....
Heel herkenbaar :)

Ik ben inmiddels iemand tegen het lijf gelopen die hetzelfde denk gelukkig. Die kwam iemand *plof* uit de hemel gezet, ofzo ;)

Het is iig een weloverwogen besluit en gegrond. Zodra je je maar open stat voor veranderingen. :)
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:47:40 #41
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104969485
TS, zoek een meisje die niet zulke verwachtingen heeft, zoek een levensgenieter die niet wilt settelen voor haar 35e. Er zijn genoeg gelijkdenkende vrouwen van jouw leeftijd, je hebt enkel nog niet goed genoeg gezocht.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:43:23 #42
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104971759
quote:

Yep, ik bijvoorbeeld :Y Ik wil ook na mijn 30e niet trouwens overigens, maar de discussie van het 'nut' van trouwen zal ik hier niet aangaan ;)

Ik denk dat je tot nu toe gewoon nog niet de juiste persoon tegen bent gekomen. Lijkt me ook helemaal niks mis mee om gewoon lekker verder te leven en maar te zien wie er op je pad komt :)

Al het gezeur over trouwen, huisje, boompje, beestje, 2.3 kinderen en andere maatschappelijk verantwoorde onzin zou ik gewoon links laten liggen. Je leeft maar 1 keer, lijkt me goed om het dan ook in te richten zoals jij het wilt :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_104972678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Ik kom niet uit Zeeland. Waarom zou je me, mocht ik uit Zeeland komen, ineens kennen dan?
Ik ken daar iemand die precies zoals jou is haha.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_104972772
quote:
enken jullie echt dat er vrouwen bestaan die niet voor hun 30e willen trouwen en kinderen krijgen?
Er zijn er enorm veel ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_104973117
Beste jankie,

Ga eens om met normale vrouwen. Dan komt het wel goed.

Groetjes
Ripley
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_104973588
Ik ben 21 en ik wil het liefst zo snel mogelijk settelen. O+ Met man, kindjes en een hond. O+ O+ >:)

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je geen vrouwen kunt vinden die denken zoals jij. Ligt er misschien ook aan of je al werkt of nog studeert.
pi_104974163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef julia22 het volgende:
Ik ben 21 en ik wil het liefst zo snel mogelijk settelen. O+ Met man, kindjes en een hond. O+ O+ >:)

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je geen vrouwen kunt vinden die denken zoals jij. Ligt er misschien ook aan of je al werkt of nog studeert.
Ik ben 35 en woon net voor het eerst samen omdat ik 15 jaar aan het idee moest wennen zeg maar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:59:42 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104974840
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt als een weloverwogen beslissing. ^O^

Dit gaat goed totdat je een leuk meisje tegenkomt! :P
Klopt, precies dit. Het komt over als een verhaal getypt uit frustratie. Immers als TS er vierkant achterstond ging hij niet zo veel voorbeelden aanhalen van hoe hij het liever gezien had :) Lieg jezelf niet voor kerel, je wilt wel een relatie, alleen niet met een van je exen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:54:15 #49
317680 GoWithIt
Just like that
pi_104980455
Als je 24 bent, is het helemaal niet gek om single te zijn.
Geniet van je vrijheid, doe wat je zelf wilt. Niks mis mee.
En misschien verander je ooit nog van gedachten, en dan kun je altijd nog kijken of een relatie misschien toch wel leuk is. Of je loopt tegen iemand aan die dezelfde opvattingen heeft binnen een relatie.

Niet iedereen zit meteen te wachten op trouwen, kinderen, familie ontmoeten etc. :+
Dus. Dat.
pi_104980780
Ik heb redelijk wat meisjes gedate, en die moesten niet denken aan trouwen, kinderen, huis kopen. (Ik ben 24 nu.) Ik denk dat ze keihard weg zouden rennen als ik het zou suggereren... Woon je soms in een dorp? Ga in een grote stad wonen.

Als je in een grote stad woont en steeds meiden aantrekt die huisje, boompje, beestje willen, dan ligt het aan jou en niet aan het vrouwelijke geslacht.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:11:25 #51
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104981359
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi UNKLE kan je altijd waarderen als KLB bezoeker... wist niet dat je hier ook actief was.
Maar wil toch even zeggen dat ik echt dit topic top vind, ik ben ietsje ouder maar door de OP gelezen te hebben lijtk het alsof ik zelf die lap tekst heb geschreven....

Ik denk er net zo over, echter enige wat persoonlijk ik wel zou willen is op den duur kinderen.

Ben ook alweer ff alleen en voor mij is dit ook het leven, al mis ik zelf ook wel eens de positieve kanten van een relatie.

Als ik vrienden van mij ook zie die aldoor allerlei verplichtingen hebben word ik al kotsmisselijk.

Respect man ^O^
He man :). Goed om te lezen dat er meer mensen zijn die het wel begrijpen.

Ik begrijp best, dat er ook positieve dingen zijn in een relatie. Maar er zijn ook positieve dingen aan alleen zijn. En stel nu dat we deze positieve dingen aan de ene zijde, en die aan de andere zijde tegen elkaar wegstrepen.

Wat blijft er dan over? Welke kant wint?
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:13:35 #52
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104981460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef PMK111 het volgende:
Ik heb redelijk wat meisjes gedate, en die moesten niet denken aan trouwen, kinderen, huis kopen. (Ik ben 24 nu.) Ik denk dat ze keihard weg zouden rennen als ik het zou suggereren... Woon je soms in een dorp? Ga in een grote stad wonen.

Als je in een grote stad woont en steeds meiden aantrekt die huisje, boompje, beestje willen, dan ligt het aan jou en niet aan het vrouwelijke geslacht.
Ik zeg ook niet dat deze meisjes dat al tijdens het daten aangeven. Dat komt natuurlijk pas later. Vertellen tijdens een date dat je eigenlijk al getrouwd had willen zijn, gaat inderdaad niet werken. Gelukkig is de gemiddelde mens er gehaaid genoeg voor om dat niet te vertellen op zo'n moment. Met recht.

Ik woon in een middelgrote stad.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:26:12 #53
192683 AMDB
Visionair.
pi_104982140
Het probleem met altijd alleen blijven is dat je op een gegeven moment ook echt alleen bent. Aangezien 99% van je vrienden wél aan het settlen slaat en dan geen tijd meer heeft om vaak gezellig te doen. Daarom is het nuttig om een partner te hebben die óók gezellig doet, en niet alleen maar trouwen/kinderen/bankhangen wil.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:44:18 #54
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104983124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:26 schreef AMDB het volgende:
Het probleem met altijd alleen blijven is dat je op een gegeven moment ook echt alleen bent. Aangezien 99% van je vrienden wél aan het settlen slaat en dan geen tijd meer heeft om vaak gezellig te doen. Daarom is het nuttig om een partner te hebben die óók gezellig doet, en niet alleen maar trouwen/kinderen/bankhangen wil.
Dit is deels ook wel waar ik bang voor ben. Ik probeer hier een beetje naar toe te draaien in het stukje:

quote:
Laat mij maar alleen, denk ik vaak. Ik ben inmiddels 24. De meeste vrouwen van mijn leeftijd willen het liefste allang getrouwd zijn. Tenminste, dat idee krijg ik steeds.
Des te ouder ik zelf word, des te meer vrouwen (van mijn leeftijd) al getrouwd zullen zijn. Hierbij val ik dan terug op mijn gedachte dat (veel) vrouwen dit nu eenmaal zo snel mogelijk willen. Ik besef, dat er in dit topic aangegeven wordt dat er ook vrouwen zijn die dit niet willen. En dat geloof ik.

Het is vreemd. Als ik terugkijk naar mijn "lange" relatie, dan denk ik dat heel veel mannen dat best zouden willen. Ze was knap. Ze was slim. Haar ouders waren leuk. Toch was ik maar wat blij dat het voorbij was. Soms praatte ze over kinderen. Soms praatte ze over trouwen.

Ik moest soms huilen als ik daaraan dacht. Gewoon, omdat ik weet dat als het eenmaal zo ver is, dat je dan nooit meer terug kunt. Tenminste, niet op een gezonde manier. Wat moet je dan doen? Het lijkt zogezegd wel "inevitable". Je moet wel. Is dat waarom veel mannen ook maar vroeg trouwen? Krijgen die dan later geen spijt?

Ik voel me nu een beetje als het zieke kind van de familie. Mijn zussen zijn getrouwd. De oudste heeft zelfs kinderen.

Men zegt wel eens dat je beter spijt kunt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt. Ik betwijfel ten zeerste of dit voor trouwen en kinderen krijgen ook opgaat.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:53:20 #55
192683 AMDB
Visionair.
pi_104983602
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Dit is deels ook wel waar ik bang voor ben. Ik probeer hier een beetje naar toe te draaien in het stukje:

[..]

Des te ouder ik zelf word, des te meer vrouwen (van mijn leeftijd) al getrouwd zullen zijn. Hierbij val ik dan terug op mijn gedachte dat (veel) vrouwen dit nu eenmaal zo snel mogelijk willen. Ik besef, dat er in dit topic aangegeven wordt dat er ook vrouwen zijn die dit niet willen. En dat geloof ik.

Het is vreemd. Als ik terugkijk naar mijn "lange" relatie, dan denk ik dat heel veel mannen dat best zouden willen. Ze was knap. Ze was slim. Haar ouders waren leuk. Toch was ik maar wat blij dat het voorbij was. Soms praatte ze over kinderen. Soms praatte ze over trouwen.

Ik moest soms huilen als ik daaraan dacht. Gewoon, omdat ik weet dat als het eenmaal zo ver is, dat je dan nooit meer terug kunt. Tenminste, niet op een gezonde manier. Wat moet je dan doen? Het lijkt zogezegd wel "inevitable". Je moet wel. Is dat waarom veel mannen ook maar vroeg trouwen? Krijgen die dan later geen spijt?

Ik voel me nu een beetje als het zieke kind van de familie. Mijn zussen zijn getrouwd. De oudste heeft zelfs kinderen.

Men zegt wel eens dat je beter spijt kunt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt. Ik betwijfel ten zeerste of dit voor trouwen en kinderen krijgen ook opgaat.
In een samenleving waar trouwen en kinderen krijgen de norm is, is het niet trouwen en geen kinderen nemen juist iets wél doen. Je kan dus beter spijt krijgen van de bewuste keuze om single te blijven dan spijt krijgen van trouwen/kinderen. De stelling wordt dus in feite omgedraaid in dit geval.

En daarnaast: zonder trouwen/kinderen krijgen kun je veel meer dingen wel doen die je als getrouwd/vader niet kan doen. Je hoort vaak wel verhalen van mensen die vroeg trouwen/kinderen krijgen die hier later spijt van krijgen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:56:12 #56
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104983749
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef AMDB het volgende:

[..]

In een samenleving waar trouwen en kinderen krijgen de norm is, is het niet trouwen en geen kinderen nemen juist iets wél doen. Je kan dus beter spijt krijgen van de bewuste keuze om single te blijven dan spijt krijgen van trouwen/kinderen. De stelling wordt dus in feite omgedraaid in dit geval.

En daarnaast: zonder trouwen/kinderen krijgen kun je veel meer dingen wel doen die je als getrouwd/vader niet kan doen. Je hoort vaak wel verhalen van mensen die vroeg trouwen/kinderen krijgen die hier later spijt van krijgen.
Wauw. Dat zeg je mooi. Zo had ik het nog niet gezien. Bedankt. :)
pi_104988218
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef AMDB het volgende:

[..]

wat kan een getrouwde man dan niet?

kinderen wil ik je geven ja dat die lastig zijn
maar een goed huwelijk vul je zelf in en belemmerd je nergens in volgens mij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:15:19 #58
192683 AMDB
Visionair.
pi_104988399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat kan een getrouwde man dan niet?

kinderen wil ik je geven ja dat die lastig zijn
maar een goed huwelijk vul je zelf in en belemmerd je nergens in volgens mij
Het gaat niet om individuele gevallen maar om een veralgemenisering. Meer specifiek de (gebruikelijke) bijkomstigheden van trouwen (baan, hypotheek, kinderen).
pi_104988754
single zijn is ook een lifestyle tegenwoordig, hoeft helemaal niet te betekenen dat je achter blijft of eenzaam wordt.
en helaas maar waar, de meeste stelletjes gaan ook weer uit elkaar op gegeven moment.
pi_104988905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef AMDB het volgende:

[..]

Het gaat niet om individuele gevallen maar om een veralgemenisering. Meer specifiek de (gebruikelijke) bijkomstigheden van trouwen (baan, hypotheek, kinderen).
je vult het toch zelf in?
een hypotheek zit toch niet vast aan trouwen?
genoeg mensen die niet trouwen wel een hypotheek hebben bijvoorbeeld
of lekker blijven huren

ik had het ook over een veralgemenisering. In mijn ogen is dat hoe je een relatie vorm geeft en hoe de meeste mensen (in ieder geval in mijn omgeving) dat doen
als 1 van de 2 het er allemaal niet mee eens is, is de relatie toch ook geen lang leven beschoren?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104990397
Ik denk dat de meeste mensen hier niet eens zoveel over na denken. Over een relatie aanhouden zeg maar. Ik denk dat de meeste mensen een relatie "spontaan" krijgen en niet gaan nadenken dat dit wel eens 40 jaar zal gaan duren. In het begin gebeuren er waarschijnlijk nog allemaal spannende dingen, het samen wonen, kinderen krijgen. Waardoor alles nog nieuw en leuk is. Waardoor je niet het gevoel krijgt ook dingen uit te sluiten, wat jij nu jezelf dus wel bedenkt. Dit merken ze waarschijnlijk pas als er wat minder nieuwe dingen gaan gebeuren. Als ze in hun dertigere jaren zijn. Het huis hebben, de kinderen hebben. De enige nieuwe impuls in hun leven kan zijn een 2e kind, en dus komt die er maar. Ik denk dat de meeste mensen zichzelf hiermee heel lang zoet kunnen houden. pas als je in de 40/50 ben ga je terug kijken op wat je nou eigenlijk gedaan hebt. En dan begin je pas echt oud te worden.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat ik denk te merken dat jij nu heel bewust aan het nadenken bent over het gevolg van het een of ander. En de meeste mensen zich gewoon alles laten overkomen en mee gaan met de stroming.

Op zich is het wel slim om hier goed over na te denken. Eens je in de "stroming van "samenwonen,kinderen" "stapt kan je niet "zomaar" even de boel weer omgooien natuurlijk. Je hebt dan rekening te houden met je hypotheek,vrouw/man/ kinderen.
Ik denk dat dát dan ook het " beangstigste "is dat je er niet zomaar weer vanaf kan. Nu kun je nog elke dag je leven (drastisch) omgooien als je dat wilt. Je kan omscholen,verhuizen,reizen,sterven(sorry) wanneer jouw het uitkomt.

Maar al kies je bewust ervoor om niet het "huisje boompje beestje" verhaal te beginnen dan denk ik dat je wel een andere keuze moet maken. Je moet wel een "alternatief plan" hebben. Sociaal leven, gezelligheid, nieuwe ervaringen. Je hebt het toch nodig. Als je nu gewoon doorgaat met, beetje werken, beetje uitgaan. Dan denk ik wel dat je iets aan het missen ben, omdat je "een beetje werken""een beetje uitgaan" tijdens het "huisje boompje beestje" leven ook nog wel kan aanhouden.

Kijk, al besluit je nou een rockster te worden of weet ik het wat voor spannend avontuur aan te gaan voor de komende jaren. Dan krijg je er tenminste wel iets voor in de plaats.
Ik bedoel, die jaren waarin andere gaan settelen die moeten voor jouw natuurlijk niet je huidige leven worden maar dan exclusief het settelen. Er moet wel iets anders voor in de plaats komen. En dan niet zoiets als "heel veel werken". Er moet wel iets "grandioos" voor in de plaats komen.

:P zo denk ik erover dan..

Ps. Het settelen kan je natuurlijk ook gewoon nog wat uitstellen tot je begin dertig bent. Er kan nog heel veel gebeuren tussen je 24e en je 30e.
pi_104991530
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je bang bent om alleen te eindigen waarom kies je daarvoor dan? Dan is dat dus kennelijk niet wat je wilt.
quote:
[..]

Indirect beledig je alle mensen die gesettled zijn, omdat je zo zwaar oordeelt over hun situatie. Met deze houding hou je weinig mensen over in je omgeving, geloof me dat vinden mensen echt niet tof. Leer ook die mensen eens te respecteren.

Ben zoals poster boven mij, wel erg benieuwd wat je alternatieve plan is.

Ben ook benieuwd of je vaker last hebt om aan nieuwe dingen te beginnen? Je gaf namelijk aan dat je wel eens hebt gehuild als je dacht aan het settlen en niet meer terugkunnen? Angst om ergens aan te beginnen of faalangst ofzo?

Ik denk eigenlijk meer het volgende. Je hebt negatieve ervaringen in relaties gehad met vrouwen en projecteert dat op vrouwen in het algemeen. Er zit er geen een bij die jou gelukkig kan maken?

Tevens denk je met 24 jaar de wijsheid al in pacht te hebben. Dat denk ik door je volgende zin: "Ik wil gewoon een leuk vriendinnetje waarmee ik over het strand kan wandelen en flessen wijn mee kan leeg drinken en kan lachen en kan stoeien. Maar niet... NIET dat gezeik..."
Even serieus? Denk je nu echt dat er een relatie bestaat waar nooit gezeik is? Het enige wat je laat zien is dat je totaal niet weet hoe je hiermee moet omgaan. Ja direct uitmaken van relaties, daar ben je wel goed in. Iedereen heeft wel eens gezeik, JIJ ook.

Je verdient een schop onder je reet van me omdat je het fout hebt dat je helemaal alleen maar beter af zou zijn en het allemaal "makkelijker" is. Gedeelde smart is halve smart en meer van dat soort dingen. Ook leuke dingen delen met een ander is fijner dan alleen.
pi_104991664
Leef zo je wilt TS. Sommige mensen doen dat liever samen met anderen, sommigen niet. Wat maakt het uit? Uiteindelijke verantwoording is er niet.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:23:53 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104991732
Het is niet zozeer het idee van trouwen en kinderen krijgen op zich wat mensen angst bezorgt. Het is het idee dat er vanaf dat moment nooit meer iets gaat veranderen en dat het de laatste fase tot aan de dood is. Feitelijk is het dus niks meer als angst voor de dood.

De dood is ook als single niet te ontlopen.
The End Times are wild
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:26:34 #65
298739 Rob.Dude
Schurenmakelaar
pi_104991871
Witte_fantasie, je vat zo'n beetje samen wat ik net aan het typen was. Het komt erop neer dat meestal leuke dingen delen met anderen is fijner dan alleen.

Heb je eigenlijk aan een huisdier gedacht?
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:38:34 #66
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104992424
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je bang bent om alleen te eindigen waarom kies je daarvoor dan? Dan is dat dus kennelijk niet wat je wilt.

[..]

Indirect beledig je alle mensen die gesettled zijn, omdat je zo zwaar oordeelt over hun situatie. Met deze houding hou je weinig mensen over in je omgeving, geloof me dat vinden mensen echt niet tof. Leer ook die mensen eens te respecteren.

Ben zoals poster boven mij, wel erg benieuwd wat je alternatieve plan is.

Ben ook benieuwd of je vaker last hebt om aan nieuwe dingen te beginnen? Je gaf namelijk aan dat je wel eens hebt gehuild als je dacht aan het settlen en niet meer terugkunnen? Angst om ergens aan te beginnen of faalangst ofzo?

Ik denk eigenlijk meer het volgende. Je hebt negatieve ervaringen in relaties gehad met vrouwen en projecteert dat op vrouwen in het algemeen. Er zit er geen een bij die jou gelukkig kan maken?

Tevens denk je met 24 jaar de wijsheid al in pacht te hebben. Dat denk ik door je volgende zin: "Ik wil gewoon een leuk vriendinnetje waarmee ik over het strand kan wandelen en flessen wijn mee kan leeg drinken en kan lachen en kan stoeien. Maar niet... NIET dat gezeik..."
Even serieus? Denk je nu echt dat er een relatie bestaat waar nooit gezeik is? Het enige wat je laat zien is dat je totaal niet weet hoe je hiermee moet omgaan. Ja direct uitmaken van relaties, daar ben je wel goed in. Iedereen heeft wel eens gezeik, JIJ ook.

Je verdient een schop onder je reet van me omdat je het fout hebt dat je helemaal alleen maar beter af zou zijn en het allemaal "makkelijker" is. Gedeelde smart is halve smart en meer van dat soort dingen. Ook leuke dingen delen met een ander is fijner dan alleen.
Bedankt voor je uitgebreide post. Ik begrijp wat je zegt, maar wil toch mezelf (een beetje) verdedigen.

Het laatste wat ik wil is mensen die nu gesetteld zijn beledigen. Sterker nog, ik geef openlijk toe dat ik jaloers ben op de mensen die daar blijkbaar gelukkig mee zijn. Ik wou dat ik dat gevoel had. Echt waar. Want ik zie heus wel dat er heel veel stelletjes zijn die gelukkig zijn. Dit zijn ze in ieder geval naar de buitenwereld, en dus naar mij, toe. En gegeven het feit dat ik het met deze informatie moet doen, geloof ik dat.

Misschien lijkt het door de manier waarop ik mezelf verwoord dat ik mezelf zie als een wijs iemand. Of als iemand die de wijsheid kent. Dit is echter niet waar. Ik heb gewoon bepaalde gedachten en respecteer maar al te graag andermans mening. Dit zorgt er echter niet automatisch voor dat ik dan ook meteen anders ga denken.

Verder besef ik dat mijn beeld, van een relatie zoals die zou moeten zijn, nogal geromantiseerd is. Ik geloof ook best dat ik wat dat betreft de door jou voorgestelde "schop onder mijn reet" verdien.

Ik wil met deze post maar aangeven dat ik het stuk uit de OP slechts geschreven heb om van me af te schrijven. Meningen zijn meer dan welkom en neem ik echt heel erg serieus. Ik besef dat ik een "probleem" heb op dit gebied, juist door mijn manier van denken.
pi_104992800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide post. Ik begrijp wat je zegt, maar wil toch mezelf (een beetje) verdedigen.

Het laatste wat ik wil is mensen die nu gesetteld zijn beledigen. Sterker nog, ik geef openlijk toe dat ik jaloers ben op de mensen die daar blijkbaar gelukkig mee zijn. Ik wou dat ik dat gevoel had. Echt waar. Want ik zie heus wel dat er heel veel stelletjes zijn die gelukkig zijn. Dit zijn ze in ieder geval naar de buitenwereld, en dus naar mij, toe. En gegeven het feit dat ik het met deze informatie moet doen, geloof ik dat.

Misschien lijkt het door de manier waarop ik mezelf verwoord dat ik mezelf zie als een wijs iemand. Of als iemand die de wijsheid kent. Dit is echter niet waar. Ik heb gewoon bepaalde gedachten en respecteer maar al te graag andermans mening. Dit zorgt er echter niet automatisch voor dat ik dan ook meteen anders ga denken.

Verder besef ik dat mijn beeld, van een relatie zoals die zou moeten zijn, nogal geromantiseerd is. Ik geloof ook best dat ik wat dat betreft de door jou voorgestelde "schop onder mijn reet" verdien.

Ik wil met deze post maar aangeven dat ik het stuk uit de OP slechts geschreven heb om van me af te schrijven. Meningen zijn meer dan welkom en neem ik echt heel erg serieus. Ik besef dat ik een "probleem" heb op dit gebied, juist door mijn manier van denken.
Je laatste alinea is voor mij het meest beeldend.
Focus je op positieve dingen in het leven, inclusief jezelf. Als je meer respect voor jezelf hebt, ga je anderen ook leuker vinden. Ook jij komt er wel.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:50:20 #68
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104992966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Je laatste alinea is voor mij het meest beeldend.
Focus je op positieve dingen in het leven, inclusief jezelf. Als je meer respect voor jezelf hebt, ga je anderen ook leuker vinden. Ook jij komt er wel.
Bedankt :)
pi_104993873
Ik moet zeggen het angstzweet breekt me ook uit als ik denk aan een situatie met vrouw, kind en koophuis. Lijkt me op dit moment verschrikkelijk om elke dag naar je werk te gaan en te weten dat het zo waarschijnlijk nog het grootste gedeelte van je leven zal gaan.
Ik waag me er niet aan voorlopig, wil eerst in mn eentje de wereld rond in een jaar.
  woensdag 30 november 2011 @ 00:29:24 #70
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_104994239
TS, 24 is veel te jong om jezelf vast te leggen aan zulke onzinnige beslissingen. Carpe Diem, je hoeft niet je hele leven nu al te plannen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_104994508
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:29 schreef Strani het volgende:
TS, 24 is veel te jong om jezelf vast te leggen aan zulke onzinnige beslissingen. Carpe Diem, je hoeft niet je hele leven nu al te plannen.
24 is veel te jong zeg je, maar wanneer ben je dan "oud" genoeg volgens jouw?
pi_104994858
Een relatie hebben is natuurlijk niet verplicht, maar als ik zo jouw berichten lees, heb ik het idee dat je toch wel iets zou willen met je droomvrouw. Genoeg dames die ook van hun vrijheid willen genieten.
signatuurloos
  woensdag 30 november 2011 @ 01:53:22 #73
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_104995759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:39 schreef bugsbunny86 het volgende:

[..]

24 is veel te jong zeg je, maar wanneer ben je dan "oud" genoeg volgens jouw?
Ik denk eigenlijk nooit. Natuurlijk komen er momenten dat sommige dingen niet meer mogelijk zijn vanwege fysieke beperkingen, maar iemand die tot zijn of haar 80e single is kan zelfs dan nog op zoek gaan naar een partner.

Het leven is een reis en je kunt op elk moment van die reis beslissen waar je precies naar toe wilt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_104995889
Kan haast niet geloven dat ik de eerste ben maar:

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_104997346
quote:
4s.gif Op woensdag 30 november 2011 02:10 schreef Jajong het volgende:
Kan haast niet geloven dat ik de eerste ben maar:

[ afbeelding ]
het enige wat ik geloof is dat je tevens de laayste bent. Rot op troll.
pi_105000011
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:16 schreef Bombshell het volgende:
Ik moet zeggen het angstzweet breekt me ook uit als ik denk aan een situatie met vrouw, kind en koophuis. Lijkt me op dit moment verschrikkelijk om elke dag naar je werk te gaan en te weten dat het zo waarschijnlijk nog het grootste gedeelte van je leven zal gaan.
Ik waag me er niet aan voorlopig, wil eerst in mn eentje de wereld rond in een jaar.
Dit is ook het meest verschrikkelijk vooruitzicht met een vrouw waar je niet op zit te wachten. Maar met de juiste vrouw, wil zelfs jij dit op een dag. Zelfs met een vrouw kun je nog de wereld rondreizen. Je leven hoeft niet te stoppen als je een relatie krijgt hoor. Ga alleen voor de juiste vrouw die bij je past, een leuke baan waar je met plezier heen gaat, een leuk sociaal leven erbij en dingen die je alleen blijft doen.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:06:40 #77
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105000351
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit is ook het meest verschrikkelijk vooruitzicht met een vrouw waar je niet op zit te wachten. Maar met de juiste vrouw, wil zelfs jij dit op een dag. Zelfs met een vrouw kun je nog de wereld rondreizen. Je leven hoeft niet te stoppen als je een relatie krijgt hoor. Ga alleen voor de juiste vrouw die bij je past, een leuke baan waar je met plezier heen gaat, een leuk sociaal leven erbij en dingen die je alleen blijft doen.
Ik vind dit soort reacties altijd een beetje belerend.

Zo van, ach jongen, nu vind je het niks, maar als je groot bent, dan doe je net zoals ik. Want mijn keuze is de beste keuze.

Wat is dat nou voor advies, daar heb je toch niks aan als je helemaal niet in die fase van je leven zit?
pi_105000542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef Heinlein het volgende:

Ik vind dit soort reacties altijd een beetje belerend.

Zo van, ach jongen, nu vind je het niks, maar als je groot bent, dan doe je net zoals ik. Want mijn keuze is de beste keuze.

Wat is dat nou voor advies, daar heb je toch niks aan als je helemaal niet in die fase van je leven zit?
Belerend of niet, het is wel waarheid. En net doen zoals ik is ook nog steeds single zijn en wachten tot de juiste persoon langs komt met wie ik dit misschien zou willen. Dus je zat niet helemaal goed met je aannames. Het slaat toch ook nergens op om te zeggen: oh het lijkt me verschrikkelijk om met pensioen te gaan en steeds verder lichamelijk af te takelen en te wachten tot je dood gaat, als je nog niet eens in de buurt komt van een pensioen gerelateerde leeftijd?

Dus wat heeft het voor een zin om te klagen of tegen iets op te zien wat niet eens aan de orde is?
Feit blijft dat ik de mensen die het hardst riepen dat ze zich nooit wilden binden in de grootste huismussen zag veranderen op het moment dat ze echt verliefd werden.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:25:12 #79
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105002841
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Belerend of niet, het is wel waarheid.
Eeeuh... ja, jouw waarheid. Op dit moment in je leven.

quote:
Dus wat heeft het voor een zin om te klagen of tegen iets op te zien wat niet eens aan de orde is?
Feit blijft dat ik de mensen die het hardst riepen dat ze zich nooit wilden binden in de grootste huismussen zag veranderen op het moment dat ze echt verliefd werden.
Basically zeg jij: ach joh, je moet gewoon verliefd worden, en dan kun je lekker hetzelfde doen als de rest.

Terwijl de TS juist in een fase in zijn leven zit, die haast het tegenovergestelde is van wat jij beweerd.

Ik vind dat belerend. Het klinkt als mijn opa, die tegen mij als tienjarige jongen zei: je moet goeie cijfers halen, want dat heb je later een goede baan! Het hele concept van een "baan", dat bestond voor mij natuurlijk helemaal niet.
pi_105009771
Hmm situatieswitch , schoonouders gaan nu ook eisen dat ik de hele familie moet gaan ontmoeten.

Maar ik heb het niet zo op die feestjes. Hier is het een "feestje" met 7 mensen, leuk sfeerlicht (niet te fel) kaarsen aan, e.v.t. muziek en wat lekkers op tafel, maar daar zitten ze op elkaars schoot bijna met 30/40 man in net zon grote ruimte als ons.. Met helemaal niets qua sfeer, dat vind ik gewoon zo niet prettig om dan zoveel man te moeten ontmoeten..

Maar goed dat word nu wel wéér geëist want ze willen mij zo graag zien. Maar ik verdien maar 160 euro per maand op dit moment, heb nog geen ander werk erbij. En om dan 40 euro voor de trein uit te geven gaat me wat ver, voor 1 dagje vind ik wat zonde, aangezien ik mijn vriend ook gewoon heel het weekend bij mij thuis kan zien. Maar als ik daar heen ga kan ik maar een dag blijven i.v.m. krantenwijk, en ik loop liever geen geld mis.

maar och ze accepteren het maar niet en maken er zon probleem van. Wat is er moeilijk aan te wachten tot we samen wonen en een housewarmingparty geven, dan doe ik het tenminste op mijn manier, tenminste met sfeer, zodat je je tenminste op je gemak voelt er bij.

Je zou inderdaad bijna zeggen om door al t gezeik er mee te kappen. Zo moest het ook maar even kwijt.

(Tis nu dus ook al een half jaar geleden geweest dat ik daar ben geweest, maar mijn vriend vind het ook niet erg, hij wil gewoon met mij samen zijn en dat kan gratis met zijn OV waarom dan 1derde van mijn salaris uitgeven om daar een paar uurtjes te zijn.)
pi_105010737
Ze willen je eerst keuren kruidkoekje, alvorens je vriend het schip instapt en er niet meer af komt :P
pi_105010897
wat kinderachtig voordat je er niet van af komt, alsof je niet uit elkaar kunt gaan
pi_105011248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:24 schreef kruidkoekje het volgende:
wat kinderachtig voordat je er niet van af komt, alsof je niet uit elkaar kunt gaan
Of hem willen behoeden van een *fout*.

Ik plaag je maar. 30/40 man in een hok lijkt mij ook helemaal niks en daar 40 euro voor besteden is gezien je salaris wel erg veel ja.
pi_105012238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Of hem willen behoeden van een *fout*.

Ik plaag je maar. 30/40 man in een hok lijkt mij ook helemaal niks en daar 40 euro voor besteden is gezien je salaris wel erg veel ja.
Zou kunnen ;-)
Ah dat mag hoor :) Nee daarom als ik nou meer verdien, wat als goed is binnenkort eindelijk is omdat ik dan meer kan werken vind ik het niet zon ramp om eens in de tijd daar heen te gaan en er 40 euro aan te besteden, maar nu ik krap zit doe ik dat liever niet.

En botweg gezegd gaat het mij om mijn vriend en niet om de familie. Ben geen familiemens. Ik heb er gewoon een andere kijk op dan hun.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:11:17 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105012488
Ik kan me wel vinden in het relaas van de TS maar zo stellig hoef je niet te zijn hoor. De instelling is op zich goed eigenlijk, zo sta ik er zelf ook in. Een relatie is géén moetje maar een leuke toevoeging op je leven, meer niet. Jij hebt inderdaad geen behoefte aan de standaard huisjeboompjebeestjerelatie maar er zijn genoeg vrouwen (inderdaad minder rijkelijk bezaaid op deze draaiende klont modder) die hetzelfde idee erop na houden.

Dus sluit je er in ieder geval niet voor af, ga ook niet zoeken en op een gegeven moment komt er wel wat op je pad waarvan jij denkt 'wat de vliegende neuk, jij bent leuk!' en dat dan ook blijft vinden. Het is iig niet hopeloos, ook niet als je de mening blijft houden die je nu hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_105013941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:25 schreef Heinlein het volgende:

Basically zeg jij: ach joh, je moet gewoon verliefd worden, en dan kun je lekker hetzelfde doen als de rest.

Terwijl de TS juist in een fase in zijn leven zit, die haast het tegenovergestelde is van wat jij beweerd.

Ik vind dat belerend. Het klinkt als mijn opa, die tegen mij als tienjarige jongen zei: je moet goeie cijfers halen, want dat heb je later een goede baan! Het hele concept van een "baan", dat bestond voor mij natuurlijk helemaal niet.
Je interpreteert mijn woorden wederom niet goed. Ik zeg dat als je verliefd wordt op de juiste het vanzelf wel los loopt en een invulling geeft aan het leven en de relatie op een manier die bij beiden past. En ja, het sleutelwoord is verliefd worden.
Je vergelijk met wat je opa zei gaat ook niet op. TS weet zeker wel wat een relatie is. Dat hij er nu niet voor kiest is prima. Je kiest mijns inzien ook niet voor een relatie en een leven. Dat is iets wat zo groeit en vanzelf ontstaat. Je hebt er wel invloed op en je hebt dus zelf in de hand of het een saaie, uitgekakte relatie gaat worden of niet.
pi_105015064
Heeft veel met opleidingsniveau te maken TS, hoe vrouwen denken. En dan bedoel ik NIET slim/dom.

Maar LBO/VMBO gaat gewoon rond z'n 20e werken etc.
MBO'ers een paar jaar later, HBO'ers en WO'ers zijn studenten en die genieten wat meer van het leven, wonen vaak in stedelijke gebieden.

Is geen maatstaaf, maar je OP doet vermoeden dat je niet dom bent dus zoek gewoon chiks in het wat hoger opgeleide segment.

Ik heb nu een 'scharrel' van 29 en zij moet niet aan settelen denken, ik ben jonger dan zij.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:37:05 #88
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105018323
:D ik zoek het tegenovergestelde
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  woensdag 30 november 2011 @ 20:02:38 #89
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105019523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef El_Liberaliste het volgende:
Heeft veel met opleidingsniveau te maken TS, hoe vrouwen denken. En dan bedoel ik NIET slim/dom.

MBO'ers een paar jaar later, HBO'ers en WO'ers zijn studenten en die genieten wat meer van het leven, wonen vaak in stedelijke gebieden.

Is geen maatstaaf, maar je OP doet vermoeden dat je niet dom bent dus zoek gewoon chiks in het wat hoger opgeleide segment.

Ik heb nu een 'scharrel' van 29 en zij moet niet aan settelen denken, ik ben jonger dan zij.
Helaas wel :r was ik maar dom
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  woensdag 30 november 2011 @ 20:03:27 #90
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105019557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Helaas wel :r was ik maar dom
En waarom zouden hoog opgeleide mensen niet met lager opgeleide mensen een relatie kunnen aangaan?
  woensdag 30 november 2011 @ 20:06:02 #91
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105019667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef El_Liberaliste het volgende:

Ik kan me, inderdaad, voorstellen dat hierin een verschil bestaat. Ik laat mijn opleidingsniveau even in het midden.

Maar, zoals een MBO student na zijn opleiding wil trouwen en samenwonen, wil een WO student dat na zijn studie. Maakt het dan nog verschil, behalve dat een WO student langer studeert?
pi_105019906
Volgens mij kun je de OP samenvatten met één woord: bindingsangst.

Is ook helemaal niet erg, daar hebben meer mannen en vrouwen van jouw leeftijd 'last' van.

Uiteindelijk is de tijd rijp en wil je oud worden met een meisje. Dan ben je ook bereid om concessies te doen als in haar familie bezoeken. Persoonlijk snap ik niet waarom dat zo'n groot probleem is voor jou. Of het ligt aan je schoonfamilie natuurlijk.

En als de tijd niet rijp is, geen probleem toch, dan blijf je lekker alleen. Genoeg mensen die gelukkig zijn op hun 50'ste die alleen zijn en geen kinderen hebben.

Soms kom je er nooit achter wie je nu precies bent en wat je wilt. Dat is de romantieke bittere zoetheid van het leven.

Geniet er van zolang het duurt.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 1 december 2011 @ 10:09:03 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105042881
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef starla het volgende:
Soms kom je er nooit achter wie je nu precies bent en wat je wilt. Dat is de romantieke bittere zoetheid van het leven.

Geniet er van zolang het duurt.
poëzie. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 1 december 2011 @ 10:35:40 #94
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  donderdag 1 december 2011 @ 10:54:00 #95
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105044148
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef starla het volgende:
Volgens mij kun je de OP samenvatten met één woord: bindingsangst.
Basically hetzelfde antwoord als Cactus1 gaf, in de zin van: "je bent niet zoals iedereen, maar dat komt nog wel".
pi_105061763
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Ik kan me, inderdaad, voorstellen dat hierin een verschil bestaat. Ik laat mijn opleidingsniveau even in het midden.

Maar, zoals een MBO student na zijn opleiding wil trouwen en samenwonen, wil een WO student dat na zijn studie. Maakt het dan nog verschil, behalve dat een WO student langer studeert?
Ik denk dat het wel licht verschil maakt, maar zoals je zelf al aangeeft, de tijd die het duurt scheelt vooral veel, een MBO'er begint al rond z'n 16e met de opleiding, HBO+WO'ers blijven vaker zitten, switchen nog wel eens, hebben een langere opleiding en zijn daarom zo een jaar of 5-7 langer bezig. Dat scheelt natuurlijk ook veel!

Sommige mensen van mijn leeftijd (begin 20) zijn nu samenwonend / soms zelfs al getrouwd. Andere mensen bezatten zich gewoon nog dagelijks in de kroeg; student zijn geeft je automatisch een andere levensstijl.

Ik wil me op termijn ook wel settelen, maar dat is iets waar ik voorlopig nog niet mee wil gaan bezighouden. Vind 30 wel een mooie leeftijd daarvoor :P
pi_105072391
Waarom moet ik aan dit liedje denken? :')

“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_105095182
Met dit soort topics heb ik altijd de neiging te zeggen 'lees dit topic over 10 jaar maar eens terug en plaats even een update'.

Wanneer je op je 24-e zulke besluiten gaat nemen is de kans bijzonder groot dat je er op terug gaat komen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:12:08 #99
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_105101943
Heerlijk topic.

Geen verplichtingen, geen irritante etentjes of verjaardagen, nooit verantwoording aan iemand af leggen en lekker doen waar je zin in hebt _O_

Liever alleen zonder gezeik dan samen in de put :D
Op elke fokker past een bril.
pi_105101976
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je dat niet eeuwig vol zal houden. Ik heb nu al 10 jaar lang geen diepgaande contacten gehad en ik ben er nu er helemaal doorheen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:34:18 #101
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_105132981
Ik zit nu zelf in de positie samenwonend, baan, hypotheek, kind (tweede op komst) en ik ben erg tevreden met mijn leven. Vooral die kleine is echt prachtig. Er is niks mooier dan zo'n uk die 'papa" naar je roept. Mijn vriendin is een schat (zelfs met zwangerschapshormonen :') ) en ik houd van mijn huisje uit 1904 in het mooiste deel van Utrecht :Y

Alleen die baan. Dat loonslaaf principe is gewoon echt verschrikkelijk. Okee, ik ben ambtenaar bij een net-niet gemeente en geloof me dat wil je niet. Elke dag in de trein tussen loonslaafzombies van 50+ waarbij het licht in de ogen al lang geleden gedoofd is. Het idee dat ik dit tot aan mijn 70ste zou moeten volhouden (ben 32) heeft mij echt angst dromen gegeven.

Dus ik heb een businessplan geschreven en ben momenteel druk op zoek naar een investeerder voor het starten van mijn eigen bedrijf. Daar alleen al heb ik bergen aan energie uit gehaald en ik ben ook echt nog meer opgebloeid dan ik al was. En dat hoor ik ook van iedereen om mij heen ^O^

Dus doen wat je wil TS. En laat de rest maar zitten in hun suffe leventje. Juist de mensen die zeuren over verplichtingen ondernemen zelf helemaal niets. Zeiken is zo calvinistisch Nederlands. Oh wee als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt :N

Als iemand nog een goede investering zoekt in een internetbedrijf met een goed rendement PM me even ;)
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_105133241
Erm.. ik ben 27, vrouw, en wil nooit never nooit niet trouwen of kinderen.
Er zijn heus wel mensen die er hetzelfde over denken als jij dus cheer up.
Je hoeft niet meteen de handdoek in de ring te gooien. :)
Sit back, relax.
pi_105135119
quote:

Ja ik! Moet niet denken aan kinderen en ik ben tegen trouwen :) Maar iemand anders heeft mij al gevonden :P Merk wel dat ik één van de weinige ben van mijn vriendinnen die er zo over denkt ;)
pi_105145549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Burger_Queen het volgende:
Erm.. ik ben 27, vrouw, en wil nooit never nooit niet trouwen of kinderen.
Er zijn heus wel mensen die er hetzelfde over denken als jij dus cheer up.
Je hoeft niet meteen de handdoek in de ring te gooien. :)
Hey! :D

Idem hier. 28/m welteverstaan.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:30:31 #105
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_105148651
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef Socios het volgende:

[..]

Hey! :D

Idem hier. 28/m welteverstaan.
we hebben een match
Op elke fokker past een bril.
pi_105150704
Ik wil eerst echt nog gaan reizen voor een jaar. En een tijdje werken in het buitenland. Daarna zou ik me evt willen settelen. Mocht ik dan een vriendin vinden dan zou ik toch ook kinderen willen, dan heb je als doel die goed opvoeden en gelukkig maken. Dat lijkt me nog wel een mooie invulling van het leven.
  zondag 4 december 2011 @ 14:54:11 #107
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105167073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef Bombshell het volgende:
Ik wil eerst echt nog gaan reizen voor een jaar. En een tijdje werken in het buitenland. Daarna zou ik me evt willen settelen. Mocht ik dan een vriendin vinden dan zou ik toch ook kinderen willen, dan heb je als doel die goed opvoeden en gelukkig maken. Dat lijkt me nog wel een mooie invulling van het leven.
Reizen is geweldig. Ik heb dat zelf ook gedaan, en een tijdje in het buitenland gewoond. Soms heb ik het idee dat mijn huidige visie op relaties en stelletjes daardoor erg veranderd is. Of dat positief is, weet ik nog niet.
pi_105184315
Ik vrees voor TS dat dit niet zozeer te maken heeft met vriendinnetjes, alswel dat hij zelf niet ouders durft/wilt worden. Ook als je alleen blijft zal je uiteindelijk (onbewust) settelen, zo zit de maatschappij nou eenmaal in elkaar. Of je moet kluizenaar worden ergens in de Australische bushbush.

Dus TS, ga is bij jezelf na, gaat dit wel echt om de vriendinnetjes?
  zondag 4 december 2011 @ 21:24:10 #109
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105184399
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef no1uknow het volgende:
Ik vrees voor TS dat dit niet zozeer te maken heeft met vriendinnetjes, alswel dat hij zelf niet ouders durft/wilt worden. Ook als je alleen blijft zal je uiteindelijk (onbewust) settelen, zo zit de maatschappij nou eenmaal in elkaar. Of je moet kluizenaar worden ergens in de Australische bushbush.

Dus TS, ga is bij jezelf na, gaat dit wel echt om de vriendinnetjes?
Het lijkt me best een leuke ervaring om kluizenaar te zijn in de Australische bushbush. :)
pi_105184557
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Het lijkt me best een leuke ervaring om kluizenaar te zijn in de Australische bushbush. :)
Maar serieus TS, zou het wellicht mogelijk kunnen zijn dat dit niet zozeer met de vriendinnetjes te maken heeft maar dat er een onderliggende angst is? Angst voor ouder worden, verantwoordelijkheden, sleur, gebondenheid? (En nee daarmee zeg ik niet meteen dat je bindingsangst hebt)
pi_105184803
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef Catch_me het volgende:

[..]

we hebben een match
Ik moest lachen :D

En ik ben het hartstikke eens met TS. _O_ Echt wat een super post!
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  zondag 4 december 2011 @ 21:39:49 #112
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105185430
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Maar serieus TS, zou het wellicht mogelijk kunnen zijn dat dit niet zozeer met de vriendinnetjes te maken heeft maar dat er een onderliggende angst is? Angst voor ouder worden, verantwoordelijkheden, sleur, gebondenheid? (En nee daarmee zeg ik niet meteen dat je bindingsangst hebt)
Jazeker. Dat kan en zal daar mee te maken hebben. Ik probeer dat ook niet perse te ontkennen in de OP. Was het maar normaal.

De rest van mijn familie is trouwens wel normaal. Normaal doen is bij ons geen enkel probleem. Wat ik aan het doen ben is anders. Heel anders.
pi_105185589
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Jazeker. Dat kan en zal daar mee te maken hebben. Ik probeer dat ook niet perse te ontkennen in de OP. Was het maar normaal.

De rest van mijn familie is trouwens wel normaal. Normaal doen is bij ons geen enkel probleem. Wat ik aan het doen ben is anders. Heel anders.
Wat ben je dan aan het doen?
  zondag 4 december 2011 @ 21:45:03 #114
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105185774
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wat ben je dan aan het doen?
Geen vriendin willen. Studeren in het buitenland. Geen zin hebben in familiefeestjes.
Ik moet zeggen dat ik een hele leuke familie heb. Dus laten we de familie zelf niet de schuld geven.

Maar ik wil gewoon niet dat het wordt zoals het hoort te worden. Ik wil niet met een vrouw samen in een vinex-wijk naar de overbuurman zwaaien die het gras aan het maaien is. ;(

Misschien praat ik over tien jaar anders. Misschien ook niet. Maar ik besef dat je gelijk hebt als je zegt dat het niet aan de vriendinnen zelf ligt, maar aan mij.
pi_105185956
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Geen vriendin willen. Studeren in het buitenland. Geen zin hebben in familiefeestjes.
Ik moet zeggen dat ik een hele leuke familie heb. Dus laten we de familie zelf niet de schuld geven.

Maar ik wil gewoon niet dat het wordt zoals het hoort te worden. Ik wil niet met een vrouw samen in een vinex-wijk naar de overbuurman zwaaien die het gras aan het maaien is. ;(

Misschien praat ik over tien jaar anders. Misschien ook niet. Maar ik besef dat je gelijk hebt als je zegt dat het niet aan de vriendinnen zelf ligt, maar aan mij.
Er zal vast wel een 1 of ander woord zijn voor dit gevoel zijn waar jij mee rondloopt, stomme woorden zoals identiteitscrisis en dat soort onzin, daar waag ik me niet aan, maar wat doe je nu dan in 'het dagelijks leven'?
  zondag 4 december 2011 @ 21:50:24 #116
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105186124
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Er zal vast wel een 1 of ander woord zijn voor dit gevoel zijn waar jij mee rondloopt, maar wat doe je nu dan in 'het dagelijks leven'?
Ik studeer. En ik werk daarbij. En ik wandel veel en denk heel veel na. En ik reis graag. En ik ga graag met mijn vrienden wat drinken in de kroeg. :)

Soms denk ik dat ik misschien wel iets teveel nadenk. Maar helaas lukt het me niet om daarmee te stoppen.
pi_105186178
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Ik studeer. En ik werk daarbij. En ik wandel veel en denk heel veel na. En ik reis graag. En ik ga graag met mijn vrienden wat drinken in de kroeg. :)

Soms denk ik dat ik misschien wel iets teveel nadenk. Maar helaas lukt het me niet om daarmee te stoppen.
Wat studeer je? Wat voor werk doe je?
  zondag 4 december 2011 @ 21:53:15 #118
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105186298
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wat studeer je? Wat voor werk doe je?
Ik studeer Toegepaste Economische Wetenschappen. En ik werk als web-ontwikkelaar (programmeur).

En dat vind ik allemaal erg leuk. :)
pi_105187539
Weet je UNKLE, filosofeer er lekker over door zou ik zeggen, open meer van dit soort topics want het was een genot om te lezen, maar probeer ook wat luchtig(er) te zijn (wellicht ben je dat ook wel). Leef je leven zoals je nu doet, als jij dit het lekkerst vindt, why not? En denk niet teveel in stereotypen, settelen is ook niet voor iedereen hetzelfde en iedereen haalt voldoening uit andere dingen.
pi_105187972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:16 schreef Bombshell het volgende:
Zoek dan werk wat je leuk vindt, zodat je (cliché incoming) met plezier naar je werk gaat. Ik werk bijvoorbeeld als maatschappelijk werker in de GGZ, met zogenoemde zorgmijders. Het is zó onwijs tof als je met mensen die echt totaal aan de onderste onderkant van de maatschappij zitten een stap voorwaarts richting een waardig bestaan kan zetten, daar word ik (en die mensen hopelijk ook natuurlijk) onwijs blij van! Het hoeft dus allemaal niet zo zwaar te zijn als het lijkt.
  zondag 4 december 2011 @ 22:23:14 #121
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_105188330
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef no1uknow het volgende:
Weet je UNKLE, filosofeer er lekker over door zou ik zeggen, open meer van dit soort topics want het was een genot om te lezen, maar probeer ook wat luchtig(er) te zijn (wellicht ben je dat ook wel). Leef je leven zoals je nu doet, als jij dit het lekkerst vindt, why not? En denk niet teveel in stereotypen, settelen is ook niet voor iedereen hetzelfde en iedereen haalt voldoening uit andere dingen.
Bedankt voor je post(s). :) Hier kan ik best wel wat mee.

quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Zoek dan werk wat je leuk vindt, zodat je (cliché incoming) met plezier naar je werk gaat. Ik werk bijvoorbeeld als maatschappelijk werker in de GGZ, met zogenoemde zorgmijders. Het is zó onwijs tof als je met mensen die echt totaal aan de onderste onderkant van de maatschappij zitten een stap voorwaarts richting een waardig bestaan kan zetten, daar word ik (en die mensen hopelijk ook natuurlijk) onwijs blij van! Het hoeft dus allemaal niet zo zwaar te zijn als het lijkt.
Lijkt me zwaar, maar erg tof werk :)
pi_105188783
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Bedankt voor je post(s). :) Hier kan ik best wel wat mee.

[..]

Lijkt me zwaar, maar erg tof werk :)
Mijn werk is niet meer of minder zwaar dan ander werk, heftig is het wel, maar ik haal er voldoende energie uit. En ik zal je eerlijk bekennen dat ik zelf 'nog' maar 21 ben en dit stiekem mijn stage is maar wel de kant op waar ik uiteindelijk naartoe wil met mijn toekomstige baan. Ik vind het altijd leuk om te peilen hoe mensen reageren op je als ze niks van je weten. En ik wil trouwens met die "filosofeer er lekker over door" post niet je discussie/gedachtengang killen hoor, ik vind dit een leuk onderwerp om over door te praten! Ikzelf heb nu bijna 2 jaar een relatie met een meisje van 19 en ik geniet er met volle teugen van. Vaak genoeg denk ik er ook wel eens anders over, maar ook dat is wel eens lekker. Ik heb in tegenstelling tot jou al zin om met m'n vriendin samen te gaan wonen, lekker te settelen met een tuin op het zuiden, een goede muziekinstallatie in m'n woonkamer en ja, ook kinderen.

En nee, ik heb inderdaad geen ervaring met m'n 21 jaar, maar ik vind het desalniettemin leuk om me in de discussie te mengen.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:47:23 #123
108913 Godshand
guide4you
pi_108726366
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Tering man, je gooit er wel alle cliches in :')

Er zijn genoeg stellen die niet in een vinexwijk wonen. Er zijn stellen die eeuwig LATten. Er zijn stellen die zelfs helemaal niet in een wijk wonen, maar gewoon op een stille boerderij buiten de Randstad, met wat kippen en grote tuin. Er zijn stellen die nooit trouwen en eeuwig samenwonen. En er zijn stellen die open relaties hebben, en af en toe wat mensen voor de sex thuis uitnodigen of 1 van de 2 gaat na het eten nog even bij Geile Gerard langs :')

En niet alle stellen kopen bij de IKEA, of hebben een Volkswagen :')

Kortom, verbreed je blikveld eens op de maatschappij man, leer de extremere kanten ervan kennen. Daartussen pas jij vast ergens :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108742497
Wat een gezeik. Wees blij dat je wijven kan krijgen gast.
pi_108742677
Goed topic :P Verliefd zijn is zo'n beetje de meest heftige emotie die er bestaat en voelt fantastisch. Maar je doet toch waar je zin in hebt? Relaties kennen vele omgangsvormen. Veel mensen lijken zich vast te spijkeren aan een soort van leefpatroon zodra ze zich in een relatie hebben gestort.

Maar het gaat toch om de ervaring die je met iemand opdoet in de tijd dat je met iemand samen bent? Zolang het maar aansluit op elkaars interesse en dan gewoon los gaan. Veel van de wereld zien, reizen, projecten onderhouden etc. en elkaar de ruimte gunnen!

Al die suffe verplichtingen en zo :') familie bezoeken etc. Kan ook wel leuk zijn hoor, maar tis maar net met welke instelling je er in gaat.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:43:04 #126
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_108877600
Ik had vroeger ook zo'n beeld, ik moet voor of op mijn 25e werken, een eigen huis, eigen man én kindjes hebben.

Nu de midden 20 voor mij steeds dichterbij komt, zie ik het steeds minder rooskleuerig voor me. Stel je voor, al die jaren met dezelfde kerel tegen dezelfde moestuin en dakpannen aankijken.
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_108900257
TS gewoon lekker doen waar je zelf happy van wordt.
Wil je geen relatie, begin er dan niet aan.
Wil je ieder weekend gaan feesten, gewoon doen.
Wil je naar het buitenland, laat je niet tegen houden.

it's not the things we did that we often regret, but the things we didn't do.

Ikzelf heb mijn eigen plekje, een leuke baan, een lieve vriendin die 140 km van mij vandaan woont, alleen trouwen of iets dergelijks daar zijn we nog helemaal niet mee bezig.
Ik zie mijn vrienden allemaal settelen, trouwen, kinderen krijgen, the whole shebang
Daar ben ik nog veel te egoïstisch voor op dit moment. Te veel dingen die ik nog gedaan wil hebben, te veel plekken die ik nog wil zien en nog te veel feesten waar ik los wil kunnen gaan.

Met andere woorden, ik leef mijn leven zoals ik dat wil. En op dit moment heb ik iemand waar ik dat mee kan delen en hebben we het heel fijn samen.

Misschien kom jij ook wel iemand tegen die hetzelfde denkt als jij of waardoor je denkwijzen gaan veranderen. Ook dat is prima.
Het is jouw leven en je moet het leven zoals jij dat wilt.
Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:43:41 #128
108913 Godshand
guide4you
pi_108900991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n beeld, ik moet voor of op mijn 25e werken, een eigen huis, eigen man én kindjes hebben.

Nu de midden 20 voor mij steeds dichterbij komt, zie ik het steeds minder rooskleuerig voor me. Stel je voor, al die jaren met dezelfde kerel tegen dezelfde moestuin en dakpannen aankijken.
En alleen kan je wel tegen die moestuin aankijken? :D
pi_108902637
je bent de enige niet ts:

komt wel goed schatje :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108904032
Niet iedereen wil meteen samenwonen,ik ben 29 en mijn vriend is 37, we hebben allebei nog nooit samengewoond en na 3 jaar zijn we nog steeds aan het latten en dat bevalt prima :)
Je hebt lekker je vrijheid en je kan samenzijn wanneer je dat wilt.
Al moet ik zeggen dat die bezoekjes naar de schoonfamilie van mij ook niet zouden hoeven maar ja dat hoort er nou eenmaal bij :{
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:09:17 #131
108913 Godshand
guide4you
pi_108904106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Niet iedereen wil meteen samenwonen,ik ben 29 en mijn vriend is 37, we hebben allebei nog nooit samengewoond en na 3 jaar zijn we nog steeds aan het latten en dat bevalt prima :)
Al moet ik zeggen dat die bezoekjes naar de schoonfamilie van mij ook niet zouden hoeven maar ja dat hoort er nou eenmaal bij :{
Ik wist niet dat jij op van die ouwelullen valt O+
pi_108904125
ik woon al bijna 12 jaar samen en heb nu en dan nog steeds zoiets van "rot ff allemaal op ja dank u. kst!"

daarom heb ik hier dus een eigen kamer. kindvrij, manvrij en katvrij *O*
pi_108904408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij op van die ouwelullen valt O+
Nou ja ik ben ook geen 18 meer ;(
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:57:39 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108906075
Wat een clichés worden hier toch omschreven, ik krijg er rillingen van.

Ik kan me niet voorstellen dat je rond je 24e al bezig moet zijn met een huis kopen, trouwen, kinderen. Ik vind dat zo jong, 24 heeft voor mij nog echt die 'studentenleeftijd'. :o

En dat er zoveel mensen zijn die direct na hun studie al trouwen. Alsof je daar überhaupt geld voor hebt. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_108912790
Klinkt alsof ts in een wat dorpse omgeving woont waar de vrouwen traditioneel, burgerlijk en weinig interessant zijn. Klopt dat, TS? Zo ja, moven naar een grote stad, werkt altijd.
Sum es est, sumus estis sunt
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:25:08 #136
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108932376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
TS gewoon lekker doen waar je zelf happy van wordt.
Wil je geen relatie, begin er dan niet aan.
Wil je ieder weekend gaan feesten, gewoon doen.
Wil je naar het buitenland, laat je niet tegen houden.

it's not the things we did that we often regret, but the things we didn't do.

Ikzelf heb mijn eigen plekje, een leuke baan, een lieve vriendin die 140 km van mij vandaan woont, alleen trouwen of iets dergelijks daar zijn we nog helemaal niet mee bezig.
Ik zie mijn vrienden allemaal settelen, trouwen, kinderen krijgen, the whole shebang
Daar ben ik nog veel te egoïstisch voor op dit moment. Te veel dingen die ik nog gedaan wil hebben, te veel plekken die ik nog wil zien en nog te veel feesten waar ik los wil kunnen gaan.

Met andere woorden, ik leef mijn leven zoals ik dat wil. En op dit moment heb ik iemand waar ik dat mee kan delen en hebben we het heel fijn samen.

Misschien kom jij ook wel iemand tegen die hetzelfde denkt als jij of waardoor je denkwijzen gaan veranderen. Ook dat is prima.
Het is jouw leven en je moet het leven zoals jij dat wilt.
Ik begin mij wel te beseffen, zeker nu ik weer studeer, dat er altijd andere mensen zijn die ongeveer hetzelfde denken als jijzelf. En daar word ik blij van :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
Wat een clichés worden hier toch omschreven, ik krijg er rillingen van.

Ik kan me niet voorstellen dat je rond je 24e al bezig moet zijn met een huis kopen, trouwen, kinderen. Ik vind dat zo jong, 24 heeft voor mij nog echt die 'studentenleeftijd'. :o

En dat er zoveel mensen zijn die direct na hun studie al trouwen. Alsof je daar überhaupt geld voor hebt. :{
Een cliche is niet voor niets een cliche. Vaak zit er wel een kern van waarheid in. Helaas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Leevancleef het volgende:
Klinkt alsof ts in een wat dorpse omgeving woont waar de vrouwen traditioneel, burgerlijk en weinig interessant zijn. Klopt dat, TS? Zo ja, moven naar een grote stad, werkt altijd.
Ik woon in een studentenstad en werk in een grote stad in Nederland.
pi_108932572
Ik wordt dit jaar 28, ben vrouw, en wil geen kinderen.
Geen trek in schoonfamilie, familie verjaardagen, doopfeesten, communies enz enz

Sinds 10 dagen single omdat het huisje boompje beestje verhaal steeds dichterbij begon te komen inclusief koophuis wat helaas nu dus verkocht moet worden....

Ik heb totaal geen behoefte aan het huisje boompje beestje verhaal en wil het liefste een paar jaar in het buitenland gaan wonen o.i.d wat ook te realiseren is aangezien ik bij een internationaal bedrijf werk met mogelijkheden tot overplaatsing in verschillende landen buiten Europa.

Dus... niet iedereen wil zo snel mogelijk trouwen en kinderen uitpoepen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:47:03 #138
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108932721
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef LXIV het volgende:
Tja, die vrouwen waar je mee omgaat worden natuurlijk ook steeds ouder, en dan willen ze settelen. Daar is niks vreemds aan, dat is de natuur.

Nu gruwel je misschien van het idee, en het is ook wel zo dat als je eenmaal een huis, hypotheek, vaste baan, 2 kinderen en een hond hebt je totaal vast zit en geen andere kant op kunt dan tot je 70-ste filerijden en werken om dat allemaal af te betalen, maar het alternatief is ook niet alles: op zeker moment op je 40-ste in de kroeg staan tussen allemaal volk van 20 jaar oud, terwijl al je vrienden allang gesettled zijn.

Dus accepteer het idee maar dat de mooie jeugd, met alle vrijheid, onbezorgdheid en plezier ooit een keer voorbij is.
Gekneuter
Werken hoort erbij, en je zult moeten doseren en je aandacht en energie wat meer moeten spreiden. Maar dat gekneuter met kinderen, opa's, oma's, etc... Kom op zeg.

Dat is gewoon verkwisting van je leven. De handdoek in de ring gooien en zeggen "ik heb het allemaal al gezien en gedaan"

Eerste bezichtiging
Maar de werkelijkheid is dat veel van die zogenaamd vroegvolwassenen weinig meer hebben gezien dan de binnenkant van hun eigen reet. Daarom mislukt het huwelijk en is R&P een goed draaiend subforum.
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:50:00 #139
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108932766
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar sommige families doen niets anders dan de godganse tijd met elkaar dit, dat, zus, zo.

Krijg uitslag bij het idee alleen al.

Alles met mate O-)
'Cos boys don't cry.
pi_108933000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:37 schreef Derpina het volgende:
Geen trek in schoonfamilie, familie verjaardagen, doopfeesten, communies enz enz

Sinds 10 dagen single omdat het huisje boompje beestje verhaal steeds dichterbij begon te komen inclusief koophuis wat helaas nu dus verkocht moet worden....

Ik heb totaal geen behoefte aan het huisje boompje beestje verhaal en wil het liefste een paar jaar in het buitenland gaan wonen o.i.d wat ook te realiseren is aangezien ik bij een internationaal bedrijf werk met mogelijkheden tot overplaatsing in verschillende landen buiten Europa.

Je ex nu boos?
pi_108933314
Voor altijd alleen lijkt mij niets. Maar een grote mate van vrijheid vind ik wel belangrijk en mijn partner gelukkig ook. En kinderen... moet er niet aan denken
pi_108933429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:50 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Maar sommige families doen niets anders dan de godganse tijd met elkaar dit, dat, zus, zo.

Krijg uitslag bij het idee alleen al.

Alles met mate O-)
Ja gelukkig woont de schoonfamilie 3 kwartier rijden verderop :P
  zondag 11 maart 2012 @ 12:13:10 #143
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108963843
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja gelukkig woont de schoonfamilie 3 kwartier rijden verderop :P
Drie kwartier lijkt me het absolute minimum :P
  zondag 11 maart 2012 @ 12:33:19 #144
368107 lippykid
Catch me if you can ..
pi_108964358
Settelen is voor mietjes .
  zondag 11 maart 2012 @ 12:50:34 #145
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108964921
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:33 schreef lippykid het volgende:
Settelen is voor mietjes .
Is dat wel zo? Of zijn het juist de mensen die het niet durven, die de mietjes zijn? Als je het huwelijk zou zien als een soort uitdaging, dan lijkt me het aangaan van die uitdaging heldhaftiger dan het niet doen.
pi_108965085
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Drie kwartier lijkt me het absolute minimum :P
Ja en als je schoonmoeder dan ook nog niet over de snelweg durft te rijden komt het helemaal goed uit :P
  zondag 11 maart 2012 @ 12:55:57 #147
368107 lippykid
Catch me if you can ..
pi_108965096
het huwelijk is niet echt zozeer een uitdaging het is enkel een papiertje . helemaal voor iemand gaan dat is heldhaftig maar dat is ook heldhaftig als het niet een heel leven is :)
pi_109196610
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:55 schreef lippykid het volgende:
het huwelijk is niet echt zozeer een uitdaging het is enkel een papiertje . helemaal voor iemand gaan dat is heldhaftig maar dat is ook heldhaftig als het niet een heel leven is :)
precies, een huwelijk zegt nog niets getuige de vele echtscheidingen
pi_109199084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:37 schreef Derpina het volgende:

Ik zou bijna gefeliciteerd zeggen met deze beslissing.
Vond het ook enorm benauwend om af te stevenen op een leven wat vastligt.
pi_109202603
Nog voor jij 35 bent zit je met je eerste kind op schoot.

Alvast een gratis voorspelling speciaal voor jou. :')
pi_109203653
Val je misschien op mannen?
  zondag 18 maart 2012 @ 12:10:59 #152
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109227187
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nog voor jij 35 bent zit je met je eerste kind op schoot.

Alvast een gratis voorspelling speciaal voor jou. :')
Ik denk van niet. Maar je weet het nooit, inderdaad.
  zondag 18 maart 2012 @ 12:11:23 #153
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109227200
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef Audreyoot het volgende:
Val je misschien op mannen?
Nee.
  zondag 18 maart 2012 @ 12:51:37 #154
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_109228337
Het klopt volgens mij wel dat veel vrouwen al jong willen settelen... dat is in ieder geval wat ik om me heen hoor. Samenwonen is nog tot daar aan toe, maar als het meteen zo burgerlijk wordt... daar snap ik echt weinig van! Dat kan nog wel als je 50/60 bent.

"Nee, wij doen niet zoveel 's avonds. Na een drukke week blijven we lekker met z'n tweetjes op de bank hangen" klinkt alsof het gezegd is door een getrouwd stel van minimaal 50 maar nee... dit is toch echt een quote van een 23 jarige."

Zal heel gezellig zijn hoor, maar het klinkt ontzettend saai. Er is toch genoeg te doen buiten op de bank gaan zitten? Waarom zou je die dingen dan niet samen gaan doen? Anders komt de sleur er heel snel in lijkt me.

En dan keihard werken om je zo mooi mogelijk te settelen. Je kan ook wat kleiner wonen en geld overhouden voor het ondernemen van leuke dingen.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Gesetteld of niet. Maar ik geef alleen maar aan het het mij persoonlijk niks lijkt om al op jonge leeftijd huisje, boompje, beestje, bank en kindje te hebben :)
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_109237500
Ja geen idee, ik zou ook wel kindertjes willen maar nu nog niet. Ben bijna 26 en zou graag een periode in USA willen wonen. Ben wel al 7 jaar samen met mijn vriend en ja we zijn ook verloofd maar zeker geen bankhangers :) Dingen uitproberen zoals een eigen onderneming, touren met een band of emigreren hoort zeker bij het leven vind ik en zou doodongelukkig worden om me nu al op een plek te vestigen maar dat betekent niet dat je die dingen niet samen kunt doen toch?
pi_109247085
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

In wat voor milieu begeef jij je als 24-jarige? Bible Belt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 20:33:00 ]
  zondag 18 maart 2012 @ 20:37:13 #157
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_109247637
quote:
17s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:20 schreef Audreyoot het volgende:
Ja geen idee, ik zou ook wel kindertjes willen maar nu nog niet. Ben bijna 26 en zou graag een periode in USA willen wonen. Ben wel al 7 jaar samen met mijn vriend en ja we zijn ook verloofd maar zeker geen bankhangers :) Dingen uitproberen zoals een eigen onderneming, touren met een band of emigreren hoort zeker bij het leven vind ik en zou doodongelukkig worden om me nu al op een plek te vestigen maar dat betekent niet dat je die dingen niet samen kunt doen toch?
Helemaal mee eens!!!
I believe i can fly!
pi_109247848
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke OP om te lezen.

Wel de lusten, niet de lasten. Tja, misschien kan je dan inderdaad beter single blijven.
Verder dat inderdaad. Er zal toch op een gegeven moment een punt komen in de relatie waarbij de vrouw het uit wil bouwen naar iets serieuzers (samenwonen, kinderen krijgen, een hypotheek enzovoort) als zij een wat burgerlijk bestaan op het oog heeft.

Overigens ben ik zelf ook maar zo'n simpele burgerlul. Al hoeft dat niet per definitie te betekenen dat je samen geen toffe dingen kunt doen (emigreren, reizen, de wereld zien, interessante dingen doen).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 20:41:50 ]
pi_109249994
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke OP om te lezen.

Ik zou eeuwig single blijven niet als "lusten maar geen lasten" willen omschrijven eerlijk gezegd ...
pi_109250132
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef claus_johann het volgende:

[..]

Ik zou eeuwig single blijven niet als "lusten maar geen lasten" willen omschrijven eerlijk gezegd ...
Lees mijn post nog eens, want dat bedoelde ik er niet mee.
pi_109251262
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens, want dat bedoelde ik er niet mee.
Ok.
pi_109252774
Dankje OP jouw stukje tekst vrolijkt me behoorlijk op. Misschien dat ik moet beseffen dat bijna 30 jaar alleen leven zo erg nog niet is als ik jouw verhaal zo lees.

quote:
Dan maar alleen
Had ik die keuze maar. Gedwongen worden om alleen te leven is ook niet alles maar in jouw geval zal het wel een opluchting zijn, maar ik kan je vertellen dat je het geen 10 jaar lang gaat volhouden om in je eentje te leven dus gelukkig lig je goed in de markt en kom je vanzelf wel weer iemand tegen ws de ware.
pi_109266975
Heeeeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens TS!
  maandag 19 maart 2012 @ 11:29:02 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109267545
Grappig om dit topic weer eens in MyAT tegen te komen. :P Ik denk dat ik ook langzaam aan steeds meer besef dat verliefd zijn en dat soort shit gewoon niet mijn ding is. :{
pi_109267670
En ik wil helemaal niet trouwen.
En ik wil helemaal geen kinderen.
En ik wil niet samen in een duur huis wonen en daar allebei de rest van ons leven voor werken.

Ik wil gewoon een leuk vriendinnetje waarmee ik over het strand kan wandelen en flessen wijn mee kan leeg drinken en kan lachen en kan stoeien. Maar niet... NIET dat gezeik...

TS, dit wil ik ook!
pi_109270102
quote:
99s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Grappig om dit topic weer eens in MyAT tegen te komen. :P Ik denk dat ik ook langzaam aan steeds meer besef dat verliefd zijn en dat soort shit gewoon niet mijn ding is. :{
Want?
pi_109270660
dat hele idee van huwelijk/relaties/etc loopt een beetje achter op hoe mensen nu individueel in elkaar zitten
pi_109287942
Je moet je gewoon niet zo aanstellen TS, sociale verplichtingen heb je in je eigen leven (hoop ik voor je ironisch genoeg) ook mee te maken, dus ook als je een vriendin hebt. En hoe je voor de rest je leven indeelt is helemaal aan jezelf, je moet alleen een vriendin vinden die jouw gedachtegoed deelt.
pi_109296706
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:51 schreef pietkanarie het volgende:
Het klopt volgens mij wel dat veel vrouwen al jong willen settelen... dat is in ieder geval wat ik om me heen hoor. Samenwonen is nog tot daar aan toe, maar als het meteen zo burgerlijk wordt... daar snap ik echt weinig van! Dat kan nog wel als je 50/60 bent.

"Nee, wij doen niet zoveel 's avonds. Na een drukke week blijven we lekker met z'n tweetjes op de bank hangen" klinkt alsof het gezegd is door een getrouwd stel van minimaal 50 maar nee... dit is toch echt een quote van een 23 jarige."

Zal heel gezellig zijn hoor, maar het klinkt ontzettend saai. Er is toch genoeg te doen buiten op de bank gaan zitten? Waarom zou je die dingen dan niet samen gaan doen? Anders komt de sleur er heel snel in lijkt me.

En dan keihard werken om je zo mooi mogelijk te settelen. Je kan ook wat kleiner wonen en geld overhouden voor het ondernemen van leuke dingen.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Gesetteld of niet. Maar ik geef alleen maar aan het het mij persoonlijk niks lijkt om al op jonge leeftijd huisje, boompje, beestje, bank en kindje te hebben :)
Dit dus. Geniale post. Je vrije avonden afstemmen op een TV-gids vind ik ook zo saai en burgerlijk. Ik zie het bij de meeste mensen van mijn leeftijdscategorie. Come on, heb je dan de afgelopen 25 tot 30 jaar geen leven opgebouwd met eigen interesses en hobby’s? Je leeft maar één keer, haal er dan zo veel mogelijk uit. Ja, films en series op TV kunnen hobby’s zijn, maar er zijn zoveel boeiendere dingen in mijn ogen. “Ja, ik ben moe na een dagje werken.” Ja, dat is vooral de sleur die erin is gekomen, waardoor er zo’n saai leven ontstaat. Gewoon vermijden zoiets.

Ik werk ook gewoon full time, maar ’s avonds ben ik druk in de weer met nog van alles, sterker nog: ik kom tijd te kort. Ik snap al die mensen niet die al die hobby’s geleidelijk aan laten vallen. Maar ja, de mensen (en dan vooral de vrouwen) willen vaak ook “iets opbouwen”. Alsof je in je eentje of met zijn tweetjes zonder kinderen niet gelukkig kunt zijn. En stel nou als je ooit eens uit elkaar gaat? Dan heb je niks van hobby’s of interesses om op terug te vallen.

Maar ja, voor ieder wat wils. En zolang we ieders keuzes blijven respecteren (al mag je er natuurlijk ook een mening over hebben), dan vind ik het allemaal wel prima. :)

quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Friek_ het volgende:

Verder dat inderdaad. Er zal toch op een gegeven moment een punt komen in de relatie waarbij de vrouw het uit wil bouwen naar iets serieuzers (samenwonen, kinderen krijgen, een hypotheek enzovoort) als zij een wat burgerlijk bestaan op het oog heeft.

Overigens ben ik zelf ook maar zo'n simpele burgerlul. Al hoeft dat niet per definitie te betekenen dat je samen geen toffe dingen kunt doen (emigreren, reizen, de wereld zien, interessante dingen doen).
Toch kun je niet ontkennen dat als er kinderen zijn / komen (weet niet of dit van toepassing is op jou, maar bij het grootste deel van de “burgerlullen” wel) dat het reizen en de wereld verkennen toch flink afneemt of zelfs helemaal stopt. Dan heb je zo’n klein hummeltje waarop alles betrokken wordt en waar je constant rekening mee moet houden. Weg deel van je vrijheid. Ik zou zoiets dus nooit willen. Het leven is al kort genoeg. Kwestie van gewoon de keuzes maken waarmee je zoveel mogelijk problemen voor jezelf vermijdt.

quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
Had ik die keuze maar. Gedwongen worden om alleen te leven is ook niet alles maar in jouw geval zal het wel een opluchting zijn, maar ik kan je vertellen dat je het geen 10 jaar lang gaat volhouden om in je eentje te leven dus gelukkig lig je goed in de markt en kom je vanzelf wel weer iemand tegen ws de ware.
Dat kan heel makkelijk. Natuurlijk is dat voor iedereen anders, en ik ken jouw persoonlijke situatie ook niet, maar als je in principe al dat gedoe van een relatie en alles wat later erbij zou kunnen komen niet (meer) wil, plus als je voldoende tijdrovende hobby’s en genoeg sociale contacten hebt, dan gaat dat heel makkelijk. Dan kom je de avonden en weekends wel door hoor. En als je daarvan genoeg kan genieten, plus je hebt je zaakjes gewoon goed voor elkaar wat betreft je woning en je baan, dan is het toch goed? Althans, vind ik dan.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:29:54 #170
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109302577
Prima instelling, lekker je leven zelf invulling geven. Dan komt die aanvulling ( vrouw) vanzelf op je pad. Als ze dan niet op je pad komt, heb je ook een fijn leven. Win-win.

Zo doe ik het ook.

En burgermansgezeik( trouwen, kinderen, verplichtingen als 'stel') houden mensen maar lekker bij zich, daar zie ik het plezier niet van in.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:58:12 #171
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_109303590
Ik begrijp je volledig. Dit zijn wij blijkbaar:

pi_109453734
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Dat kan heel makkelijk. Natuurlijk is dat voor iedereen anders, en ik ken jouw persoonlijke situatie ook niet, maar als je in principe al dat gedoe van een relatie en alles wat later erbij zou kunnen komen niet (meer) wil, plus als je voldoende tijdrovende hobby’s en genoeg sociale contacten hebt, dan gaat dat heel makkelijk. Dan kom je de avonden en weekends wel door hoor. En als je daarvan genoeg kan genieten, plus je hebt je zaakjes gewoon goed voor elkaar wat betreft je woning en je baan, dan is het toch goed? Althans, vind ik dan.
Voor mij niet, ik vond het hebben van een vriendin belangrijker dan mijn woning, auto, hobby's baan en alles bijelkaar maar misschien komt dat ook omdat ik geen moeder heb gehad of zo ik weet niet.

Ik fitness nu 5 keer in de week met fantastische resultaten (ik kom altijd ontzettend gefrustreerd binnen en daardoor krijg ik extra krachten en ga ik helemaal los op die apparaten en bouw ik erg snel spiermassa op) Verder krijg ik nu groepstrainingen in nunchaku lessen als extra op de sportschool.

Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar bijna alles is te confronterend. Het kost verdomd veel energie zo om behoeftes en gevoelens uit te schakelen.
En ik moet mezelf maar wijs blijven maken dat ik om andere redenen op de aarde ben ipv een liefdevol leven te leiden en dat het mijn taak is om mezelf weg te cijferen zodat anderen gelukkig kunnen worden. Ik heb een andere missie in dit leven. En zo moet steeds meer leugens verzinnen en het 100000000000 keer herhalen zodat ik er in ga geloven.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 24-03-2012 02:03:48 ]
pi_109470989
Gewoon liever voor altijd alleen kan ik me misschien voorstellen als je populair bent bij de dames/meisjes en constant aandacht aan je vragen!

Maar als je net als mij het tegenovergestelde bent en van tevoren met de nek wordt
aangekeken is het een wonder dat als ik niet een keer alleen bent.

Dus geniet er maar van want alleen zijn je hele leven wat relatie betreft is ook niet alles.
pi_109471084
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:14 schreef claus_johann het volgende:
dat hele idee van huwelijk/relaties/etc loopt een beetje achter op hoe mensen nu individueel in elkaar zitten
Onzin, het ligt eraan hoe mensen in een relatie met elkaar omgaan.
pi_109523928
Goed topic en een herkenbaar verhaal.

Ik ben al min of meer twee 'vrienden' kwijt die zich door dergelijke burgerlijke kutjes in hebben laten palmen. Trouwen, tophypotheekje voor een 'sfeervolle' woning (in een VINEX-wijk), kindjes in de planning, stationwagen want dat is zo lekker praktisch, niet meer zuipen/roken/blowen want dat kan je als 30+'er toch écht niet meer maken! :')
pi_109524932
quote:
12s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic en een herkenbaar verhaal.

Ik ben al min of meer twee 'vrienden' kwijt die zich door dergelijke burgerlijke kutjes in hebben laten palmen. Trouwen, tophypotheekje voor een 'sfeervolle' woning (in een VINEX-wijk), kindjes in de planning, stationwagen want dat is zo lekker praktisch, niet meer zuipen/roken/blowen want dat kan je als 30+'er toch écht niet meer maken! :')
dan hebben ze gewoon maffe wijven getroffen. wat is er mis met een oppas regelen en een avondje zuipen/roken/blowen? hell, ben weliswaar elke zwangerschap gestopt met roken, maar erna steeds weer begonnen hoor. we hebben hier gewoon een rookkamer ingericht O+ kindvrij en katvrij >:) we noemen het "mama's hobbiekamer"

met zulke verhalen heb ik altijd het gevoel alsof zo'n kerel enkel als smoesje roept dat het niet van zn wijf mag tegen zn maten. dat of het zijn slaphannessen die de vriendschap om te beginnen niet waard zijn.
  maandag 26 maart 2012 @ 16:46:20 #177
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_109534573
Bwahaha, ik ben een meisje en ik zoek juist een knul die niet meteen huisje-boompje-beestje wil (nou ja, een kat vind ik wel leuk :) ). En géén kinderen! Die vind ik alleen leuk als ik ze aan het eind van de dag aan iemand anders kan meegeven :P. Kop op TS, ik ben niet uniek, en jij ook niet. Er lopen meer van onze soort rond. ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 16:47:13 #178
64831 2NutZ
pi_109534614
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef Lente_ninja het volgende:
Bwahaha, ik ben een meisje en ik zoek juist een knul die niet meteen huisje-boompje-beestje wil (nou ja, een kat vind ik wel leuk :) ). En géén kinderen! Die vind ik alleen leuk als ik ze aan het eind van de dag aan iemand anders kan meegeven :P. Kop op TS, ik ben niet uniek, en jij ook niet. Er lopen meer van onze soort rond. ;)
ben je lekker?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_109534694
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

ben je lekker?
Ik zag haar het eerst, schavuit! :(
  maandag 26 maart 2012 @ 16:50:23 #180
64831 2NutZ
pi_109534755
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ik zag haar het eerst, schavuit! :(
Was alleen een vraag... ik doe er verder niks mee.
Maar oke, succes met hosselen.
pi_109534794
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Was alleen een vraag... ik doe er verder niks mee.
Maar oke, succes met hosselen.
Thanks, bro. Als ze me niet bevalt mag je d'r hebben...
pi_109534848
Seriously guys? :')
  maandag 26 maart 2012 @ 16:54:21 #183
64831 2NutZ
pi_109534891
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Thanks, bro. Als ze me niet bevalt mag je d'r hebben...
Ik hoef geen afgelikte boterham.. Maar toch bedankt dat je om mij dacht.
pi_109534984
Er word hier druk gehosselt in het *ik wil alleen zijn* topic :D
  maandag 26 maart 2012 @ 16:57:45 #185
64831 2NutZ
pi_109535052
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
Er word hier druk gehosselt in het *ik wil alleen zijn* topic :D
Waarom interesse gelijk hosselen noemen :')
pi_109535062
Niggaz please, die kant willen we niet op met dit topic, beetje respect voor TS.
pi_109535175
quote:
13s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waarom interesse gelijk hosselen noemen :')
Ik moest eigenlijk zeggen dat de buit al druk werd verdeelt hier want ja, de dame in kwestie zal echt niet meer reageren :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:04:37 #188
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_109570862
Settelen :r
Trouwen :r
Burgerlijkheid :r
Schapengedrag :r
Het standaard huisje boompje beestje :r
Kinderwensen :r
Zoals het ''hoort'' :r :r

Ik kom in real life nooit mensen tegen die er hetzelfde over denken als ik. ;( Ik zag vandaag toevallig een meisje lopen waarvan ik weet dat ze jonger is dan ik, met een bezwangerde buik. :{ Ik dacht meteen ''ja hoor, weer zo eentje''.

Ik heb zelf niet, wat de meeste van nature wel hebben, een kinderwens. Als de meeste mensen een baby zien is het van ''Awwwwww wat schááááátiig!!!!! Koetje koetje koetje, poele poele poele!!!!!'' :r Mij doet het werkelijk niets. Ze lijken ook nog eens allemaal op elkaar. Ik wil ze heus niet allemaal over één kam scheren (ze kunnen er toch ook niets aan doen dat ze een baby zijn), maar ik voel gewoon niet wat anderen dus wel doen. ;(

Ik voel mezelf wel heel ''verknipt'' en eenzaam hierdoor, door het anders denken dan de ''kudde schapen'' (door alles wat hierboven staat dus). :{ Aan de ene kant is het een fijn gevoel om daar niet bij te horen maar aan de andere kant ook ontzettend eenzaam omdat werkelijk íédereen er wél blijkt bij te horen. (Nu wil ik zeker niet hokjesdenken, ik weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen om mijn punt te maken.)

Nu voel ik me van mezelf al eenzaam, maar dat komt niet alleen door al dit bovenstaande aangezien men niet eens weet hoe ik er allemaal over denk. (Het is gewoon de kers/slagroom op de taart maar dan in negatieve zin. :') )

Komt dit misschien omdat ik in een dorp woon, dat ik niet mensen tegenkom zoals ik?

Nu komt er ook nog eens bij kijken dat ik op veel oudere mannen val en die zijn natuurlijk zoals het ''hoort'' :r allemaal getrouwd met kinderen. Ik heb overigens nog nooit iemand gehad en mij is ook nog nooit de liefde verklaart en dat is al frustrerend genoeg. :')
pi_109570978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
-Knip-
In mijn omgeving denken een hoop vrouwen er zo over.
Zo eenzaam hoeft het niet te zijn als je de juiste vrienden hebt.

En veel oudere mannen? 40/45? :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:09:40 #190
157031 roosjeroosje1988
pi_109571027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Stel je voor, al die jaren met dezelfde kerel tegen dezelfde moestuin en dakpannen aankijken.
O god :r , ik krijg bijna nachtmerries van dit idee. :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:11:27 #191
157031 roosjeroosje1988
pi_109571075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

In mijn omgeving denken een hoop vrouwen er zo over.
Zo eenzaam hoeft het niet te zijn als je de juiste vrienden hebt.

En veel oudere mannen? 40/45? :')
Ja minstens van die leeftijd, zelfs 50+. :') :@ :@
pi_109571108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Grapje toch? :') :r
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:59:28 #193
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109572886
quote:
...

Komt dit misschien omdat ik in een dorp woon, dat ik niet mensen tegenkom zoals ik?

...
Ik denk dat het wel verschil maakt of je in een stad of dorp woont, ja.
pi_109573308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel verschil maakt of je in een stad of dorp woont, ja.
Waarom?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:26:15 #195
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109573781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je in een stad meer verschillende mensen tegenkomt. En daar zullen er dus meer bij zitten die anders denken (of wellicht juist hetzelfde als jij) dan in een klein dorp.
  maandag 2 april 2012 @ 17:38:07 #196
364304 Marx1990
Socialist
pi_109811709
quote:

Ik kom in real life nooit mensen tegen die er hetzelfde over denken als ik. ;( Ik zag vandaag toevallig een meisje lopen waarvan ik weet dat ze jonger is dan ik, met een bezwangerde buik. :{ Ik dacht meteen ''ja hoor, weer zo eentje''.

Ik heb zelf niet, wat de meeste van nature wel hebben, een kinderwens. Als de meeste mensen een baby zien is het van ''Awwwwww wat schááááátiig!!!!! Koetje koetje koetje, poele poele poele!!!!!'' :r Mij doet het werkelijk niets. Ze lijken ook nog eens allemaal op elkaar. Ik wil ze heus niet allemaal over één kam scheren (ze kunnen er toch ook niets aan doen dat ze een baby zijn), maar ik voel gewoon niet wat anderen dus wel doen. ;(

Ik voel mezelf wel heel ''verknipt'' en eenzaam hierdoor, door het anders denken dan de ''kudde schapen'' (door alles wat hierboven staat dus). :{ Aan de ene kant is het een fijn gevoel om daar niet bij te horen maar aan de andere kant ook ontzettend eenzaam omdat werkelijk íédereen er wél blijkt bij te horen. (Nu wil ik zeker niet hokjesdenken, ik weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen om mijn punt te maken.)

Nu voel ik me van mezelf al eenzaam, maar dat komt niet alleen door al dit bovenstaande aangezien men niet eens weet hoe ik er allemaal over denk. (Het is gewoon de kers/slagroom op de taart maar dan in negatieve zin. :') )

Nu komt er ook nog eens bij kijken dat ik op veel oudere mannen val en die zijn natuurlijk zoals het ''hoort'' :r allemaal getrouwd met kinderen. Ik heb overigens nog nooit iemand gehad en mij is ook nog nooit de liefde verklaart en dat is al frustrerend genoeg. :')
Zoek niet verder. Ik denk er exact hetzelfde over :).
  maandag 2 april 2012 @ 20:55:46 #197
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_109821610
quote:

Dit had mijn post kunnen zijn. Woord voor woord herkenbaar en mee eens.
I believe i can fly!
pi_109822169
Klopt, de meerderheid van de vrouwen wilt zich vanaf half 20 settelen. Besef goed dat het niet voor de gehele vrouwelijke bevolking geldt.
  maandag 2 april 2012 @ 21:05:54 #199
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109822452
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Bijzonder wel.

[ Bericht 28% gewijzigd door SonicVolcano op 02-04-2012 21:36:49 (Nee, toch maar niet ;)) ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_109825295
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef Lente_ninja het volgende:
^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 2 april 2012 @ 21:58:44 #201
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_109826335
quote:

Zo denken mijn vriendin en ik er ook over, we hebben echt een schijthekel aan sociale verplichtingen om maar niet te spreken over paas of kerstetentjes :r We krijgen spontaan braakneigingen als we daaraan denken. Onze families weten ook dondersgoed hoe we er over denken en proberen ons nog wel eens over te halen om "gezellig" mee te doen :') Nee, dat is niet gezellig. Ik dump m'n kop nog liever in een vat met kokende teer :6 Dat zei m'n vriendin letterlijk een keer waarop ik op m'n knieen voor haar ging zitten en een buiging maakte voor haar awesomeness. Toen is haar zus maar weer weggegaan :+ Afijn, dat soort mensen zijn wij dus :P
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:02:17 #202
355334 Ulubulu
The loose cannon
pi_109833047
Prachtig om te lezen :')

Je hoeft toch ook niet op zoek naar een/dé vriendin?.. Ze komt vanzelf wel. Er zijn vast genoeg vrouwen die hetzelfde willen als jij.

Persoonlijk hoef ik al die troep er ook niet bij, en al helemaal niet trouwen voor m'n 30e.
Ignorance is your best friend
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:10:49 #204
64831 2NutZ
pi_109839744
Ik heb sinds kort persoonlijk echt weer een relatie drang.. om depressief van te worden :'(
Ik wil het niet, maar mijn testikels zeggen van je moet.
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:51:45 #205
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109840963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb sinds kort persoonlijk echt weer een relatie drang.. om depressief van te worden :'(
Dat komt door de lente :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:56:08 #206
64831 2NutZ
pi_109841127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Heel irritant.
pi_109913722
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Haha :)
pi_109915583
quote:

hihi jouw series en muzieksmaak in je fobo zijn ook wel een beetje schaapjesgedrag ;) Och iedereen moet het ook zelf weten, ik heb niet zo heel veel mensen in mijn omgeving die 'zoals het hoort' zijn.
  woensdag 4 april 2012 @ 21:55:55 #209
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109915621
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Zo denken mijn vriendin en ik er ook over, we hebben echt een schijthekel aan sociale verplichtingen om maar niet te spreken over paas of kerstetentjes :r We krijgen spontaan braakneigingen als we daaraan denken. Onze families weten ook dondersgoed hoe we er over denken en proberen ons nog wel eens over te halen om "gezellig" mee te doen :') Nee, dat is niet gezellig. Ik dump m'n kop nog liever in een vat met kokende teer :6 Dat zei m'n vriendin letterlijk een keer waarop ik op m'n knieen voor haar ging zitten en een buiging maakte voor haar awesomeness. Toen is haar zus maar weer weggegaan :+ Afijn, dat soort mensen zijn wij dus :P
Idem. Schijt aan die verplichte shit. Ik doe shit omdat het goed voelt of niet.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 4 april 2012 @ 22:08:11 #210
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_109916355
Doe waar je jezelf goed bij voelt.... Maar het samen gevoel met een mooie vrouw, wanneer je haar diep in de ogen kijkt, kan adembenemend zijn. Ik heb het meegemaakt. Ook de bullshit kan je tot op het bot ergeren maar de balans moet en kan positief zijn.

Vergeet niet:
Enjoy the power and beauty of your youth; oh nevermind; you will not understand the power and beauty of your youth until they have faded.
But trust me, in 20 years you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked...
You're not as fat as you Imagine.

Don't worry about the future; or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum.
The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind.
The kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday.

Do one thing everyday that scares you.

Sing.

Don't be reckless with other people's hearts, don't put up with people who are reckless with yours.

Floss.

Don't waste your time on jealousy;
Sometimes you're ahead,
Sometimes You're behind.
The race is long, and in the end, it's only with yourself.

Remember the compliments you receive, forget the insults;
If you Succeed in doing this, tell me how.

Keep your old love letters, throw away your old bank statements.

Stretch.

Don't feel guilty if you don't know what you want to do with your
Life.
The most interesting people I know didn't know at 22 what they wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year olds I know still don't.

Get plenty of calcium.

Be kind to your knees, you'll miss them when they're gone.

Maybe you'll marry, maybe you won't, maybe you'll have children, maybe you won't, maybe you'll divorce at 40, maybe you'll dance the funky chicken on your 75th wedding anniversary.
Whatever you do, don't Congratulate yourself too much or berate yourself either.
Your choices are half chance, so are everybody else's.
Enjoy your body, Use it every way you can... Don't be afraid of it, or what other people Think of it,
It's the greatest instrument you'll ever own...

Dance... even if you have nowhere to do it but in your own living room.

Read the directions, even if you don't follow them.

Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly.

Brother and sister together we'll make it through
Someday your spirit will take you and guide you there
I know you've been hurting, but I've been waiting to be there
For you.
And I'll be there, just tell me now, whenever I can.
Everybody's free.

Get to know your parents, you never know when they'll be gone for good.

Be nice to your siblings;
They are the best link to your past and the people most likely to stick with you in the future.

Understand that friends come and go, but for the precious few you should hold on.
Work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle because the older you get, the more you need the people you knew when you were young.

Live in New York City once, but leave before it makes you hard;
Live in Northern California once, but leave before it makes you soft.

Travel.

Accept certain inalienable truths, prices will rise, politicians will Philander, you too will get old, and when you do you'll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.

Respect your elders.

Don't expect anyone else to support you.
Maybe you have a trust fund, Maybe you have a wealthy spouse; but you never know when either one might run out.

Don't mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it. Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it's worth.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_109920551
Mooie post, jackson
pi_109984583
But above all, wear suncreen :P
Every living creature on earth dies alone
pi_109985165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:12 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
But above all, wear suncreen :P
Trust me on the sunscreen! :D
pi_109997088
quote:

dit dus :Y ik denk er precies zo over, wel raad ik je aan om het dorp te verruilen voor de stad
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:38:11 #215
310990 Granduppaaaaah
Dolfijnen Reiki Specialist
pi_109997339
ik kan alleen maar neuken mensen, ik ga naar het cafe en dan kom ik weer met zo'n slet thuis ik haat haar maar ik spuit toch maar weer al haar gaten vol, ik wil helemaal niet lief zijn tegen haar, ik wil gewoon haar gaten ontdekken, en dan teleurgesteld naar bed gaan en dan weer naar de sportschool
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:51:25 #216
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110008191
goed topic
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:03:22 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_110008737
zelfde gevoel als ts gehad. Heb nu een goede vriendin gevonden, dat scheelt wel ;) 28 en 3 jaar samen overigens. Komt vanzelf goed!
pi_110010896
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:03 schreef leolinedance het volgende:
zelfde gevoel als ts gehad. Heb nu een goede vriendin gevonden, dat scheelt wel ;) 28 en 3 jaar samen overigens. Komt vanzelf goed!
Nu zeg je het alsof het iets fouts is als je het gewoon niet wilt. "komt vanzelf wel goed" :') :') :')
pi_110013119
Heel goed, je herkent de lower consciousness bullshit. Nu nog om zien te zetten in higher consciousness action in plaats van bij de pakken neer te gaan zitten.
  zaterdag 7 april 2012 @ 02:21:04 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_110013258
Je snapt het blijkbaar niet. Misschien een vrouw treffen die dezelfde plannen heeft en niet (ok, weinig... ) zeurt?
pi_110019765
Leuk geschreven.
pi_110028033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Als je testikels het zeggen... dan hoeft het niet per se een relatie te zijn. ;)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_110028325
Ik had eerst dus ook altijd een hekel aan burgerlijkheid, bijvoorbeeld aan onze buren die altijd om 5 uur eten, om 10 uur liggen ze in bed, om 8 uur 's morgens werd er gestofzuigd, op zondag werd de tuin gedaan of de auto gewassen. Vreselijk saai gezin.

Maar nu heb ik zoiets van; laat mensen lekker leven zoals ze dat zelf willen. Als ze zo gelukkig zijn moeten ze het vooral zo doen. Ik wil zo'n leven niet, maar al heb ik wel een huisje, boompje, beestje en ik voel me goed en gelukkig; why not? Prima toch. Daar gaat het toch om. Maar ik denk dat veel mensen met zo'n burgerlijk leven niet gelukkig zijn en helemaal niet doen wat ze willen. En dat wil ik dus écht niet...
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_110028518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:14 schreef Faerie het volgende:
Ik had eerst dus ook altijd een hekel aan burgerlijkheid, bijvoorbeeld aan onze buren die altijd om 5 uur eten, om 10 uur liggen ze in bed, om 8 uur 's morgens werd er gestofzuigd, op zondag werd de tuin gedaan of de auto gewassen. Vreselijk saai gezin.

Maar nu heb ik zoiets van; laat mensen lekker leven zoals ze dat zelf willen. Als ze zo gelukkig zijn moeten ze het vooral zo doen. Ik wil zo'n leven niet, maar al heb ik wel een huisje, boompje, beestje en ik voel me goed en gelukkig; why not? Prima toch. Daar gaat het toch om. Maar ik denk dat veel mensen met zo'n burgerlijk leven niet gelukkig zijn en helemaal niet doen wat ze willen. En dat wil ik dus écht niet...
Had je dat voorheen niet dan?
pi_110042840
voortaan beter lezen

[ Bericht 41% gewijzigd door strawberry_hill op 07-04-2012 23:56:23 ]
i'm just a figment of your imagination
pi_110050272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Granduppaaaaah het volgende:
ik kan alleen maar neuken mensen, ik ga naar het cafe en dan kom ik weer met zo'n slet thuis ik haat haar maar ik spuit toch maar weer al haar gaten vol, ik wil helemaal niet lief zijn tegen haar, ik wil gewoon haar gaten ontdekken, en dan teleurgesteld naar bed gaan en dan weer naar de sportschool
Als ik een dame eenmaal heb geneukt, is de lol er 99 van de 100 keer direct af. Een beetje aardig doen tegen haar tijdens het stappen, haar mee naar huis krijgen en zo gauw als mijn kwakje in een van haar gaten zit, denk ik alweer aan het moment dat ik d´r uit huis kan kieperen, zodat ik de rest van de dag kan doen waar ik zelf zin in heb.
pi_110062372
De OP. _O_

I feel you TS.
pi_110062499
Klinkt ehm.. Verbitterd dit, opzicht vind jij niks mis aan een kameraadje in je leven, maar blijkbaar laat je ze je wel belemmeren, dat is natuurlijk niet goed
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')