abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109203653
Val je misschien op mannen?
  zondag 18 maart 2012 @ 12:10:59 #152
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109227187
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nog voor jij 35 bent zit je met je eerste kind op schoot.

Alvast een gratis voorspelling speciaal voor jou. :')
Ik denk van niet. Maar je weet het nooit, inderdaad.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zondag 18 maart 2012 @ 12:11:23 #153
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109227200
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:20 schreef Audreyoot het volgende:
Val je misschien op mannen?
Nee.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zondag 18 maart 2012 @ 12:51:37 #154
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_109228337
Het klopt volgens mij wel dat veel vrouwen al jong willen settelen... dat is in ieder geval wat ik om me heen hoor. Samenwonen is nog tot daar aan toe, maar als het meteen zo burgerlijk wordt... daar snap ik echt weinig van! Dat kan nog wel als je 50/60 bent.

"Nee, wij doen niet zoveel 's avonds. Na een drukke week blijven we lekker met z'n tweetjes op de bank hangen" klinkt alsof het gezegd is door een getrouwd stel van minimaal 50 maar nee... dit is toch echt een quote van een 23 jarige."

Zal heel gezellig zijn hoor, maar het klinkt ontzettend saai. Er is toch genoeg te doen buiten op de bank gaan zitten? Waarom zou je die dingen dan niet samen gaan doen? Anders komt de sleur er heel snel in lijkt me.

En dan keihard werken om je zo mooi mogelijk te settelen. Je kan ook wat kleiner wonen en geld overhouden voor het ondernemen van leuke dingen.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Gesetteld of niet. Maar ik geef alleen maar aan het het mij persoonlijk niks lijkt om al op jonge leeftijd huisje, boompje, beestje, bank en kindje te hebben :)
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_109237500
Ja geen idee, ik zou ook wel kindertjes willen maar nu nog niet. Ben bijna 26 en zou graag een periode in USA willen wonen. Ben wel al 7 jaar samen met mijn vriend en ja we zijn ook verloofd maar zeker geen bankhangers :) Dingen uitproberen zoals een eigen onderneming, touren met een band of emigreren hoort zeker bij het leven vind ik en zou doodongelukkig worden om me nu al op een plek te vestigen maar dat betekent niet dat je die dingen niet samen kunt doen toch?
pi_109247085
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

Laat mij maar alleen, denk ik vaak. Ik ben inmiddels 24. De meeste vrouwen van mijn leeftijd willen het liefste allang getrouwd zijn. Tenminste, dat idee krijg ik steeds.
In wat voor milieu begeef jij je als 24-jarige? Bible Belt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 20:33:00 ]
  zondag 18 maart 2012 @ 20:37:13 #157
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_109247637
quote:
17s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:20 schreef Audreyoot het volgende:
Ja geen idee, ik zou ook wel kindertjes willen maar nu nog niet. Ben bijna 26 en zou graag een periode in USA willen wonen. Ben wel al 7 jaar samen met mijn vriend en ja we zijn ook verloofd maar zeker geen bankhangers :) Dingen uitproberen zoals een eigen onderneming, touren met een band of emigreren hoort zeker bij het leven vind ik en zou doodongelukkig worden om me nu al op een plek te vestigen maar dat betekent niet dat je die dingen niet samen kunt doen toch?
Helemaal mee eens!!!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_109247848
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke OP om te lezen.

Wel de lusten, niet de lasten. Tja, misschien kan je dan inderdaad beter single blijven.
Verder dat inderdaad. Er zal toch op een gegeven moment een punt komen in de relatie waarbij de vrouw het uit wil bouwen naar iets serieuzers (samenwonen, kinderen krijgen, een hypotheek enzovoort) als zij een wat burgerlijk bestaan op het oog heeft.

Overigens ben ik zelf ook maar zo'n simpele burgerlul. Al hoeft dat niet per definitie te betekenen dat je samen geen toffe dingen kunt doen (emigreren, reizen, de wereld zien, interessante dingen doen).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 20:41:50 ]
pi_109249994
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuke OP om te lezen.

Wel de lusten, niet de lasten. Tja, misschien kan je dan inderdaad beter single blijven.
Ik zou eeuwig single blijven niet als "lusten maar geen lasten" willen omschrijven eerlijk gezegd ...
pi_109250132
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef claus_johann het volgende:

[..]

Ik zou eeuwig single blijven niet als "lusten maar geen lasten" willen omschrijven eerlijk gezegd ...
Lees mijn post nog eens, want dat bedoelde ik er niet mee.
pi_109251262
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens, want dat bedoelde ik er niet mee.
Ok.
pi_109252774
Dankje OP jouw stukje tekst vrolijkt me behoorlijk op. Misschien dat ik moet beseffen dat bijna 30 jaar alleen leven zo erg nog niet is als ik jouw verhaal zo lees.

quote:
Dan maar alleen
Want alleen is het soms toch een stuk makkelijker...
Had ik die keuze maar. Gedwongen worden om alleen te leven is ook niet alles maar in jouw geval zal het wel een opluchting zijn, maar ik kan je vertellen dat je het geen 10 jaar lang gaat volhouden om in je eentje te leven dus gelukkig lig je goed in de markt en kom je vanzelf wel weer iemand tegen ws de ware.
pi_109266975
Heeeeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens TS!
  maandag 19 maart 2012 @ 11:29:02 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109267545
Grappig om dit topic weer eens in MyAT tegen te komen. :P Ik denk dat ik ook langzaam aan steeds meer besef dat verliefd zijn en dat soort shit gewoon niet mijn ding is. :{
pi_109267670
Laat mij maar alleen, denk ik vaak. Ik ben inmiddels 24. De meeste vrouwen van mijn leeftijd willen het liefste allang getrouwd zijn. Tenminste, dat idee krijg ik steeds.
En ik wil helemaal niet trouwen.
En ik wil helemaal geen kinderen.
En ik wil niet op bezoek bij haar oma.
En ik wil niet samen in een duur huis wonen en daar allebei de rest van ons leven voor werken.

Ik wil gewoon een leuk vriendinnetje waarmee ik over het strand kan wandelen en flessen wijn mee kan leeg drinken en kan lachen en kan stoeien. Maar niet... NIET dat gezeik...

TS, dit wil ik ook!
pi_109270102
quote:
99s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Grappig om dit topic weer eens in MyAT tegen te komen. :P Ik denk dat ik ook langzaam aan steeds meer besef dat verliefd zijn en dat soort shit gewoon niet mijn ding is. :{
Want?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109270660
dat hele idee van huwelijk/relaties/etc loopt een beetje achter op hoe mensen nu individueel in elkaar zitten
pi_109287942
Je moet je gewoon niet zo aanstellen TS, sociale verplichtingen heb je in je eigen leven (hoop ik voor je ironisch genoeg) ook mee te maken, dus ook als je een vriendin hebt. En hoe je voor de rest je leven indeelt is helemaal aan jezelf, je moet alleen een vriendin vinden die jouw gedachtegoed deelt.
pi_109296706
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:51 schreef pietkanarie het volgende:
Het klopt volgens mij wel dat veel vrouwen al jong willen settelen... dat is in ieder geval wat ik om me heen hoor. Samenwonen is nog tot daar aan toe, maar als het meteen zo burgerlijk wordt... daar snap ik echt weinig van! Dat kan nog wel als je 50/60 bent.

"Nee, wij doen niet zoveel 's avonds. Na een drukke week blijven we lekker met z'n tweetjes op de bank hangen" klinkt alsof het gezegd is door een getrouwd stel van minimaal 50 maar nee... dit is toch echt een quote van een 23 jarige."

Zal heel gezellig zijn hoor, maar het klinkt ontzettend saai. Er is toch genoeg te doen buiten op de bank gaan zitten? Waarom zou je die dingen dan niet samen gaan doen? Anders komt de sleur er heel snel in lijkt me.

En dan keihard werken om je zo mooi mogelijk te settelen. Je kan ook wat kleiner wonen en geld overhouden voor het ondernemen van leuke dingen.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet. Gesetteld of niet. Maar ik geef alleen maar aan het het mij persoonlijk niks lijkt om al op jonge leeftijd huisje, boompje, beestje, bank en kindje te hebben :)
Dit dus. Geniale post. Je vrije avonden afstemmen op een TV-gids vind ik ook zo saai en burgerlijk. Ik zie het bij de meeste mensen van mijn leeftijdscategorie. Come on, heb je dan de afgelopen 25 tot 30 jaar geen leven opgebouwd met eigen interesses en hobby’s? Je leeft maar één keer, haal er dan zo veel mogelijk uit. Ja, films en series op TV kunnen hobby’s zijn, maar er zijn zoveel boeiendere dingen in mijn ogen. “Ja, ik ben moe na een dagje werken.” Ja, dat is vooral de sleur die erin is gekomen, waardoor er zo’n saai leven ontstaat. Gewoon vermijden zoiets.

Ik werk ook gewoon full time, maar ’s avonds ben ik druk in de weer met nog van alles, sterker nog: ik kom tijd te kort. Ik snap al die mensen niet die al die hobby’s geleidelijk aan laten vallen. Maar ja, de mensen (en dan vooral de vrouwen) willen vaak ook “iets opbouwen”. Alsof je in je eentje of met zijn tweetjes zonder kinderen niet gelukkig kunt zijn. En stel nou als je ooit eens uit elkaar gaat? Dan heb je niks van hobby’s of interesses om op terug te vallen.

Maar ja, voor ieder wat wils. En zolang we ieders keuzes blijven respecteren (al mag je er natuurlijk ook een mening over hebben), dan vind ik het allemaal wel prima. :)

quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Friek_ het volgende:

Verder dat inderdaad. Er zal toch op een gegeven moment een punt komen in de relatie waarbij de vrouw het uit wil bouwen naar iets serieuzers (samenwonen, kinderen krijgen, een hypotheek enzovoort) als zij een wat burgerlijk bestaan op het oog heeft.

Overigens ben ik zelf ook maar zo'n simpele burgerlul. Al hoeft dat niet per definitie te betekenen dat je samen geen toffe dingen kunt doen (emigreren, reizen, de wereld zien, interessante dingen doen).
Toch kun je niet ontkennen dat als er kinderen zijn / komen (weet niet of dit van toepassing is op jou, maar bij het grootste deel van de “burgerlullen” wel) dat het reizen en de wereld verkennen toch flink afneemt of zelfs helemaal stopt. Dan heb je zo’n klein hummeltje waarop alles betrokken wordt en waar je constant rekening mee moet houden. Weg deel van je vrijheid. Ik zou zoiets dus nooit willen. Het leven is al kort genoeg. Kwestie van gewoon de keuzes maken waarmee je zoveel mogelijk problemen voor jezelf vermijdt.

quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef richard_prf het volgende:
Had ik die keuze maar. Gedwongen worden om alleen te leven is ook niet alles maar in jouw geval zal het wel een opluchting zijn, maar ik kan je vertellen dat je het geen 10 jaar lang gaat volhouden om in je eentje te leven dus gelukkig lig je goed in de markt en kom je vanzelf wel weer iemand tegen ws de ware.
Dat kan heel makkelijk. Natuurlijk is dat voor iedereen anders, en ik ken jouw persoonlijke situatie ook niet, maar als je in principe al dat gedoe van een relatie en alles wat later erbij zou kunnen komen niet (meer) wil, plus als je voldoende tijdrovende hobby’s en genoeg sociale contacten hebt, dan gaat dat heel makkelijk. Dan kom je de avonden en weekends wel door hoor. En als je daarvan genoeg kan genieten, plus je hebt je zaakjes gewoon goed voor elkaar wat betreft je woning en je baan, dan is het toch goed? Althans, vind ik dan.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:29:54 #170
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_109302577
Prima instelling, lekker je leven zelf invulling geven. Dan komt die aanvulling ( vrouw) vanzelf op je pad. Als ze dan niet op je pad komt, heb je ook een fijn leven. Win-win.

Zo doe ik het ook.

En burgermansgezeik( trouwen, kinderen, verplichtingen als 'stel') houden mensen maar lekker bij zich, daar zie ik het plezier niet van in.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:58:12 #171
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_109303590
Ik begrijp je volledig. Dit zijn wij blijkbaar:

pi_109453734
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Dat kan heel makkelijk. Natuurlijk is dat voor iedereen anders, en ik ken jouw persoonlijke situatie ook niet, maar als je in principe al dat gedoe van een relatie en alles wat later erbij zou kunnen komen niet (meer) wil, plus als je voldoende tijdrovende hobby’s en genoeg sociale contacten hebt, dan gaat dat heel makkelijk. Dan kom je de avonden en weekends wel door hoor. En als je daarvan genoeg kan genieten, plus je hebt je zaakjes gewoon goed voor elkaar wat betreft je woning en je baan, dan is het toch goed? Althans, vind ik dan.
Voor mij niet, ik vond het hebben van een vriendin belangrijker dan mijn woning, auto, hobby's baan en alles bijelkaar maar misschien komt dat ook omdat ik geen moeder heb gehad of zo ik weet niet.

Ik fitness nu 5 keer in de week met fantastische resultaten (ik kom altijd ontzettend gefrustreerd binnen en daardoor krijg ik extra krachten en ga ik helemaal los op die apparaten en bouw ik erg snel spiermassa op) Verder krijg ik nu groepstrainingen in nunchaku lessen als extra op de sportschool.

Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar bijna alles is te confronterend. Het kost verdomd veel energie zo om behoeftes en gevoelens uit te schakelen.
En ik moet mezelf maar wijs blijven maken dat ik om andere redenen op de aarde ben ipv een liefdevol leven te leiden en dat het mijn taak is om mezelf weg te cijferen zodat anderen gelukkig kunnen worden. Ik heb een andere missie in dit leven. En zo moet steeds meer leugens verzinnen en het 100000000000 keer herhalen zodat ik er in ga geloven.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 24-03-2012 02:03:48 ]
pi_109470989
Gewoon liever voor altijd alleen kan ik me misschien voorstellen als je populair bent bij de dames/meisjes en constant aandacht aan je vragen!

Maar als je net als mij het tegenovergestelde bent en van tevoren met de nek wordt
aangekeken is het een wonder dat als ik niet een keer alleen bent.

Dus geniet er maar van want alleen zijn je hele leven wat relatie betreft is ook niet alles.
pi_109471084
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:14 schreef claus_johann het volgende:
dat hele idee van huwelijk/relaties/etc loopt een beetje achter op hoe mensen nu individueel in elkaar zitten
Onzin, het ligt eraan hoe mensen in een relatie met elkaar omgaan.
pi_109523928
Goed topic en een herkenbaar verhaal.

Ik ben al min of meer twee 'vrienden' kwijt die zich door dergelijke burgerlijke kutjes in hebben laten palmen. Trouwen, tophypotheekje voor een 'sfeervolle' woning (in een VINEX-wijk), kindjes in de planning, stationwagen want dat is zo lekker praktisch, niet meer zuipen/roken/blowen want dat kan je als 30+'er toch écht niet meer maken! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')