Zo denken mijn vriendin en ik er ook over, we hebben echt een schijthekel aan sociale verplichtingen om maar niet te spreken over paas of kerstetentjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Settelen![]()
Trouwen![]()
Burgerlijkheid![]()
Schapengedrag![]()
Het standaard huisje boompje beestje![]()
Kinderwensen![]()
Zoals het ''hoort''![]()
![]()
Ik kom in real life nooit mensen tegen die er hetzelfde over denken als ik.Ik zag vandaag toevallig een meisje lopen waarvan ik weet dat ze jonger is dan ik, met een bezwangerde buik.
Ik dacht meteen ''ja hoor, weer zo eentje''.
Ik heb zelf niet, wat de meeste van nature wel hebben, een kinderwens. Als de meeste mensen een baby zien is het van ''Awwwwww wat schááááátiig!!!!! Koetje koetje koetje, poele poele poele!!!!!''Mij doet het werkelijk niets. Ze lijken ook nog eens allemaal op elkaar. Ik wil ze heus niet allemaal over één kam scheren (ze kunnen er toch ook niets aan doen dat ze een baby zijn), maar ik voel gewoon niet wat anderen dus wel doen.
![]()
Dat komt door de lentequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb sinds kort persoonlijk echt weer een relatie drang.. om depressief van te worden
Ik wil het niet, maar mijn testikels zeggen van je moet.
Heel irritant.quote:
hihi jouw series en muzieksmaak in je fobo zijn ook wel een beetje schaapjesgedragquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Settelen![]()
Trouwen![]()
Burgerlijkheid![]()
Schapengedrag![]()
Kinderwensen![]()
Zoals het ''hoort''![]()
![]()
Ik kom in real life nooit mensen tegen die er hetzelfde over denken als ik.Ik zag vandaag toevallig een meisje lopen waarvan ik weet dat ze jonger is dan ik, met een bezwangerde buik.
Ik heb zelf niet, wat de meeste van nature wel hebben, een kinderwens. Als de meeste mensen een baby zien is het van ''Awwwwww wat schááááátiig!!!!! Koetje koetje koetje, poele poele poele!!!!!''Mij doet het werkelijk niets. Ze lijken ook nog eens allemaal op elkaar. Ik wil ze heus niet allemaal over één kam scheren (ze kunnen er toch ook niets aan doen dat ze een baby zijn), maar ik voel gewoon niet wat anderen dus wel doen.
![]()
Ik voel mezelf wel heel ''verknipt'' en eenzaam hierdoor, door het anders denken dan de ''kudde schapen'' (door alles wat hierboven staat dus).Aan de ene kant is het een fijn gevoel om daar niet bij te horen maar aan de andere kant ook ontzettend eenzaam omdat werkelijk íédereen er wél blijkt bij te horen. (Nu wil ik zeker niet hokjesdenken, ik weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen om mijn punt te maken.)
Nu voel ik me van mezelf al eenzaam, maar dat komt niet alleen door al dit bovenstaande aangezien men niet eens weet hoe ik er allemaal over denk. (Het is gewoon de kers/slagroom op de taart maar dan in negatieve zin.)
Komt dit misschien omdat ik in een dorp woon, dat ik niet mensen tegenkom zoals ik?
Nu komt er ook nog eens bij kijken dat ik op veel oudere mannen val en die zijn natuurlijk zoals het ''hoort''allemaal getrouwd met kinderen. Ik heb overigens nog nooit iemand gehad en mij is ook nog nooit de liefde verklaart en dat is al frustrerend genoeg.
Idem. Schijt aan die verplichte shit. Ik doe shit omdat het goed voelt of niet.quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zo denken mijn vriendin en ik er ook over, we hebben echt een schijthekel aan sociale verplichtingen om maar niet te spreken over paas of kerstetentjesWe krijgen spontaan braakneigingen als we daaraan denken. Onze families weten ook dondersgoed hoe we er over denken en proberen ons nog wel eens over te halen om "gezellig" mee te doen
Nee, dat is niet gezellig. Ik dump m'n kop nog liever in een vat met kokende teer
Dat zei m'n vriendin letterlijk een keer waarop ik op m'n knieen voor haar ging zitten en een buiging maakte voor haar awesomeness. Toen is haar zus maar weer weggegaan
Afijn, dat soort mensen zijn wij dus
Trust me on the sunscreen!quote:
dit dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Settelen![]()
Trouwen![]()
Burgerlijkheid![]()
Schapengedrag![]()
Kinderwensen![]()
Zoals het ''hoort''![]()
![]()
![]()
Ik voel mezelf wel heel ''verknipt'' en eenzaam hierdoor, door het anders denken dan de ''kudde schapen'' (door alles wat hierboven staat dus).Aan de ene kant is het een fijn gevoel om daar niet bij te horen maar aan de andere kant ook ontzettend eenzaam omdat werkelijk íédereen er wél blijkt bij te horen. (Nu wil ik zeker niet hokjesdenken, ik weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen om mijn punt te maken.)
Nu voel ik me van mezelf al eenzaam, maar dat komt niet alleen door al dit bovenstaande aangezien men niet eens weet hoe ik er allemaal over denk. (Het is gewoon de kers/slagroom op de taart maar dan in negatieve zin.)
Komt dit misschien omdat ik in een dorp woon, dat ik niet mensen tegenkom zoals ik?
Nu komt er ook nog eens bij kijken dat ik op veel oudere mannen val en die zijn natuurlijk zoals het ''hoort''allemaal getrouwd met kinderen. Ik heb overigens nog nooit iemand gehad en mij is ook nog nooit de liefde verklaart en dat is al frustrerend genoeg.
Nu zeg je het alsof het iets fouts is als je het gewoon niet wilt. "komt vanzelf wel goed"quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:03 schreef leolinedance het volgende:
zelfde gevoel als ts gehad. Heb nu een goede vriendin gevonden, dat scheelt wel28 en 3 jaar samen overigens. Komt vanzelf goed!
Als je testikels het zeggen... dan hoeft het niet per se een relatie te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb sinds kort persoonlijk echt weer een relatie drang.. om depressief van te worden
Ik wil het niet, maar mijn testikels zeggen van je moet.
Had je dat voorheen niet dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:14 schreef Faerie het volgende:
Ik had eerst dus ook altijd een hekel aan burgerlijkheid, bijvoorbeeld aan onze buren die altijd om 5 uur eten, om 10 uur liggen ze in bed, om 8 uur 's morgens werd er gestofzuigd, op zondag werd de tuin gedaan of de auto gewassen. Vreselijk saai gezin.
Maar nu heb ik zoiets van; laat mensen lekker leven zoals ze dat zelf willen. Als ze zo gelukkig zijn moeten ze het vooral zo doen. Ik wil zo'n leven niet, maar al heb ik wel een huisje, boompje, beestje en ik voel me goed en gelukkig; why not? Prima toch. Daar gaat het toch om. Maar ik denk dat veel mensen met zo'n burgerlijk leven niet gelukkig zijn en helemaal niet doen wat ze willen. En dat wil ik dus écht niet...
Als ik een dame eenmaal heb geneukt, is de lol er 99 van de 100 keer direct af. Een beetje aardig doen tegen haar tijdens het stappen, haar mee naar huis krijgen en zo gauw als mijn kwakje in een van haar gaten zit, denk ik alweer aan het moment dat ik d´r uit huis kan kieperen, zodat ik de rest van de dag kan doen waar ik zelf zin in heb.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Granduppaaaaah het volgende:
ik kan alleen maar neuken mensen, ik ga naar het cafe en dan kom ik weer met zo'n slet thuis ik haat haar maar ik spuit toch maar weer al haar gaten vol, ik wil helemaal niet lief zijn tegen haar, ik wil gewoon haar gaten ontdekken, en dan teleurgesteld naar bed gaan en dan weer naar de sportschool
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |