dan hebben ze gewoon maffe wijven getroffen. wat is er mis met een oppas regelen en een avondje zuipen/roken/blowen? hell, ben weliswaar elke zwangerschap gestopt met roken, maar erna steeds weer begonnen hoor. we hebben hier gewoon een rookkamer ingerichtquote:Op maandag 26 maart 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic en een herkenbaar verhaal.
Ik ben al min of meer twee 'vrienden' kwijt die zich door dergelijke burgerlijke kutjes in hebben laten palmen. Trouwen, tophypotheekje voor een 'sfeervolle' woning (in een VINEX-wijk), kindjes in de planning, stationwagen want dat is zo lekker praktisch, niet meer zuipen/roken/blowen want dat kan je als 30+'er toch écht niet meer maken!
ben je lekker?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef Lente_ninja het volgende:
Bwahaha, ik ben een meisje en ik zoek juist een knul die niet meteen huisje-boompje-beestje wil (nou ja, een kat vind ik wel leuk). En géén kinderen! Die vind ik alleen leuk als ik ze aan het eind van de dag aan iemand anders kan meegeven
. Kop op TS, ik ben niet uniek, en jij ook niet. Er lopen meer van onze soort rond.
Was alleen een vraag... ik doe er verder niks mee.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zag haar het eerst, schavuit!
Thanks, bro. Als ze me niet bevalt mag je d'r hebben...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was alleen een vraag... ik doe er verder niks mee.
Maar oke, succes met hosselen.
Ik hoef geen afgelikte boterham.. Maar toch bedankt dat je om mij dacht.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks, bro. Als ze me niet bevalt mag je d'r hebben...
Waarom interesse gelijk hosselen noemenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
Er word hier druk gehosselt in het *ik wil alleen zijn* topic
Ik moest eigenlijk zeggen dat de buit al druk werd verdeelt hier want ja, de dame in kwestie zal echt niet meer reagerenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom interesse gelijk hosselen noemen
In mijn omgeving denken een hoop vrouwen er zo over.quote:
O godquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Stel je voor, al die jaren met dezelfde kerel tegen dezelfde moestuin en dakpannen aankijken.
Ja minstens van die leeftijd, zelfs 50+.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn omgeving denken een hoop vrouwen er zo over.
Zo eenzaam hoeft het niet te zijn als je de juiste vrienden hebt.
En veel oudere mannen? 40/45?
Grapje toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja minstens van die leeftijd, zelfs 50+.![]()
![]()
Ik denk dat het wel verschil maakt of je in een stad of dorp woont, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
...
Komt dit misschien omdat ik in een dorp woon, dat ik niet mensen tegenkom zoals ik?
...
Waarom?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel verschil maakt of je in een stad of dorp woont, ja.
Omdat je in een stad meer verschillende mensen tegenkomt. En daar zullen er dus meer bij zitten die anders denken (of wellicht juist hetzelfde als jij) dan in een klein dorp.quote:
Zoek niet verder. Ik denk er exact hetzelfde overquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Settelen![]()
Trouwen![]()
Burgerlijkheid![]()
Schapengedrag![]()
Het standaard huisje boompje beestje![]()
Kinderwensen![]()
Zoals het ''hoort''![]()
![]()
Ik kom in real life nooit mensen tegen die er hetzelfde over denken als ik.Ik zag vandaag toevallig een meisje lopen waarvan ik weet dat ze jonger is dan ik, met een bezwangerde buik.
Ik dacht meteen ''ja hoor, weer zo eentje''.
Ik heb zelf niet, wat de meeste van nature wel hebben, een kinderwens. Als de meeste mensen een baby zien is het van ''Awwwwww wat schááááátiig!!!!! Koetje koetje koetje, poele poele poele!!!!!''Mij doet het werkelijk niets. Ze lijken ook nog eens allemaal op elkaar. Ik wil ze heus niet allemaal over één kam scheren (ze kunnen er toch ook niets aan doen dat ze een baby zijn), maar ik voel gewoon niet wat anderen dus wel doen.
![]()
Ik voel mezelf wel heel ''verknipt'' en eenzaam hierdoor, door het anders denken dan de ''kudde schapen'' (door alles wat hierboven staat dus).Aan de ene kant is het een fijn gevoel om daar niet bij te horen maar aan de andere kant ook ontzettend eenzaam omdat werkelijk íédereen er wél blijkt bij te horen. (Nu wil ik zeker niet hokjesdenken, ik weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen om mijn punt te maken.)
Nu voel ik me van mezelf al eenzaam, maar dat komt niet alleen door al dit bovenstaande aangezien men niet eens weet hoe ik er allemaal over denk. (Het is gewoon de kers/slagroom op de taart maar dan in negatieve zin.)
Komt dit misschien omdat ik in een dorp woon, dat ik niet mensen tegenkom zoals ik?
Nu komt er ook nog eens bij kijken dat ik op veel oudere mannen val en die zijn natuurlijk zoals het ''hoort''allemaal getrouwd met kinderen. Ik heb overigens nog nooit iemand gehad en mij is ook nog nooit de liefde verklaart en dat is al frustrerend genoeg.
Dit had mijn post kunnen zijn. Woord voor woord herkenbaar en mee eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Settelen![]()
Trouwen![]()
Burgerlijkheid![]()
Schapengedrag![]()
Het standaard huisje boompje beestje![]()
Kinderwensen![]()
Zoals het ''hoort''![]()
![]()
Ik kom in real life nooit mensen tegen die er hetzelfde over denken als ik.Ik zag vandaag toevallig een meisje lopen waarvan ik weet dat ze jonger is dan ik, met een bezwangerde buik.
Ik dacht meteen ''ja hoor, weer zo eentje''.
Ik heb zelf niet, wat de meeste van nature wel hebben, een kinderwens. Als de meeste mensen een baby zien is het van ''Awwwwww wat schááááátiig!!!!! Koetje koetje koetje, poele poele poele!!!!!''Mij doet het werkelijk niets. Ze lijken ook nog eens allemaal op elkaar. Ik wil ze heus niet allemaal over één kam scheren (ze kunnen er toch ook niets aan doen dat ze een baby zijn), maar ik voel gewoon niet wat anderen dus wel doen.
![]()
Ik voel mezelf wel heel ''verknipt'' en eenzaam hierdoor, door het anders denken dan de ''kudde schapen'' (door alles wat hierboven staat dus).Aan de ene kant is het een fijn gevoel om daar niet bij te horen maar aan de andere kant ook ontzettend eenzaam omdat werkelijk íédereen er wél blijkt bij te horen. (Nu wil ik zeker niet hokjesdenken, ik weet alleen niet hoe ik het anders moet zeggen om mijn punt te maken.)
Nu voel ik me van mezelf al eenzaam, maar dat komt niet alleen door al dit bovenstaande aangezien men niet eens weet hoe ik er allemaal over denk. (Het is gewoon de kers/slagroom op de taart maar dan in negatieve zin.)
Nu komt er ook nog eens bij kijken dat ik op veel oudere mannen val en die zijn natuurlijk zoals het ''hoort''allemaal getrouwd met kinderen. Ik heb overigens nog nooit iemand gehad en mij is ook nog nooit de liefde verklaart en dat is al frustrerend genoeg.
Bijzonder wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja minstens van die leeftijd, zelfs 50+.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef Lente_ninja het volgende:
Bwahaha, ik ben een meisje en ik zoek juist een knul die niet meteen huisje-boompje-beestje wil (nou ja, een kat vind ik wel leuk). En géén kinderen! Die vind ik alleen leuk als ik ze aan het eind van de dag aan iemand anders kan meegeven
. Kop op TS, ik ben niet uniek, en jij ook niet. Er lopen meer van onze soort rond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |