abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:26:35 #1
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104960531
Vooraf
Dit topic is gewoon een stukje levensverhaal wat ik even van me af wil schrijven. Ik heb het ingedeeld in kleine hoofdstukjes, zodat het misschien wat makkelijker/lekkerder wegleest. Als je geen zin hebt om het te lezen, is dat natuurlijk niet erg. Zoals een schrijver je niet verplicht om zijn boek te kopen, verplicht ik je ook niet om dit topic te lezen.

Voor degene die het toch gaan lezen. Ik ben niet echt op zoek naar advies ofzo. Dit omdat ik denk dat er niet zoveel advies over te geven valt. Maar elke reactie is, natuurlijk, meer dan welkom.

=====================================================

Zo'n relatie
Na 24 jaren in dit leven, ben ik erachter gekomen dat het misschien maar beter is om gewoon lekker alleen te blijven. Ik kan het gewoon niet, zo'n relatie.

Ik heb nu toch al best wat vriendinnetjes gehad. Relaties, noemde ik het.
En sommige van deze relaties waren best leuk. Sommige wat minder. Hoe dan ook, ik was altijd weer blij als het uit was. En ik was ook altijd degene die het uitmaakte.

Dat gezeik met die wijven
Toch? Het is toch ook altijd wel gezeik met die wijven? Ik heb dus het nadeel dat ik op "lieve vrouwen" val. En vrouwen zijn best goed in zich lief voordoen, om vervolgens tijdens de relatie helemaal niet lief te blijken. Nou, dan houdt het ook direct op.

Dat gezeik met die wijven.
Met: Mijn vriendin uitgescholden voor kutwijf
Als persoonlijk voorbeeld.

Hoi mam, dit is...
De eerste paar keer was dat natuurlijk best leuk. Vriendinnetje zenuwachtig. Ik ook een beetje. Mama vond het leuk. Achteraf zei ze dan tegen me "Ooh wat een leuk meisje :) ".

Goed, na zoveel mislukte relaties (van mijn kant, dat weten ze thuis ook wel), wordt het toch allemaal iets minder serieus genomen lijkt het...

Liever alleen
Laat mij maar alleen, denk ik vaak. Ik ben inmiddels 24. De meeste vrouwen van mijn leeftijd willen het liefste allang getrouwd zijn. Tenminste, dat idee krijg ik steeds.
En ik wil helemaal niet trouwen.
En ik wil helemaal geen kinderen.
En ik wil niet op bezoek bij haar oma.
En ik wil niet samen in een duur huis wonen en daar allebei de rest van ons leven voor werken.

Ik wil gewoon een leuk vriendinnetje waarmee ik over het strand kan wandelen en flessen wijn mee kan leeg drinken en kan lachen en kan stoeien. Maar niet... NIET dat gezeik...

Vroeger
En dan bedoel ik het nabije verleden. Toen was het nog niet zoals het nu is. Toen wilde vriendinnetjes nog gewoon je vriendinnetje zijn. Just the benefits. Dit kan nu niet meer.

Het enige wat vrouwen lijkt te interesseren is zo snel mogelijk een man vinden, trouwen, kinderen, opa's oma's op bezoek, in de zomer naar frankrijk, tentje, familie, gezamelijke vrienden -stop-
Waarom is dit zo? Waarom doen zoveel mensen het op deze manier? Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat ik daar gelukkig van zou worden.

Zoals het hoort...
Laatst ook het topic van dat meisje dat klaagde over 30-jarigen die zich als pubers gedragen (akkoord, zou best een terechte klacht kunnen zijn). Ze vertelde in dat topic dat ze 24 jaar oud was, samenwoonde, gestudeerd had. En dat was dan het ideaalbeeld waar zowel de jongere mensen als de 30-jarige pubers een voorbeeld aan zouden moeten nemen.

Ik kan dat natuurlijk niet. Ik dacht misschien wel dat ik het kon. Maar niets bleek minder waar. Een relatie van 1,5 jaar is voor mij de langste geweest. En oh oh oh wat was ik dolgelukkig toen het over was. Als een herboren jonge god ging ik weer de straten op. Ik mag weer alles zelf doen! Ik hoef nergens meer heen! Vanaf vandaag is het weekend, elke avond van de week! Ik hoef niemand te bellen. Lekker alleen! WAUW!

Schatje... ik ben al een beetje aan het sparen
Dit zei een vriendinnetje eens tegen me. Ze was aan het sparen. Een beetje.
Ik vroeg haar waarvoor ze aan het sparen was. Een mooie vakantie? Een nieuwe broek? Een nieuwe computer? VERTEL!

Neen. Ze was aan het sparen voor de uitzet. Als een echte vrouw.

quote:
Kleine blonde tijger, meid wat doe je nou
Je spaart al voor de uitzet, als een echte vrouw
Bespaar je al het sjouwen, maak je niet zo moe
Trouwen daar zijn wij nog niet aan toe
Ik keek haar aan. Met een vies gezicht. Toen kwamen de vragen. Waarom zou je sparen voor een uitzet? Hoe moet ik me überhaupt voorstellen dat je -terwijl je bij je ouders woont- voor de uitzet spaart? Zet je dat onder je bed ofzo? Geef je het tijdelijk aan je moeder? Wat valt er eigenlijk allemaal onder "de uitzet"? Zijn dat alleen borden? Of ook beddengoed en behang en mooie hippe schilderijtjes en lekkere warme sloffen en -stop- .

Een week later was het uit.
Ik weet dat ik een probleem heb.
Maar het is tenminste mijn eigen probleem

Dan maar alleen
Want alleen is het soms toch een stuk makkelijker...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:33:30 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104960775
Klinkt als een weloverwogen beslissing. ^O^

Dit gaat goed totdat je een leuk meisje tegenkomt! :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_104960805
Leuke schrijfstijl heb je :Y !

Ik herken je probleem wel een beetje, ik zie mezelf ook niet zo snel een serieuze relatie aangaan, en ben altijd erg terughoudend zo gauw het serieus dreigt te worden.

Maar denk je niet dat dit een beeld is wat je je jezelf aanpraat, en dat je vanzelf een vrouw tegenkomt die (ongeveer) op dezelfde manier in het leven staat als jij?
Soms
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:37:25 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104960921
Ik denk dat als je wat ouder wordt je ook de catergorie 'woont nog bij paps en mams' vanzelf ontgroeit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104960942
Ah een topic in de categorie 'ik drink nooit meer'

als iemand dit nou ff naar je beste vriend linkt kunnen ze het straks op je huwelijk verwerken in het liedje/stukje what ever
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:39:59 #6
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_104961012
24 jaar, wat denk je dan? je bent een kerel, jij hoort pas op je 30 - 35ste een jonge deerne van 24 te pakken en dan meteen te trouwen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_104961062
Leuke schrijfstijl indd :D
All good things are wild and free.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:41:49 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104961065
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef mymoodfentje het volgende:
24 jaar, wat denk je dan?
Als je 24 bent dan weet je hoe de wereld in elkaar steekt! Nog beter dan toen je 18 was! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_104961069
Je hebt me overtuigd. Ik ga vanavond mijn relatie verbreken en alleen blijven, de rest van mijn leven.
pi_104961077
goed verhaal inderdaad.. ik zeg geniet ervan dat je vrijgezel ben, lekker voetbal kijken met een biertje, bbq met vrienden en alleen rekening houden met jezelf. ooit kom je wel weer wat tegen wat het gat in je leven aanvult.

tot die tijd, geniet ervan (levensgenieter van 29 jaar met ongeveer het zelfde verhaal)
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:46:17 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_104961232
Tja, die vrouwen waar je mee omgaat worden natuurlijk ook steeds ouder, en dan willen ze settelen. Daar is niks vreemds aan, dat is de natuur.

Nu gruwel je misschien van het idee, en het is ook wel zo dat als je eenmaal een huis, hypotheek, vaste baan, 2 kinderen en een hond hebt je totaal vast zit en geen andere kant op kunt dan tot je 70-ste filerijden en werken om dat allemaal af te betalen, maar het alternatief is ook niet alles: op zeker moment op je 40-ste in de kroeg staan tussen allemaal volk van 20 jaar oud, terwijl al je vrienden allang gesettled zijn.

Dus accepteer het idee maar dat de mooie jeugd, met alle vrijheid, onbezorgdheid en plezier ooit een keer voorbij is.
The End Times are wild
pi_104961436
Ik vind het wel een beetje apart dat je "overal mee heen moest" Er zijn zat vrouwen, die zo echt niet zijn. Ik ben nog maar 19 en noway dat ik aan dat saaie verplichte gedoe meedoe. Daar houd ik gewoon niet van. Ik eet liever alleen want je eet omdat je anders dood gaat, niet om de zogenaamde gezelligheid.
pi_104961613

Daar kan ik me eige ook wel in vinden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_104961697
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef spierbal het volgende:

Daar kan ik me eige ook wel in vinden.
me eige ja?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104961879
Als je met alleen blijven bedoelt dat je niet mee gaat doen aan de standaard, snap ik je helemaal. Maar daarvoor hoef je toch niet alleen te blijven, gewoon iemand zoeken die ook niet aan die standaarden doet. 24 is nog gewoon jong, ik kan me niet voorstellen dat er geen meisjes zijn die ook nog niet klaar zijn om op de bank te gaan hangen om dagelijkse soaps en realityserie's te kijken en in die sleur te blijven hangen voor de rest van hun leven.

Misschien moet je soms een compromis stellen, soms een keer iets doen voor een ander, maar uiteindelijk zou een relatie je niet teveel moeten beperken want dan zit je gewoon niet goed lijkt me.

Oh, en je schrijft tof.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:09:29 #16
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_104962068
Fijne schrijfstijl TS en herkenbaar verhaal.
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_104962142
grappig :)
komt vanzelf wel goed , en zo niet ... dan niet ....
ik ken genoeg mensen die in de 30 zijn en forever alone , hebben de tijd van hun leven...
pi_104962315
Respect voor je Bertus Staigerpaip quote 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_104964069
Na het lezen van je andere topic denk ik ook dat je beter alleen af bent. _O-
Je bent wel echt een held, hahaha.
Maar er zijn vast wel meisjes die er ook zo over denken als jou, gewoon wat meer moeite doen, elkaar beter kennen voor je een relatie begint.
Kom je uit Zeeland trouwens? Dan weet ik wie je bent. :Y
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:25:24 #20
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104964705
Bedankt voor de reacties. Staan leuke dingen tussen. :)

Denken jullie echt dat er vrouwen bestaan die niet voor hun 30e willen trouwen en kinderen krijgen?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:25:54 #21
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104964725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Speedfight het volgende:
Na het lezen van je andere topic denk ik ook dat je beter alleen af bent. _O-
Je bent wel echt een held, hahaha.
Maar er zijn vast wel meisjes die er ook zo over denken als jou, gewoon wat meer moeite doen, elkaar beter kennen voor je een relatie begint.
Kom je uit Zeeland trouwens? Dan weet ik wie je bent. :Y
Ik kom niet uit Zeeland. Waarom zou je me, mocht ik uit Zeeland komen, ineens kennen dan?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:28 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104964875
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

Denken jullie echt dat er vrouwen bestaan die niet voor hun 30e willen trouwen en kinderen krijgen?
Denk jij echt dat alle vrouwen voor hun 30ste willen trouwen en kinderen krijgen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_104964886
gewoon lekker alleen blijven dan, doe ik ook. kan je altijd nog dingetjes erbij doen als je iets tegenkomt, heb je wel gewoon ook een leven zonder. is beter.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:31:37 #24
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104964919
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
Als je met alleen blijven bedoelt dat je niet mee gaat doen aan de standaard, snap ik je helemaal. Maar daarvoor hoef je toch niet alleen te blijven, gewoon iemand zoeken die ook niet aan die standaarden doet. 24 is nog gewoon jong, ik kan me niet voorstellen dat er geen meisjes zijn die ook nog niet klaar zijn om op de bank te gaan hangen om dagelijkse soaps en realityserie's te kijken en in die sleur te blijven hangen voor de rest van hun leven.

Misschien moet je soms een compromis stellen, soms een keer iets doen voor een ander, maar uiteindelijk zou een relatie je niet teveel moeten beperken want dan zit je gewoon niet goed lijkt me.

Oh, en je schrijft tof.
Bedankt.

Soms lijkt het alsof ik een meisje gevonden heb, die precies denkt zoals ik. Die ook de wereld over wil en niet hier wil blijven. Ik ben dan verliefd.

Maar ook dan gaat het mis. En dat is niet erg. Maar wel jammer, soms.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:31:47 #25
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_104964926
quote:

Tuurlijk bestaan die, misschien wat schaarser in verhouding :)
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:36:24 #26
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104965120
Zo'n kutjanus als jij kan beter alleen blijven ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:39:25 #27
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104965229
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo'n kutjanus als jij kan beter alleen blijven ja.
Wat is er aan de hand?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:57:26 #28
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_104965780
quote:

Die bestaan zeker wel! Als je alles al van tevoren gaat plannen, is het onwijs saai :Y
pi_104966173
Leuke OP om te lezen.

Wel de lusten, niet de lasten. Tja, misschien kan je dan inderdaad beter single blijven.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:11:57 #30
192683 AMDB
Visionair.
pi_104966193
quote:

Mijn vriendin O+

Maar die blijft van mij O+
pi_104966200
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Bedankt.

Soms lijkt het alsof ik een meisje gevonden heb, die precies denkt zoals ik. Die ook de wereld over wil en niet hier wil blijven. Ik ben dan verliefd.

Maar ook dan gaat het mis. En dat is niet erg. Maar wel jammer, soms.
Weet je zeker dat je dan verliefd was? Heb je ooit een gebroken hart gehad?
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:16:35 #32
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104966354
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je dan verliefd was? Heb je ooit een gebroken hart gehad?
Ik heb wel eens een gebroken hart gehad. Nog nooit echter, door een meisje waar ik een relatie mee heb gehad.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:17:00 #33
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104966365
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Vooraf
Dit topic is gewoon een stukje levensverhaal wat ik even van me af wil schrijven.
Gast, dit stukje is echt briljant.

Er klinkt ook iets treurigs in door. Niet getreurd! Er zijn genoeg leuke vrouwen, ze zeiken niet, ze zaniken niet, en ze neuken de sterren van de hemel.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:21:20 #34
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104966487
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:17 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Gast, dit stukje is echt briljant.

Er klinkt ook iets treurigs in door. Niet getreurd! Er zijn genoeg leuke vrouwen, ze zeiken niet, ze zaniken niet, en ze neuken de sterren van de hemel.
:)
pi_104966539
Wel een behoorlijk "Frank van Putten"-gehalte die Openingspost ;)
Maar zie dat maar als een compliment voor een amusant geschreven stukje :)

edit: voor de grote groep jongeren die niet weten wie eigenlijk 'Frank van Putten' is...

[ Bericht 45% gewijzigd door RM-rf op 30-11-2011 09:34:03 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_104966630
Vrouwen :r
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:40:42 #37
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_104967028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef AMDB het volgende:

[..]

Mijn vriendin O+

Maar die blijft van mij O+
Dat lijkt me een verstandige keuze, ja.
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:16:28 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_104968286
Hoi UNKLE kan je altijd waarderen als KLB bezoeker... wist niet dat je hier ook actief was.
Maar wil toch even zeggen dat ik echt dit topic top vind, ik ben ietsje ouder maar door de OP gelezen te hebben lijtk het alsof ik zelf die lap tekst heb geschreven....

Ik denk er net zo over, echter enige wat persoonlijk ik wel zou willen is op den duur kinderen.

Ben ook alweer ff alleen en voor mij is dit ook het leven, al mis ik zelf ook wel eens de positieve kanten van een relatie.

Als ik vrienden van mij ook zie die aldoor allerlei verplichtingen hebben word ik al kotsmisselijk.

Respect man ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_104968815
quote:
Dan maar alleen
Want alleen is het soms toch een stuk makkelijker...
Lees : saaier
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:32:30 #40
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_104968941
Herkenbaar....
Heel herkenbaar :)

Ik ben inmiddels iemand tegen het lijf gelopen die hetzelfde denk gelukkig. Die kwam iemand *plof* uit de hemel gezet, ofzo ;)

Het is iig een weloverwogen besluit en gegrond. Zodra je je maar open stat voor veranderingen. :)
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:47:40 #41
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104969485
TS, zoek een meisje die niet zulke verwachtingen heeft, zoek een levensgenieter die niet wilt settelen voor haar 35e. Er zijn genoeg gelijkdenkende vrouwen van jouw leeftijd, je hebt enkel nog niet goed genoeg gezocht.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:43:23 #42
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104971759
quote:

Yep, ik bijvoorbeeld :Y Ik wil ook na mijn 30e niet trouwens overigens, maar de discussie van het 'nut' van trouwen zal ik hier niet aangaan ;)

Ik denk dat je tot nu toe gewoon nog niet de juiste persoon tegen bent gekomen. Lijkt me ook helemaal niks mis mee om gewoon lekker verder te leven en maar te zien wie er op je pad komt :)

Al het gezeur over trouwen, huisje, boompje, beestje, 2.3 kinderen en andere maatschappelijk verantwoorde onzin zou ik gewoon links laten liggen. Je leeft maar 1 keer, lijkt me goed om het dan ook in te richten zoals jij het wilt :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_104972678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Ik kom niet uit Zeeland. Waarom zou je me, mocht ik uit Zeeland komen, ineens kennen dan?
Ik ken daar iemand die precies zoals jou is haha.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_104972772
quote:
enken jullie echt dat er vrouwen bestaan die niet voor hun 30e willen trouwen en kinderen krijgen?
Er zijn er enorm veel ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_104973117
Beste jankie,

Ga eens om met normale vrouwen. Dan komt het wel goed.

Groetjes
Ripley
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_104973588
Ik ben 21 en ik wil het liefst zo snel mogelijk settelen. O+ Met man, kindjes en een hond. O+ O+ >:)

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je geen vrouwen kunt vinden die denken zoals jij. Ligt er misschien ook aan of je al werkt of nog studeert.
pi_104974163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef julia22 het volgende:
Ik ben 21 en ik wil het liefst zo snel mogelijk settelen. O+ Met man, kindjes en een hond. O+ O+ >:)

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je geen vrouwen kunt vinden die denken zoals jij. Ligt er misschien ook aan of je al werkt of nog studeert.
Ik ben 35 en woon net voor het eerst samen omdat ik 15 jaar aan het idee moest wennen zeg maar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:59:42 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104974840
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt als een weloverwogen beslissing. ^O^

Dit gaat goed totdat je een leuk meisje tegenkomt! :P
Klopt, precies dit. Het komt over als een verhaal getypt uit frustratie. Immers als TS er vierkant achterstond ging hij niet zo veel voorbeelden aanhalen van hoe hij het liever gezien had :) Lieg jezelf niet voor kerel, je wilt wel een relatie, alleen niet met een van je exen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:54:15 #49
317680 GoWithIt
Just like that
pi_104980455
Als je 24 bent, is het helemaal niet gek om single te zijn.
Geniet van je vrijheid, doe wat je zelf wilt. Niks mis mee.
En misschien verander je ooit nog van gedachten, en dan kun je altijd nog kijken of een relatie misschien toch wel leuk is. Of je loopt tegen iemand aan die dezelfde opvattingen heeft binnen een relatie.

Niet iedereen zit meteen te wachten op trouwen, kinderen, familie ontmoeten etc. :+
Dus. Dat.
pi_104980780
Ik heb redelijk wat meisjes gedate, en die moesten niet denken aan trouwen, kinderen, huis kopen. (Ik ben 24 nu.) Ik denk dat ze keihard weg zouden rennen als ik het zou suggereren... Woon je soms in een dorp? Ga in een grote stad wonen.

Als je in een grote stad woont en steeds meiden aantrekt die huisje, boompje, beestje willen, dan ligt het aan jou en niet aan het vrouwelijke geslacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')