In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrongquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Stockholm heeft harde buurten hoor.
Misschien hebben ze wel veel Kone'squote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrong
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrong
quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel veel Kone's
Ach, laten we erover ophouden, gaat nergens over.quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.
Verdwaald?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.
Maar het is wel zo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ach, laten we erover ophouden, gaat nergens over.
Bron?quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Krantenkoppen in de kleedkamer.Die jochies bij Feyenoord kunnen nog niet eens lezen.
Misschien was het wel in straattaal of surinaams ofzo/.quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Krantenkoppen in de kleedkamer.Die jochies bij Feyenoord kunnen nog niet eens lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |