Dat vind ik ook! Mijn ouders stimuleerden wel dat ik hielp met koken enzo, maar op deze leeftijd was ik nooit zover gekomen. Heel gaaf welquote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind het een beetje bizar hoor. Ik mocht tot mijn dertiende geen lucifer aanraken, laat staan dat ik in de buurt van het gasfornuis mocht komen. Ben al onder de indruk als een 10-jarige knakworstjes weet op te warmen.
+1quote:Op maandag 28 november 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik schaam me rot, die kinderen koken tien keer beter dan ik.
Ja, zei een van die kinderen ook, dat hij twaalf keer zijn gerecht geoefend had.quote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb rooijst in pooaaprika
kan me niet anders voorstellen dan dat de ouders weken, zo niet maandenlang op een gerecht hebben gepusht...
haha jaquote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, zei een van die kinderen ook, dat hij twaalf keer zijn gerecht geoefend had.
Ik vond de pangasiusfilèT ook wel briljant
Geen idee, zat ik ook al te denken, volgens mij is Quentin een jongensnaam, maar het lijkt net een meisje.quote:
ik denk een jongen, maar lijkt op een meisjequote:
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een bijdehante buikspreekpoppen van hun ouders. Dit ga ik niet volgen.
Ja, dat is meestal als je als kind wat 'volwassenere' hobbies hebt. Dan leer je dat van je ouders en dan praat je ook zo. Ze hebben er in ieder geval wel plezier in volgens mij.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een bijdehante buikspreekpoppen van hun ouders. Dit ga ik niet volgen.
En ze gebruikte een pepertje en een uitje, ik kreeg jeuk van haar. Wat praten er veel kindjes bekakt zeg. Maar Nino is grappig en Rick wil ik ook wel adopteren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.
dat vind ik sowieso een nare trend, zuurtje, zoetje enzquote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.
Allemaal kinderen van ouders die beiden werken. Omdat de ouders nog op het werk zijn maar de kinderen toch honger hebben gaan ze maar kokenquote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En ze gebruikte een pepertje en een uitje, ik kreeg jeuk van haar. Wat praten er veel kindjes bekakt zeg. Maar Nino is grappig en Rick wil ik ook wel adopteren.
Ja zoietsquote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Allemaal kinderen van ouders die beiden werken. Omdat de ouders nog op het werk zijn maar de kinderen toch honger hebben gaan ze maar koken
Waarom niet? Een kind kan toch ergens goed in zijn?quote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind shoarma of aardappelpannenkoekjes best zat. dat complexe vind ik voor kinderen niet eens leuk eigenlijk.
hij is doorquote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef The_Hives het volgende:
ik adopteer het jongetje met die 'ster' presentatie
En dat is dan alleen nog maar de juryquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
dat was het dan. Weet nog niet of ik dit vaak ga kijken. Ik houd niet zo van dit soort wijsneuzen...
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Waarom niet? Een kind kan toch ergens goed in zijn?
Er zijn ook kind-topsporters en acteurs en zangers en musici. Waarom dan geen goede kinderkoks?
Nou, dat hoop ik wel, want anders blijft het niet lang interessant. Ik denk dat er maar een paar zijn die echt zelf iets kunnen en ideeën en feeling hebben. Mijn favoriet is het meisje met de spruitjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Karina het volgende:
Ik denk wel dat het in de komende afleveringen duidelijk gaat worden welke kinderen echt feeling hebben voor koken, omdat ze dan opdrachten moet uitvoeren en niet hun "eigen" recepten kunnen maken
@WheeleE: Rick is ook mijn favoriet
Die papa/mama-kinderen vallen gauw genoeg af denk ik. De echte originele cheflings (aldus Matt Prestonquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:17 schreef Naamah het volgende:
Vanmorgen waren er twee op de radio (3fm? Q? weet niet meer wat ik aan het luisteren was). Was wel schattig. Er is ook nog een liefde opgebloeid tussen twee kandidaten.
Maar ik vind wel dat de kids echt marionetten van hun ouders zijn, logisch dat dat een beetje zo is, maar ik heb het idee dat ze meer uitvoeren wat papa en mama bedacht hebben dan dat ze er zelf iets in stoppen. Maargoed, misschien blijkt later in het programma wel dat ze er echt feeling voor hebben en echt iets kunnen. Had het idee dat er bij de Australische versie toch wat meer uit de kinders zelf kwam.
Misschien komt dat nog? Want zo te zien zijn ze bijna klaar met dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef Mylene het volgende:
Ik dacht dat ze de mysteriebox zouden krijgen.
Als jij een recept twaalf keer kookt kom je ook een heel eind!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
Wel een beetje jammer dat er geen kookgerelateerde prijs te winnen is. Maarja, Masterchef in Australië is het 2e best bekeken programma, met enorm budget. In Nederland is dat nog lang niet zover, dus ook wel weer logisch.
Ik kan me redelijk redden in de keuken, maar deze cheflings koken mij, en menig ander, driewerf onder tafel
Ja dat hou ik mezelfvook maar voorquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als jij een recept twaalf keer kookt kom je ook een heel eind!
Alain's concept van persoonlijke ruimte is hier wel iets beter dan in de normale Masterchef. Als ik daar had staan koken (quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja dat hou ik mezelfvook maar voor
Ik vind die Alain eigenlijk net wat te bemoeiig. Laat die kinderen toch lekker hun ding doen, stoor ze niet zo vaak...
Zijn toch gewoon Muffins ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Cupcakes, geen idee hoe je dat moet makenIk ben echt een kooknoob.
Het ziet er wel zo uit, maar ik dacht dat cupcakes toch iets anders waren, alhoewel ik OOK nog nooit muffins heb gemaakt.quote:
En ook echt zonder te giechelen toelichten. Baasquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Dat heeft hij leuk gedaan, een klein cupcakeje op een grote zetten. En dat drolletje maakt het helemaal afUit de kont van een snoepprins!
Die gaan naar de weekfinale.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:30 schreef _Arual_ het volgende:
Maar zijn er dan na vandaag nog maar 2 over? Gaat snel?
Ja rickquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik had het geoefend in een wijnglas, maar dat paste hier niet onder.
Dit radiospotje is echt om te kotsenquote:als je goed kan koken kan je gewoon goed koken, dat heeft helemaal niks met je leeftijd te maken.
Rick en Sara doen nog mee, van dat andere meisje weet ik het niet. Zit zij niet in de andere groep voor een plek in de weekfinale?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef chufi het volgende:
Wel lullig om in DWDD te doen of je nog meedoet ....
Nee volgens mij was ze "vandaag" afgevallenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Rick en Sara doen nog mee, van dat andere meisje weet ik het niet. Zit zij niet in de andere groep voor een plek in de weekfinale?
Nee, dat was een ander meisje. Wasila.. Of zoiets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij was ze "vandaag" afgevallen
Nee ik ook niet, als ik denk aan die vieze beesten die ik weleens op mijn balkon ziequote:Op woensdag 30 november 2011 18:44 schreef chufi het volgende:
Ik vind duif zowieso een dier die je niet op tafel zet.... misschien zie ik teveel van die beesten hier bij me in de buurt
dat dusquote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, als ik denk aan die vieze beesten die ik weleens op mijn balkon zie
Dat vraagt mijn 8-jarige zoon zich ook al heel de tijd afquote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom noemen mensen hun dochtet Quinten?
Ja, dit zou mij ook wel lukken, met mijn twee linkerkookhanden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef WheeleE het volgende:
Ik zou er een hele middag over doen, maar het is wel doable, dit recept.
Ik denk: morgen nog 4, dan zijn er 6 over, die gaan naar de weekfinale vrijdag. Hoeveel er daar afvallen is me niet duidelijk, ik denk de helft.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
Ik snap er niks van. Nu gaan er twee door naar de weekfinale vrijdag? En donderdag dan? En maandag weer een hele nieuwe groep kinders?
En met Herman's kapsel krijgt hij ook minder vragenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef WheeleE het volgende:
Naja. Geen Ties. Zonde. Dan ga ik maar voor Quinten. Ik vind hem een soort van mini Herman den Blijker in de dop.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met Herman's kapsel krijgt hij ook minder vragen.
Ja tuurlijk wel. Het was een momentje van onoplettendheid. Als je even iets langer kijkt is het wel duidelijk. Bij jonge kinderen is het misschien iets makkelijker om even verkeerd te denken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef megamandy het volgende:
Hebben jullie nog nooit een jongen met lang haar gezien of watIk vind Quinten toch wel duidelijk een jongen.
Lijkt sprekend op mij toen ik 10 was, alleen droeg ik geen make- up.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn weer begonnen. Merel is wel heeeeeel apart
Zelfs dat lukt je niet... Zelfd niet uit een kant-en-klare spuitfles?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn ouders namen me mee naar het pannenkoekenhuis. Daar is het al mis gegaan.
Ja precies, was je nou maar meegenomen naar Bocuse...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn ouders namen me mee naar het pannenkoekenhuis. Daar is het al mis gegaan.
Ik kan best redelijk koken, maar pannenkoeken worden bij mij altijd droog en zwaar. Heel wazig.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt je niet... Zelfd niet uit een kant-en-klare spuitfles?
Het zij zoquote:Op donderdag 1 december 2011 18:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kan best redelijk koken, maar pannenkoeken worden bij mij altijd droog en zwaar. Heel wazig.
Zoiets dus:quote:Op donderdag 1 december 2011 19:15 schreef WheeleE het volgende:
Oh,dus dát is nou een tortilla. Weer wat geleerd
En bedankt... ik zag het namelijk nietquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, de 2 meisjes zijn niet door. Handig hoor, ff een trailer voor de volgende aflevering tussendoor
Denk zo iets jaquote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef WheeleE het volgende:
Zouden ze volgende week nou weer een nieuwe lading cheflings hebben waar ook weer een weekfinale uit komt?
Dan hebben ze uiteindelijk toch wel een flinke hoeveelheid kandidaten. Het leek al zo weinig, 16 deelnemers in totaal.quote:
Beetje te hoog gegrepen die souffle helaas. Al zag het er wel erg lekker uit.quote:
Ach, hij is pas 8, ik denk dat ik ook zo had gereageerd toen ik 8 was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat Rick niet tegen zijn verlies kon. Hij gaf geen hand en ging direct weg.
Maar toch is hij lief!
Ik wou het niet zeggen, maar dacht het gelijkquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
Dat meisje is zeker in april verwekt dan
"Een timbaaltje van ... blablabla"quote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
die kinderen praten echt naar arrogant
De Q&Q generatie ...quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
NOG een Quinten, was die naam in de mode een jaar of 10 geleden?
Zeker, zou je die kinderen kunnen lenen?quote:Op maandag 5 december 2011 19:05 schreef _Arual_ het volgende:
6,7 keer per week koken. Dat is fijn voor de ouders.
En vooral als ze depri isquote:Op maandag 5 december 2011 19:05 schreef _Arual_ het volgende:
6,7 keer per week koken. Dat is fijn voor de ouders.
ja precies, die kids zijn gewoon op een stoomcursus koken gedumpt en komen nu met hun leuke bekkies op tvquote:Op maandag 5 december 2011 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Een timbaaltje van ... blablabla"
Dat vroeg ik me ook af! Vind Quint leuker.quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
NOG een Quinten, was die naam in de mode een jaar of 10 geleden?
Aaah ja!quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De moeder van Bo is Judith Ansems, bekend van oa Call TV en als zangeres van de Hermes House Band
Ik zag het nu inderdaad, van vroeger.quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De moeder van Bo is Judith Ansems, bekend van oa Call TV en als zangeres van de Hermes House Band
Bo will survive!quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze is nog door naar de volgende ronde ookquote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
Even terugkijken van de recorder. 5 minuten bezig en nu al de kriebels van Quinty. Wat een eigenwijze en ogenschijnlijk betweterige miep.
Ja, stom kutkind.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is nog door naar de volgende ronde ook
Vind ik ook. Ik ben ook niet bepaald van de straat maar vergeleken met deze kinderen was ik toch wel een enorme boerenlul.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
Het blijven toch allemaal typische kinderen vind ik.
Rond Sinterklaastijd at ik wel fondant, maar dat is weer iets anders.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist iig toen nog niet wat een fondant was en maakte me ook weinig zorgen over of een salade al dan niet in balans was.
Een franse fruitpannekoek of zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat moeten ze maken?
Ohja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje, klinkt lekker
Dat is toch zo een ding dat je laatst gratis bij de Hema kon bestellen?
Dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:10 schreef WheeleE het volgende:
Arg. Wat een klootviool is die frenchy ook
Een beetje jaquote:
Dat ergeren is juist leuk, een programma waar je je af en toe niet aan kunt ergeren is een stuk minder.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een beetje ja
Maar ik erger me vooral aan hem.
Ja ok, dat is ook wel weer zo. Ik zal me inhouden...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ergeren is juist leuk, een programma waar je je af en toe niet aan kunt ergeren is een stuk minder.
Nee man, uit je ergernis, dat is juist grappig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook wel weer zo. Ik zal me inhouden...
Die gast is net zo'n clown die iedereen achterna loopt...ook zo super irritant. Geweldig als die kinderen hem dan ook soms negeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een beetje ja
Maar ik erger me vooral aan hem.
Oja, Josephquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die gast is net zo'n clown die iedereen achterna loopt...ook zo super irritant. Geweldig als die kinderen hem dan ook soms negeren.
Eigenlijk vind ik zijn Nederlands heel slecht voor iemand die al dertig jaar in Nederland woont. Zal ook wel een beetje show zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het zonder Alain Caron een heel saai programma zou zijn.
Of hij is gewoon lui. Laatst had hij het over 'fraises' tegen 1 van die kinderen en herstelde zich snel door 'aardbeien' te zeggen. Hij weet het dus wel, de sukkel.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zijn Nederlands heel slecht voor iemand die al dertig jaar in Nederland woont. Zal ook wel een beetje show zijn.
Ik word zo ontzettend blij als ik haar ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word zo ontzettend blij als ik haar zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies. Je mag het niet zeggen, want het is nog maar een kind, maar irritant... en dat is nog zwak uitgedrukt.
Of elke keer jongetjes met een mutsje op.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die twee koks steeds van die vestjes aan, is dat soms van een of ander merk dat dit programma sponsort?
Haha, prima erger-tv wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Die gezichten die ze trekt, aaaarrggg.
Echt he? Je zou dat kind inderdaad wel een klap willen verkopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef egeltje1985 het volgende:
http://nos.nl/artikel/313(...)n-slaan-is-goed.html
Ja, ik weet ook niet wat het is. Beetje eigenwijs is leuk, maar dit is gewoon te erg...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Je zou dat kind inderdaad wel een klap willen verkopen.
Owja, we zitten in CUL.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn we het allemaal eens. Eigenlijk zouden we het over het eten moeten hebben, maar ja, de irritatie heeft nu de overhand.
Qua eten staat Quinty inmiddels onderaan volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn we het allemaal eens. Eigenlijk zouden we het over het eten moeten hebben, maar ja, de irritatie heeft nu de overhand.
Ja volgens mij ook, saus te zout, te veel aardappel, klonk redelijk negatief.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua eten staat Quinty inmiddels onderaan volgens mij.
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |