Ik wou het niet zeggen, maar dacht het gelijkquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
Dat meisje is zeker in april verwekt dan
"Een timbaaltje van ... blablabla"quote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
die kinderen praten echt naar arrogant
De Q&Q generatie ...quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
NOG een Quinten, was die naam in de mode een jaar of 10 geleden?
Zeker, zou je die kinderen kunnen lenen?quote:Op maandag 5 december 2011 19:05 schreef _Arual_ het volgende:
6,7 keer per week koken. Dat is fijn voor de ouders.
En vooral als ze depri isquote:Op maandag 5 december 2011 19:05 schreef _Arual_ het volgende:
6,7 keer per week koken. Dat is fijn voor de ouders.
ja precies, die kids zijn gewoon op een stoomcursus koken gedumpt en komen nu met hun leuke bekkies op tvquote:Op maandag 5 december 2011 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Een timbaaltje van ... blablabla"
Dat vroeg ik me ook af! Vind Quint leuker.quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
NOG een Quinten, was die naam in de mode een jaar of 10 geleden?
Aaah ja!quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De moeder van Bo is Judith Ansems, bekend van oa Call TV en als zangeres van de Hermes House Band
Ik zag het nu inderdaad, van vroeger.quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
De moeder van Bo is Judith Ansems, bekend van oa Call TV en als zangeres van de Hermes House Band
Bo will survive!quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze is nog door naar de volgende ronde ookquote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef WheeleE het volgende:
Even terugkijken van de recorder. 5 minuten bezig en nu al de kriebels van Quinty. Wat een eigenwijze en ogenschijnlijk betweterige miep.
Ja, stom kutkind.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is nog door naar de volgende ronde ook
Vind ik ook. Ik ben ook niet bepaald van de straat maar vergeleken met deze kinderen was ik toch wel een enorme boerenlul.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
Het blijven toch allemaal typische kinderen vind ik.
Rond Sinterklaastijd at ik wel fondant, maar dat is weer iets anders.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist iig toen nog niet wat een fondant was en maakte me ook weinig zorgen over of een salade al dan niet in balans was.
Een franse fruitpannekoek of zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat moeten ze maken?
Ohja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje, klinkt lekker
Dat is toch zo een ding dat je laatst gratis bij de Hema kon bestellen?
Dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:10 schreef WheeleE het volgende:
Arg. Wat een klootviool is die frenchy ook
Een beetje jaquote:
Dat ergeren is juist leuk, een programma waar je je af en toe niet aan kunt ergeren is een stuk minder.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een beetje ja
Maar ik erger me vooral aan hem.
Ja ok, dat is ook wel weer zo. Ik zal me inhouden...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ergeren is juist leuk, een programma waar je je af en toe niet aan kunt ergeren is een stuk minder.
Nee man, uit je ergernis, dat is juist grappig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook wel weer zo. Ik zal me inhouden...
Die gast is net zo'n clown die iedereen achterna loopt...ook zo super irritant. Geweldig als die kinderen hem dan ook soms negeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een beetje ja
Maar ik erger me vooral aan hem.
Oja, Josephquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die gast is net zo'n clown die iedereen achterna loopt...ook zo super irritant. Geweldig als die kinderen hem dan ook soms negeren.
Eigenlijk vind ik zijn Nederlands heel slecht voor iemand die al dertig jaar in Nederland woont. Zal ook wel een beetje show zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het zonder Alain Caron een heel saai programma zou zijn.
Of hij is gewoon lui. Laatst had hij het over 'fraises' tegen 1 van die kinderen en herstelde zich snel door 'aardbeien' te zeggen. Hij weet het dus wel, de sukkel.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:10 schreef Fratz het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik zijn Nederlands heel slecht voor iemand die al dertig jaar in Nederland woont. Zal ook wel een beetje show zijn.
Ik word zo ontzettend blij als ik haar ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word zo ontzettend blij als ik haar zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies. Je mag het niet zeggen, want het is nog maar een kind, maar irritant... en dat is nog zwak uitgedrukt.
Of elke keer jongetjes met een mutsje op.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die twee koks steeds van die vestjes aan, is dat soms van een of ander merk dat dit programma sponsort?
Haha, prima erger-tv wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Die gezichten die ze trekt, aaaarrggg.
Echt he? Je zou dat kind inderdaad wel een klap willen verkopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:57 schreef egeltje1985 het volgende:
http://nos.nl/artikel/313(...)n-slaan-is-goed.html
Ja, ik weet ook niet wat het is. Beetje eigenwijs is leuk, maar dit is gewoon te erg...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Je zou dat kind inderdaad wel een klap willen verkopen.
Owja, we zitten in CUL.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn we het allemaal eens. Eigenlijk zouden we het over het eten moeten hebben, maar ja, de irritatie heeft nu de overhand.
Qua eten staat Quinty inmiddels onderaan volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn we het allemaal eens. Eigenlijk zouden we het over het eten moeten hebben, maar ja, de irritatie heeft nu de overhand.
Ja volgens mij ook, saus te zout, te veel aardappel, klonk redelijk negatief.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua eten staat Quinty inmiddels onderaan volgens mij.
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |