Dat vind ik ook! Mijn ouders stimuleerden wel dat ik hielp met koken enzo, maar op deze leeftijd was ik nooit zover gekomen. Heel gaaf welquote:Op maandag 28 november 2011 18:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind het een beetje bizar hoor. Ik mocht tot mijn dertiende geen lucifer aanraken, laat staan dat ik in de buurt van het gasfornuis mocht komen. Ben al onder de indruk als een 10-jarige knakworstjes weet op te warmen.
+1quote:Op maandag 28 november 2011 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik schaam me rot, die kinderen koken tien keer beter dan ik.
Ja, zei een van die kinderen ook, dat hij twaalf keer zijn gerecht geoefend had.quote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb rooijst in pooaaprika
kan me niet anders voorstellen dan dat de ouders weken, zo niet maandenlang op een gerecht hebben gepusht...
haha jaquote:Op maandag 28 november 2011 19:01 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, zei een van die kinderen ook, dat hij twaalf keer zijn gerecht geoefend had.
Ik vond de pangasiusfilèT ook wel briljant
Geen idee, zat ik ook al te denken, volgens mij is Quentin een jongensnaam, maar het lijkt net een meisje.quote:
ik denk een jongen, maar lijkt op een meisjequote:
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een bijdehante buikspreekpoppen van hun ouders. Dit ga ik niet volgen.
Ja, dat is meestal als je als kind wat 'volwassenere' hobbies hebt. Dan leer je dat van je ouders en dan praat je ook zo. Ze hebben er in ieder geval wel plezier in volgens mij.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een bijdehante buikspreekpoppen van hun ouders. Dit ga ik niet volgen.
En ze gebruikte een pepertje en een uitje, ik kreeg jeuk van haar. Wat praten er veel kindjes bekakt zeg. Maar Nino is grappig en Rick wil ik ook wel adopteren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.
dat vind ik sowieso een nare trend, zuurtje, zoetje enzquote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.
Allemaal kinderen van ouders die beiden werken. Omdat de ouders nog op het werk zijn maar de kinderen toch honger hebben gaan ze maar kokenquote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En ze gebruikte een pepertje en een uitje, ik kreeg jeuk van haar. Wat praten er veel kindjes bekakt zeg. Maar Nino is grappig en Rick wil ik ook wel adopteren.
Ja zoietsquote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Allemaal kinderen van ouders die beiden werken. Omdat de ouders nog op het werk zijn maar de kinderen toch honger hebben gaan ze maar koken
Waarom niet? Een kind kan toch ergens goed in zijn?quote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind shoarma of aardappelpannenkoekjes best zat. dat complexe vind ik voor kinderen niet eens leuk eigenlijk.
hij is doorquote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef The_Hives het volgende:
ik adopteer het jongetje met die 'ster' presentatie
En dat is dan alleen nog maar de juryquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
dat was het dan. Weet nog niet of ik dit vaak ga kijken. Ik houd niet zo van dit soort wijsneuzen...
je hebt gelijkquote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Waarom niet? Een kind kan toch ergens goed in zijn?
Er zijn ook kind-topsporters en acteurs en zangers en musici. Waarom dan geen goede kinderkoks?
Nou, dat hoop ik wel, want anders blijft het niet lang interessant. Ik denk dat er maar een paar zijn die echt zelf iets kunnen en ideeën en feeling hebben. Mijn favoriet is het meisje met de spruitjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Karina het volgende:
Ik denk wel dat het in de komende afleveringen duidelijk gaat worden welke kinderen echt feeling hebben voor koken, omdat ze dan opdrachten moet uitvoeren en niet hun "eigen" recepten kunnen maken
@WheeleE: Rick is ook mijn favoriet
Die papa/mama-kinderen vallen gauw genoeg af denk ik. De echte originele cheflings (aldus Matt Prestonquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:17 schreef Naamah het volgende:
Vanmorgen waren er twee op de radio (3fm? Q? weet niet meer wat ik aan het luisteren was). Was wel schattig. Er is ook nog een liefde opgebloeid tussen twee kandidaten.
Maar ik vind wel dat de kids echt marionetten van hun ouders zijn, logisch dat dat een beetje zo is, maar ik heb het idee dat ze meer uitvoeren wat papa en mama bedacht hebben dan dat ze er zelf iets in stoppen. Maargoed, misschien blijkt later in het programma wel dat ze er echt feeling voor hebben en echt iets kunnen. Had het idee dat er bij de Australische versie toch wat meer uit de kinders zelf kwam.
Misschien komt dat nog? Want zo te zien zijn ze bijna klaar met dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:46 schreef Mylene het volgende:
Ik dacht dat ze de mysteriebox zouden krijgen.
Als jij een recept twaalf keer kookt kom je ook een heel eind!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
Wel een beetje jammer dat er geen kookgerelateerde prijs te winnen is. Maarja, Masterchef in Australië is het 2e best bekeken programma, met enorm budget. In Nederland is dat nog lang niet zover, dus ook wel weer logisch.
Ik kan me redelijk redden in de keuken, maar deze cheflings koken mij, en menig ander, driewerf onder tafel
Ja dat hou ik mezelfvook maar voorquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als jij een recept twaalf keer kookt kom je ook een heel eind!
Alain's concept van persoonlijke ruimte is hier wel iets beter dan in de normale Masterchef. Als ik daar had staan koken (quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja dat hou ik mezelfvook maar voor
Ik vind die Alain eigenlijk net wat te bemoeiig. Laat die kinderen toch lekker hun ding doen, stoor ze niet zo vaak...
Zijn toch gewoon Muffins ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Cupcakes, geen idee hoe je dat moet makenIk ben echt een kooknoob.
Het ziet er wel zo uit, maar ik dacht dat cupcakes toch iets anders waren, alhoewel ik OOK nog nooit muffins heb gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |