Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een bijdehante buikspreekpoppen van hun ouders. Dit ga ik niet volgen.
Ja, dat is meestal als je als kind wat 'volwassenere' hobbies hebt. Dan leer je dat van je ouders en dan praat je ook zo. Ze hebben er in ieder geval wel plezier in volgens mij.quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een bijdehante buikspreekpoppen van hun ouders. Dit ga ik niet volgen.
En ze gebruikte een pepertje en een uitje, ik kreeg jeuk van haar. Wat praten er veel kindjes bekakt zeg. Maar Nino is grappig en Rick wil ik ook wel adopteren.quote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.
dat vind ik sowieso een nare trend, zuurtje, zoetje enzquote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ik kreeg wel kromme tenen van het kind dat het over 'aanbakken in een knoflookje'.
Allemaal kinderen van ouders die beiden werken. Omdat de ouders nog op het werk zijn maar de kinderen toch honger hebben gaan ze maar kokenquote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En ze gebruikte een pepertje en een uitje, ik kreeg jeuk van haar. Wat praten er veel kindjes bekakt zeg. Maar Nino is grappig en Rick wil ik ook wel adopteren.
Ja zoietsquote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Allemaal kinderen van ouders die beiden werken. Omdat de ouders nog op het werk zijn maar de kinderen toch honger hebben gaan ze maar koken
Waarom niet? Een kind kan toch ergens goed in zijn?quote:Op maandag 28 november 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind shoarma of aardappelpannenkoekjes best zat. dat complexe vind ik voor kinderen niet eens leuk eigenlijk.
hij is doorquote:Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef The_Hives het volgende:
ik adopteer het jongetje met die 'ster' presentatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |