Ik denk: morgen nog 4, dan zijn er 6 over, die gaan naar de weekfinale vrijdag. Hoeveel er daar afvallen is me niet duidelijk, ik denk de helft.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Naamah het volgende:
Ik snap er niks van. Nu gaan er twee door naar de weekfinale vrijdag? En donderdag dan? En maandag weer een hele nieuwe groep kinders?
En met Herman's kapsel krijgt hij ook minder vragenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef WheeleE het volgende:
Naja. Geen Ties. Zonde. Dan ga ik maar voor Quinten. Ik vind hem een soort van mini Herman den Blijker in de dop.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met Herman's kapsel krijgt hij ook minder vragen.
Ja tuurlijk wel. Het was een momentje van onoplettendheid. Als je even iets langer kijkt is het wel duidelijk. Bij jonge kinderen is het misschien iets makkelijker om even verkeerd te denken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef megamandy het volgende:
Hebben jullie nog nooit een jongen met lang haar gezien of watIk vind Quinten toch wel duidelijk een jongen.
Lijkt sprekend op mij toen ik 10 was, alleen droeg ik geen make- up.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn weer begonnen. Merel is wel heeeeeel apart
Zelfs dat lukt je niet... Zelfd niet uit een kant-en-klare spuitfles?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn ouders namen me mee naar het pannenkoekenhuis. Daar is het al mis gegaan.
Ja precies, was je nou maar meegenomen naar Bocuse...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn ouders namen me mee naar het pannenkoekenhuis. Daar is het al mis gegaan.
Ik kan best redelijk koken, maar pannenkoeken worden bij mij altijd droog en zwaar. Heel wazig.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt je niet... Zelfd niet uit een kant-en-klare spuitfles?
Het zij zoquote:Op donderdag 1 december 2011 18:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kan best redelijk koken, maar pannenkoeken worden bij mij altijd droog en zwaar. Heel wazig.
Zoiets dus:quote:Op donderdag 1 december 2011 19:15 schreef WheeleE het volgende:
Oh,dus dát is nou een tortilla. Weer wat geleerd
En bedankt... ik zag het namelijk nietquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, de 2 meisjes zijn niet door. Handig hoor, ff een trailer voor de volgende aflevering tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |