abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 14:38:44 #1
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104877122
Hier verder :D

Glaasje draaien meeting!! :D
26 november a.s. bij MissVanity thuis. (Hilversum)

Aanwezig:
Enneacanthus_Obesus
Atmosphere82
MissVanity
Spiky-Hair

Meeting is geweest :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_104877142
En? :D
  zondag 27 november 2011 @ 14:39:50 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104877162
Leuk hoor voor jullie. En blij dat het goed verliep! :o
The truth was in here.
  zondag 27 november 2011 @ 14:40:11 #4
342898 MissVanity
pi_104877173
Ik zal later een verslag in de OP zetten ;)
  zondag 27 november 2011 @ 14:42:00 #5
342898 MissVanity
pi_104877236
Ik ga even lekker op de bank liggen. Ben moe ;( Maar tevreden O+
pi_104877251
leuk dat je een geest trof die humor had en echt ben blij dat er niks engs gebeurt is
pi_104877292
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga even lekker op de bank liggen. Ben moe ;( Maar tevreden O+
Dan wachten we het verslag weer rustig af.

En dat die geest aiaiaia riep is niet zo gek. Die keek natuurlijk naar jou ;)
pi_104877592
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan wachten we het verslag weer rustig af.

En dat die geest aiaiaia riep is niet zo gek. Die keek natuurlijk naar jou ;)
Ben jij lesbisch?
Rustig aan.
pi_104877762
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben jij lesbisch?
Ja :7
pi_104877785
het duurde ook een tijdje voordat de geest doorhad hoe het werkte.. Of totdat ons onderbewustzijn het geleerd had, natuurlijk.
pi_104877837
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja :7
Maar wel eentje waarvan je denkt: wauw toch? :D
  zondag 27 november 2011 @ 14:58:50 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104877861
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het duurde ook een tijdje voordat de geest doorhad hoe het werkte.. Of totdat ons onderbewustzijn het geleerd had, natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kwestie van afstemmen nog.. het begin is moeilijk..
The truth was in here.
pi_104877900
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat moet je aan mijn vrouw vragen 8-)
pi_104878223
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

Dat moet je aan mijn vrouw vragen 8-)
Haha, dan weet ik 't antwoord al hea ;)
  zondag 27 november 2011 @ 15:10:09 #15
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_104878288
Ik heb het even gemist, maar welke vragen zijn er allemaal gesteld? En is er iemand die nog wat opnames heeft gemaakt?
From feudal serf to spender.
pi_104880224
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb het even gemist, maar welke vragen zijn er allemaal gesteld? En is er iemand die nog wat opnames heeft gemaakt?
Atmosphere heeft iets gevraagd over iemand in een concentratiekamp in Warschau, als ik me niet vergis... Het bord antwoordde 'Totenkopf' ... Dat was wel freaky. :o
pi_104880400
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Atmosphere heeft iets gevraagd over iemand in een concentratiekamp in Warschau, als ik me niet vergis... Het bord antwoordde 'Totenkopf' ... Dat was wel freaky. :o
Werd er in verschillende talen gereageerd door het bord? Of de geest?
pi_104880443
Of onderbewustzijn...Blijk je ineens Pools te kunnen
pi_104881142
quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef Laysa het volgende:
Of onderbewustzijn...Blijk je ineens Pools te kunnen
Dat is wel een fijn fenomeen hierbij :)
pi_104881188
dan heb ik toch liever Spaans :D
pi_104882301
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Werd er in verschillende talen gereageerd door het bord? Of de geest?
Nee, dat is juist waar ik op had gehoopt. Een echte geest moet dingen kunnen weten die wij niet kunnen weten.
Hoe anders pakte het uit: een 'geest' die uitlegt dat hij niet bestaat behalve als verzinsel en daarom niet meer kan weten dan wij. Daarmee verklaarde hij waarom sommige testjes niet werkten, zoals hoeveel vingers stak ik op terwijl ik in de keuken was, laat de kat eens bewegen, wat is de naam van mijn moeder, etc.
Sommige andere dingen wist ie opvallend genoeg weer wel. In één keer de eerste letter van de naam van het konijn van Miss V, Haar tweede naam werd volledig uitgespeld.
Dat kan verklaard worden omdat we kennelijk toch tegen het glaasje duwden, dat dan weer wel.
  zondag 27 november 2011 @ 16:47:43 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104882604
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, dat is juist waar ik op had gehoopt. Een echte geest moet dingen kunnen weten die wij niet kunnen weten.
Benieuwd of dat boek op dinsdag aankomt eigenlijk..
The truth was in here.
pi_104882766
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Benieuwd of dat boek op dinsdag aankomt eigenlijk..
oh ja!
pi_104883625
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe anders pakte het uit: een 'geest' die uitlegt dat hij niet bestaat behalve als verzinsel en daarom niet meer kan weten dan wij. Daarmee verklaarde hij waarom sommige testjes niet werkten, zoals hoeveel vingers stak ik op terwijl ik in de keuken was, laat de kat eens bewegen, wat is de naam van mijn moeder, etc.
Sommige andere dingen wist ie opvallend genoeg weer wel. In één keer de eerste letter van de naam van het konijn van Miss V, Haar tweede naam werd volledig uitgespeld.
Dat kan verklaard worden omdat we kennelijk toch tegen het glaasje duwden, dat dan weer wel.
Waren jullie bang op enig moment?
Of was het allemaal in een luchtige, grappenmakerige sfeer?
pi_104884227
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waren jullie bang op enig moment?
Of was het allemaal in een luchtige, grappenmakerige sfeer?
We hebben veel gelachen, de 'geest' ook.. en nee, we zijn echt niet bang geweest. Het was zo overduidelijk dat je het zelf doet, wat ook nog eens bevestigd werd door onze projectie zelf.
Er was totaal geen beangstigende sfeer. En we wisten ons ook goed beschermd. ;)
Ondanks dat we voor het gebeuren al geblowd hadden en tijdens het glaasje draaien ook glaasjes aan het kantelen waren was de sfeer heel erg goed.
Bovendien verdom ik het om bang te worden van zoiets vaags als een geest. Ik geloof dat zo'n nuchtere instelling een goede bescherming is. De gein is dat je jezelf gewoon niet bang moet maken.
Nerveus was ik wel, voordat ik op weg ging, dat was vooral omdat ik een weekend door ging brengen bij mensen die ik nog nooit gezien had.
Zodra het om mensen van vlees en bloed gaat ben ik onzeker en een tikkeltje verlegen. Tja..
De meet was best een succes en voor herhaling vatbaar wat mij betreft. En ik hoop dat Wagak er dan ook weer zal zijn. :)
pi_104885566
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

We hebben veel gelachen, de 'geest' ook.. en nee, we zijn echt niet bang geweest. Het was zo overduidelijk dat je het zelf doet, wat ook nog eens bevestigd werd door onze projectie zelf.
Ondanks dat we voor het gebeuren al geblowd hadden en tijdens het glaasje draaien ook glaasjes aan het kantelen waren was de sfeer heel erg goed.
Bovendien verdom ik het om bang te worden van zoiets vaags als een geest. Ik geloof dat zo'n nuchtere instelling een goede bescherming is. De gein is dat je jezelf gewoon niet bang moet maken.
Nerveus was ik wel, voordat ik op weg ging, dat was vooral omdat ik een weekend door ging brengen bij mensen die ik nog nooit gezien had.
Zodra het om mensen van vlees en bloed gaat ben ik onzeker en een tikkeltje verlegen. Tja..
De meet was best een succes en voor herhaling vatbaar wat mij betreft. En ik hoop dat Wagak er dan ook weer zal zijn. :)
das dan ook het belangrijkste
  zondag 27 november 2011 @ 17:51:43 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104885806
Gelukkig is alles goed gegaan! Ben wel benieuwd hoe en wat het fenomeen Wagak B dan precies is. Volgens jullie geen geest, maar wel iets onderbewusts.
pi_104886716
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mooi verslag! Dankjewel ^O^

Maar heb nog 1 prangende vraag: heeft Atmosphere hard liggen snurken, en was jij daarom al zo vroeg uit de veren? :P
pi_104887598
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi verslag! Dankjewel ^O^

Maar heb nog 1 prangende vraag: heeft Atmosphere hard liggen snurken, en was jij daarom al zo vroeg uit de veren? :P
Nee, ik was zo moe dat ik niet eens weet of hij wel gesnurkt heeft. Het meeste lawaai kwam door het oppompen van zijn luchtbed, wat geen bijster succes was :o
Ik werd vroeg wkker omdat ik zeer charmant gezelschap had gekregen. :P. (Een van de poezen kwam bij me liggen. Zo lief!)
pi_104889306
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Gelukkig is alles goed gegaan! Ben wel benieuwd hoe en wat het fenomeen Wagak B dan precies is. Volgens jullie geen geest, maar wel iets onderbewusts.
Wagak B zei ook dat er geen geesten bestonden, dat dat allemaal projectie was, maar we zouden dan weer wel een collectief onderbewustzijn hebben.
Hij heeft nog meer gezegd, maar dat heb ik even niet paraat. Miss. V had een paar boeken gelezen die min of meer overeenkwamen met die ideeën.
En volgens ons, tja, volgens hemzelf dus, maar als ie een projectie is kun je met hetzelfde recht 'volgens ons' zeggen.
Hij gaf ons wel stof tot nadenken in elk geval. Alleen al vanwege die uitspraak, dus. Of hij nou een verzonnen personage is of echt een geest, het was een onverwachte les in levensbeschouwing. En in die zin ook best confronterend, uniek en zeer heftig, maar niet eng. Hij liet ons alleen nadenken over wat echt is en wat niet en dat een heleboel dingen toch ook een kwestie van visie zijn (denk ik dat ie bedoelde).

Hij zou best een goeie mod voor TRU zijn. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 27-11-2011 19:17:12 ]
pi_104889801
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wagak B zei ook dat er geen geesten bestonden, dat dat allemaal projectie was, maar we zouden dan weer wel een collectief onderbewustzijn hebben.
Hij heeft nog meer gezegd, maar dat heb ik even niet paraat. Miss. V had een paar boeken gelezen die min of meer overeenkwamen met die ideeën.
En volgens ons, tja, volgens hemzelf dus, maar als ie een projectie is kun je met hetzelfde recht 'volgens ons' zeggen.
Hij gaf ons wel stof tot nadenken in elk geval. Alleen al vanwege die uitspraak, dus. Of hij nou een verzonnen personage is of echt een geest, het was een onverwachte les in levensbeschouwing. En in die zin ook best confronterend, uniek en zeer heftig, maar niet eng. Hij liet ons alleen nadenken over wat echt is en wat niet en dat een heleboel dingen toch ook een kwestie van visie zijn (denk ik dat ie bedoelde).

Hij zou best een goeie mod voor TRU zijn. :P
De letters van WagakB door elkaar gooien en je hebt -bijna- Bagwan :o
pi_104889930
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De letters van WagakB door elkaar gooien en je hebt -bijna- Bagwan :o
Een geest met een goeroe-complex.. Ja, dat moet de TRUth-ers weer overkomen..
Of zouden we echt Osho aan de lijn hebben gehad? :o
pi_104890696
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een geest met een goeroe-complex.. Ja, dat moet de TRUth-ers weer overkomen..
Of zouden we echt Osho aan de lijn hebben gehad? :o
Zou best kunnen toch? :o
  zondag 27 november 2011 @ 19:49:19 #34
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104891038
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef MissVanity het volgende:
Hier verder :D

Glaasje draaien meeting!! :D
26 november a.s. bij MissVanity thuis. (Hilversum)

Aanwezig:
Enneacanthus_Obesus
Atmosphere82
MissVanity
Spiky-Hair

Meeting is geweest :D
Spiky-Hair was er dus helaas niet bij! :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 27 november 2011 @ 19:50:08 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104891068
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Spiky-Hair was er dus helaas niet bij! :o
Daar kom je nu pas achter? _O-
The truth was in here.
pi_104891608
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou best kunnen toch? :o
De volgende keer Freddy Mercury dan maar :P
  zondag 27 november 2011 @ 20:07:27 #37
341900 Atmosphere82
pi_104891932
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, verbijsterend. Ik stelde deze vraag namelijk naar aanleiding van een glaasje-draaien-meeting die een vriend van mij eens had toen hij dertien was.

Bij hem ging het toen al snel over WOII en er werd via het glaasje draaien gemeld dat
er 'iets' aanwezig was dat zich 'Te Korte Bajkop' noemde. Nu vroeg ik of die vriend vroeger een Jood was geweest, en of hij door deze 'Te Korte Bajkop' was mishandeld of gedood in een concentratiekamp.... Er kwam twee keer 'ja' te staan! :o

Ik denk dan bijvoorbeeld aan kamp Treblinka, dat was in de buurt van Warschau.

Maar goed, vaak konden we nou niet echt wijs uit die onsamenhangende brei met letters! :7
pi_104892027
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 20:07 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ja, verbijsterend. Ik stelde deze vraag namelijk naar aanleiding van een glaasje-draaien-meeting die een vriend van mij eens had toen hij dertien was.

Bij hem ging het toen al snel over WOII en er werd via het glaasje draaien gemeld dat
er 'iets' aanwezig was dat zich 'Te Korte Bajkop' noemde. Nu vroeg ik of die vriend vroeger een Jood was geweest, en of hij door deze 'Te Korte Bajkop' was mishandeld of gedood in een concentratiekamp.... Er kwam twee keer 'ja' te staan! :o

Ik denk dan bijvoorbeeld aan kamp Treblinka, dat was in de buurt van Warschau.

Maar goed, vaak konden we nou niet echt wijs uit die onsamenhangende brei met letters! :7
Heeft er iemand genotuleerd?
  zondag 27 november 2011 @ 20:11:04 #39
341900 Atmosphere82
pi_104892127
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, ik was zo moe dat ik niet eens weet of hij wel gesnurkt heeft. Het meeste lawaai kwam door het oppompen van zijn luchtbed, wat geen bijster succes was :o
Ik werd vroeg wkker omdat ik zeer charmant gezelschap had gekregen. :P. (Een van de poezen kwam bij me liggen. Zo lief!)
^O^
  zondag 27 november 2011 @ 20:15:28 #40
341900 Atmosphere82
pi_104892368
PS. Enneacanthus_Obesus sliep eerder dan mij, dat hoorde ik nog! ;)

Ik heb zelf nog een uur of anderhalf wakker gelegen denk ik...
  zondag 27 november 2011 @ 20:17:12 #41
341900 Atmosphere82
pi_104892462
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

oh ja!
Ik laat het weten als het zover is! *)
  zondag 27 november 2011 @ 20:21:26 #42
341900 Atmosphere82
pi_104892736
Ik vond de meeting ook erg leerrijk en we hebben veel onverwachte en interessante antwoorden gekregen gelukkig. Als het aan mij ligt ook zeker voor herhaling vatbaar!

Gezellig was het! ^O^

Ook: MissVanity, Enneacanthus_Obesus --> erg aardige, leuke mensen! *)
  zondag 27 november 2011 @ 20:23:37 #43
341900 Atmosphere82
pi_104892867
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heeft er iemand genotuleerd?
Dat werd wisselend gedaan, soms notuleerde MissVanity maar het werd vooral door E_O gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atmosphere82 op 27-11-2011 20:41:46 ]
  zondag 27 november 2011 @ 20:41:07 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104893980
Tjee mensen, indrukwekkend...
  zondag 27 november 2011 @ 21:05:17 #45
341900 Atmosphere82
pi_104895775
Absoluut!
  zondag 27 november 2011 @ 22:08:28 #46
341900 Atmosphere82
pi_104899983
Gisteren kregen wij ook via het glaasje draaien te horen dat astrologie onzin is.
Jammer, ik was me daar al een paar maanden mee bezig aan het bezig houden. Dan kan ik die boeken weer terugbrengen naar de bibliotheek! :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Atmosphere82 op 27-11-2011 22:43:59 ]
  zondag 27 november 2011 @ 22:34:46 #47
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_104901923
Wel tegenstrijdig, een geest die in de eerste instantie zei dat het een mens was en bevestigde dat de bijbelse god bestaat. Volgens de bijbel hebben de doden geen bewustzijn en is het als een slaap.

Jullie hadden (imho) te maken met een blije demoon :P
pi_104902249
Kan een demoon blij zijn?
  maandag 28 november 2011 @ 10:08:10 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_104913454
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Loppe het volgende:
Een demon kan best blij zijn hoor. Mijn schoonmoeder is ook wel eens blij.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 28 november 2011 @ 10:08:44 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104913466
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

_O- _O-
The truth was in here.
pi_104913527
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Manke het volgende:
Wel tegenstrijdig, een geest die in de eerste instantie zei dat het een mens was en bevestigde dat de bijbelse god bestaat. Volgens de bijbel hebben de doden geen bewustzijn en is het als een slaap.

Jullie hadden (imho) te maken met een blije demoon :P
Dat is een erg gezochte conclusie. Het is logisch dat de verwachte antwoorden krijgt als het allemaal projectie is.
Tenzij je ervan uitgaat dat de bijbel de absolute waarheid is, natuurllijk.
  maandag 28 november 2011 @ 11:55:00 #52
342898 MissVanity
pi_104916463
Ik ga zeker contact houden met Wagak :P Ik weet alleen nog niet hoe :{
Het was erg leuk jongens :D Ik hoop dat de volgende keer meer mensen durven te komen!
pi_104917589
quote:

[..]

_O_
  maandag 28 november 2011 @ 12:48:49 #54
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_104918291
quote:

[..]

_O-
  maandag 28 november 2011 @ 12:50:04 #55
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_104918321
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Loppe het volgende:
Ja, maar het zijn allemaal rotzakken.
pi_104918407
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:50 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja, maar het zijn allemaal rotzakken.
Die WagakB niet zo te lezen.
pi_104918470
quote:
17s.gif Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga zeker contact houden met Wagak :P Ik weet alleen nog niet hoe :{
Het was erg leuk jongens :D Ik hoop dat de volgende keer meer mensen durven te komen!
Straks wordt ze nog verliefd op hem! :P _O-
Maar zonder gekheid.. Gaan we hier nog een vervolg aan geven?
pi_104918585
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die WagakB niet zo te lezen.
Hij leek erg eerlijk in elk geval.
  maandag 28 november 2011 @ 13:07:00 #59
342898 MissVanity
pi_104918889
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Straks wordt ze nog verliefd op hem! :P _O-
Maar zonder gekheid.. Gaan we hier nog een vervolg aan geven?
Ik ben voor ;) Absoluut. Het heeft een beetje een verslavend effect op me :o
Ik stuur je trouwens even een pm!
pi_104918941
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Oh leuk! Ben dol op meel. :P
  maandag 28 november 2011 @ 13:09:57 #61
342898 MissVanity
pi_104919000
Ik heb net trouwens eindelijk de afwas gedaan :P En de rest van het huis opgeruimd.
En nu zit ik de salade op te eten :D
pi_104919093
Er is toch nog iets dat het vermelden waard is: katten kunnen, net als Miss V en Atmos anderhalve meter hoog springen vanuit zittende positie.
Als je maar op het juiste moment een grap uithaalt. :P :D
  maandag 28 november 2011 @ 13:18:23 #63
342898 MissVanity
pi_104919258
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is toch nog iets dat het vermelden waard is: katten kunnen, net als Miss V en Atmos anderhalve meter hoog springen vanuit zittende positie.
Dat was niet grappig :( Je hebt mij mijn eerste grijze haar bezorgd!!!

:P
pi_104919833
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ruk hem uit!

Wat deed E_O dat je een gat in de lucht sprong?
pi_104919848
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Derren Brown had het vast leuk gevonden :D
pi_104919939
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ruk hem uit!

Wat deed E_O dat je een gat in de lucht sprong?
De kat sprong weer eens op tafel.. en we vroegen aan de geest of hij de kat van tafel kon krijgen.
Het bord zei 'ja'...
Dus toen ze in spanning naar de kat zaten te kijken gaf ik een klap onderop de tafel.. De kat vloog weg en Miss V ging gillen.
En ik lag in een deuk. _O-
Sorry, ik ben een rotzak, soms. :P
  maandag 28 november 2011 @ 13:44:53 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104920146
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De kat sprong weer eens op tafel.. en we vroegen aan de geest of hij de kat van tafel kon krijgen.
Het bord zei 'ja'...
Dus toen ze in spanning naar de kat zaten te kijken gaf ik een klap onderop de tafel.. De kat vloog weg en Miss V ging gillen.
Wat zei het bord daarna?
The truth was in here.
pi_104920329
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het bord zei 'ja'...
:D
Moet er ook wel om lachen eigenlijk
pi_104920500
quote:

[..]

whehehe ik moest ook lachen
  maandag 28 november 2011 @ 14:29:39 #70
342898 MissVanity
pi_104921671
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat zei het bord daarna?
Volgens mij zei Wagak dat hij het ook een beetje gemeen vond van E_O :P
pi_104921995
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Volgens mij zei Wagak dat hij het ook een beetje gemeen vond van E_O :P
Nee hoor, hij moest juist lachen!
Maar hij zei wel dat hij het alleenrecht had op grappen..
  maandag 28 november 2011 @ 14:44:11 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104922169
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee hoor, hij moest juist lachen!
Maar hij zei wel dat hij het alleenrecht had op grappen..
Ok Zat even te denken dat hij via jou de aanzet tot de klap op tafel gaf. :+

Het alleenrecht op grappen.. dat dacht ik toch niet :P
The truth was in here.
pi_104922347
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ok Zat even te denken dat hij via jou de aanzet tot de klap op tafel gaf. :+

Het alleenrecht op grappen.. dat dacht ik toch niet :P
Dat zou ook nog kunnen!
En nee, ik behoud me het recht voor om ook geestig te zijn.
  maandag 28 november 2011 @ 20:05:37 #74
341900 Atmosphere82
pi_104936604
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:09 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb net trouwens eindelijk de afwas gedaan :P En de rest van het huis opgeruimd.
En nu zit ik de salade op te eten :D
Die was lekker! ;)
  maandag 28 november 2011 @ 20:06:59 #75
341900 Atmosphere82
pi_104936707
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Echt niet! _O-
  maandag 28 november 2011 @ 20:08:19 #76
341900 Atmosphere82
pi_104936821
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel voor, maar een vervolg ergens in de laatste weken van dit jaar zit er niet
meer in voor mij.
Elk weekend tot het einde van het jaar zit in mijn geval vol met traditionele afspraken, zaken als Sinterklaas en meer van dat soort rituelen.
  maandag 28 november 2011 @ 20:27:49 #77
342898 MissVanity
pi_104938150
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel voor, maar een vervolg ergens in de laatste weken van dit jaar zit er niet
meer in voor mij.
Elk weekend tot het einde van het jaar zit in mijn geval vol met traditionele afspraken, zaken als Sinterklaas en meer van dat soort rituelen.
Ja, ik denk dat iedereen dat wel heeft ;) Volgend jaar dan maar? :D
  maandag 28 november 2011 @ 20:31:01 #78
341900 Atmosphere82
pi_104938372
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat iedereen dat wel heeft ;) Volgend jaar dan maar? :D
Ja precies!
Ik ben voor! *)

PS. Het is dat men bij mij thuis niet open staat voor deze materie, anders zouden we ook een keer bij mij kunnen afspreken.
Ik ben van plan om volgend jaar op mezelf te gaan wonen (zit er financieel in hoogstwaarschijnlijk), dus dat zal de zaak waarschijnlijk veranderen.

Dat kan wel een keer na al die jaren op kamers te hebben gewoond! :D
pi_104942538
Volgend jaar bij mij dan maar?
Atmos neemt dan wel een fles met geestrijke inhoud mee. Hadden we al overlegd. ;)
  maandag 28 november 2011 @ 22:54:09 #80
341900 Atmosphere82
pi_104948676
Jot.
pi_104958688
Ik ben benieuwd naar de meningen over wat er gebeurd zou zijn afgelopen zaterdag.
Het zou natuurlijk een zeer slimme entiteit kunnen zijn, die ons wil misleiden door zijn bestaan te ontkennen.
Of het is gewoon een verzonnen personage, ontsproten aan onze gezamenlijke fantasie.
Het is tevens de eerste keer dat ik een poll maak. Spannend dus. :P

Poll: Is Wagakb echt of niet?
Nee, hij is een fantasie van ons drieën.
Ja, hij is een zeer slimme entiteit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:30:08 #82
342898 MissVanity
pi_104960657
Het juiste antwoord staat er niet tussen!
Antwoord c: Wagak B is een projectie van ons onderbewustzijn ;)

Ik stem c!!!
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:41:53 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104961068
Ik denk een 'gids' ;)
The truth was in here.
pi_104962014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:30 schreef MissVanity het volgende:
Het juiste antwoord staat er niet tussen!
Antwoord c: Wagak B is een projectie van ons onderbewustzijn ;)

Ik stem c!!!
Maar is projectie en fantasie niet hetzelfde, in dit geval? :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:48:47 #85
342898 MissVanity
pi_104963458
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar is projectie en fantasie niet hetzelfde, in dit geval? :P
Nee. Vind ik niet ;)
En inderdaad, gids zou ook nog kunnen :D
pi_104964017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Nee. Vind ik niet ;)
En inderdaad, gids zou ook nog kunnen :D
Je vindt niet dat een projectie van ons en een gezamenlijke fantasie van ons drieën hetzelfde is? Ik dacht dat het zo'n beetje hetzelfde was als wanneer we een personage voor een verhaal ofzoiets zouden bedenken. In beide gevallen zijn het toch verzinsels van ons. :P

Wat moet ik me precies voorstellen bij een gids?
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:16:46 #87
342898 MissVanity
pi_104964414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je vindt niet dat een projectie van ons en een gezamenlijke fantasie van ons drieën hetzelfde is? Ik dacht dat het zo'n beetje hetzelfde was als wanneer we een personage voor een verhaal ofzoiets zouden bedenken. In beide gevallen zijn het toch verzinsels van ons. :P

Wat moet ik me precies voorstellen bij een gids?
Het verschil zit 'm in bewust en onbewust :D Wagak B was niet zo zeer een verzinsel. Hij was wel degelijk 'echt' Het was alleen geen geest. Snap je?
Als je de zielenreis hebt gelezen weet je precies wat een gids is :D Als ik naar de stad ga zal ik het boek naar je versturen :D Vandaag of morgen dus ;)
pi_104964928
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm in bewust en onbewust :D Wagak B was niet zo zeer een verzinsel. Hij was wel degelijk 'echt' Het was alleen geen geest. Snap je?
Als je de zielenreis hebt gelezen weet je precies wat een gids is :D Als ik naar de stad ga zal ik het boek naar je versturen :D Vandaag of morgen dus ;)
Ik weet niet of ik je helemaal volg, Maar alvast bedankt voor het boek!
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:20:38 #89
341900 Atmosphere82
pi_104978439
Of boeken van Jozef Rulof lezen, daar staan soms ook wel zinnige dingen in.

Een nadeel is dat die reeks uit zesentwintig boeken bestaat, en elk deel sluit aan op het voorgaande.
Ze 'los' lezen kan dus wel, alleen dan mis je wel een beetje het verband tussen de delen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:26:56 #90
38396 mazaru
pi_104978790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Atmosphere82 het volgende:

Een nadeel is dat die reeks uit zesentwintig boeken bestaat, en elk deel sluit aan op het voorgaande.
Ze 'los' lezen kan dus wel, alleen dan mis je wel een beetje het verband tussen de delen.
Ik heb 'Blik in het hiernamaals' gelezen van Jozef Rulof. Erg indrukwekkend.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:38:55 #91
342898 MissVanity
pi_104979517
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Atmosphere82 het volgende:

En...? Is je boek binnen? :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:50:04 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104980166
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb 'Blik in het hiernamaals' gelezen van Jozef Rulof. Erg indrukwekkend.
Door de Grebbelinie naar het eeuwige leven sprak mij erg aan.
The truth was in here.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:57:08 #93
38396 mazaru
pi_104980623
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die heb ik niet gelezen. Ik heb er wel over gelezen.
Hij heeft mooie boeken geschreven, maar ik vind het wel hele zware kost. Maar het zijn wel boeken die je denkwijze beïnvloeden. In ieder geval was dat wel bij mij het geval door Blik in het hiernamaals.
Niet dat ik alles voor zoete koek slik, maar er zijn zeker punten waarbij je denkt dat het nooit ver van de waarheid af kan liggen.
pi_104980823
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die heb ik ook gekocht.
Best taaie kost, maar wel aansprekend idd.
Vond die ouderwetse taal ook wel mooi om te lezen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:04:56 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104981010
Vond het eigenlijk helemaal geen zware kost.. het was veel wat ik ook wel uit andere boeken opgepikt heb. Vond het wel heel mooi, er steekt heel veel liefde achter en kreeg het met regelmaat warm bij het lezen. O+
The truth was in here.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:16:23 #96
341900 Atmosphere82
pi_105017386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef MissVanity het volgende:

[..]

En...? Is je boek binnen? :D
Ja, het kwam inderdaad NIET op dinsdag, maar vandaag! :s)
Er was vandaag dan wel niemand thuis om het in ontvangst te nemen,
maar er lag een kennisgeving in de bus, telt ook toch? ;)
  woensdag 30 november 2011 @ 19:17:07 #97
341900 Atmosphere82
pi_105017420
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die heb ik niet gelezen. Ik heb er wel over gelezen.
Hij heeft mooie boeken geschreven, maar ik vind het wel hele zware kost. Maar het zijn wel boeken die je denkwijze beïnvloeden. In ieder geval was dat wel bij mij het geval door Blik in het hiernamaals.
Niet dat ik alles voor zoete koek slik, maar er zijn zeker punten waarbij je denkt dat het nooit ver van de waarheid af kan liggen.
Dat is één van de boeken die ik gelezen heb uit die reeks.
pi_105019623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Als toekomstvoorspeller is ie niet erg betrouwbaar, he? :P
  woensdag 30 november 2011 @ 20:21:26 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105020476
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

:D ;)
The truth was in here.
  woensdag 30 november 2011 @ 21:45:37 #100
341900 Atmosphere82
pi_105025392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als toekomstvoorspeller is ie niet erg betrouwbaar, he? :P
Hehe nee hè, 'hij' had er echt lol in om ons af en toe te misleiden volgens mij! ;)
  donderdag 1 december 2011 @ 09:56:55 #101
342898 MissVanity
pi_105042562
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hehe nee hè, 'hij' had er echt lol in om ons af en toe te misleiden volgens mij! ;)
Hij gaf ook toe dat hij af en toe loog :D Of dingen uit zijn duim zoog.
pi_105043104
dus heel menselijk was eigenlijk?
  donderdag 1 december 2011 @ 10:32:56 #103
342898 MissVanity
pi_105043535
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef mousy31 het volgende:
dus heel menselijk was eigenlijk?
Ja. Dat zeker. En dat is ook logisch natuurlijk ;)
pi_105043718
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Hij gaf ook toe dat hij af en toe loog :D Of dingen uit zijn duim zoog.
Een rare projectie hebben we gecreeërd, kennelijk :D
Zet 3 mafkezen bij elkaar..
  donderdag 1 december 2011 @ 10:40:46 #105
342898 MissVanity
pi_105043794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een rare projectie hebben we gecreeërd, kennelijk :D
Zet 3 mafkezen bij elkaar..
Mafkezen??? :D Ik ben heel normaal hoor :6 Haha :D
Volgens mij was het niet eens leuk geweest als we niet een beetje gek zouden zijn :P
pi_105043945
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Mafkezen??? :D Ik ben heel normaal hoor :6 Haha :D
Volgens mij was het niet eens leuk geweest als we niet een beetje gek zouden zijn :P
Ja hoor, jij bent heel normaal. Echt waar! :Y
  donderdag 1 december 2011 @ 15:55:36 #107
341900 Atmosphere82
pi_105055739
Zo, twee uur geleden kwam mijn gewonnen boek binnen (eigenlijk dus al gisteren, d.m.v. die kennisgeving).
Het is dus toch niet dinsdag aangekomen, of 'zei' WagakB nou dat het juist wel dinsdag
zou komen?

Ik weet het al niet eens meer...! 8-)

(op naar de gitaarles, snel weg nu)
pi_105057485
Wagakb zei dat het dinsdag zou komen.. Maar we gaven hem ook maar 2 keuzemogelijkheden, als ik me goed herinner. :P
  donderdag 1 december 2011 @ 19:46:20 #109
341900 Atmosphere82
pi_105065460
Klopt, maar daar heeft hij ons dus mee gefopt (neem ik aan)? ;)

Hahahaha, aiaiaiai! 8-)
  donderdag 1 december 2011 @ 22:03:08 #110
342898 MissVanity
pi_105074207
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Klopt, maar daar heeft hij ons dus mee gefopt (neem ik aan)? ;)

Hahahaha, aiaiaiai! 8-)
Ja, hij heeft ons gefopt :+
pi_105076972
aiaiaiaiai.. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ja, hij heeft ons gefopt :+
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:49:16 #112
342898 MissVanity
pi_105097146
Weten jullie nog dat ik Wagak vroeg over mijn beste vriendin?
Ik heb haar net gesproken en er was sprake van een miscommunicatie :o Precies wat Wagak zei :o
Als ik haar gelijk had gebeld was er niks aan de hand geweest ;(
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:59:27 #113
342898 MissVanity
pi_105097512
Mede dankzij Wagak kan ik de vriendschap herstellen O+
*O*
pi_105099886
Maar hoe wisten jullie dat Wagak een soort hersenspinsel van jullie allemaal samen is?
pi_105100516
't Is in de grond toch een lief wezentje, geloof ik.
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef MissVanity het volgende:
Mede dankzij Wagak kan ik de vriendschap herstellen O+
*O*
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:31:57 #116
342898 MissVanity
pi_105100551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef datisstom het volgende:
Maar hoe wisten jullie dat Wagak een soort hersenspinsel van jullie allemaal samen is?
Dat zei hij :D
pi_105100557
zoiets zei ie zelf.. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef datisstom het volgende:
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:32:07 #118
342898 MissVanity
pi_105100558
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
't Is in de grond toch een lief wezentje, geloof ik.

[..]

:Y :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:57:03 #119
341900 Atmosphere82
pi_105103324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef MissVanity het volgende:
Weten jullie nog dat ik Wagak vroeg over mijn beste vriendin?
Ik heb haar net gesproken en er was sprake van een miscommunicatie :o Precies wat Wagak zei :o
Als ik haar gelijk had gebeld was er niks aan de hand geweest ;(
Mooi dat het klopte en dat het is opgelost! *)
  maandag 5 december 2011 @ 19:40:12 #120
341900 Atmosphere82
pi_105221001
Hm, ik stelde ook een vraag over de zogenaamde 'orbs'.
Helaas voor mij zei 'WagakB' dat de objecten die soms te zien zijn op digitale foto's
(soort bolletjes) toch uit stof bestaan en dat het dus niets bovennatuurlijks is.

Ik had nog ZO gehoopt dat het echt 'entiteiten' of zo waren...! :{ ;)

-O-
pi_105223493
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, ik stelde ook een vraag over de zogenaamde 'orbs'.
Helaas voor mij zei 'WagakB' dat de objecten die soms te zien zijn op digitale foto's
(soort bolletjes) toch uit stof bestaan en dat het dus niets bovennatuurlijks is.

Ik had nog ZO gehoopt dat het echt 'entiteiten' of zo waren...! :{ ;)

-O-
Oh ja!
Dat is waar ook.. Ik ben echt de helft vergeten. :o
De volgende keer moeten we beter notuleren, ook de vragen denk ik.
Nou ja, het is ook wel logisch. We zijn bijna 6 uur aan het glaasje draaien geweest en we hebben er ook nog bij zitten blowen en we hebben ook de nodige glaasjes met whiskey en rosé gekanteld..
  maandag 5 december 2011 @ 20:39:19 #122
38396 mazaru
pi_105224592
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh ja!
Nou ja, het is ook wel logisch. We zijn bijna 6 uur aan het glaasje draaien geweest en we hebben er ook nog bij zitten blowen en we hebben ook de nodige glaasjes met whiskey en rosé gekanteld..
Ja, je kunt zeggen wat je wilt. Maar het was echt een serieus experiment! :+
  maandag 5 december 2011 @ 20:41:10 #123
341900 Atmosphere82
pi_105224729
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh ja!
Juist, en niet te vergeten blikjes bier (ik sowieso dan)! :P
  maandag 5 december 2011 @ 20:41:42 #124
341900 Atmosphere82
pi_105224766
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja, je kunt zeggen wat je wilt. Maar het was echt een serieus experiment! :+
Ja klopt, jij was er ook bij, dat was ik vergeten! :')
  maandag 5 december 2011 @ 23:38:01 #125
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105235342
Goed topic, ik vermaak me kostelijk met die verhalen. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:52:53 #126
342898 MissVanity
pi_105242603
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:41 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

:D :')
Ze zat wel goed verstopt dan :')
pi_105242918
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:52 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Oh zij zat onder de tafel! :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:31:14 #128
38396 mazaru
pi_105243578
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:41 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Als je daarmee wilt zeggen dat het wel een serieus experiment was, dan wil ik toch ook even iaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia zeggen.
pi_105244156
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als je daarmee wilt zeggen dat het wel een serieus experiment was, dan wil ik toch ook even iaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia zeggen.
Natuurlijk was het serieus. We wilden weten hoe het is om aangeschoten en stoned glaasje te draaien. En we kregen een filosofieles. Dus we kunnen spreken van een geslaagd experiment. In ieder geval waren de geesten serieus..
pi_105284274
Hebben we eigenlijk al zin in een tweede geesten - en mensenmeet? :)
  woensdag 7 december 2011 @ 12:40:06 #131
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_105290517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hebben we eigenlijk al zin in een tweede geesten - en mensenmeet? :)
Er wordt toch al een TRU-kerstmeet georganiseerd ?
Misschien kom ik ook, dan zijn er ook mensen bij :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:10:05 #132
342898 MissVanity
pi_105291689
TRU-kerstmeet is toch net wat anders ;)
Deze meet kan misschien in februari ofzo? Ik ben wel in voor een 2e keer :D

Ik vertelde mijn ouders erover en ze snapte er niks van. Hoe durf ik zomaar af te spreken met mensen via internet? :o En toen ik zei dat het gezellig was geloofden ze me niet. Ze wilden ook nog zeker weten dan ik het niet nog een keer doe :')
Ze hebben pech :P
pi_105292689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:10 schreef MissVanity het volgende:

Ik vertelde mijn ouders erover en ze snapte er niks van. Hoe durf ik zomaar af te spreken met mensen via internet? :o En toen ik zei dat het gezellig was geloofden ze me niet. Ze wilden ook nog zeker weten dan ik het niet nog een keer doe :')
agossie! Dan organiseren we het toch bij je ouders thuis? Kunnen ze zien dat we echt heel normaal zijn, als we gaan scpacecakehappen en glaasje draaien enzo.
Maar eerst de meeting met de kerstgeest. *O*
  donderdag 8 december 2011 @ 15:52:26 #134
341900 Atmosphere82
pi_105340492
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed topic, ik vermaak me kostelijk met die verhalen. :D
^O^

Volgende keer ook zelf meedoen?
  donderdag 8 december 2011 @ 15:53:22 #135
341900 Atmosphere82
pi_105340525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:52 schreef MissVanity het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 8 december 2011 @ 15:56:07 #136
341900 Atmosphere82
pi_105340632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:10 schreef MissVanity het volgende:

Bij mij thuis weten ze het helemaal niet. Ik had gezegd dat ik naar een vriend ging
en dat we zouden uitgaan in Breda.

Er staat nu éénmaal niemand open voor wat wij gedaan hebben bij ons thuis.

Sommige dingen moet je wel verzwijgen, het is niet anders.
Ik heb geen zin om in mijn ontwikkeling tegen te worden gehouden, dus dan moet het maar zo.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:04:33 #137
341900 Atmosphere82
pi_105340955
(even MissVanity's thread over de TRU kerstmeet lezen) ;)
  donderdag 8 december 2011 @ 16:05:18 #138
342898 MissVanity
pi_105340986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Bij mij thuis weten ze het helemaal niet. Ik had gezegd dat ik naar een vriend ging
en dat we zouden uitgaan in Breda.

Er staat nu éénmaal niemand open voor wat wij gedaan hebben bij ons thuis.

Sommige dingen moet je wel verzwijgen, het is niet anders.
Ik heb geen zin om in mijn ontwikkeling tegen te worden gehouden, dus dan moet het maar zo.
Ik lieg liever niet tegen mijn ouders en daarom vertel ik ze alles. Ook de dingen die ze niet goedkeuren. Zorgt soms wel voor ruzie. Voornamelijk over dit soort dingen dus. Ze noemen me zweverig. Maar ja :) Misschien gaan ze ooit inzien dat we nou eenmaal anders zijn en dat ik andere dingen interessant vind :D
  donderdag 8 december 2011 @ 16:14:34 #139
341900 Atmosphere82
pi_105341328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ik lieg liever niet tegen mijn ouders en daarom vertel ik ze alles. Ook de dingen die ze niet goedkeuren. Zorgt soms wel voor ruzie. Voornamelijk over dit soort dingen dus. Ze noemen me zweverig. Maar ja :) Misschien gaan ze ooit inzien dat we nou eenmaal anders zijn en dat ik andere dingen interessant vind :D
Dat is bij mij net het probleem. Thuis vinden ze me ook zweverig, maar ze snappen niet
dat ik ook anders ben dan hen. Niet in alles, in best veel dingen ben ik hetzelfde,
maar in veel dingen dus ook niet.

Soms lijken ze echt autistisch in die dingen... :O

Om die reden ben ik genoodzaakt te liegen vind ik zelf.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:58:14 #140
342898 MissVanity
pi_105343037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dat is bij mij net het probleem. Thuis vinden ze me ook zweverig, maar ze snappen niet
dat ik ook anders ben dan hen. Niet in alles, in best veel dingen ben ik hetzelfde,

Toen ik nog thuis woonde loog ik ook wel soms :o Vooral over jongens :D Muhahaha >:)
En over kerkbezoek! Ik mocht niet naar een bepaalde kerk waar ik wel heen wilde. Toen ben ik stiekem gegaan :P
En ik heb mijn eerste pakje tarotkaarten enorm snel tussen de post vandaan gehaald zodat ze het niet zouden zien :D
Goede oude tijd :')
pi_105350304
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dat is jammer! Op volwassen leeftijd zou je toch gewoon moeten kunnen zeggen tegen je ouders waar je mee bezig bent..
  donderdag 8 december 2011 @ 22:54:20 #142
341900 Atmosphere82
pi_105358898
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:58 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Toen ik nog thuis woonde loog ik ook wel soms :o Vooral over jongens :D Muhahaha >:)
En over kerkbezoek! Ik mocht niet naar een bepaalde kerk waar ik wel heen wilde. Toen ben ik stiekem gegaan :P
En ik heb mijn eerste pakje tarotkaarten enorm snel tussen de post vandaan gehaald zodat ze het niet zouden zien :D
Goede oude tijd :')
Naar de Satanskerk?

Nee hoor, grapje natuurlijk! ;)
  donderdag 8 december 2011 @ 22:55:55 #143
341900 Atmosphere82
pi_105358976
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is jammer! Op volwassen leeftijd zou je toch gewoon moeten kunnen zeggen tegen je ouders waar je mee bezig bent..
Ja precies, eigenlijk wel inderdaad.
Nou ja, dat kan ook wel 9.5 van de 10 keer, maar ja dit is nou echt
weer zoiets waar ze niet voor open staan.
Dat is onder meer ook de reden waarom ik volgend jaar op mezelf ga
(99 procent zeker dat dat gaat lukken schat ik in).
pi_105358979
Jullie mensen zijn tof ^O^
Rustig aan.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:56:38 #145
341900 Atmosphere82
pi_105359010
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie mensen zijn tof ^O^
^O^

Ook meedoen bij een potentiële volgende keer?
pi_105359262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

^O^

Ook meedoen bij een potentiële volgende keer?
Als ik me goed voel misschien. Kunnen jullie niet gewoon glaasjes kantelen ipv draaien?
Rustig aan.
pi_105368418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik me goed voel misschien. Kunnen jullie niet gewoon glaasjes kantelen ipv draaien?
Kunnen we ook wel een keer doen. iig. Komt er een nieuwjaarsbijeenkomst.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:33:48 #148
342898 MissVanity
pi_105369446
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geloof me, glaasje kantelen gebeurt zeker :D Toch jongens?
pi_105371738
ik neem aan dat het overschot van de whiskey inmiddels op is? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:

[..]

vrijdag 9 december 2011 @ 13:58:59 #150
341900 Atmosphere82
pi_105376129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:

[..]

:9~

Flesje kantelen was het meer hè? ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:01:42 #151
342898 MissVanity
pi_105376209
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik neem aan dat het overschot van de whiskey inmiddels op is? :D

[..]

Haha, nee hoor. Alles is er nog. Hoelang blijft het goed?
pi_105376335
het bederft niet.. Hooguit verdampt het als de fles niet goed is afgesloten.
Heb je toch nog een schrale troost in deze schrale kerstmaand!
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Haha, nee hoor. Alles is er nog. Hoelang blijft het goed?
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:37:01 #153
341900 Atmosphere82
pi_105424591
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het bederft niet.. Hooguit verdampt het als de fles niet goed is afgesloten.
Heb je toch nog een schrale troost in deze schrale kerstmaand!

[..]

Vind je de kerstmaand schraal? :)
pi_105425025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Vind je de kerstmaand schraal? :)
Niet per sé voor mezelf..
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:54:34 #155
341900 Atmosphere82
pi_105425274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Niet per sé voor mezelf..
Oh, op die manier.
pi_105548806
Hmm... Ik heb eens gekeken naar ouija borden.. De goedkoopste is nog altijd 50 euro..
Ik maak zelf wel wat, mooie letters op dun karton, glasplaat eroverheen.. Werkt perfect, volgens mij. :P
Dat geeft tevens de mogelijkheid om er smileys bij te tekenen, symbolen, vraagteken, uitroepteken. Ik kan er tarotkaarten bij leggen.. Veel luxer eigenlijk. :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:45:32 #157
342898 MissVanity
pi_105549835
Haha :D Gaaf :P
pi_105550374
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:45 schreef MissVanity het volgende:
Haha :D Gaaf :P
Ik realiseerde me net dat ik een eettafel heb waar een losse glasplaat op ligt. Geniaal.. Is ie ook mooi groot :P
Ik dacht dat ik maximaal 30 euro aan zo'n ouija bord kwijt zou zijn.. Dat valt even tegen. :P
Een beetje mooie kost over de 100 euro.
  woensdag 14 december 2011 @ 10:23:03 #159
342898 MissVanity
pi_105567626
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik realiseerde me net dat ik een eettafel heb waar een losse glasplaat op ligt. Geniaal.. Is ie ook mooi groot :P
Ik dacht dat ik maximaal 30 euro aan zo'n ouija bord kwijt zou zijn.. Dat valt even tegen. :P
Een beetje mooie kost over de 100 euro.
Dat is een beetje te veel geld voor die paar keer dat je 'm gebruikt.
Zelf maken werkt ook perfect :D
Wat voor'n smileys ga je erbij doen :P
pi_105571339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:23 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Dat is een beetje te veel geld voor die paar keer dat je 'm gebruikt.
Zelf maken werkt ook perfect :D
Wat voor'n smileys ga je erbij doen :P
Ik denk deze: :) :D :( :'(
De meest basale dus, in de eerste instantie. :)
  woensdag 14 december 2011 @ 12:41:25 #161
342898 MissVanity
pi_105571504
Je vergeet :') Die is ook erg belangrijk. Ik kan niet zonder hoor :P
pi_105571705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Zo krijgen de geesten wel meer mogelijkheden om zich uit te drukken.. Ze zullen ons dankbaar zijn!
Oh mss. moeten we deze nieuwe versie in de handel brengen... Ouija bord 2.0, waar de entiteiten emoticons kunnen gebruiken. Mss. wordt het een hit. :P
Wagakb zal humoristische icoontjes zeker op prijs stellen. Zit ie de hele avond bekken te trekken :D
pi_105572167
Deze schijnt ook te werken.
pi_105572451
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Loppe het volgende:
Deze schijnt ook te werken.
Cool! :P
pi_105582148
Dat er zich nog niemand heeft geregistreerd onder de kloon WagakB :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:38:04 #166
341900 Atmosphere82
pi_105582874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
En: ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 17:38:38 #167
341900 Atmosphere82
pi_105582891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat er zich nog niemand heeft geregistreerd onder de kloon WagakB :')
Hahaha, die is leuk ja! :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 17:41:12 #168
341900 Atmosphere82
pi_105582956
Ik ben drie dagen bij een vriend in Terneuzen geweest.

Dat is die vriend waarbij tijdens een sessie glaasje draaien vroeger de
videobanden vanuit de kast tegen de muur er tegenover waren gevlogen.
Dat zegt ie tenminste... ;)

Nou bleek ook dat hij een pendel in zijn bezit heeft, dus we hebben afgelopen
maandagavond nog zitten 'pendelen.' :')

Ook een apart gebeuren hoor, moet ik zeggen. En onze handen trilden niet
eens zo erg!! *)
pi_105582967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:38 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hahaha, die is leuk ja! :Y
Mat de avatar van ghostbusters! _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:41:52 #170
341900 Atmosphere82
pi_105582979
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mat de avatar van ghostbusters! _O-
Hehe! ^O^
pi_105583636
Oh help...Ik heb me nog nooit afgevraagd hoe ik een kloon moet aanmaken. _O-
pi_105603908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh help...Ik heb me nog nooit afgevraagd hoe ik een kloon moet aanmaken. _O-
Als je een abo hebt zie je rechts een knop "creeër kloon".
pi_105605450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

oh die heb ik niet meer... toch mss. een nieuw abootje kopen.
  donderdag 15 december 2011 @ 09:23:48 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105607197
quote:

[..]

Echt niet :D
The truth was in here.
pi_105608017
quote:

[..]

Foei! Grapjurk! :P
  donderdag 15 december 2011 @ 20:21:03 #176
341900 Atmosphere82
pi_105629448
Zo, het wordt in mijn geval vanaf morgen weer 2 1/2 dag en een ochtend genieten
in een vakantiepark, traditiegetrouw.

Ik kan bijna niet wachten!

Off-topic trouwens... ;)
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:54:49 #177
342898 MissVanity
pi_105647832
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo, het wordt in mijn geval vanaf morgen weer 2 1/2 dag en een ochtend genieten
in een vakantiepark, traditiegetrouw.

Ik kan bijna niet wachten!

Off-topic trouwens... ;)
Leuk :D
Dit topic is een beetje een sc geworden ;) Moet kunnen toch :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:43:28 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105649014
Topic kan onderhand wel gemerged worden met de OH ja O~)
The truth was in here.
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:40:32 #179
341900 Atmosphere82
pi_105652478
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef Bastard het volgende:
Topic kan onderhand wel gemerged worden met de OH ja O~)
OH ja?
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:46:37 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105652682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

OH ja?
Ja.
The truth was in here.
pi_105652933
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.
OH!
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:01:41 #182
341900 Atmosphere82
pi_105663891
Nog 25 minuten en dan ben ik weg! Tot over een paar dagen mensen!
pi_105668893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Echt niet :D
Jawel, is een nieuwe feature. Moet je wel een pimp abo hebben.
pi_105744637
Gaaf topic.Zo te horen hebben jullie het erg leuk gehad :P.
Toch wel ironisch om dan te lezen dat het je eigen onderbewustzijn is. Misschien ook wel een beetje logisch.
  maandag 19 december 2011 @ 21:22:26 #185
341900 Atmosphere82
pi_105790836
Zo ik ben weer terug... Zeer gezellig maar zeer zwaar vanwege het slaapgebrek.

En het feit dat van de zestien aanwezigen twaalf op de dag voor de morgen dat
we moesten opruimen er vandoor gingen en niets deden was minder fijn!

Konden we fijn in twee uur tijd met z'n vieren alles opruimen! :(
pi_105858393
Dit is misschien al gevraagd. Ik wil geen spelbreker zijn, maar wat is het nut hiervan?
  woensdag 21 december 2011 @ 10:50:08 #187
38396 mazaru
pi_105858717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:38 schreef Biekuh het volgende:
Dit is misschien al gevraagd. Ik wil geen spelbreker zijn, maar wat is het nut hiervan?
Ze hebben een leuke avond gehad :)
  woensdag 21 december 2011 @ 11:00:57 #188
342898 MissVanity
pi_105859031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:38 schreef Biekuh het volgende:
Niet alles moet nut hebben hoor. Soms doe je iets gewoon omdat je het wil.
pi_105859262
Zeg ik ook niet. :) Het lijkt mij tamelijk omslachtig om zoiets te doen (een meet af te spreken, te reizen, e.d.), gewoon omdat het kan. Een kennis van mij is psychotisch geworden tijdens een dergelijke sessie, dat wil niet zeggen dat de sessie volledig te wijten is, waarschijnlijk had zij al een aanleg ertoe. Dat neemt niet weg dat je het beste zéér voorzichtig bent met zulke dingen. Ook al krijg je nuttige informatie, je weet niet zeker welke entiteit je oproept.
pi_105860965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:08 schreef Biekuh het volgende:
Zeg ik ook niet. :) Het lijkt mij tamelijk omslachtig om zoiets te doen (een meet af te spreken, te reizen, e.d.), gewoon omdat het kan. Een kennis van mij is psychotisch geworden tijdens een dergelijke sessie, dat wil niet zeggen dat de sessie volledig te wijten is, waarschijnlijk had zij al een aanleg ertoe. Dat neemt niet weg dat je het beste zéér voorzichtig bent met zulke dingen. Ook al krijg je nuttige informatie, je weet niet zeker welke entiteit je oproept.
  woensdag 21 december 2011 @ 13:07:04 #191
342898 MissVanity
pi_105863117
Wagak B _O_
pi_105872647
geniaal! :D
  woensdag 21 december 2011 @ 19:50:50 #193
341900 Atmosphere82
pi_105879543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Inderdaad!
pi_105879668
quote:

[..]

Precies, dat geldt voor heel veel dingen!
Een snelle auto rijden? Wetenschappelijk onderzoek? Hardlopen?
Het zijn allemaal dingen die gedaan worden omdat mensen er een goed gevoel van krijgen.
  donderdag 22 december 2011 @ 17:31:12 #195
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_105923628
quote:
Nut(s) >:)
... en je wilt het omdat het je b.v. een goed gevoel geeft, waarmee je er tevens nut aan geeft. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_105990759
Voor de deelnemers aan de volgende sessie: doe de groeten aan dr. Faust, a.u.b.
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:21:39 #197
341900 Atmosphere82
pi_106015212
Ik sprak vandaag een vriend. Die heeft een paar vragen bedacht die ik dan in naam
van hem bij een eventuele volgende sessie kan vragen...! :s)

Jullie weten wel, hij is diegene die als Jood zijnde in WOII door een figuur van de 'Topenkopf' divisie zou zijn omgebracht... :{
pi_106015554
Ik heb al 20 jaar een The original oujia board en vraag al jaren waneer ik de pijp aan maarten ga geven maar ik zit nog steeds op dat antwoord te wachten?
Als je wilt dat je antwoord krijgt doe je dat in onderbewustzijn zelf.(mambo jambo hocus pockus)
allesbeterweter
pi_106018959
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:28 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb al 20 jaar een The original oujia board en vraag al jaren waneer ik de pijp aan maarten ga geven maar ik zit nog steeds op dat antwoord te wachten?
Als je wilt dat je antwoord krijgt doe je dat in onderbewustzijn zelf.(mambo jambo hocus pockus)
Dat denk ik ook..
Gaaf dat je zo'n ding hebt, trouwens.
pi_106019281
In de states zijn er veel meer van deze vodoo mensen bezig en kun je deze borden op bijna elke hoek van een lange straat kopen. En als je jong bent en wat gefocust op deze mambo jambo en er echt serieus op in gaat dan gebeurt er dus geen zak. Was ook net toevalig dat mijn zoons met dit via goede tijden aan kwamen en deze verkocht hebben aan een zo'n dombo en er ook nog wat Nederlandse ellende mee hebben gehad op school.! Ja als god bestaat bestaan ook........?
allesbeterweter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')