Ik ben er ook wel voor, maar een vervolg ergens in de laatste weken van dit jaar zit er nietquote:Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben voorAbsoluut. Het heeft een beetje een verslavend effect op me
Ik stuur je trouwens even een pm!
Ja, ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op maandag 28 november 2011 20:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel voor, maar een vervolg ergens in de laatste weken van dit jaar zit er niet
meer in voor mij.
Elk weekend tot het einde van het jaar zit in mijn geval vol met traditionele afspraken, zaken als Sinterklaas en meer van dat soort rituelen.
Ja precies!quote:Op maandag 28 november 2011 20:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat iedereen dat wel heeftVolgend jaar dan maar?
Maar is projectie en fantasie niet hetzelfde, in dit geval?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:30 schreef MissVanity het volgende:
Het juiste antwoord staat er niet tussen!
Antwoord c: Wagak B is een projectie van ons onderbewustzijn
Ik stem c!!!
Nee. Vind ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar is projectie en fantasie niet hetzelfde, in dit geval?
Je vindt niet dat een projectie van ons en een gezamenlijke fantasie van ons drieën hetzelfde is? Ik dacht dat het zo'n beetje hetzelfde was als wanneer we een personage voor een verhaal ofzoiets zouden bedenken. In beide gevallen zijn het toch verzinsels van ons.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet![]()
En inderdaad, gids zou ook nog kunnen
Het verschil zit 'm in bewust en onbewustquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je vindt niet dat een projectie van ons en een gezamenlijke fantasie van ons drieën hetzelfde is? Ik dacht dat het zo'n beetje hetzelfde was als wanneer we een personage voor een verhaal ofzoiets zouden bedenken. In beide gevallen zijn het toch verzinsels van ons.
Wat moet ik me precies voorstellen bij een gids?
Ik weet niet of ik je helemaal volg, Maar alvast bedankt voor het boek!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in bewust en onbewustWagak B was niet zo zeer een verzinsel. Hij was wel degelijk 'echt' Het was alleen geen geest. Snap je?
Als je de zielenreis hebt gelezen weet je precies wat een gids isAls ik naar de stad ga zal ik het boek naar je versturen
Vandaag of morgen dus
Ik heb 'Blik in het hiernamaals' gelezen van Jozef Rulof. Erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Of boeken van Jozef Rulof lezen, daar staan soms ook wel zinnige dingen in.
Een nadeel is dat die reeks uit zesentwintig boeken bestaat, en elk deel sluit aan op het voorgaande.
Ze 'los' lezen kan dus wel, alleen dan mis je wel een beetje het verband tussen de delen.
En...? Is je boek binnen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Of boeken van Jozef Rulof lezen, daar staan soms ook wel zinnige dingen in.
Een nadeel is dat die reeks uit zesentwintig boeken bestaat, en elk deel sluit aan op het voorgaande.
Ze 'los' lezen kan dus wel, alleen dan mis je wel een beetje het verband tussen de delen.
Door de Grebbelinie naar het eeuwige leven sprak mij erg aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb 'Blik in het hiernamaals' gelezen van Jozef Rulof. Erg indrukwekkend.
Die heb ik niet gelezen. Ik heb er wel over gelezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Door de Grebbelinie naar het eeuwige leven sprak mij erg aan.
Die heb ik ook gekocht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Door de Grebbelinie naar het eeuwige leven sprak mij erg aan.
Ja, het kwam inderdaad NIET op dinsdag, maar vandaag!quote:
Dat is één van de boeken die ik gelezen heb uit die reeks.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen. Ik heb er wel over gelezen.
Hij heeft mooie boeken geschreven, maar ik vind het wel hele zware kost. Maar het zijn wel boeken die je denkwijze beïnvloeden. In ieder geval was dat wel bij mij het geval door Blik in het hiernamaals.
Niet dat ik alles voor zoete koek slik, maar er zijn zeker punten waarbij je denkt dat het nooit ver van de waarheid af kan liggen.
Als toekomstvoorspeller is ie niet erg betrouwbaar, he?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, het kwam inderdaad NIET op dinsdag, maar vandaag!![]()
Er was vandaag dan wel niemand thuis om het in ontvangst te nemen,
maar er lag een kennisgeving in de bus, telt ook toch?
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, het kwam inderdaad NIET op dinsdag, maar vandaag!![]()
Er was vandaag dan wel niemand thuis om het in ontvangst te nemen,
maar er lag een kennisgeving in de bus, telt ook toch?
Hehe nee hè, 'hij' had er echt lol in om ons af en toe te misleiden volgens mij!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als toekomstvoorspeller is ie niet erg betrouwbaar, he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |