Dat is een erg gezochte conclusie. Het is logisch dat de verwachte antwoorden krijgt als het allemaal projectie is.quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Manke het volgende:
Wel tegenstrijdig, een geest die in de eerste instantie zei dat het een mens was en bevestigde dat de bijbelse god bestaat. Volgens de bijbel hebben de doden geen bewustzijn en is het als een slaap.
Jullie hadden (imho) te maken met een blije demoon
quote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een demon kan best blij zijn hoor. Mijn schoonmoeder is ook wel eens blij.
quote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die WagakB niet zo te lezen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:50 schreef Manke het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn allemaal rotzakken.
Straks wordt ze nog verliefd op hem!quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga zeker contact houden met WagakIk weet alleen nog niet hoe
![]()
Het was erg leuk jongensIk hoop dat de volgende keer meer mensen durven te komen!
Ik ben voorquote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Straks wordt ze nog verliefd op hem!![]()
![]()
Maar zonder gekheid.. Gaan we hier nog een vervolg aan geven?
Oh leuk! Ben dol op meel.quote:Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben voorAbsoluut. Het heeft een beetje een verslavend effect op me
Ik stuur je trouwens even een pm!
Dat was niet grappigquote:Op maandag 28 november 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is toch nog iets dat het vermelden waard is: katten kunnen, net als Miss V en Atmos anderhalve meter hoog springen vanuit zittende positie.
Als je maar op het juiste moment een grap uithaalt.![]()
Ruk hem uit!quote:Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat was niet grappigJe hebt mij mijn eerste grijze haar bezorgd!!!
Derren Brown had het vast leuk gevondenquote:Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat was niet grappigJe hebt mij mijn eerste grijze haar bezorgd!!!
De kat sprong weer eens op tafel.. en we vroegen aan de geest of hij de kat van tafel kon krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ruk hem uit!
Wat deed E_O dat je een gat in de lucht sprong?
Wat zei het bord daarna?quote:Op maandag 28 november 2011 13:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De kat sprong weer eens op tafel.. en we vroegen aan de geest of hij de kat van tafel kon krijgen.
Het bord zei 'ja'...
Dus toen ze in spanning naar de kat zaten te kijken gaf ik een klap onderop de tafel.. De kat vloog weg en Miss V ging gillen.
En ik lag in een deuk.![]()
Sorry, ik ben een rotzak, soms.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De kat sprong weer eens op tafel.. en we vroegen aan de geest of hij de kat van tafel kon krijgen.
Het bord zei 'ja'...
Dus toen ze in spanning naar de kat zaten te kijken gaf ik een klap onderop de tafel.. De kat vloog weg en Miss V ging gillen.
En ik lag in een deuk.![]()
Sorry, ik ben een rotzak, soms.
whehehe ik moest ook lachenquote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei Wagak dat hij het ook een beetje gemeen vond van E_Oquote:
Nee hoor, hij moest juist lachen!quote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij zei Wagak dat hij het ook een beetje gemeen vond van E_O
Ok Zat even te denken dat hij via jou de aanzet tot de klap op tafel gaf.quote:Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee hoor, hij moest juist lachen!
Maar hij zei wel dat hij het alleenrecht had op grappen..
Dat zou ook nog kunnen!quote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok Zat even te denken dat hij via jou de aanzet tot de klap op tafel gaf.
Het alleenrecht op grappen.. dat dacht ik toch niet
Die was lekker!quote:Op maandag 28 november 2011 13:09 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb net trouwens eindelijk de afwas gedaanEn de rest van het huis opgeruimd.
En nu zit ik de salade op te eten
Echt niet!quote:Op maandag 28 november 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is toch nog iets dat het vermelden waard is: katten kunnen, net als Miss V en Atmos anderhalve meter hoog springen vanuit zittende positie.
Als je maar op het juiste moment een grap uithaalt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |