Hij gaf ook toe dat hij af en toe loogquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hehe nee hè, 'hij' had er echt lol in om ons af en toe te misleiden volgens mij!
Ja. Dat zeker. En dat is ook logisch natuurlijkquote:
Een rare projectie hebben we gecreeërd, kennelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij gaf ook toe dat hij af en toe loogOf dingen uit zijn duim zoog.
Mafkezen???quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een rare projectie hebben we gecreeërd, kennelijk
Zet 3 mafkezen bij elkaar..
Ja hoor, jij bent heel normaal. Echt waar!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mafkezen???Ik ben heel normaal hoor
Haha
Volgens mij was het niet eens leuk geweest als we niet een beetje gek zouden zijn
Ja, hij heeft ons gefoptquote:Op donderdag 1 december 2011 19:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Klopt, maar daar heeft hij ons dus mee gefopt (neem ik aan)?![]()
Hahahaha, aiaiaiai!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef MissVanity het volgende:
Mede dankzij Wagak kan ik de vriendschap herstellen
Dat zei hijquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef datisstom het volgende:
Maar hoe wisten jullie dat Wagak een soort hersenspinsel van jullie allemaal samen is?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef datisstom het volgende:
Maar hoe wisten jullie dat Wagak een soort hersenspinsel van jullie allemaal samen is?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
't Is in de grond toch een lief wezentje, geloof ik.
[..]
Mooi dat het klopte en dat het is opgelost!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef MissVanity het volgende:
Weten jullie nog dat ik Wagak vroeg over mijn beste vriendin?
Ik heb haar net gesproken en er was sprake van een miscommunicatiePrecies wat Wagak zei
Als ik haar gelijk had gebeld was er niks aan de hand geweest
Oh ja!quote:Op maandag 5 december 2011 19:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, ik stelde ook een vraag over de zogenaamde 'orbs'.
Helaas voor mij zei 'WagakB' dat de objecten die soms te zien zijn op digitale foto's
(soort bolletjes) toch uit stof bestaan en dat het dus niets bovennatuurlijks is.
Ik had nog ZO gehoopt dat het echt 'entiteiten' of zo waren...!![]()
![]()
Ja, je kunt zeggen wat je wilt. Maar het was echt een serieus experiment!quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja!
Dat is waar ook.. Ik ben echt de helft vergeten.
De volgende keer moeten we beter notuleren, ook de vragen denk ik.
Nou ja, het is ook wel logisch. We zijn bijna 6 uur aan het glaasje draaien geweest en we hebben er ook nog bij zitten blowen en we hebben ook de nodige glaasjes met whiskey en rosé gekanteld..
Juist, en niet te vergeten blikjes bier (ik sowieso dan)!quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja!
Dat is waar ook.. Ik ben echt de helft vergeten.
De volgende keer moeten we beter notuleren, ook de vragen denk ik.
Nou ja, het is ook wel logisch. We zijn bijna 6 uur aan het glaasje draaien geweest en we hebben er ook nog bij zitten blowen en we hebben ook de nodige glaasjes met whiskey en rosé gekanteld..
Ja klopt, jij was er ook bij, dat was ik vergeten!quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, je kunt zeggen wat je wilt. Maar het was echt een serieus experiment!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |