Haha, nee hoor. Alles is er nog. Hoelang blijft het goed?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik neem aan dat het overschot van de whiskey inmiddels op is?
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Alles is er nog. Hoelang blijft het goed?
Vind je de kerstmaand schraal?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het bederft niet.. Hooguit verdampt het als de fles niet goed is afgesloten.
Heb je toch nog een schrale troost in deze schrale kerstmaand!
[..]
Niet per sé voor mezelf..quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Vind je de kerstmaand schraal?
Oh, op die manier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Niet per sé voor mezelf..
Ik realiseerde me net dat ik een eettafel heb waar een losse glasplaat op ligt. Geniaal.. Is ie ook mooi grootquote:
Dat is een beetje te veel geld voor die paar keer dat je 'm gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik realiseerde me net dat ik een eettafel heb waar een losse glasplaat op ligt. Geniaal.. Is ie ook mooi groot
Ik dacht dat ik maximaal 30 euro aan zo'n ouija bord kwijt zou zijn.. Dat valt even tegen.
Een beetje mooie kost over de 100 euro.
Ik denk deze:quote:Op woensdag 14 december 2011 10:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is een beetje te veel geld voor die paar keer dat je 'm gebruikt.
Zelf maken werkt ook perfect
Wat voor'n smileys ga je erbij doen
Zo krijgen de geesten wel meer mogelijkheden om zich uit te drukken.. Ze zullen ons dankbaar zijn!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Je vergeetDie is ook erg belangrijk. Ik kan niet zonder hoor
En:quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Je vergeetDie is ook erg belangrijk. Ik kan niet zonder hoor
Hahaha, die is leuk ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat er zich nog niemand heeft geregistreerd onder de kloon WagakB
Mat de avatar van ghostbusters!quote:
Hehe!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mat de avatar van ghostbusters!
Als je een abo hebt zie je rechts een knop "creeër kloon".quote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh help...Ik heb me nog nooit afgevraagd hoe ik een kloon moet aanmaken.
oh die heb ik niet meer... toch mss. een nieuw abootje kopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je een abo hebt zie je rechts een knop "creeër kloon".
Echt nietquote:Op donderdag 15 december 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Foei! Grapjurk!quote:Op donderdag 15 december 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |