Leukquote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo, het wordt in mijn geval vanaf morgen weer 2 1/2 dag en een ochtend genieten
in een vakantiepark, traditiegetrouw.
Ik kan bijna niet wachten!
Off-topic trouwens...
OH ja?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef Bastard het volgende:
Topic kan onderhand wel gemerged worden met de OH ja
Jawel, is een nieuwe feature. Moet je wel een pimp abo hebben.quote:
Ze hebben een leuke avond gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 10:38 schreef Biekuh het volgende:
Dit is misschien al gevraagd. Ik wil geen spelbreker zijn, maar wat is het nut hiervan?
Niet alles moet nut hebben hoor. Soms doe je iets gewoon omdat je het wil.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:38 schreef Biekuh het volgende:
Dit is misschien al gevraagd. Ik wil geen spelbreker zijn, maar wat is het nut hiervan?
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:08 schreef Biekuh het volgende:
Zeg ik ook niet.Het lijkt mij tamelijk omslachtig om zoiets te doen (een meet af te spreken, te reizen, e.d.), gewoon omdat het kan. Een kennis van mij is psychotisch geworden tijdens een dergelijke sessie, dat wil niet zeggen dat de sessie volledig te wijten is, waarschijnlijk had zij al een aanleg ertoe. Dat neemt niet weg dat je het beste zéér voorzichtig bent met zulke dingen. Ook al krijg je nuttige informatie, je weet niet zeker welke entiteit je oproept.
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niet alles moet nut hebben hoor. Soms doe je iets gewoon omdat je het wil.
Precies, dat geldt voor heel veel dingen!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nut(s)quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:
Dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:28 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb al 20 jaar een The original oujia board en vraag al jaren waneer ik de pijp aan maarten ga geven maar ik zit nog steeds op dat antwoord te wachten?
Als je wilt dat je antwoord krijgt doe je dat in onderbewustzijn zelf.(mambo jambo hocus pockus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |