quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Troeta het volgende:
Ik heb Mex per ongeluk kwart voor 7 in bed gedaan, dacht dat het al 8 uur was.
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Troeta het volgende:
Ik heb Mex per ongeluk kwart voor 7 in bed gedaan, dacht dat het al 8 uur was.
Ja precies! Ik weet echt wel hoe het werkt, maar het is een soort blinde vlek,hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef Cooki het volgende:
o haha.. ik herken t wel n beetje: ik kijk dan naar zon ronde en dan denk ik
talktome! ik zie je wel maar ik begrijp je niet, ghegeh..
![]()
ik hoop dat ie vlug weer slaapt! truste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.29/10/'10 - 25/03/'13
verder veel leuke sinterklaasverhalen gelezen en foto's gezienquote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben er zin in![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Orea het volgende:
.... ik kreeg tussendoor ineens een zoen van dik een minuut met open mond![]()
![]()
incl. mega knuffel (ik zei: ga je mee knutselen, ik denk dat ze verstond ga je me knuffelen
maar het was wel héél erg lief!)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:53 schreef As1981 het volgende:
Is toch alleen maar gezellig Cookidat zie er idd heel gezellig uit As!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuusquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, de mijne gelooft ook nog niet maar wij doen vol overgave mee
met jouw gevoel voor humor is ook nix misquote:Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Spewey het volgende:
Ik wil alleen niet de grote plasgeitebreier zijn
ik pas niet in zn bedjequote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef freecell het volgende:
Mamahonger is inderdaad reële honger, maar ook wel op te lossen door erbij in bed te kruipen.
Wedden van wel, zelfs ik pas in een ledikantjequote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik pas niet in zn bedjemaar je zet me wel aan t denken, ms dat ik er idd een matras naast ga leggen, dank Freecell !
![]()
Klim jij dan over de spijltjes heenquote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef freecell het volgende:
Probleem is alleen: er weer uitklimmen alsie slaapt
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelenquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef Cooki het volgende:
Free, fijn dat ie wel vrolijker is en aan t babbelen is geslagen
[..]
Klim jij dan over de spijltjes heen, of heb je de voorkant er al uit
![]()
omg, ik denk dat ik er dan maar gewoon in zou blijven liggen
quote:Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef freecell het volgende:
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelen
En dan moet ik er weer uit
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo!
Dit is lieve Vtje, en die is vandaag jarig.![]()
![]()
Ik zal mijn best doen om het allemaal bij te kunnen houden
Geeft toch niks? Iedere zijn dingquote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuus![]()
volgend jaar doen we mee!
[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 29-11-2011 08:10:41 ]
Ik smeer dan dus 2 cremes... Als het bij de apotheek haalt is het gruwelijk duur.. (Echt ongezond duur) Dus eerst klein laagje miconazol en dan zink eroverheen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dan gewoon 2 soorten cremes of heb je een creme waar dat allebei inzit Tico?
Op zich werkte nu de billencreme van vsm ook wel, althans het zag er minder vurig uit, alleen de plekken waar die blaren zaten waren nu (vuur)rood. Maar als t blijft is t wel de moeite waard dat te proberen.
Cooki, dat klinkt bijna als een fout feest! Pillen, drank, alles staat klaar zo te horen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef Cooki het volgende:
hele dag zombie stand: check![]()
wbt pyjama-party-animal-lucas: voor vanavond ligt t aanvalsplan al klaar: extra matrasje keurig opgemaakt, netjes naast t ledikantje gelegd, , dekbedje in hoes, paracetamol bij de hand, roosvicee staat klaar...erger dan vannacht kan t niet worden
Reilain, nee hij heeft geen speentje.. maar wel lapjes.. en dat van die aanwijzingen ken ik jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Reilain het volgende:
Cooki hahaha das een mooie voorbereiding! Had hij nu ook een speentje? Wij zijn altijd voorbereid met 2 extra op de commode... als ze de een onder haar bed gesmeten heeft hoeven we op de grond te zoeken midden in de nacht met een luid krijsende Oona die 'aanwijzingen' geeft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Spewey, heel veel plezier op t sinterklaasfeest!![]()
vind je t groter worden "bah"?![]()
![]()
omg ik heb zoveel energie van n nachtje goed slapen, ms ben ik vandaag wel helder ipv edit-queen..![]()
en nog ff wat leuks plannen voor vanochtend!
(vanmiddag moet ik verder werken aan mn surprise van thomas voor school![]()
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Leandra het volgende:
* Leandra meldt zich even snel in dit topic, voor de dreumeswakker wordt.
mehquote:Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Hier was het vannacht feest. Althans Harry heeft vanaf 3 uur bij ij in bed geslapen (en ik dus nauwelijks meer)
Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh...
sombie-alert .... heuh.. en n co-sleeper
, is dat wat ms?
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:12 schreef Asyniur het volgende:
Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...
Ik ga er gewoon even vanuit dat dit weer een uitzondering was
dit lees ik nu pasquote:Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Orea het volgende:
Hier een dame die voor dag 2 om half 5 begon te kletsen, zingen, met haar speen langs de spijlen rrrrr-en want dat klinkt zo leukpapapapaaaa, mamamamaaaa ladieladiela brabbeldebabbel...
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Solagratia het volgende:
Vannacht moest Amy huilen dus wij troosten enz enz. Maar ze ging steeds meer huilen en werd ook boos. Uiteindelijk tussen ons in, buikje wrijven. Hielp ook niet. Tot ik me omdraaide en ineens wat rook. Had ze om 1 uur een poepluier. Maar door die stomme slaapzak ruik je dat amperDus J. mocht haar luier verschonen en daarna konden we lekker slapen.
Ik heb ook zin in vrijdag!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
k heb zin in vrijdag![]()
en kijk ff in streepjes
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook zin in vrijdag!
Ik hoop dat Lucas wat sneller ontdooit dan de vorige keren. Anders zeg je gewoon om 11 uur dat jullie gaan. Dan ontdooit hij zeker en kunnen jullie dan de rest van de dag blijven
quote:Wij wachten nog op de uitslag, maar ik heb de overwinningskroon al klaar liggen.
nietquote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
nagellak erop doen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood hadquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef simmu het volgende:
mijn compu wordt nu dus zo'n 30 x per dag aan en uit gezet. en die schakelaar kan niet anders. en hij weet dat het niet mag,
dank Simmuquote:Op woensdag 30 november 2011 12:45 schreef simmu het volgende:
pst, nagellak is ook giftig! er is wel speciale kindernagellak op waterbasis
Dank je, ik ben niet de enige idiootquote:Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef Cooki het volgende:
je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood had![]()
en ms een idee om de schakelaar in een huisje te doen? soort omhulsel? of ken da nie?
En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermeequote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
Pff echt niks aan te doen?
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
Pff echt niks aan te doen?
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken
Dat is er alleen in knalrood en roze en je knaagt het er zo af.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
![]()
pleistertjes?
kindernagellak op waterbasis, niet giftig
nee hoor. de echte nagelvreter laat zich niet tegenhouden door details als "tot op het bot", "randjes" of "leven". ik heb ooit eens serieus de hele nagel eraf geknaagdquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermee
/pure theorie
Maar ik heb echt geen idee wat je eraan zou kunnen doen
oh, ik hoop dat ie er gauw van af is!quote:[b]Op woensdag 30 november 2011 17:30
Nou, hij is gestopt met knagen aan en in zijn bed
Nou zijn vingers nog. Sokken is geen optie, die trekt hij uit. Mja en toch byt-ex... Het zijn niet alleen de maaltijden maar ook alle tussendoortjes. Dan ben ik de hele dag handen aan het wassen (en byt-ex aan het smeren).
Nou ja, dan maar gewoon zo. Ik roep nu als ik hem met zijn handen in de mond zie, dat hij zijn handen uit de mond moet doen. En dat doet hij meestal wel...
MIsschien moet ik hem zo'n boksbitje laten aanmeten
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Ik had veulste vroeg gejuicht. Ja hij sliep wel door het kappen heen, maar toen ik ging douchen en het dus verder stil was in huis, toen zette meneer het op een brullen.
Resultaat: hij heeft de hele nacht bij ons geslapen. Ow en hij past nog in het wiegje maar hij kan er zelf uitklimmen. Tot zover handig
dat deed mijnes ook, paar maanden terugquote:Piekie, Harry ging dan meestal met zijn kop ergens tegenaan slaan (deur, vloer, muur, kastje). Ik heb het genegeeerd en het is vanzelf weggegaan.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Solagratia het volgende:
Even ferm toegesproken en nu is het weer stil.
Aviva heeft dat ook gedaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Piekie, Harry ging dan meestal met zijn kop ergens tegenaan slaan (deur, vloer, muur, kastje). Ik heb het genegeeerd en het is vanzelf weggegaan.
Gewoon beroerd. Althans gewoon, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en dat is uitzonderlijk voor mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Cooki het volgende:
oh en ben je ziek? of gewoon beroerd oid?
of streepje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:
SPOILER: vragen staat vrij toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt op mij over alsof ze het wil aantrekken, maar dat lukt natuurlijk nog nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef Cantare het volgende:
Trouwens, waar ik nou echt wel eens benieuwd naar ben: komt dit onderstaande gebeuren jullie bekend voor? E deed dit ongeveer een maand terug ein-de-loos - filmpje is ook al wat ouder -, ze kon het wel 30 min achter elkaar volhouden. Het is nu een stuk minder, maar ze doet 't nog steeds af en toe. Ze zit nu weer met een hydrofieldoek om haar nek.
[ link | afbeelding ]
Wat leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:08 schreef Reilain het volgende:
Mijn dreumes ligt in bed...
Vroeg er tijdens haar peertje zelf om... Prima
Ja maar je snapt het niet mamaquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:17 schreef Cantare het volgende:
Nou, als ik het haar aantrek, wordt ze boos.Maar ze doet het ook niet met kleding alleen, ook met dekentjes. Het lijkt niet een concreet doel te dienen. Meer een soort zelfknuffelen ofzo.
Ghehe, ja, zo gaat het echt, he? Gisteren ook nog. E heeft een geluidmakend tamboerijntje. Ze hoorde 'm, maar hij lag op de salontafel, en zij zat op de grond, en ze kon 'm niet vinden. Steeds maar weer omdraaien en steeds 'nee, hier is 'ie niet. aan de andere kant misschien? nee, ook niet... als ik nou heel snel ben... ja! potverdikkie...' Net een goudvis in een kom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.
Ah, balen.... sneu ook voor Lars.quote:Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes...
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
Wat zielig..quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.
Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes...
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
Ze heeft het kruipen dus goed ontdekt. Leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:24 schreef Orea het volgende:
Cantare, mijn muppet doet het ookmet alles, een kussentje van haar babyborn, hoppa in haar nek... theedoek, ook in haar nek. Maar ze doet het ook met sokken.. uittrekken en dan proberen opnieuw zelf aan te doen
![]()
En dat ergens naartoe gaan, en dan hard nee schudden incl. vingertje is ook erg herkenbaar!
Nou, we maken hier vorderingen!ze is lui, dat is wel een feit. Op vloerbedekking of een kleed gaat ze kruipen, op laminaat doen we bilschuiven
veel makkelijker dan! Maar zojuist trok ze zich naar haar knieën aan de salontafel, en 1 been ging vooruit en ze stond op die voet (althans nog op haar knieën maar met 1 been in de start houding om te gaan staan..)
Ooooh ik ben zo benieuwd, zal ze op korte termijn gaan staan??
Dat kan ik me best voorstellen hoor!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben echt nog superblij met mijn box
Correctquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Orea het volgende:
Maar misschien is ie nog niet echt handig ómdat ze niet staat/loopt! Zou dat het zijn??
mijnes niet hoor. die gaat nog altijd achter de schakelaar van mijn compu aan. morgen ga ik een plank afzagen. kijken of hij daar nog langs komtquote:
Precies dezelfde hebben we hier ook, had ik gehaald voor in de auto naar Italië afgelopen zomerquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Cooki het volgende:
We hebben net sinterklaas "gedaan"![]()
mn dreumes vond deze t leukst:
[ afbeelding ]
ms een tip voor andere dreumes mamas/papas?
datzelfde dingetje gaat hier al jaren mee, inclusief voorbeeld vogels...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Cooki het volgende:
We hebben net sinterklaas "gedaan"![]()
mn dreumes vond deze t leukst:
[ afbeelding ]
ms een tip voor andere dreumes mamas/papas?
quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef trui het volgende:
datzelfde dingetje gaat hier al jaren mee, inclusief voorbeeld vogels...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh ja.. ik vind t n goeie tip, voor in de "vluchttas"
sorry, ik moest lachenquote:.. Vooral de pop+buggy+wiegje vielen enorm in de smaak en de 2 kleintjes waren letterlijk aan het vechten wie de buggy mocht duwenincl. krijsen, huilen, slaan, mij mij mij roepen en duwen. Aiaiaiaiai, peuterpubers in het kwadraat. ...Volgende keer dus maar een beetje meer inperken.
![]()
zoooo herkenbaar (van oudste hoor, jongste doet dat natuurlijk niet...
![]()
inperken: succesdas ook een skill
(zeker als er nog andere donateurs zijn)
wat schattig, zo op dr knietjes, heb je een foto gemaakt?quote:Wat wel grappig was: de berg cadeautjes waren neergelegd en Hannah ging er op de knietjes voorzitten en gelijk roepen 'dootjes openmaken?'. Ze kon echt niet wachten
ja, de box als opslagplaats voor kinderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef pessie het volgende:
Ik heb er aan het begin van deze week nog over gedacht de box linea recta naar zolder te begeleiden maar wat ben ik blij dat ik toch een plek heb gevonden hier in huis voor dat ding!mijnes wilde er nooit lang in, maar als wegzet-plek was t soms wel handig...
hier ruimte zat, maar ik heb m al maanden geleden weggedaan
ja hier ook hoor, alleen als t effe noodzakelijk was, dan deed ik t welquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Reilain het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat Oona de box niet zo leuk vond..
meh.. geen tips... wij slapen om de hoek... dus gebruiken de babyfoon eigk niet meer...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef wickie het volgende:
Hoi dreumes mama's met 2 kids al of kid op komst, die nog een babyfoon gebruiken. Hoe doen jullie het straks of nu met het 2e kind?
Ook voor 's nachts gebruiken we ze want we slapen een eindje van de kinderkamers verwijderd en je hoort ze amper 's nachts.
ms een webcam op iedere kamer, met geluid?![]()
kun je nog jaren gebruiken, tot in de puberteit(dat lijkt mij dan weer wel wat voor hier
)
geintje hoor
ja, idd, handig voor in de auto, in de vluchttas etc... de grotere versie komt hier vast ook nog wel weer ns... men... t groeit hier niet dicht, maar na sinterklaas keek ik wel vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:33 schreef Meimeltje het volgende:
Precies dezelfde hebben we hier ook, had ik gehaald voor in de auto naar Italië afgelopen zomerWe hebben ook een grotere versie, maar dan van Nijntje.
![]()
(k had alles zelf gekocht, das nog t ergste)
wat een schatje en zo netjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:35 schreef Meimeltje het volgende:
Sinterklaas is vanavond langs gewees (bij zwager/schoonzus) en ow wat hebben de jongens genoten! Dyon heeft heel gezellig met alles meegedaan en heeft Sinterklaas ook vaak bedanktik ben fan hoor
Och As, das ook rot zeg.. Yaro ziek, jij niet goed slapen, man onzeker, en ook nog moeten werken....quote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef As1981 het volgende:
zo nachtdienst nummer twee is begonnen. Ik ben erg brak, want weinig geslapen. Vanmorgen eerst de prijsuitreiking gehad, wat voor Yaro te lang duurde.
...
En net voor het eten moest hij heel erg spugen. Hij had ook nog helemaal niets gegeten, hij was echt heel zielig vandaag.
...
Oja zijn prijs was echt groot (van alle kindjes), zo'n opbergbox. Maar er zaten zeker 5 boekjes in, grote magneten, 2 autootjes, een ding wat geluid maakt, een disney tas, een knuffel. Het was op leeftijd aangepast. Erg leuk dus!
...
Freecell, mijn man belde gisteren omdat hij erg onzeker was. ...Vanavond werd hij ook een beetje emotioneel omdat hij zich zo machteloos voelde.
...
Cooki, leuk speeltje is dat inderdaad. Yaro heeft er 1 gehad in zijn schoen. 2 euro bij de intertoys geloof ik. Inderdaad een heel handig formaat om mee te nemen. In de vakantie hebben we pictionary met hem gespeeld. Het grappig is dat hij zo goed als alles raadde wat zijn papa tekende, maar alles wat zijn oom tekende, werd bestempeld als zon. We hebben er erg om moeten lachen.
t gaat allemaal weer over, maar voor nu echt superrot![]()
ik hoop dat t gauw weer beter gaat... ik vind je man wel heel lief klinken... (shit voor m dat ie t ff niet wist, maar zoo lief en zorgzaam) ...
en over de prijs: wow! echt leuk ja![]()
![]()
dat tekenbordjezal die oom zich ook wel
gevoeld hebben..
Free, wat schattig, dat rondsjouwenquote:Op zondag 4 december 2011 08:58 schreef freecell het volgende:
CantareF-je doet dat ook
En die doet ook vanalles om zijn nek (doeken, kettingen, sjaal van papa....) en gaat er dan mee rondsjouwen
![]()
jullie ook leuke sint gehad, lees ik
deel 2
quote:Op zondag 4 december 2011 09:03 schreef Asyniur het volgende:
En wat tof van die prijs! Wij hebben niks gehoord. Snap er niks van.Harry's kleurplaat was duidelijk de mooiste
![]()
![]()
ik las meneer.... dat je man ermee aan kwam lopenquote:Wij hebben voor Harry ook de grote van Nijntje gekocht. Daar kwam meneertje zelf mee aandragen in de winkel![]()
quote:... Zoonlief duikt op zijn kop in de tas en je hoort 'oooooeeeee'. Hij dacht dat de kadootjes voor hem waren![]()
![]()
goed zo Mexquote:Op zondag 4 december 2011 09:08 schreef Troeta het volgende:
Hier ook geen box meer sinds zijn eerste verjaardag.
Sinds gister loopt Mex echt heel goed. Hij deed al stapjes naar ons toe en liet zich dan op ons vallen, maar nu loopt hij gewoon de kamer door en gaat dan rustig zitten. Leuk om te zien!leuk is dat he Troeta, die beheersing
ga je verkopen? heb ik gemistquote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben de box ook opgeruimd maar dat is meer omdat het zoveel ruimte in beslag neemt en dat zouden de kijkers misschien afschrikken.heel veel succes gewenst
![]()
ja sowwy... maar hier ben ik legaal, dus hier ga ik losquote:
nee, wordt echt regelmatig gebruikt. maar ze is er zuinig op. en die vogels mogen absoluut niet weg (want de lol van 't spel is voor cato om die vogels over te trekken op het tekenschermpje).quote:Op zondag 4 december 2011 08:37 schreef Cooki het volgende:
[..](staat t in een vitrinekast mooi te zijn?)
wat fijnquote:Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef trui het volgende:
nee, wordt echt regelmatig gebruikt. maar ze is er zuinig op. en die vogels mogen absoluut niet weg (want de lol van 't spel is voor cato om die vogels over te trekken op het tekenschermpje).
Omdat me dat lollig leek nav wat posts hier met toffe foto'squote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef wickie het volgende:
Asy, waarom een infrarood camera bij Harry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |