abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104858838
De dreumesjes:

13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy

05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 28-11-2011 12:23:01 (peutertjes in sub gezet handig voor modjes) ]
pi_104858864
*O*
laatste posts uit vorige topic:
- mooie foto's van Yaro O+
- Leia is een paar daagjes weggeweest met een snotterige mama :Y) én papa
- Oona staat weer prachtig op de fotos O+
- As kijkt niet buiten dreumes ivm rammelgevaar :*
- Sonnetje is gevaarlijk grappig bezig }:|

[ Bericht 39% gewijzigd door -Caroline- op 26-11-2011 22:24:22 ]
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:22:34 #3
358468 Draak_van_een_Kloon
Kloon voor Draculettetje
pi_104859034
grrrr
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:22:46 #4
358468 Draak_van_een_Kloon
Kloon voor Draculettetje
pi_104859041
grrrrr
pi_104859084
:D ik doe niet mee met santa, dusss... :P
pi_104859333
Ik wel ;) Niets gezien en ook te blond (en dat ben ik niet eens) om daar conclusies uit te kunnen trekken ;)

Cooki wat leuk! Wist wel van het gerammel maar nog niet dat het ook officieel was :D

Enne Orea... Sorry helaas ... Ik geef dur niet weg haha
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104859474
nou t is sinds vandaag officieel he, goed gesprek aan de keukentafel gehad met man *; én ik stuiter enorm van binnen :P en tegelijk wil ik er wel alvast een domper bij vertellen: t moet ergens in 2012 raak zijn, anders vind ik t te laat/oud/gekkenwerk worden :Y

anyway, on topic: onze dreumes was vanavond om 21.25 uur nog wakker }:|
dan kan ie morgen maar beter uitslapen, anders moet ik ook met hem een goed gesprek gaan voeren :P
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:34:04 #8
358410 secret_knofje
Kloon van Ssserpente
pi_104859598
Kut
pi_104859671
Gaat goed hier :D
pi_104859717
o wacht, het grote ontdek-de-kloon-festival is hier ! *O*
helaas doe ik niet mee :N

dat kut is trouwens wel echt in ssserpente stijl, zou ze zichzelf gekloond hebben *;
pi_104859744
Ja hoor :D En alweer zie ik niets!!

Spannend Cooki!
Ik stuiter mee... Ben razend benieuwd..
En hopelijk morgen een lekker uitslapende dreumes..

Mijnes meld zich net via de babyfoon...
Maar slaapt gelukkig weer.... M. heeft net al een keer 5 minuutjes met geknuffeld en toen was het weer goed....
We'll have love aplenty
You and me
pi_104860428
Ik heb Mex per ongeluk kwart voor 7 in bed gedaan, dacht dat het al 8 uur was.
Ben benieuwd wat dat gaat doen vannacht. Hij sliep wel snel, dus hij was wel moe iig.

Leuke foto's As!
pi_104860461
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Troeta het volgende:
_O-
heb jij groep 4 vd basisschool overgeslagen? :P
pi_104860635
haha, ik kan echt geen klok kijken toevallig, zo'n ronde dan, wel digitaal.

En wakkerrrrrrr, ik ga maar in bed liggen met hem, doei!!
pi_104860802
o haha.. ik herken t wel n beetje: ik kijk dan naar zon ronde en dan denk ik
:? talktome! ik zie je wel maar ik begrijp je niet, ghegeh.. 8)7

ik hoop dat ie vlug weer slaapt! truste!
pi_104860971
Cooki *O*

Troeta :D
pi_104861040
Haha prutsers! :D

Wat leuk Cooki, hoop dat het heel snel raak is! *O*
pi_104862456
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Troeta het volgende:
haha :D lekker lange avond voor jezelf wilde ik zeggen maar hij is alweer wakker lees ik...

mijn oudste kan natuurlijk al klok kijken en heel af en toe zet ik zijn wekkerradio een uur vroeger (de jongens moeten tot 8.00 uur op hun kamer blijven en hij is altijd veel eerder wakker maar klokslag 8.00 komt hij zijn kamer uit om zijn broer wakker te maken, en daarna de rest van de family)
pi_104862512
Wat leuk, Koek!

Ik kan me voorstellen dat je hypert :Y
pi_104862587
Hier thuis is iedereen al naar bed.
Even nog wat teruglezen hier en daar en daarna snel de kadootjes in schoenen stoppen en dan ga ik ook maar (de wijn is ook op)..
pi_104868480
Wat een lieve reacties O+
Heb ik jullie gisteravond net gemist -O-

Lily, whahaa, das henjig, wat keurig van m trouwens dat ie op zn kamer blijft :Y
hier heeft oudste een leuke smurfen-tringggggg-wekker, waar t hele huis wakker van zou kunnen worden, die zet ie gelukkig alleen op schooldagen aan .

over klok > wekker > alarm: }:|
Lucas werd net krijsend wakker, ren ik er heen, staat ie gewoon nogal neutraal in zn bedje... daar was geen groot alarm voor nodig heur :{w

ik heb mn nu aan babytv gekoppeld, kan ik ff bijlezen >:)
  zondag 27 november 2011 @ 07:16:42 #22
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104868653
Meurning. Wij zitten aan het zandkasteel ed. Heb een beetje een kater dus ik vind het wel prima.
pi_104868661
becky koffie? c_/
een kater is eigk altijd prima he, dan heb je ws een leuke avond gehad :Y

vanochtend zei Lucas n woord met n p.... ik kon alleen niet begrijpen wat t was O+
maar *opnoteert voor cb audientie van volgende week maandag* :P
pi_104868748
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef Cooki het volgende:
o haha.. ik herken t wel n beetje: ik kijk dan naar zon ronde en dan denk ik
:? talktome! ik zie je wel maar ik begrijp je niet, ghegeh.. 8)7

ik hoop dat ie vlug weer slaapt! truste!
Ja precies! Ik weet echt wel hoe het werkt, maar het is een soort blinde vlek,haha
Leuk als je aan iemand vraagt hoe laat het is en ze laten hun horloge zien :?

haha Lily, dat is een goede, ga ik onthouden!

hopen dat ie het vandaag nog een keer zegt cooki, leuk hoor nieuwe woordjes!

Enne, half 8 *O* *O* *O* *O*
  zondag 27 november 2011 @ 08:36:23 #25
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104868786
mogguh!

Hier ook zandkasteel.. lekker op schoot (lang leven youtube)
ideaal om wat nageltjes bij te werken :Y)
We'll have love aplenty
You and me
pi_104869132
Hier Dora op tv (heb inmiddels 5 dvd's) met af en toe een krijsbui en grijpen naar de oortjes :'( Heb haar maar een kauwtabletje paracetamol gegeven en dat ging er goed in.
De koorts van gisteren is wel weg en ze is verder vrolijk.

Vanmiddag sinterklaasfeest van werk, maar ik twijfel heel erg of we er naartoe gaan.

Nageltjes bijwerken *check :Y) Zowel die van Hannah als die van mama.
  zondag 27 november 2011 @ 10:20:32 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104869433
och arme Hannah :{

Mooie foto's van Yaro en Oona O+

Hier staan nu de Little People aan. Meneer vroeg er zelf om. Alleen nu zit hij op de grond, heeft zijn voeten ontdaan van sloffen en sokken en pulkt nu pluisjes tussen zijn tenen uit (nieuwe sokken) :D
En wij hebben gisteren Harry op tijd in bed gelegd vanwege moe (18u) maar we hoorden hem rond 19:30u nog babbelen.
pi_104869590
hier ook tvdagje :Y
met extra slaapjes. we hebben vannacht allemaal slecht geslapen en tis miserabel weer. gewoon echt geschikt weer voor lekker binnen met chocomel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104869744
Hier hebben we al gekeken naar Sinterklaas. Thomas wordt wakker en roept om klaasje en piet. Maar in het echt durft hij er niet naar toe :') En maar uitbundig zwaaien naar de tv :D
Ondertussen ligt hij alweer te slapen in zijn bed.
pi_104870039
Wat leuk Cooki!

Allemaal kindjes voor de tv, moet kunnen toch zo nu en dan.
Hier heeft Yaro redelijk geslapen nadat hij gisteren toen we op het punt stonden om naar bed te gaan weer krijsend wakker werd. Vroeg om drinken en is daarna weer gaan slapen. Volgens mij heeft hij last van zijn buikje, hij moet steeds poepjes laten.

Vanmorgen was het alleen 5 uur en was het mijn buurt om er uit te gaan. Alleen was ik zelf vannacht niet lekker, dus is manlief er uit gegaan met Yaro, nadat we het tot 6 uur hebben kunnen rekken.

Hij slaapt nu net, das mooi want om 2 uur gaan we op pad voor het Sinterklaasfeest op mijn werk.

Oja, bedankt voor de lieve reacties op de foto's!
pi_104877288
Mijn kloon hier! (ik heb het gemist...)

De benauwdheid van mini begint mij nu wel wat op te breken moet ik toegeven... Dus ik lig lekker op bed nu!

Kan ik mooi even bijlezen, heb vooral lekker voor de tv hangers gelezen hihi
pi_104877667
Hihi en nu heb ik weer zoveel gelezen dat ik het niet onthouden heb...

Leia wat ga je nu ineens toch hard! De per ongelukjes worden vanzelf geen per ongelukjes meer...
Klinkt ondanks de verkoudheid als een heerlijk weekend

octo is hannah weer aan de betere hand?

As en reillain mooie fotos van jullie kindjes!

Cooki wat spannend! Ik hoop snel om een tweede streepje voor jullie!
pi_104881462
Bijlezen hier is bijna een dagtaak! Ik doe mijn best, maar meer gaat 'm niet worden.
Ik ben bezig met m'n secretsintersanta pakje, maar ik heb nul tot niks inspiratie voor een leuk gedicht erbij. Dus degene die straks een prutversje krijgt... alvast sorry!! Het is er wel het weer voor inderdaad, voor lekker thuis knutselen en prutsen.

Wij zijn gistermiddag naar de Sinterklaasviering bij mij op het werk geweest. Jammer dat Lars pas 'ontdooit' als het feestje alweer bijna over is. Het eerste uur zat ie zo ongeveer vastgeplakt aan mijn benen. Kruidnootjes zijn wel helemaal geweldig trouwens, toen hij eenmaal wat verder van mij af durfde te lopen, én ontdekte dat er van die lekkere minikoekjes gewoon op de grond lagen kon niets hem meer deren en ging meneer op strooptocht.

Tof nieuws Cooki! Hopelijk straks samen in Z&G? Ik ben vandaag al vijf dagen overtijd, maar de test vanochtend liet toch geen streepjes zien...

Goed, terug in rijmstand...
pi_104881766
Wij hebben vandaag Sint feest gehad op Mart zijn werk.. Nou, onze muppet deed ons weer verbazen :D Enthousiast zwaaien en meedansen bij het welkom naar Sint en de Pieten... Ze heeft geloof ik de halve middag bij Zwarte Piet op schoot gezeten :D meeklappen en dansen met de liedjes, Sinterklaas meerdere keren handjes gegeven O+ ze had heel snel door dat als ze haar schoen uitdeed en die naar Piet uitstak, dat ze er steeds Pepernoten in kreeg O+ :D

Kleurplaten volgekleurd, gesnoept, ik kreeg tussendoor ineens een zoen van dik een minuut met open mond :? O+ *; incl. mega knuffel (ik zei: ga je mee knutselen, ik denk dat ze verstond ga je me knuffelen :D maar het was wel héél erg lief!)

En telkens als we dan weer tussen de kindertjes zaten, kroop ze weer richting een Piet, kroop op schoot en soms zelfs helemaal ín een Piet O+ helemaal in love was ze! *;

En ik dacht nog wel, is het al wel leuk voor haar om nu te gaan? Is ze niet te jong? Maar dat was ze echt niet! Wat hebben we genoten zeg O+ O+ O+
  zondag 27 november 2011 @ 16:50:55 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104882779
Shandaly, Wat een leuke foto's! O+

En Leia, wat lief dat je mama zo hard knuffelde zeg! O+

Pff draakje, kan ik me wel voorstellen. Is xylometazoline neusspray geen oplossing voor haar?

As, hoe was jullie Sinterklaasmiddag?

Hier heeft een jongetje zich weer kostelijk geamuseerd met rondrennen en met pepernoten van de vloer eten. Toen Sinterklaas er was, ging hij alvast in zijn uppie de tekening inleveren. Helaas geen foto's van, het ging zo vlug. Hij vond het in elk geval erg leuk en Zwarte Piet is helemaal niet eng. Die duw je gewoon opzij als je erdoor wil ;)
Net als alle andere grote mensen :D
pi_104883665
Jullie hebben stoere kinderen :o
Thomas heeft de sint al 1 keer in real life gezien, maar hij durfde niet van de arm van papa om zelfs nog maar een handje te geven. Toch één iets wat hij van mij heeft :')
Volgende week zaterdag hebben we een nieuwe poging.
pi_104885965
Gave foto's van Lars! En Leia ook al zo stoer. Wij zijn in het kasteel in heeswijk geweest, ze vond het prachtig zal dadelijk ff foto 's spammen! Eerst eten ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 27 november 2011 @ 18:40:02 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104887942
och Leonie, prijs jezelf gelukiig. Waarschijnlijk hoef jij ook niet de hele middag achter Thomas aan te rennen omdat hij weglooptrent. De onze heeft wel 100x buiten de deur gestaan.
Gelukkig mag ik niks doen van de vlos dus mijn man is dit weekend vele kilo's lichter O-)

Barbabientje, ik wacht op de foto's!
pi_104889587
Wij zijn toch maar naar het sinterklaasfeest gegaan van mijn werk. Hannah heeft nog wel steeds oorpijn en tandjespijn maar met paracetamol is het onder controle te houden. Het was ook wel een beetje te merken dat ze niet helemaal fit is, want ze is normaal gesproken wel zo eentje die lekker gaat dansen en juichen op muziek. Nu was ze een beetje vlakjes en liet het over zich heen komen. Ook moest ze direct huilen toen ze op een pepernoot beet die een zwarte piet haar had gegeven :'(
Uiteindelijk hebben we ons zeker wel vermaakt hoor, het was ook fantastisch georganiseerd!

Foto's onder de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104890026
Hannah O+

Onze foto's onder een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104890343
Wat naar dat Mini Draak zo benauwd blijft, fijn dat je wel even je rust kan pakken nu.

Leuke foto's Shandaly!

Een hoop Sint feesten vandaag. Leuk om te lezen dat Muppet, Harry en Hannah op hun eigen manier zich vermaakt hebben. Wel sneu dat Hannah nog steeds niet helemaal lekker is.

Barbabientje ook al van die leuke foto's. Jullie kinderen houden die pietenmuts gewoon op, dat is hier echt niet te doen.

Wij hebben ook een leuk Sint feest gehad, lief dat je er naar vraagt Asy. Yaro heeft zich kostelijk vermaakt. Eerst tussen alle kinderen heen rennen en kijken. Daarna werden de kinderen verdeeld in 3 groepen. Steeds in kleine clubjes wat doen. Het creatieve moment was niet echt aan Yaro besteed, die heeft daar geen geduld voor. Bij de pietengym ging hij wel helemaal los. En als laatst mochten we bij de Sint. Die hij in het begin nog wel wat eng vond, net zoals de pieten. Maar na zijn cadeau, riep hij heel hard om Sinterklaas.

Nu ligt hij uitgeteld in bed. Ik duik er vandaag ook vroeg in, ben nog steeds niet helemaal lekker en zo'n dagje breekt je dan wel op.
  zondag 27 november 2011 @ 19:34:33 #42
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_104890383
Wat een lieve foto's zag ik voorbij komen O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  zondag 27 november 2011 @ 19:44:30 #43
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104890821
Orea wat klinkt dat heerlijk :D

En wat een leuke foto's weer! Echt genieten altijd!
We'll have love aplenty
You and me
pi_104891005
Oh wat een leuke foto's van de Sinterklaasvieringen :) wij gaan woensdag naar mijn werk met Femke.
pi_104891133
Barbabientje, die foto waar ze niet zo blij kijkt, die vind ik prachtig! wat een uitstraling, echt n madammeke O+
deze:
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben er zin in ;(
verder veel leuke sinterklaasverhalen gelezen en foto's gezien O+ mijnes gelooft nog niet.. dus ik ga er niet heen >:) we ontwijken t nog ff :Y
quote:
17s.gif Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Orea het volgende:
.... ik kreeg tussendoor ineens een zoen van dik een minuut met open mond :? O+ *; incl. mega knuffel (ik zei: ga je mee knutselen, ik denk dat ze verstond ga je me knuffelen :D maar het was wel héél erg lief!)...
O+ wat mega-cute *;
pi_104894871
Is toch alleen maar gezellig Cooki

SPOILER
pi_104895956
Wat een tv kindjes vandaag :D

Ook Sintkindjes zo te zien! Klinkt gezellig Orea O+ en As leuke foto's! O+

Hier ook bij Sinterklaas en Pieten geweest, in safaripark Beekse Bergen. Dyon gilde er bovenuit toen ze met de boot aankwamen :D en dat gezichtje toen de Sint vlak langs hem liep, geweldig! :D
pi_104896532
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:53 schreef As1981 het volgende:
Is toch alleen maar gezellig Cooki

SPOILER
dat zie er idd heel gezellig uit As! O+
  zondag 27 november 2011 @ 21:43:39 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104898469
Wat een leuke foto's zeg! Heel tof! O+

Cooki, de mijne gelooft ook nog niet maar wij doen vol overgave mee :D
pi_104901161
Toffe sint fotos!

Shandaly spannend toch.... Hoop dat je snel toch een tweede streepje ziet

Asy neusspray hebben wel gedaan, maar tis teveel voor dr. Ze krijgt steeds bloedneusjes van
pi_104906365
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, de mijne gelooft ook nog niet maar wij doen vol overgave mee :D
ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuus :@
volgend jaar doen we mee! *O*
pi_104907485
Oeh, al die foto's O+O+
Leuk al die sintfeesten, dat is wel een nadeel van een eigen bedrijf, geen sint op het werk.
(of ik moet het zelf regelen :{w )

Zielig dat het haar meteen een bloedneus oplevert, draak. ;(

Morgen (straks) mag Zoë naar de psz, ze is ook verkouden maar heeft er verder geen last van en ik ben er om eventuele groene rupsen weg te poetsen dus dat gaat wel goed komen. Meisje gaat zo blij zijn als ze door krijgt dat ze niet naar huis hoeft. (werd iedere week een groter gevecht om haar mee te krijgen als we broerlief gingen brengen)
pi_104907616
:W
spewey klinkt goed van t psz en zoë! O+
eigen bedrijf, dan ook eigen sint :Y)

omg ik kan niet slapen en lucas wel :X
pi_104907992
Ik ook niet en mijn kroost ligt ook heerlijk te slapen. :')

Zoë is er zo ontzettend aan toe dus zolang ik het op kan brengen de maandagochtend mee te helpen kan zij daar lekker los gaan. Ik wil alleen niet de grote plasgeitebreier zijn. :@
Gelukkig heeft de peuterjuf een behoorlijk ziek gevoel voor humor dus er valt ook nog wel wat te lachen en voor ik het weet is het 1 maart en dan mag ze gewoon legaal. :D
pi_104908117
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Spewey het volgende:
Ik wil alleen niet de grote plasgeitebreier zijn
met jouw gevoel voor humor is ook nix mis O+
edit: ik ga vriend nog maar ns lastigvallen :+ truste :*
pi_104908313
Welterusten :* Hoop dat den Lucas lekker blijft slapen.

Ik ga nog even bij m'n kiendjes loeren en dan ook weer een poging wagen.
pi_104910842
:W }:| meh.. tis een lief joch, maar t wodt tijd dat ie leert klokkijken :')
pi_104911187
Muppetje was vannacht om 4 uur weer ontroostbaar (bij haar komen tanden en kiezen niet in 1 a 2 dagen door, maar die doen er wel een week of 2 over, arm schaap ;() dus die maar weer bij ons gelegd, heerlijk geslapen nog met zijn 3-en tot 7!

En ze snuit net naast me gewoon haar neus?? :? Hallo, je bent 16 maanden? Ze ziet mij natuurlijk al een week met doekjes in de weer, maar ze bietste een zakdoekje, deed die tegen haar neus en er vloog allerlei snot alle kanten op :Y) (goeiemorgen :+)

En daarna deed ze het weer! En daarna gaf ik een zakdoekje en zei: ga je neus eens snuiten? En hoppa, weer! Handig!! :7
pi_104911205
En dan zal ik maar niet vertellen wat ze doet als ze een scheet laat :') (ik doe het toch :+)

Dan hoor je 'ontplof'... kijkt ze heel onschuldig naar je.. zo van: ik deed niks, toch? :? en dan begint ze óf heel hard te grijnzen of te schateren! En als die ontploffing ook tot inhoudt heeft geleid gaat ze heeeeeel hard nee schudden :D _O-

Kind van d'r vader :Y)
pi_104911548
Aww Cooki, dat was een kort nachtje, ik vond de half 7 van Zoë al vroeg. :D

Leia, kleine ransaap _O- Wel goed dat ze haar neus snuit zeg! :o

Oh wat heb ik een zin in vanochtend.. (ik loog ;))
pi_104911565
Leia, das knap , hier hangen de rupsslakken gewoon te hangen totdat ik ze weghaal :Y)
over ontploffende scheetjes: Lucas moet daar ook om lachen :D

Spewey, veel plezier als grote geitenbreier >:)

Ja kort nachtje.. maja... oudste stond om 6 uur naast zn schoen :X
pi_104911670
Goedemorgen :)

Wat leuk al die sint-vieringen :D
pi_104911871
Goedemorgen, mijn muppet had er ook moeite mee vannacht. 1.00 uur gingen we pas slapen :O

Ze werd om 21.30u wakker, meteen hysterisch huilen dus ik ging kijken. Even uit haar bedje gehaald. Toen bleef ze met haar vingertje wijzen dat ze naar beneden wilde, niet gedaan. Wat drinken gegeven. Die beker werd vakkundig door de kamer heen gesmeten. Even naar buiten gezwaaid en alle dingen op haar kamer weltrusten gezegd. TOen laten huilen. Na 25min even in haar bedje laten zitten en ik wat gerommeld in haar kast. Toen heb ik der laten huilen omdat ik echt zeker wist dat er niks kon zijn. Na 30min toch maar mee naar beneden genomen. 1filmpje van Bumba en ze ging rustig, al kletsend slapen.. Kleine driftkikker..

Iemand nog tips om dit aan te pakken?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104911937
Barbabientje, ik neem Lucas bijna altijd mee naar beneden , soms is fftjes samen zitten al voldoende... mamahonger O+

maar das geen tip, want ik heb vaak pyjama parties en de laatste tijd is t om 5.15 uur tijd om op te staan, denkt ie :?
pi_104911957
Hmmm, ik zou er geloof ik bijblijven of erbij gaan liggen tot ze slaapt.
In ieder geval niet mee naar beneden nemen als er niet wat aan de hand is als je dat eigenlijk niet wilt.

Mamahonger is inderdaad reële honger, maar ook wel op te lossen door erbij in bed te kruipen.
pi_104911988
Och Barbabientje, het is zoooo herkenbaar. Geen tips, ik hoop dat het een fase is :')

Weer een hoop slecht slapende kinders hier! Op zich viel het me van Hannah nog mee. Ze is om 1 uur even beneden geweest met S. (ik hoorde 'eten') en pas om 8 uur ging ze me roepen. Wel weer met koorts en zere kiezen/oren -O- Ben er gisterenavond bij het tandenpoetsen achtergekomen dat haar achterste kiezen het probleem zijn *krijs*

Het eten gaat helaas ook heel slecht daardoor, en ik vind dat ze snel spekkies verliest.
  maandag 28 november 2011 @ 08:54:04 #67
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104912002
Zoooo goeiemorguh..
Das lekker binnenkomen hier met groene rupsen slakken en ontploffingen...

Barbabientje... Had je Oona een avondje daar???
Dat klinkt heel herkenbaar..
Wij hebben een periode toegegeven omdat ze niet lekker in haar vel zat... 1 uki, bumba deed altijd genoeg.. dus binnen 5 min was ze weer rustig en sliep ze weer... (Soms 2/3x op een avond)

Later begon ze er gebruik van te maken ;) En zijn we in het donker met haar op de bank/bed gaan zitten.. Het gaat haar even om het knuffelen... doen we nu nog... 5 min is genoeg... laten huilen heeft hier geen zin
We'll have love aplenty
You and me
pi_104912033
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef freecell het volgende:
Mamahonger is inderdaad reële honger, maar ook wel op te lossen door erbij in bed te kruipen.
ik pas niet in zn bedje :N maar je zet me wel aan t denken, ms dat ik er idd een matras naast ga leggen, dank Freecell ! :Y O+

Octo, meh.. zo zielig die tandjes/kiesjespijn -O-

Reilain, ja dat idd, huilen doe ik hier ook niet ... hele huis is dan wakker en kind roept me , maar ik vind de tip van freecell wel handig, ik ga denk ik op t matras ernaast met m zitten/liggen :Y
  maandag 28 november 2011 @ 08:59:45 #69
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104912092
hier ook geprobeert.. werdt ze nog hysterischer van haha...
Zo gaat t ook prima.. 5 min knuffelen, meestal slaapt ze meteen weer en leggen we haar slapend terug...

Hier nu ook weer rupsen... maar wel op steroide! pffff
En flink aan de hoest..
We'll have love aplenty
You and me
pi_104912102
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:

[..]

ik pas niet in zn bedje :N maar je zet me wel aan t denken, ms dat ik er idd een matras naast ga leggen, dank Freecell ! :Y O+
Wedden van wel, zelfs ik pas in een ledikantje ;)
Probleem is alleen: er weer uitklimmen alsie slaapt _O-

Ons F-je heeft trouwens geslapen van 18:45 tot 6:30, toen hoorde ik: mupmup? en was het weer stil. Om 7:15 was hij echt wakker. Prima zooi :)

Hij praat :o Gisteren zei Tara: hij noemt de vis 'his' ik :? Hij: en de leeuw: wraaah! Ik: nee!
Vanmorgen zag hij een eend: eend!
:o

Issie nou in een week een half jaar aan het inhalen? :')
Vandaag is hij overigens wat minder vrolijk, maar hij is ook witjes en grijpt wat naar zijn oortjes, dus ik gok dat hij gewoon niet zo lekker is. Hij is iig nog wel vrolijker dan de weken hiervoor :)
pi_104912139
Free, fijn dat ie wel vrolijker is en aan t babbelen is geslagen *O*
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef freecell het volgende:
Probleem is alleen: er weer uitklimmen alsie slaapt _O-
Klim jij dan over de spijltjes heen _O- , of heb je de voorkant er al uit :?
omg, ik denk dat ik er dan maar gewoon in zou blijven liggen :')
pi_104912189
Bij de muppet werkt het juist (nog) wel om haar even mee naar beneden te nemen. Eigenlijk kunnen we haar dan altijd na 5 minuten weer in bed gooien en gaat ze lief slapen.. Maar ze meld zich verder weinig 's avonds en als ze dat wel doet, is er vaak echt iets (poepbroek, pijn in mond..) verder is ze te erg gehecht aan haar bed en slaap :D net haar papa en mama :@
pi_104912273
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef Cooki het volgende:
Free, fijn dat ie wel vrolijker is en aan t babbelen is geslagen *O*

[..]

Klim jij dan over de spijltjes heen _O- , of heb je de voorkant er al uit :?
omg, ik denk dat ik er dan maar gewoon in zou blijven liggen :')
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelen :)

En dan moet ik er weer uit :P
pi_104912451
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef freecell het volgende:
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelen :)
En dan moet ik er weer uit :P
_O_
ik ga t proberen, maar neem wel mn phone mee, voor t geval ik de brandweer moet hebben om me er weer uit te takelen *O*
pi_104912800
hahahaha, ik heb ook wel eens in Mex z'n ledikantje gelegen, ik dacht nog dat vertel ik tegen niemand, maar ik ben niet de enige gek :@

Het hielp trouwens niet, hij vond het geloof ik maar gek..
pi_104913130
Je hebt er vast geen foto's van huh, Troet? #wishfullthinking O-)
  maandag 28 november 2011 @ 09:52:17 #77
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913131
hahaha ik heb het nog niet gedurft.. wist niet of het bedje dat kon houden haha...
Maar dat kan dus wel? :D
Lijkt mij ook wel gezellig... en met mijn lengte blijf ik wellicht nog de hele nacht liggen ook :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913173
Wij nemen Thomas ook altijd mee naar beneden (let wel: toen hij bijna 3 maand was, hebben we de 5-10-15-...-regel toegepast om alles in orde te krijgen, want toen was het echt een ramp). Hij heeft dan gewoon mama- of papahonger en meestal ligt hij na een paar minuten op ons te slapen of zegt hij heel zielig "ja" als we vragen of hij gaat slapen.
De afspraak is wel dat hij niet meer uit zijn slaapzak mag en daar houden we ons ook strikt aan (dus ook als er bezoek is). Soms loopt hij dan nog eens rond in zijn slaapzak omdat hij aan de andere kant van de zetel wil liggen.
Onlangs hadden we bezoek en was het beneden natuurlijk te leuk (en te luid waarschijnlijk) waardoor hij niet in zijn bed wou blijven. Dus hoppa, mee naar beneden, in zijn slaapzak. Het bezoek vond het wel een grappig zicht om hem te zien ronddrentelen in zijn slaapzak (hij is al zo'n ervaringsdeskundige dat hij bijna kan lopen in zijn slaapzak :') ).

Mijn ma is een tijdje terug komen oppassen en heeft 2u met hem opgezeten omdat hij niet meer in zijn bed wou. Enige verschil was dat ze hem constant uit zijn slaapzak haalde. Ik denk dus echt dat dat voor hem een verschil maakt. Weg structuur.
  maandag 28 november 2011 @ 09:56:39 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913207
Oona houden we dan ook altijd in haar slaapzak...
Meestal wil ze op de bank spelen.. en dat laten we dan niet toe..
Heel consequent op de grond zetten.. -wat dus niet de bedoeling was-... dan wil ze toch liever op schoot ;)

Hier ook een prima loper in slaapzak :D Prachtig gezicht.. klein zeemeerminnetje..
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913211
Dat doen wij inderdaad ook, slaapzak aanhouden :Y maar meestal is het even knuffelen, nog een slokje water, even 5 minuten op/naast ons hangen en dan vragen we: ga je weer naar bed/slapen (incl. gebaar voor slapen :)) en dan knikt ze eigenlijk altijd ja en maakt het gebaar voor slapen terug. Dan hoor je haar ook niet meer :)

Maar wat ik zeg, het komt misschien max 2 keer per maand voor ofzo...
pi_104913227
haha nee, zal het volgende keer proberen.
En het bedje houd wel ja, ik denk alleen dat je niet met je hele gewicht op 1 latje moet staan, dus ik slingerde m'n been eerst over het randje en trok mezelf zo omhoog,haha

Dat met de slaapzak doen wij s 'ochtends, zodra die uitgaat, mag hij los, als hij nog aan is moet hij blijven liggen.
  maandag 28 november 2011 @ 09:57:47 #82
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913232
Oona ook... Dat spelen is eigenlijk niet meer aan de orde.. ze wil gewoon ff 5 min knuffelen...
Gemiddeld 1x per avond nu
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913794
Fijn dat het tenminste herkenbaar klinkt ;)

Gelukkig slaapt ze meestal door hoor, maar ze heeft van die avonden.. Pfff.

Ze wilde inderdaad ook even knuffelen met me. Maar eigenlijk wil ik dit niet beneden. Ik heb echt het idee dat zij dan denkt dat ze gewonnen heeft. Ze zit ook elke keer te lachen en te kraaien als we beneden zijn.. En er bij gaan liggen zie ik eigenlijk ook niet zitten :@

We hopen maar dat het een faseeee is..

Bedankt voor de herkenning en tips ladies!

Florian en Hannah beterschap!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104913858
Tuurlijk zit ze te lachen en te kraaien! Ik riep mama, en mama komt O+ ;) zelf heb je toch ook wel eens dat je niet kan slapen? Dat kan het ook heel goed zijn hoor! :Y

Maar begrijp wel dat je haar niet meer naar beneden wilt nemen.. Anders misschien even knuffelen op jouw bed en dan terug leggen? Het helpt voor muppet in elk geval om even 'uit' haar kamer gehaald te worden.. Soort van reset :P en daarna slaapt ze vaak wel weer :)
  maandag 28 november 2011 @ 10:26:01 #85
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913883
idd ;) Hier ook bijna altijd een triomfantelijke glimlach.. Hoe moe ze ook is...
Wij gaan ook even op bed zitten in het donker.. zonder entertainment.. alleen ff knuffelen...

Hahaha Resetten vind ik idd een mooie benaming! Houden we erin
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913985
Manlief riep nog. Ze wint het niet hoor, wij zijn met zijn tweeën. Nou ze had het zo gewonnen :') haha het lijkt inderdaad op even resetten, de volgende keer dus gewoon even boven knuffelen en anders neem ik de iPad mee naar boven en kan ze daar een filmpje kijken ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104914969
In bed liggen bij je dreumes, had er niet opgekomen, maar dat gaat hem hier natuurlijk niet worden :P

Gelukkig komen die momenten hier ook weinig voor. Afgelopen dagen wel, maar dan is hij ook echt niet lekker. Overstuur huilend wakker worden, dat is echt zo niet mijn mannetje.

Dat langer doorkomen van de kiezen is erg herkenbaar Orea, hier lijkt het ook steeds een lang proces te zijn.
Helaas de afgelopen dagen vond meneer het prima om, om 05.00 uur wakker te worden. Vind dat toch echt te vroeg hoor. Maar helaas.

Oh we hebben gisteren zo gelachen. Coen reed op weg naar de Sinterklaasviering en moest wat harder remmen dan gebruikelijk, roept Yaro "pas op". Dat hij die link legt, verbaasd me echt.

Hier wordt trouwens niet gelachen bij poepjes, wel wordt er dan poep geroepen. In het begin hebben we ons vergist en dachten we dat hij echt gepoept had. We zijn er nu achter dat als hij dat gedaan heeft hij niets zegt.
  maandag 28 november 2011 @ 11:13:51 #88
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104915094
As en Mignonne... Ohh zie nu net dat jullie op Oona gestemd hadden.. O+
We'll have love aplenty
You and me
pi_104915189
Tis ook een heerlijk meisje O+
  maandag 28 november 2011 @ 11:37:04 #90
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104915888
O+ Helemaal mee eens :D
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 28 november 2011 @ 11:54:48 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104916453
Ik kom denk ik nooit meer uit dat bedje! :D
En ik denk dat de lattenbodem het niet houdt :X

draakje, is er niet een andere neusspray (van de dokter) waar ze wel tegen kan?
pi_104916710
Een reset is het hier inderdaad ook.
Ik wil wel nog eens zeggen dat wij niet direct naar zijn kamer gaan (behalve als hij op zo'n manier huilt dat we weten dat we direct moeten gaan, kan ik niet goed uitleggen hoe dat klinkt :) ), maar hem eerst een paar minuten laten huilen/jammeren. Als hij na een vijftal minuten niet opnieuw slaapt, moet hij echt eens uit zijn kamer.
Ik denk dat het soms is omdat hij misschien slecht gedroomd heeft en dat hij even uit zijn kamer moet. Dan knuffelen we beneden even in de zetel en krijgen we hem tot rust en dan is hij meestal wel blij dat hij weer naar zijn bedje kan.
Het is echt uitzonderlijk dat we hem dan nog eens uit bed moeten halen (dan is dat meestal gekoppeld aan tanden/ziek zijn/pijn/...)
pi_104917290

Hallo!
Dit is lieve Vtje, en die is vandaag jarig. *O* *O*
Ik zal mijn best doen om het allemaal bij te kunnen houden :Y
pi_104917486
Pvoess en lieve Vtje van harte gefeliciteerd! *O* en welkom! O+

pi_104917522
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo!
Dit is lieve Vtje, en die is vandaag jarig. *O* *O*
Ik zal mijn best doen om het allemaal bij te kunnen houden :Y
gefeliciteerd jullie *O* *O*
  maandag 28 november 2011 @ 12:28:07 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104917618
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Cooki het volgende:

[..]

ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuus :@
volgend jaar doen we mee! *O*
Geeft toch niks? Iedere zijn ding :*

Waah Pvoess! Die van jou is toch nog baby? :o
Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_104917947
V. Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hoe gaat het met jullie pvoes? Heeft ie nog restverschijnselen van de hersenvliesontsteking?
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 28 november 2011 @ 13:03:45 #98
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104918798
Gefeliciteerd met je verjaardag V! en Pvoess gefeliciteerd met je Dreumes!
(Zie ik daar nu een bilibo? :D)
We'll have love aplenty
You and me
pi_104919191

Ja wij hebben 1 grote en 2 kleintjes nu (voor zijn verjaardag ook)

Barba hij is heel erg geprikkeld altijd, veel last van zijn hoofdje merk ik bij inspanning.
En dat kan maanden duren zeker bij kleintjes die niet goed rusten. (
(hij is altijd wakker, kan niet in slaap komen dat soort dingen)
Maar geen grote gevolgen gelukkig :N :)
pi_104919199
Pvoesss en V gefeliciteerd en welkom hier.
  maandag 28 november 2011 @ 13:20:48 #101
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104919331
Wow! V. ook al een dreumes?! :o Van harte!! *O* En welkom Pvoess!!

Ik hou het allemaal niet meer bij hier hoor. :N
Heb van alles gelezen, zag veel sint activiteiten voorbij komen enzo, leuk!!

Tirza gaat de laatste dagen echt met enorme mega sprongen vooruit. Ze kletste al veel, maar het wordt alleen maar meer en meer en ze verbaast me nog iedere dag! O+
Ze zingt nu ook steeds meer liedjes en dan niet alleen het laatste woord van de regel.
Gisteren zat ze in bed (vertelde Brabo, ik lag lekker in bad :P ) en toen ging ze Klap eens in je handjes zingen. Ze pakte Elmo (die ligt bij dr in bed) en toen ging ze met Elmo's handjes klappen en op het bolletje en handjes omhoog doen!! O+ *Smelt*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 28 november 2011 @ 13:53:45 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104920447
Leuk! wij hebben een grote oranje en de set van 6 kleintjes (was ook voor haar verjaardag)
Wat schrikken lijkt me dat zeg, een hersenvliesontsteking! Fijn dat er geen grote gevolgen zijn gelukkig

Hier vandaag een moe en hangerig meisje.. duidelijk last van dur verkoudheid..
Ze ligt nu op schoot... net gevallen.. denk tandje 'door' haar lip. Eerste keer 'echt' bloed :{
(verder alleen nog krasjes) Mag alleen niet kijken... :')
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 28 november 2011 @ 14:47:13 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104922300
Pvoesss, hersenvliesontsteking? :o Dat heb ik helemaal gemist!

Wat leuk Elmo! O+
Wanneer kom je hier nog eens spelen met Tizza?
misschien dat Harry dan wat opsteekt van haar gebabbel O-)

Blèrgh, dat is schrikken Reilain!
pi_104931957
Pvoes en v welkom hier en gefeliciteerd!
(ondanks de afzeggingen hopelijk leuk feestje gehad het weekend?)

he bah das schrikken reillain!

Minidraak haal ik liever niet teveel uit bed om te resetten (ik bedoel mee naar beneden) maar heb er idd al op matras bijgelegen, of ze beland bij ons in bed....

Denk dat ik idd van de week de huisarts eens bel, gaan nu ook zo makkelijk van happy weezer uit... en een neusspray die geen bloedneusje oplevert zou fijn zijn!
pi_104933942
Tirza, wat klink je stoer! lekker zingen met papa! O+

ach Reilain, dat zal pijn doen jah.. zielig -O-

Draculettetje,ik heb de gewone otrivin babyspray, helpt die niet? (k heb niet teruggelezen, dus sorry als je t al ns verteld hebt)

Lucas zit hier net te dansen met zn armen, zo grappig... en hij komt niet meer bij als Thomas het liedje en de gebaren van In de Maneschijn op een overdreven manier voordraagt *;
pi_104936175
Gewone neusspray doet hier niks...
Die wel helpt geeft steeds bloed neusje dus das het ook niet...
  maandag 28 november 2011 @ 21:02:43 #107
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104940692
Gelukkig viel het erg mee! Uiteindelijk is het bij de vlek op haar knuffel gebleven.. Daar hapte ze meteen in na de valpartij en gaf zo haar pop een mooi rood bolletje ;)
Maar verder niets meer gezien.. geen dikke lip.. geen pijn met eten..
Zo mogen alle valpartijen gaan :')
We'll have love aplenty
You and me
pi_104943655
Zooo totaal niet bijgelezen, nou ja.een beetje.

Pvoess gefeliciteerd met v! Alweer 1 :o

Ik las.over sinterklaasfeesten, leuk! Ging beter dan bij ons las k ook :D
Floris was een beetje gaar (moesten best lang wachten) dus bij sinterklaas was ie aan t gillen. Hij bibberde helemaal :D vanaf een afstand was t wel leuk. Toen ging ie zwaaien naar sinterklaas. Oh en als sinterklaas de andere kant opkeek ook :') :D

En we zijn een weekend weggeweest. Met zus en kinderen (mannen waren ook weg), gezellig. Floris heeft alleen gespuugd en doorgelekt met zn luiers.
Vanmiddag voor we weggingen had ie gepoept, ging m verschonen gewoon hele blaren leken t :o echt zielig. Zo sneu. Nu is t heeeel rood. Dikke laag creme erop gedaan voor de nacht. Echt hele zure poep denk k.
Verder gast t gelukkig goed met m. Kwam alleen slaapzakken te kort (had er 5 mee willen nemen, vriend vond t onzin :P nou had er wel te weinig dus :D)
pi_104956134
Dracu, ik hoop dat de HA een oplossing geeft! :Y
Reilain, fijn dat t meeviel *O*
Sonnetje, beterschap voor de billetjes van Floris ;) (5 slaapzakken :D das best veel )

Lucas update:
SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 29-11-2011 08:10:41 ]
pi_104956364
Vervelend zeg cooki!

Ik had ook maar.4 slaapzakken nodig gehad ;) maar.toch
Vannacht heeft ie weer gespuugd. Wel knap, naast zn bed, bed beetje vies, zelf.niet vies :D hij was er niet wakker van,geworden. Bizar genoeg. En geslapen vanaf 10 voor 6 tot kwart voor 8.
pi_104956565
Sonnetje, niet leuk dat Floris zo'n luieruitslag heeft. Gaat het nu al beter met de poep? Was het weekend verder wel leuk?

Boh Cooki, ellendig dat Lucas ook al zo'n last heeft van zijn tanden -O-

We hebben hier een goede nacht achter de rug. Heb Hannah een paar keer even horen huilen, maar ze is zonder hulp weer in slaap gevallen. Ben benieuwd wat de dag ons brengt qua oorpijn/kiespijn/koorts/diarree.
pi_104956687
Hij heeft gelukkig niet meer gepoept. Heeft wel droge luiers (voor zijn doen dus), maar goed met spugen en dunne poep is dat niet heel gek (hij drinkt wel veel, dus maar even in de gaten houden). Maar die uitslag was ook t resultaat na 1 poepluier :X Vanochtend zag het er wel een stuk rustiger uit. Gelukkig maar!

Fijn dat jullie ook een goede nacht gehad hebben octo! En hopelijk gaat de dag ook goed! Vervelend dat ze zo´n last heeft van die kiezen
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:47:59 #113
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104956698
Ohh Cooki dat soort nachten doen pijn! Succes vandag.. kun je ergens nog ff plat?

Floris nog steeds spugen... pff beterschap!

Octo fijn dat t een goede nacht was!.. hopelijk ook een goede dag!

Hier tandjes leed.. rond 6 ontroostbaar gillen.. flesje hielp gelukkig even..
Ze laat nu een compleet kwijlspoor na.. Benieuwd welke t is, gok weer een kies
We'll have love aplenty
You and me
pi_104956747
Lucas, menneke toch je moet papa en mama wel laten slapen. Sterkte cooki!

Pvoes, hoe vond V. Het om zijn verjaardag te vieren? En wat zielig dat ie toch nog wel wat last heeft vd hersenvliesontsteking. Gelukkig geen blijvende schade!

Hannah, hoop dat je snel beter bent meiske!

Oona, je eerst echte valpartij :o fijn dat het meeviel!

Floris, beterschap! En dat overgeven in de slaap deed J. Vorige week ook. Hoorde ik er opeens stik geluiden maken werd ze gewoon niet wakker :?

Ik had late dienst gister en pas om 23.00u thuis dus dat was feest voor papa. Toen ik eenmaal thuis was, filmpje hebben gekeken en heerlijk hebben geknuffeld ging ze zonder moeite haar bed in. (waar ze eerst nog 100x der
Hoofd stootte en heel veel moest kletsen voor ze eindelijk sliep..)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104956801
Arme Floris, :* beterschap, ik sta hier soms bijna mee te janken als ze echt bavianenbillen heeft en helemaal in elkaar krimpt als je ze probeert schoon te maken. ;(

Hannah, beterschap meis!

Pvoess, nog van harte gefeliciteerd met je dreumes! :o *O*

Wat een heerlijke nacht Cooki. :')
Ik was al aan het zwelgen in zelfmedelijden, Zoë werd iedere 50 minuten gillend wakker, denk alle indrukken aan het verwerken, om kwart voor 5 vond ze dat het toch echt tijd om op te staan was dus ik sta nu ook in zombiemode, m'n wallen hebben wallen.
pi_104957202
Wat naar zeg Spewey! Klinkt als een vreselijke nacht ook!

En idd die billen schoonmaken is neit fijn. Gelukkig had ie niet meer gepoept met die kapotte billen, dus dat scheelt een hoop schoonmaken en pijn. Alleen voor de nacht creme erop gedaan en verder zo min mogelijk ermee gedaan.

Barba, dat overgeven in zn slaap deed ie in t weekend ook (toen hoorde ik m wel, maar wist niet of het overgeven was of alleen kokhalzen, dus maar laten gaan, wakker maken schiet ook niet op vond ik). Vannacht ook niks gehoord, geen idee wanneer hij dat gedaan heeft. Kwam zn kamer in en rook die zure lucht. En we waren al laat :D

Oona ook al zielig ;( Stomme tandjes!
pi_104957428
Son, bij echt kapotte billen met blazen smeer ik met een combi van miconazal en zink...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104957493
En dan gewoon 2 soorten cremes of heb je een creme waar dat allebei inzit Tico?
Op zich werkte nu de billencreme van vsm ook wel, althans het zag er minder vurig uit, alleen de plekken waar die blaren zaten waren nu (vuur)rood. Maar als t blijft is t wel de moeite waard dat te proberen.
pi_104957543
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dan gewoon 2 soorten cremes of heb je een creme waar dat allebei inzit Tico?
Op zich werkte nu de billencreme van vsm ook wel, althans het zag er minder vurig uit, alleen de plekken waar die blaren zaten waren nu (vuur)rood. Maar als t blijft is t wel de moeite waard dat te proberen.
Ik smeer dan dus 2 cremes... Als het bij de apotheek haalt is het gruwelijk duur.. (Echt ongezond duur) Dus eerst klein laagje miconazol en dan zink eroverheen..

Maar het was meer een tipje, dat als het ondanks smeren niet weg gaat, dan kan er een schimmeltje bij zitten.. Dat had ik met Jen... Ik bleef smeren en het ging maar niet beter... En toen smeren met andere zalf (dus wel die van de apotheek) was het binnen 3 dagen dicht.
pi_104957637
Hey meiden,

twee dagen cursus gehad en een druk weekend, dan is bijlezen een hele klus :P Maar het is gelukt!

Leuk al die Sinterklaasfestiviteiten! Dit jaar op het werk niks over gehoord, zal wel wegbezuinigd zijn :? ? Op mans werk is Ruben het enige kindje, dus die doen er sowieso niets aan. Ik denk ook niet dat hij het kan waarderen, plaatjes van zwartepiet zijn al eng...

Ruben poogt te lopen, of te wel, wankelt van mij naar pappa en weer terug. Goed voor onze reflexen :P . Gisteravond wilde pappa er een filmpje van maken, dus ik iets verder weg. En natuurlijk stuiterde Ruben toen voorover, plat op zijn gezicht... Ziet er wel grappig uit op het filmpje, eerst zijn hele trotse blik en daarna keihard brullen :') Op wat rode plekken een een los korstje van een oude schram was er geen schade, vanmorgen was er, behalve die schram, niets neer van te zien. Leve de vallen en stoten zalf!

De afgelopen 2 nachten gingen trouwens heel goed, hopelijk zet dit even door, kunnen wij ook weer een beetje bijpitten.
:* voor alle mamma's en pappa's met nachtbrakers (letterlijk en figuurlijk!) Hier op het kdv heerst spugen en spuiten, maar tot nu toe zijn we de dans ontsprongen. Vorige week een aantal spuitluiers, maar dat was het dan. We duimen even door, hopelijk blijft dit virus ons bespaard (ook veel pappa's en mamma's gaan voor de bijl).

Zo, nu weer even aan de arbeid.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_104957746
Snap ik Tico :) Daarom wilde ik t ook weten!
Voor als t nu niet weggaat, k ga niet gelijk met miconazol smeren. Over t algemeen is zn uitslag vrij snel weg met smeren.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:49:44 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104957866
Ooh, arme zieke kindjes (en papa's en mama's die daar dan ook last van hebben) :{

En dan nog een paar nachtbrakers erbij :*

Piekie, zo'n filmpjes horen er ook bij :D
hier zo'n filmpje waarbij Harry zelf op zijn hobbelpaard klimt. Hoor je mij eerst jubelen: ooh, wat goed dat je er zelf op kan zeg! en vervolgens zie je hem er aan de andere kant keihard afvallen :X
pi_104981726
hele dag zombie stand: check :Y)

maar echt he... t nieuws van Inca hakt er dan zo in, dat de slaapwandel-dag een eitje is als ik me ook maar probeer voor te stellen waar zij over moet beslissen.
Inca, als je hier toevallig mee leest, ook vanuit de dreumesjes een dikke knuffel en veel kracht en wijsheid gewenst :*
ik ben er echt stil van... -O-

wbt pyjama-party-animal-lucas: voor vanavond ligt t aanvalsplan al klaar: extra matrasje keurig opgemaakt, netjes naast t ledikantje gelegd, , dekbedje in hoes, paracetamol bij de hand, roosvicee staat klaar... _O- erger dan vannacht kan t niet worden :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:26:19 #124
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104982148
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef Cooki het volgende:
hele dag zombie stand: check :Y)

wbt pyjama-party-animal-lucas: voor vanavond ligt t aanvalsplan al klaar: extra matrasje keurig opgemaakt, netjes naast t ledikantje gelegd, , dekbedje in hoes, paracetamol bij de hand, roosvicee staat klaar... _O- erger dan vannacht kan t niet worden :P
Cooki, dat klinkt bijna als een fout feest! Pillen, drank, alles staat klaar zo te horen! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_104982384
gheghe.. en een extra matras! :Y)
pi_104984017
Succes vannacht Cooki!

Wij hebben regelmatig een klein meisje tussen ons in liggen. Nou ja, slaap is slaap denk ik maar. En stiekem is het heel gezellig om 's ochtends samen wakker te worden en dan kijken naar een klein meisje in diepe rust.

Spewey, hoe ging het bij de ha? Of heb ik dat gemist? gisterochtend ging je toch?

Welkom Pvoesss en V! Nog van harte gefeliciteerd!

Arme Floris met zijn uitslag! Hopelijk is het snel weer weg! En anders met blote billen? Of heb je vloerbedekking? :P

Verder beterschap voor de (vele) zieken!

Over spugen en vies. Gister had Amy 2 keer gespuugd (gewoon melk, oprispingen) de eerste keer over de bank :Y) en de tweede keer stond ik in de keuken. Toen zag ik Amy met een vies melkmondje en vies handje. Dus ik kijk waar het plasje dan lag: Vakkundig uitgesmeerd over de vloer :Y)
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:26:16 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104985434
Cooki, je vergeet het emmertje voor de kots bij de after-party ;)

Sola, wat zijn het soms toch kledderkonten, die kinders van ons :D
pi_104985459
MmMm Amy, met zo'n lekkere zure melklucht. :Y)

Sterkte Cooki, je bent iig goed voorbereid. :D

Lief dat je er naar vraagt trouwens, Sola. :* We zijn gisterochtend idd bij de ha geweest, die wilde even recente lengte/gewicht gegevens, daar ook gewogen en volgende week terug komen. Kan zijn dat ze toch minder is gaan eten of veel meer verbruikt dan ze atm binnen krijgt. Ze zag er verder heel gezond uit, alleen een snotneusje maar wie heeft dat op het moment niet..?
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:42:54 #129
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104986343
Iew Jekkes Sola :D ... Oona kon daar ook wat van.. Tot 13 maanden gaf ze altijd mondjes melk terug... de ene dag 3... de andere dag 10... Ze liet dus altijd hele sporen na tijdens het spelen ;) Meestal inderdaad inclusief een handtekening in de plas!

Spewey fijn dat er iig even goed gekeken en gewogen wordt... Beter een keer te veel bij de ha dan te weinig!

Cooki hahaha das een mooie voorbereiding! Had hij nu ook een speentje? Wij zijn altijd voorbereid met 2 extra op de commode ;)... als ze de een onder haar bed gesmeten heeft hoeven we niet op de grond te zoeken midden in de nacht met een luid krijsende Oona die 'aanwijzingen' geeft..

Hier een lekker dagje gehad..
Gisteren al het grootste poets en waswerk gedaan... Vandaag dus alleen maar even de stofzuiger uit de kast gehad en een was in de kast gemikt.. En verder dus alle tijd voor Oona gehad.. Heerlijk... Wel 100x hetzelfde boekje gelezen... 100x dezelfde puzzel... 100x een toren gebouwd.. en wat blijft het toch gezellig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Reilain op 29-11-2011 22:41:08 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_104987916
Asy, dank voor de tip over de :r -emmer! ik zet m erbij :')

Spewey, oh ja, je ging naar de dokter... altijd goed om ff te checken... :Y

Solagratia, die zure lucht ja... :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Reilain het volgende:
Cooki hahaha das een mooie voorbereiding! Had hij nu ook een speentje? Wij zijn altijd voorbereid met 2 extra op de commode ;)... als ze de een onder haar bed gesmeten heeft hoeven we op de grond te zoeken midden in de nacht met een luid krijsende Oona die 'aanwijzingen' geeft..
Reilain, nee hij heeft geen speentje.. maar wel lapjes.. en dat van die aanwijzingen ken ik ja }:| _O-
en wat je beschrijf klinkt idd als een gezellige dag! lekker de tijd voor elkaar *O*

Nou, de sinterklaaskadootjes zijn ingepakt, mn tanden gepoetst, ik ben klaar voor de strijd :Y)
wish me luck :')
pi_104988679
Good luck Cooki!

Klinkt als een fijne dag, Reilain. Moest nog aan jullie denken gister. Een van Lars' vriendinnetjes van ons zwemclubje is vorige week grote zus geworden; en haar kleine zusje heet ook Oona. Je hoort die naam niet vaak, maar ik begin 'm steeds leuker te vinden eigenlijk.

SPOILER
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:45:14 #132
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104989933
Ohh wat leuk Shandaly :D Alleen wat Oona's online gevonden maar idd nooit zo van horen zeggen :D Hoe heet haar oudere zus? Wel benieuwd naar de combinatie!

Enne ik duim voor je dat je heel lang geen bloed mag geven :s) Vind het sowieso geweldig als mensen dat doen.. Ik durf het niet!

Idd echt een heerlijk dagje zo...
Baal er ook alweer goed van dat ik morgen weer aan t werk moet... Hopelijk vliegen mijn werkdagen voorbij en is het snel zaterdag!

Op het moment is M. even een 5 minuten knuffelmomentje aan het doen.. ze hoestte zichzelf wakker.... Net voor het slapen gaan trouwens een nieuwe kies gevoelt... Die zat haar vanmorgen dwars dus!
We'll have love aplenty
You and me
pi_104990542
De oudere zus heet Lexie.

En over dat durven bloed geven.. het stelt echt geen moer voor. Die mensen daar zijn zo ervaren in prikken, daar voel je niets van. Het enige waar ik 'naar' van werd was dat ze me wel honderd keer vroegen hoe ik me voelde. Ik merkte dus echt helemaal niets, geen enkel verschil met een halve liter meer of minder bloed, maar na zo vaak vragen ga je toch zelf bijna dingen verzinnen... ("Hmm.. dat rommeltje in mijn maag, zou dat...? Nee muts, da's gewoon die appelkoek die aangekomen is, dat heb je wel vaker!")
Ik moest wel een dagje rustig aan doen, geen zwaar lichamelijk arbeid enzo.. veel drinken... wat dat betreft wil ik elke dag wel bloed geven ;)

Nog even bij Larsje spieken en dan zelf ook maar lekker naar bed. Morgen weer vroeg dag!
pi_104991019
Lekkere dag dus gehad met je meisje, Reilain. O+

Hoop dat je snel geen bloed meer mag geven, Shandaly!

Morgen is het sinterklaasfeest op de psz en Zoë mag ook komen, hoop alleen dat ze zich een beetje gedraagt :') Vorig jaar tijgerde ze nog over de grond, nu klimt en rent ze mee, bah wat is dit jaar omgevlogen. :{
pi_104997061
goeiemorgen *O*
Lucas heeft geslapen van 19.30 - 7.30 :o *O*
ms een soort omgekeerd Fok-wet? :P

@Shandaly, wat Spewey zegt en wat leuk :Y
SPOILER
@Spewey, heel veel plezier op t sinterklaasfeest! *O*
vind je t groter worden "bah"? ;) :*

omg ik heb zoveel energie van n nachtje goed slapen, ms ben ik vandaag wel helder ipv edit-queen.. :')
en nog ff wat leuks plannen voor vanochtend!
(vanmiddag moet ik verder werken aan mn surprise van thomas voor school :s)
pi_104997165
Goedemorgen :)

hier werd vanmorgen de eerste ook om 7:15 wakker O+ Goede zaak.

Alle zieke kinderen, dikke knuffel. Ik zei gisteren nog tegen iemand dat het in de herfst onmogelijk is om alle 4 de leden van dit gezin echt helemaal gezond te hebben, hihi :D Maar niemand heeft iets ernstigs gelukkig.

Vanmiddag met F-je voor check-up naar de kinderarts, goed moment, hij is nog steeds blij, maar wel een beetje ziekjes (verhoging, iets minder blij) dus handig dat zijn oren ook meteen bekeken worden :)
pi_104997270
Lekker zeg al die lekker slapende kindjes!!

Hier een dame die voor dag 2 om half 5 begon te kletsen, zingen, met haar speen langs de spijlen rrrrr-en want dat klinkt zo leuk :D papapapaaaa, mamamamaaaa ladieladiela brabbeldebabbel...

:O

En ik kon uitslapen, want Mart zou haar wegbrengen... Fail dus :') en toen we de deur uitgingen begon ze te gapen, de pipo :P helaas, dagje opvang in het verschiet! Gelukkig lag ik om 20:00 gisteren al te slapen :P
  woensdag 30 november 2011 @ 08:40:50 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104997272
* Leandra meldt zich even snel in dit topic, voor de dreumes O+ wakker wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104997274
Leandra!! O+ van harte gefeliciteerd met je dreumes!! *O*
  woensdag 30 november 2011 @ 08:42:52 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104997289
Leandra! Het is gewoon vandaag de verjaardag van Soneal! :o

Heel erg van harte gefeliciteerd met de (niet meer zo kleine) man. Een fijne dag.

(En natuurlijk ook voor N. :* )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104997331
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Leandra het volgende:
* Leandra meldt zich even snel in dit topic, voor de dreumes O+ wakker wordt.
gefeliciteerd!
*O*
pi_104997338
Leuk hè Freecell, dat estafette-ziekzijn :P

Leandra en Pvoess, welkom met jullie dreumesjes *O* Ik vond ze op de meet nog zo klein in vergelijking met mijn muppet. Wat gaat het toch enorm snel in een jaartje!

^O^ Voor de goed slapende kindjes. Hannah is vannacht heel even beneden geweest, maar heeft verder goed geslapen tot 7.00 uur. Alleen heb ik zo slecht geslapen dat ik nu erg brak ben en ook veel last heb van mijn bekken. Ik zie erg tegen de dag op want ik kan niet echt meer er op uit dus ik moet madam de hele dag binnen vermaken -O-
pi_104997364
Leandra welkom!

En zolang het estafette ziekzijn blijft bij snotneuzen en af en toe buikpijn klaag ik niet ;)
  woensdag 30 november 2011 @ 09:21:31 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104997818
Thnx dames :*

Meneer heeft net z'n cadeau uitgepakt en als een professional geposeerd voor de foto's :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 30 november 2011 @ 09:34:03 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104998072
Leandra, van harte gefeliciteerd met je dreumes! *O*

Cooki, wat fijn dat hij heeft doorgeslapen! *O*
En ik zie nog meer doorslapers! ^O^

Hier was het vannacht feest. Althans Harry heeft vanaf 3 uur bij ij in bed geslapen (en ik dus nauwelijks meer }:| )

Shandaly wat leuk! Spannend hoor!

octo, ik voel (letterlijk en figuurlijk) met je mee :*
  woensdag 30 november 2011 @ 09:40:33 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_104998180
Leandra van harte gefeliciteerd *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_104998407
Leandra, gefeliciteerd met je jongste O+ !
Ik ga ff zoeken of je al ergens de poseer-foto (op t O+ stoeltje toch?) hebt geplaatst O-)
Welkom bij de dreumesjes! :Y
pi_104998511
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Hier was het vannacht feest. Althans Harry heeft vanaf 3 uur bij ij in bed geslapen (en ik dus nauwelijks meer }:| )
meh -O- ... :* sombie-alert .... heuh.. en n co-sleeper O+ , is dat wat ms? :*

Octo, das ook pittig... kan Hannah ms in de tuin spelen oid? en natuurlijk de tv he.. maja.. tis wel heel lekker weer hier, hopelijk bij jullie ook? ik denk aan je! :*
  woensdag 30 november 2011 @ 10:12:50 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104998854
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Cooki het volgende:

[..]

meh -O- ... :* sombie-alert .... heuh.. en n co-sleeper O+ , is dat wat ms? :*

Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...
Ik ga er gewoon even vanuit dat dit weer een uitzondering was :Y
pi_104999172
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:12 schreef Asyniur het volgende:
Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...
Ik ga er gewoon even vanuit dat dit weer een uitzondering was :Y
:Y :Y :Y *O*
k heb zin in vrijdag O+ :* en kijk ff in streepjes :')
pi_104999252
Spewey, was ze al wel weer aangekomen? Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Snotneusjes, check! :Y

Welkom Leandra en Soneal! Van harte gefeliciteerd!

Asy, hopelijk was dit inderdaad een uitzondering! Vannacht vast een goede nacht!

Zo, Orea dat was wel heul vroeg. Speen langs spijlen ratelen heeft Amy nog niet door gelukkig. Wel bonkt ze haar hoofd.

Vannacht moest Amy huilen dus wij troosten enz enz. Maar ze ging steeds meer huilen en werd ook boos. Uiteindelijk tussen ons in, buikje wrijven. Hielp ook niet. Tot ik me omdraaide en ineens wat rook. Had ze om 1 uur een poepluier. Maar door die stomme slaapzak ruik je dat amper :P Dus J. mocht haar luier verschonen en daarna konden we lekker slapen.

Gisteravond aten we bij mijn schoonouders. We aten patat, dus gewoon op de bank. Amy scharrelde een beetje rond en bij het toetje eten kwam ze los. Ging ze naar haar oom toe en dan naast hem staan (hij zat op de grond), hoofdje schuin en dan zei ze 'hap'. En dan kreeg ze natuurlijk een hapje :D Schooier. En ze stak ook ineens overal haar vinger in om hem daarna af te likken. Misschien moet ik haar toch maar eens gaan opvoeden :+
pi_104999313
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Orea het volgende:
Hier een dame die voor dag 2 om half 5 begon te kletsen, zingen, met haar speen langs de spijlen rrrrr-en want dat klinkt zo leuk :D papapapaaaa, mamamamaaaa ladieladiela brabbeldebabbel...
dit lees ik nu pas :@ ...
Orea -O-
maarreh.. ook schattig :D O+ :*
leer dr maar gauw klokkijken :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Solagratia het volgende:
Vannacht moest Amy huilen dus wij troosten enz enz. Maar ze ging steeds meer huilen en werd ook boos. Uiteindelijk tussen ons in, buikje wrijven. Hielp ook niet. Tot ik me omdraaide en ineens wat rook. Had ze om 1 uur een poepluier. Maar door die stomme slaapzak ruik je dat amper :P Dus J. mocht haar luier verschonen en daarna konden we lekker slapen.
:D :P
pi_104999525
Even heel ego, want ben echt beroerd en totaal geen zin om achter de computer te zitten.
Maar we werden net gebeld door de supermarkt, Yaro heeft gewonnen met zijn kleurplaat en mag zaterdagochtend zijn prijs ophalen tijdens de prijsuitreiking.

*Trots*, ondanks dat het gewoon puur mazzel is natuurlijk
pi_104999667
leuk As O+
foto s maken he? is zo leuk om later te vertellen! :Y
doe ik hier met Thomas, als ik m vb vertel over wat ie uitspookte of grappig deed toen ie baby/dreumes etc was , dan glimt ie, zo lief O+

oh en ben je ziek -O- ? of gewoon beroerd oid? :* of streepje :+
anyway, waar bemoei ik me mee :P
ik hoop dat je je snel beter voelt!

ik ga ff shoppen :D
  woensdag 30 november 2011 @ 10:46:47 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104999713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Cooki het volgende:

[..]

:Y :Y :Y *O*
k heb zin in vrijdag O+ :* en kijk ff in streepjes :')
Ik heb ook zin in vrijdag!
Ik hoop dat Lucas wat sneller ontdooit dan de vorige keren. Anders zeg je gewoon om 11 uur dat jullie gaan. Dan ontdooit hij zeker en kunnen jullie dan de rest van de dag blijven ;)

Sola, wat een gedoe soms hè, als ze opeens op een voor hen ongebruikelijk tijdstip poepen...

As, beterschap! En wat tof dat Yaro gewonnen heeft! *O*
Wij wachten nog op de uitslag, maar ik heb de overwinningskroon al klaar liggen. 8-)
pi_104999757
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook zin in vrijdag!
Ik hoop dat Lucas wat sneller ontdooit dan de vorige keren. Anders zeg je gewoon om 11 uur dat jullie gaan. Dan ontdooit hij zeker en kunnen jullie dan de rest van de dag blijven ;)
_O-
quote:
Wij wachten nog op de uitslag, maar ik heb de overwinningskroon al klaar liggen. 8-)
>:) *O*
  woensdag 30 november 2011 @ 11:00:09 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105000152
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
pi_105000475
Accepteren dat hij nagels bijt en afleren als hij het kan snappen? :+

Groetjes van Pessie-in-verhuizing-zonder-internet trouwens. Nathan O+ loopt hier nu gezellig rond te spelen. Zijn mama moest het oude huis poetsen en opleveren.
pi_105000658
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
niet

sorrie. wat free al zegt: accepteren en laten gaan. ooit komt het goed (zegt de dame die op haar 28ste een levenslange nagelbijtgewoonte afleerde :+ )

hier ook een irritant probleempje. mijn compu staat vanwege veiligheid en alles op stroom via een schakelijk. jullie raden het vast al wel: BLIJF VAN DIE SCHAKELAAR AF!! :( :{ "

mijn compu wordt nu dus zo'n 30 x per dag aan en uit gezet. en die schakelaar kan niet anders. en hij weet dat het niet mag, met als resultaat dat hij het nu elke keer als ik mijn kont keer stiekum doet. grmbl. selene deed/doet nooit stiekum. ravi wel. die wacht rustigjes zn kans af en zodra je een seconde niet oplet: HA! raak! ik zet hem nu dus als ik ff iets doe dan maar weer terug in de box, maar blij word ik niet hiervan.
pi_105003110
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Hoe ga ik dit oplossen?
nagellak erop doen! *) :+
want das zonde om er af te bijten :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef simmu het volgende:
mijn compu wordt nu dus zo'n 30 x per dag aan en uit gezet. en die schakelaar kan niet anders. en hij weet dat het niet mag,
je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood had _O-

en ms een idee om de schakelaar in een huisje te doen? soort omhulsel? of ken da nie? :D
pi_105003410
pst, nagellak is ook giftig! er is wel speciale kindernagellak op waterbasis ;)
pi_105003533
en we voegen ons ook weer bij de ziekenboeg :P
niks ernstigs, geeneens koorts (wel verhoging), maar ventje wil enkel nog drinken en droge crackertjes heeft krood oppie met bijbehorende snotneus.

dus hij heeft zn allereerste sinaassprilletje gescoord :Y) (en nee. dat heet hier geen snoepje, dat heet een pilletje en die mogen alleen als je ziek bent en er iets zeer doet)
pi_105004724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:45 schreef simmu het volgende:
pst, nagellak is ook giftig! er is wel speciale kindernagellak op waterbasis ;)
dank Simmu :@
maar in dat geval: dan bedoel ik die :+

en beterschap voor je mannetje O+
pi_105005278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef Cooki het volgende:

je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood had _O-

en ms een idee om de schakelaar in een huisje te doen? soort omhulsel? of ken da nie? :D
Dank je, ik ben niet de enige idioot :D
  woensdag 30 november 2011 @ 13:52:11 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105005340
Pff echt niks aan te doen?
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken :X
pi_105005370
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken :X
En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermee
/pure theorie

Maar ik heb echt geen idee wat je eraan zou kunnen doen :)
pi_105005376
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
-O- ;(
pleistertjes?
kindernagellak op waterbasis, niet giftig :P
pi_105005583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Cooki het volgende:

[..]

-O- ;(
pleistertjes?
kindernagellak op waterbasis, niet giftig :P
Dat is er alleen in knalrood en roze en je knaagt het er zo af.
't is wel een knaagdiertje hè? :D
pi_105005670
* Cooki peinst zich suf:
speentje
lolly
kauwgummetje
knaaglapje
-O-
ik vind t echt rot om te horen dat Harry zo ver door gaat met zn nageltjes ;(
pi_105005819
Sokken over zn handen?

En alleen uitdoen bij het eten... Tot de gewoonte is afgeleerd.
pi_105005827
Ik ga voor de kauwgom, lol :D
pi_105005828
Of bite-ex inderdaad... En dan maar handjes wassen voor het eten.
pi_105005858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermee
/pure theorie

Maar ik heb echt geen idee wat je eraan zou kunnen doen :)
nee hoor. de echte nagelvreter laat zich niet tegenhouden door details als "tot op het bot", "randjes" of "leven". ik heb ooit eens serieus de hele nagel eraf geknaagd :X nog altijd een wonder dat ik er geen ontstekingen aan overgehouden heb en nu normale nagels heb. goed in de gaten houden op onstekinkjes, ik vrees dat er weinig anders opzit. zoiets zit erin. mijn ouders probeerden het trouwens met vingers meppen, ook dat helpt niet. met duimen trouwens ook. sambal erop hielp ook niet. simmu was en is een volhoudertje :P
pi_105011949
Zo, kinderarts as het eens met het allergie verhaal, doorgestuurd naar de allergie-poli. Het leek hem onwaarschijnlijk dat het soja was, dus we kregen de tip om die ergens te gaan proberen over een weekje oid. Dan een week proberen en na een week proberen en geen verschil toch weer een week stoppen om te kijken of het niet stiekem toch een verschil was :P

Handige man die kinderarts ;)

Hij neemt alleen om de eén of andere duistere reden altijd aan dat we vegetarisch zijn, haha :D Dus hij liep zich even zorgen te maken 'jamaar, wat krijgt hij dan aan eiwit' dus ik: nou... uhm.. vlees sowieso?
En toen wassie alweer helemaal gerustgesteld :D
  woensdag 30 november 2011 @ 17:30:57 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105013161
Jullie zijn in zijn ogen gewoon alternatief, freecell ;)

Nou, hij is gestopt met knagen aan en in zijn bed ;)
Nou zijn vingers nog. Sokken is geen optie, die trekt hij uit. Mja en toch byt-ex... Het zijn niet alleen de maaltijden maar ook alle tussendoortjes. Dan ben ik de hele dag handen aan het wassen (en byt-ex aan het smeren).
Nou ja, dan maar gewoon zo. Ik roep nu als ik hem met zijn handen in de mond zie, dat hij zijn handen uit de mond moet doen. En dat doet hij meestal wel...

MIsschien moet ik hem zo'n boksbitje laten aanmeten 8-)
pi_105013974
quote:
2s.gif [b]Op woensdag 30 november 2011 17:30
Nou, hij is gestopt met knagen aan en in zijn bed ;)
Nou zijn vingers nog. Sokken is geen optie, die trekt hij uit. Mja en toch byt-ex... Het zijn niet alleen de maaltijden maar ook alle tussendoortjes. Dan ben ik de hele dag handen aan het wassen (en byt-ex aan het smeren).
Nou ja, dan maar gewoon zo. Ik roep nu als ik hem met zijn handen in de mond zie, dat hij zijn handen uit de mond moet doen. En dat doet hij meestal wel...

MIsschien moet ik hem zo'n boksbitje laten aanmeten 8-)
oh, ik hoop dat ie er gauw van af is! O+
pi_105014765
om je hoop te geven asy; selene deed het ook. vanuit mijn eigen ervaring dat niks eigenlijk echt helpt en al het gedoe vervelend is voor mij en voor haar, heb ik het dus straal genegeerd. wel haar vingers in de gaten gehouden, maar verder helemaal niks. wel ben ik mijn nagels gaan lakken. vond ze mooi, toen ze ook nagellak wilde heb ik uitgelegd dat dat niet kan als je nagels bijt, omdat nagellak heel slecht is voor je als je dat opeet. en warempel: het gaat een stuk beter!

na sint en kerst de vuurdoop, aangezien ze kindernagellak krijgt
  woensdag 30 november 2011 @ 19:49:15 #178
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105018838
Uit mun blote bolletje ;) Jullie hebben aardig doorgetikt vandaag :D

Asy oh das een lastig probleem inderdaad... Behalve de genoemde dingen even geen idee! Misschien eens op googlen?

Hahaha Freecel.. Hier krijgen we juist vaak nog verbaaste blikken als we vertellen dat we wel vegetarisch eten en Oona dus ook...

Simmu... Wij hebben het schakelaarprobleem hier met een doe-het-zelf-actie opgelost. We vonden de stekkerdoos op de grond gevaarlijk toen ze zou gaan kruipen. Toen heeft M van 2 houten cd torentjes van ikea een soort kastje gemaakt met een kinderslot haakje erop.. Dus ze kon niet bij de stekkerdoos op die manier.. Wellicht dat zoiets de oplossing is?

Nog even een vraaggie van mijn kant..
Oona had vandaag weer een beetje bloed in haar mond op t kdv... Kan dat ook door het krijgen van tandjes/kiezen?? Ze dachten dat het spontaan was...
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 30 november 2011 @ 21:29:36 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105024484
Reilain, volgens mij kan dat prima van doorkomende tandjes/kiezen :Y Ik heb bij Harry wel eens bloed aan de tandeborstel gehad.

Soms verbaas ik me over mijn dreumes. Hij ligt in bed en het is stil. Nou zou je kunnen denken: goh, zo bijzonder is dat toch niet?
Nee, op zich niet. Behalve als je weet dat er in de keuken dus sleuven worden gekapt (elektrisch en handmatig) en die keuken ligt direct onder zijn slaapkamer!
pi_105024757
Ik hou het hier niet meer bij, maar ik denk wel aan jullie O+
pi_105026099
Asy, sleuventoestand, gelukkig heeft Harry er geen last van! O+

Meimeltje, ik denk ook regelmatig aan jou en je boys O+
pi_105026498
Die Harry toch. Heb helemaal geen ervaring met bijtende kinderen, maar zal het meestal niet vanzelf weer overgaan? Nou hij slaapt nu iig goed zo te lezen ;)
pi_105041058
Mijn kind bijt wel in mij :P
Uit puur genoegen, dan knuffelt hij je en dan ineens zie je hem denken: 'mama, ik vind jou zo lief' *HAP*
En hij doet het echt niet bewust, schrikt ook heel erg als ik AU! roep. Dat is dan ook meteen de enige sanctie die er op staat :P
pi_105041268
@Free, wat lief O+
mijnes heeft me eens in mn been gebeten }:| daar is t tnt bijgebleven... en als ik kiesjes probeer te lokaliseren dan hapt ie, maar dat mag dan... soort van :P

@Asy, hoe is t met je happertje? O+

hier was t weer vroeg: half 5 ofzo.. heb ik m om half 6 weer teruggelegd (wegens zombie-cooki :O ) mét een speelgoedje en een lampje aan... dat leek goed te gaan, maar om half 7 is vriend met m naar beneden gegaan, teruggelegd om half 8 en nu slaapt ie nog :?

oorzaak: :? clueless... :D
eigk heeft ie vandaag een kdv ochtendje, maar ik denk dat ie zich verslaapt _O- en niet naar "school" gaat O+
pi_105041344
Haha Cooki :D
Raar slaapje :)

Die van mij werd vanmorgen om 6:15 wakker, vond ik ook te vroeg, dus bij ons in bed gelegd. om 7:30 werd iedereen weer wakker :P
Nouja, bijna iedereen :') Man slaapt nog,
pi_105043844
Uit liefde bijten in schouder: check
heel hard schrikken van AUW: check
snotneus: check
rommelige nacht: check (maar wel te verwachten, gister met hem uit eten geweest en daardoor niet al te best gegeten en te laat in bed. hij viel op de fiets al bijna in slaap)

Nagelbijten doet Ruben gelukkig niet, een hekel aan nagelknippen heeft hij wel, dat is elke keer weer vechten. Hij doet wel iets anders, namelijk tegen zijn eigen hoofd slaan als we nee zeggen, en ook zomaar, zonder aanleiding. En dan is het niet aaien, maar echt hard slaan :N Vanavond hebben oudergesprekje op het kdv, eens kijken of ze dat daar herkennen. Heeft iemand tips om dit af te leren?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_105043896
Oeh, wat lastig al die bijtende-protesterende dreumessen! Hier geen tips.. mijne begint een beetje in de dreumes puberteit te raken :') Er zit een kop op mijn kind en niet zo'n kleine ook :X :D soms even tot 10 tellen, op andere momenten maar even weglopen omdat ik anders in de slappe lach uitbarst :@
pi_105044281
dreumes slaapt nog :?
k ben al 3 keer gaan kijken :X
  donderdag 1 december 2011 @ 11:04:34 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105044480
Ik had veulste vroeg gejuicht. Ja hij sliep wel door het kappen heen, maar toen ik ging douchen en het dus verder stil was in huis, toen zette meneer het op een brullen.
Resultaat: hij heeft de hele nacht bij ons geslapen. Ow en hij past nog in het wiegje maar hij kan er zelf uitklimmen. Tot zover handig :N

Bijten: check. Hij kan het heel zachtjes maar soms vergist hij zich (ballorigheid) en dan gaat het wel hard :X

Piekie, Harry ging dan meestal met zijn kop ergens tegenaan slaan (deur, vloer, muur, kastje). Ik heb het genegeeerd en het is vanzelf weggegaan.
pi_105044562
Jemig :X dat bonken en gedoe!

Wat dat betreft is muppet echt nog makkelijk.. die blijft in bed in 1 houding zowat liggen.. Vanmorgen DVD van Zandkasteel aan, en dan wordt er in de intro gezongen: zet je stoel voor de tv, dus dat was heu-en naar haar wipper, dat ze erin moest. Benen over elkaar gevouwen en zo heeft ze 3 (!!) afleveringen liggen kijken. Op haar dooie gemak :')

Ze had zo nog 3 afleveringen kunnen kijken, maar ze moest naar bed :P dat moet als je voor dag 3 om 5 uur gaat rellen omdat je niet meer wilt slapen :o
pi_105044570
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Ik had veulste vroeg gejuicht. Ja hij sliep wel door het kappen heen, maar toen ik ging douchen en het dus verder stil was in huis, toen zette meneer het op een brullen.
Resultaat: hij heeft de hele nacht bij ons geslapen. Ow en hij past nog in het wiegje maar hij kan er zelf uitklimmen. Tot zover handig :N
-O- voor het niet slapen :D voor de klimactie
quote:
Piekie, Harry ging dan meestal met zijn kop ergens tegenaan slaan (deur, vloer, muur, kastje). Ik heb het genegeeerd en het is vanzelf weggegaan.
dat deed mijnes ook, paar maanden terug :Y
pi_105046686
Ik heb muppet om 9:15 op bed gegooid... en net hoor ik eindelijk wat.. zet de cam aan, zie ik dat mevrouw zich met grof geweld aan het omdraaien is, trekt haar deken tot haar oren en slaapt zo weer verder :') :D ! 3 uur !!! Dat is heel lang geleden dat ze overdag zo lang sliep, maar niet gek met die ochtend escapades!
pi_105046884
Wow lekker orea!
Hier is het max een half uurtje per dag. :{
Hij heeft echt moeite met zich over te geven aan slaap.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:19:10 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105047179
Orea :D zowel voor de zandkasteelactie als het dekengebeuren...

Pvoesss, dat is ook lastig zeg! Is hij dan niet helemaal kapot?
pi_105047425
Mijn dreumes slaapt tegewoordig 1x 1,5 tot 2 uur op een dag. Hij sliep altijd veel, maar tegenwoordig dus niet meer.
Maar hij is wel heel gezellig O+ Hij kan ook steeds meer. Eerst was nee schudden helemaal geweldig. Nu is t ja schudden :D En dan die kop erbij :D

Gisteravond naar de hap geweest met m. Mn moeder vond zn buikje wat opgezwollen, dus ik daarnaartoe gegaan (hij sliep daar aangezien ik ziek was en ik vandaag ook moest werken.; Scheelde wat gesleep voor hem).
Zn buik was idd wat boller, dus toch maar even hap gebeld, verhaal uitgelegd enzo. Aangezien hij sinds zaterdag al aan t spugen is en diarree heeft, wilde ze m toch wel even zien. Uiteraard niks aan de hand, vooral veel lucht in zn buik. Gelukkig maar :)
pi_105047805
Ze slaapt ook niet zoveel meer hoor... op de opvang nog hooguit 2 keer 45 minuten tot een uur.. thuis wil het nog wel eens rekken naar 2 keer een uur tot 1,5 uur. (maar hier is het rustig :))

Maar aangezien het al 3 dagen bal is om half 5/5 uur 's morgens... is ze overdag een stukje moeier! Als ze morgen weer zo vroeg is halen we haar ook niet uit bed, ga maar even uit je stekker dan! Nu is ze echt aan het rellen steeds...

En nu eten we een broodje leverpastei O+ ze bietst steeds een stuk van mij (ze heeft zelf ook) en zojuist kreeg ik al ruil een stuk korst van haar terug O+ :D :')

Jullie hebben het wel te pakken he Son?
Pvoes, ik heb een makkelijke slaper hoor :Y ze vraagt ook zelf om bed als ze echt heel moe is..
  donderdag 1 december 2011 @ 14:42:43 #197
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105052991
Ik probeer ook weer aan te haken. Met dank aan de KPN meneer doet ons internet het eindelijk! Er zat een kabeltje los in de wandcontactdoos 8)7

Nathan heeft de verhuizing overleeft. We moeten nog een traphek beneden dus haal ik hem nu nog zo'n 20 miljoen keer van de trap af per dag. De eerste nacht heeft hij vooral gekrijst :X . Maar het gaat steeds beter, al lag hij afgelopen nacht lekker bij ons in bed. Jammer genoeg is de woonkamer nog niet helemaal kindvriendelijk (zo staat hij nu bovenop een trapje met theeezakjes te spelen), maar dat komt ook steeds meer gelukkig.

Ik ga er weer vandoor. Ik hoop dat ik niet teveel BLE heb gemist, zo ja mijn PM box heeft nog ruimte. Ik moet dozen uitpakken. Groetjes!
pi_105054874
Fijn Pessie dat Nathan de verhuizing heeft overleefd! Hopelijk is alles nu snel helemaal op orde.

Hier is het zo'n dag :X niet slapen, veel huilen. Steeds de afstandsbediening pakken en dan zeggen 'ba :Y ' (bumba) en als het niet mag, huilen. Ik heb haar net weer in bed gelegd, na 10 minuten was het weer huilen. Even ferm toegesproken en nu is het weer stil. Als ze gewoon even een uurtje slaapt dan is ze daarna weer blij. Maar ja, in slaap vallen he.
pi_105055076
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Solagratia het volgende:
Even ferm toegesproken en nu is het weer stil.
:P hoe doe je dat?
  donderdag 1 december 2011 @ 15:51:25 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105055577
Ik hoop dat Nathan snel went in het nieuwe huis :Y
Overigens is het huis hier ook niet helemaal dreumesproof hoor.

Blèrgh Sola, af en toe zijn er van die dagen :X

Ben benieuwd wat ik hier zo thuis gebracht krijg...
  donderdag 1 december 2011 @ 17:19:20 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105059290
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Asyniur het volgende:

Aviva heeft dat ook gedaan! :o bij het minste of geringste hing ze op handen en knieeen en bonken met haar hoofd tegen de vloer.

Het wordt nu beter, maar ik vond het echt een naar gezicht. Ik was/ben bang dt ze zich dan echt bezeert. :X

Verder ben ik in ontkenning dat mijn pasgeboren frummel over 5 weken al 2 jaar wordt. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 1 december 2011 @ 18:24:48 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105061755
Aviva, is vorige week pas geboren toch? ;)

Harry was meestal wel redelijk voorzichtig met bonken. :D
pi_105064853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Cooki het volgende:
oh en ben je ziek -O- ? of gewoon beroerd oid? :* of streepje :+
Gewoon beroerd. Althans gewoon, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en dat is uitzonderlijk voor mij.
Het gaat een stukje beter, morgen ga ik weer werken en ook weer meelezen. Mijn hoofd is nog wel te brak om achter de laptop te zitten.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:52:54 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105065848
As, beterschap! En je kan het beste goed uitzieken hè? Anders steek je collega's nog aan
en mijn dank nog voor de zegeltjes :*
  donderdag 1 december 2011 @ 21:58:36 #205
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105073873
Dreumespuberteit... Check! Strak aankijken en dan de blokken op de grond mikken :o Heerlijk ;) Ik hou er van ...

Bijten... Dat gelukkig niet... Lijkt me lastig! Ze bijt alleen perongeluk als ik weer eens een tandjes-controle doe ;) Das puur eigen schuld dikke bult ;)

Hoofdbonken.... Hier wel altijd met haar hoofdje tegen de bovenkant van haar bedje liggen, maar niet bonken.. ze heeft wel enormmmmm flink geschud met in slaap komen.. wat een raar gezicht! M. en veel mensen in de schoonfam deden dit ook.. Nu heel af en toe nog als ze erg moe is.

:D Orea..
Wat een slimmerik... korst ruilen voor een lekker stukkie ;)
Hier ook eentje gek van het zandkasteel! Op youtube staan 5 afleveringen.. ben blij dat we nu 2dvd's hebben dat ik wat afwisseling heb haha...

Davina.. Wat herkenbaar ;) Mijn dochter is helemaal geen 16 maanden! Die is 16 dagen ;)

Beterschap As!

Meimel.. Hoe is het met je mannen? Hoe vond Dyon het vandaag? Is hij op de groep gebleven of bij de buren gaan kijken? Oona is lekker rustig op de groep gebleven en vond de piet die op bezoek kwam prima te pruimen ;)

Pessie fijn dat de verhuizing goed gegaan is! Hopelijk voelt iedereen zich snel helemaal lekker thuis!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105074212
Beterschap As!

Reilan, ja ik zag Oona ook heerlijk rustig aan tafel zitten. Ze kijkt me altijd aan met dr mooie sprekende ogen! O+ Dyon is naar de andere groep geslopen, die vond het daar reuze interessant en is een cadeautje bij Sinterklaas gaan halen :P
pi_105074370
As, beterschap meis :*

Pessie, fijn dat jullie goed over zijn gekomen naar het nieuwe huis. Heb je wat leuks gemaakt van Nathans kamer? Heb trouwens nu dezelfde kinderwagen als jij, maar dan met duozitje *O*

Dreumesveiligheid in huis...het is een schier onmogelijke taak geloof ik. Hannah wilde een mes pakken en liep naar de keuken, pakte het krukje, klom er op en trok de messenla open :o

Ik was net even wat babyfoto's aan het bekijken op de computer en ze zat op schoot. Er kwam een foto voorbij van S. die met haar in zijn armen aan het douchen was. Ze zal misschien een maand oud zijn geweest. Zegt ze: "papa, Hannah, douchen?". En toen MOEST S. met haar gaan douchen, en wel meteen _O-
En dat terwijl ze altijd in bad gaat.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:13:42 #208
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105074897
Dreumesproof... Hmmmm hier ook nog niet helemaal....
Engst vind op het moment de verwarming.. die wordt zo gloeiend heet!

:D Wat leuk dat hij bij de buren is gaan kijken Meimel!
Wat had Dyon gekregen??
Vond het voor Oona nog wel best allemaal... lekker rust en regelmaat aub ;) Pieten in de stad oid krijgen ook geen extra blik! Blijkbaar is ze wel wat kleur gewent haha

;) Ik ben wel echt heel benieuwd naar Dyon... Omdat M. haar altijd gaat halen heb ik hem dus nog niet live gezien! Wellicht met de kerstvakantie... dan kom ik Oona ook af en toe halen.."
Leuk om te lezen dat ze zo rustig aan tafel zat... Hier is het altijd een behoorlijk ondernemend, druk, en niet stilzittend typ....
We'll have love aplenty
You and me
pi_105075281
Octo, hihi wat een slimmerik!

Reilan, nou ik zie haar echt eigenlijk altijd heel rustig spelen of aan tafel zitten :D In de kerstvakantie van 2 weken gaat Dyon maar 2 dagen er naartoe, hij heeft zelf ook even vakantie van het kdv ;) Ben zelf de eerste week van januari vrij.
Dyon had klei met vormpjes gekregen. Hij is thuis gelijk gaan kleien met zn broer. Wat had Oona gekregen?
  donderdag 1 december 2011 @ 22:32:33 #210
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105076147
Welke dagen gaat hij dan? :D Oona gaat ook maar 1 of 2 dagen in de vakanties..
Haha lachen is dat hè.. ben altijd zo benieuwd.. het liefst zou ik eens via een raam komen kijken een dagje hoe ze daar bezig is...
Wat leuk die klei! Oona heeft een telpuzzel/domino gekregen.. Vond ze ook razend interessant, maar het eten thuis was toch iets belangrijker nog dus het ging snel terug in het doosje ;)
We'll have love aplenty
You and me
  donderdag 1 december 2011 @ 23:06:41 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105078352
Zo, met een enorme fotospam het babytopic verlaten, dus dan horen we hier nu echt... niet bijgelezen/ingelezen maar dat komt vanzelf wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105083133
Mooie spam van soneal! Kijk hem gaan op zijn fiets O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105085188
Reilan, de 29e is een kans dat je hm kan spotten, als Oona ook gaat ;)
Hihi, eten is ook heel belangrijk! Hier vonden ze het jammer dat we moesten gaan eten :P

Leandra, nog gefeliciteerd en welkom!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 02-12-2011 11:06:01 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:26:00 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105085556
Mooie fotospam Leandra! O+

En ik heb een zonnetje in huis :X
Hij lag om 19 uur in bed, sliep pas tegen half 9 en was om 6 uur weer wakker... :O

[ Bericht 57% gewijzigd door Asyniur op 02-12-2011 08:36:44 ]
pi_105085996
Wat ben ik toch gezegend met zo'n ventje dat gewoon vrijwel dagelijks de klok rond slaapt... en die we 's middags met moeite wakker maken van z'n middagdut omdat ie anders de halve dag ook nog slaapt... Morgen gaan we met z'n 3en logeren bij opa en oma, en ook daar heeft Lars meestal niet zo'n moeite met slapen (in slaap vallen kost dan vaak wel iets meer tijd, maar als ie eenmaal slaapt, slaapt hij de klok weer rond) Opa is morgen jarig, en natuurlijk gaan we ook Sinterklaas vieren daar.
SPOILER
pi_105089253
Asy, hier ook een zonnetje.. Lag er om 19.30u in, om 22.00u wakker tot 2.00u en om 7.30u weer wakker :O

Die Lars is een echte slaapkop, lekker hoor! En wat gek van je menstruatie, ben je altijd onregelmatig of is dit de eerste keer? Hoe lang zou je volgens jou berekening zwanger zijn?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105089481
Shandaly, vervelend die onzekerheid...
Wel fijn dat je ventje zo heerlijk doorslaapt!

Gezellig al die zonnetjes hier! ;)

Hier vanmorgen bij school gestaan om de Sint te verwelkomen. Hij kwam met de brandweer, want er was een piet op het dak die e rniet meer af kon.

Dyon vond het weer helemaal leuk :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Meimeltje op 02-12-2011 11:18:57 ]
pi_105094808
Mag ik even ego juichen??

Mijn dreumes kruipt :o *O* M. bracht haar net naar oma, want die ging even een middagje oppassen... hij zet haar neer en ze kruipt zo weg :? :D niks niet meer per ongeluk!!

Woehoeee! En wij allemaal maar denken, die gaat het kruipen overslaan en loopt op een dag weg, maar nee.. 16 maanden en ze gaat nog kruipen! Ze volgt qua volgorde wel de boekjes 8-)

*O* *O* *O* *O*
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:51:28 #219
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105095089
Leia! *O* *O* *O* *O* *O*
A grand adventure has begun.
pi_105095251
Orea, wat goed! *O*
Foto's en filmpjes willen we!

Sintje Dyon, wat schattig zeg. Op de onderste foto lijkt hij echt precies op Kyllian zeg!

Shandaly, wat is Lars een lekker slaapkopje zeg! Anne slaapt meestal nog wel door, maar is wel vroeg wakker voortaan, zo rond 6.30 uur. En 's middags helaas meestal nog maar een uurtje.. :)
Balen van je menstruatie, kan me voorstellen dat het frustrerend is!

Leandra en Pvoess, welkom hier met de kleine mannen! Wat een leuke foto van Soneal op zijn fiets! Wat kan hij al goed met zijn voeten bij de grond!

Hihi Hannah, was het douchen met papa leuk?

En verder heb ik wel bijgelezen, maar mijn telefoon logt me de hele tijd uit dus daar kan ik niet reageren... daarom maar even achter de laptop gekropen ;)

Hoewel ik een enorme hekel heb aan de term 'sprongetje' lijkt Anne er nu toch wel in te zitten. Ik moet er 's middags naast blijven zitten als ze gaat slapen en ze wordt hysterisch wakker. Beneden plakt ze bijna alleen maar aan mijn benen en wil alleen maar Bumba kijken, maar daar word ik na een paar afleveringen gallisch van :') Bumba-boek lezen is ook tof, maar ook dat doe ik liever geen 50x per dag!
Verder zie ik dat ze ook echt vooruit gaat in haar ontwikkeling. Ze begint meer te snappen en zegt zelf ook wat meer woordjes. Dus dat is wel echt genieten!
pi_105095841
Leia :D *O*

Fannetje, noem het maar een hangdagje ipv sprongetje ;) Heerlijk genieten is dat he die ontwikkeling O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:49:06 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105108518
Fannetje, dan noem je het gewoon 'ontwikkelingsfase' :7

Leia, wat goed zeg! *O*

SinterDyon O+

Shandaly, hè bah, die onzekerheid. Je zou even kunnen bellen naar de huisarts. Misschien kun je dan binnenkort terecht voor bloedonderzoek of echo zodat je zekerheid hebt?
Wel van dat Lars zo'n heerlijke doorslaper is O+

Keshet, doe jij eens een update van jouw mini? O+
Mag met ondersteuning van pica's en/of videomateriaal O-)

Vanmorgen waren Lucas en Cooki hier. Lucas is zowaar enigszins ontdooit! *O*
Ze gingen veelste laat naar huis (kinderen stonden op instorten) maar het was heel gezellig.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:25:24 #223
259886 pessie
pi_105110099
Leandra nog gefeliciteerd en welkom met je kleine grote ventje!!!
pi_105110633
As, beterschap! voel je je al n beetje opknappen of blijft t hangen... :*

Pessie, feli met de geslaagde verhuizing!

Hannah :o kijk je uit, das wel heel scherp speelgoed O+

Leandra, nog een keer welkom :) en wat een mooie fotoserie van je mannetje O+

Orea, ik juich mee hoor, go Leia! *O* *O* O+

Dyon, wat ben je toch een knapperd O+ leuke fotos meimeltje :Y

Shandaly... meh.. die onzekerheid is rot... wat Asy zegt: HA? of gewoon afwachten, kan je dat? ik niet denk ik, in zon situatie :@

Keshet, jaah... doe ns n E. update O+ wordt iedereen hier altijd blij van, volgens mij O+

Ja, en Asy heeft t al verklapt O+ wij waren vanmorgen bij Harry en Asy aan t kletsen,spelen,lekker eten, leren een doek handig te knopen O+
heel gezellig en best wel te laat ja,
en toen reed ik ook nog als n blinde de struiken vd buurvrouw in een nieuw design :X :@ _O-
lucas heeft in de auto 30 min geslapen en dat was t voor vandaag }:| nu ligt ie wel in en hij heeft beloofd pas morgen om 7.30 uur wakker te worden :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:55:17 #225
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105115127
Go Leia! Wat goed :D

Draculletje... Ik wil je een pbje sturen maar je inbox zit vol!

en hop weer terug naar m'n film ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105122245
Bedankt voor alle beterschapswensen. Vannacht ging het weer bagger, maar had me al beter gemeld. Dus nu zit ik hier hoestend en proestend op mijn werk. Gelukkig is de afdeling leeg en hoef ik met niemand rekening te houden.
Hopelijk trek ik het een beetje en kan ik morgenochtend mee naar de prijsuitreiking van de kleurplaat van Yaro, die is om 10.00 uur.

Leia die kruipt, wat goed! Wat voel je, je dan trots he.

Fijn dat de verhuizing goed is gegaan Pessie, hopelijk vinden jullie allemaal snel een lekker ritme op een nieuwe plek.

Leandra wat een mooie fotospam O+

Dyon heerlijk verkleed als Sinterklaas O+

Shandaly balen dat je geen duidelijkheid hebt. Wel fijn dat Lars het zo goed doet, heerlijk hoor zo'n slaper.

Lucas die sneller ontdooide vandaag. En 07.30 uur is een mooie tijd, hopelijk houdt hij zich er ook aan Cooki.

Hannah die op de gevaarlijke toer is, tijd voor een keukentje dus!

Fijn dat je zo geniet Fannetje, en zo'n dagje is niet erg, maar hopelijk lukt het haar morgen om zichzelf wat meer te vermaken.

Barbabientje een slechte nacht, hopelijk gaat het nu beter.

En Dyon en Oona hebben lekker Sint gevierd met geslaagde cadeau's zo te lezen.
pi_105122531
Grr, net belde manlief dat Yaro erg onrustig is, huilen niets is goed, volgens hem pijn zijn buik. Dan voel ik me wel machteloos dat ik hier zit.
pi_105126162
Leia, hoppa!

As, wat balen zeg! Waarom belt hij dan? }:| 't is niet dat je er iets aan kan doen...

Gisteren bij de allergoloog geweest, die wil F-je alsnog prikken over een maandje en verder raadde ze aan om, zodra hij beter is (al een dag of 4 wat koortsig en kwijlen, ik denk kiezen) de soja heel voorzichtig te gaan provoceren, omdat soja niet erg waarschijnlijk is als allergeen in dit geval.

Ok, gaan we doen :P

Ow en gisteren sinterklaas met de vader+vrouw van Tara en F-je vond het fantastisch en heeft een mega-inlegpuzzel gekregen en heel veel duplo, helemaal blij.
pi_105126326
Arme Yaro -O- Hopelijk is hij vandaag weer in zijn hummetje en kan hij zijn prijs in ontvangst nemen.

Mooi dat er een plannetje ligt voor F. Freecell. Heerlijk dat hij zo genoten heeft van sinterklaasviering ^O^

Hannah is trouwens ook wel onrustig geweest vannacht. Telkens huilen in haar slaap en papa, mama roepen. Maar ze is niet echt wakker geweest geloof ik, dus we hebben het laten gaan. Misschien toch een nacht met nare dromen geweest ofzo. Ze is de afgelopen dagen ook erg humeurig en dreinerig geweest dus dat zal ook wel ermee te maken hebben.

Vanmiddag gaan we hier sinterklaas vieren met Hannah's neefje erbij en 9 volwassenen. Drukke bedoening dus. Ik hoop dat de kleintjes hun middagslaap netjes doen zodat ze vanmiddag gezellig zijn.
pi_105126545
woeps, verkeerde topic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105126683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:12 schreef Poppejans het volgende:
woeps, verkeerde topic
SPOILER: vragen staat vrij toch?
pi_105127034
Ik kreeg n.a.v. het Awards-topic de vraag of ik weer eens mee zou komen kletsen :D Dan kan ik 't natuurlijk niet laten afweten.

Wat zijn "onze" kinderen alweer groot. :o Sommigen worden zelfs al broer of zus, las ik. Nog gefeliciteerd met alle streepjes! *O*

Met ons meisje gaat het allemaal nog steeds hartstikke goed. Ze probeer nu een beetje te lopen, wat eruit ziet als een schuifelend oud vrouwtje dat haar rollator kwijt is. :') Ik denk dat ze het met kerst aardig zal kunnen maar dat dacht ik 2 maanden geleden ook...
En ze begint iets van taal te snappen. Ze zegt nog niet echt wat - brabbelt wel heel veel en gevariëerd -, maar ik merk dat ze steeds meer snapt. Wat ik echt héél grappig vind is dat ze ook bewegingen of gebaren nadoet. Als ze weet dat iets niet mag, zoals aan de stereo zitten, dan gaat ze er naartoe en begint ze heel hard met haar hoofd te schudden. Soms zelfs met 'het vingertje' erbij. O+
En in alles is het gewoon een vrolijk aapje. Ik hoorde dat ze op het KDV ook steeds kiekeboe doet, daar moeten we hier thuis ook eindeloos aan meewerken. As we speak staat ze achter mijn laptop (die op de bankleuning staat) en komt ze daar steeds een grote grijns achter vandaan. En dansen op muziek. _O- O+ Echt te grappig.

pi_105127068
Trouwens, waar ik nou echt wel eens benieuwd naar ben: komt dit onderstaande gebeuren jullie bekend voor? E deed dit ongeveer een maand terug ein-de-loos - filmpje is ook al wat ouder -, ze kon het wel 30 min achter elkaar volhouden. Het is nu een stuk minder, maar ze doet 't nog steeds af en toe. Ze zit nu weer met een hydrofieldoek om haar nek.

zaterdag 3 december 2011 @ 10:08:52 #234
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105127141
Octo.. hopelijk gaat het middagslaapje rustiger dan de nacht! Zo sneu is dat dromen!

Cantare wat een schatje! Herken het filmpje wel een beetje.. Oona doet dat met haar slabje.. zo van schiet op doe dat ding om dan kan ik eten!... en ook wel eens met haar kleren.. terwijl we haar aan het aankleden zijn.. Maar 30 min niet ;)

Mijn dreumes ligt in bed...
Vroeg er tijdens haar peertje zelf om... Prima :D
Net de laatste fotosessie in de box gehouden.. die komen ze zo ophalen! ai ai ai .. raar hoor!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105127158
ff snel ivm muitende dreumes }:|
Cantare, wat leuk je hier weer te zien O+
Wat een schattig meisje is je E.
die rollator-opm :P

edit: dat was projectie-kijken wat ik deed: lucas doet iets dergelijks met zn hydrofiel:
hij probeert dan kiekeboe te spelen en de doek op zn hoofd te leggen wat echt maar moeizaam lukt _O-
en jouw E probeert dat aan te trekken jah... heel anders, maar t kwam zo herkenbaar over :@

[ Bericht 17% gewijzigd door -Caroline- op 03-12-2011 10:20:53 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:15:15 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105127228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef Cantare het volgende:
Trouwens, waar ik nou echt wel eens benieuwd naar ben: komt dit onderstaande gebeuren jullie bekend voor? E deed dit ongeveer een maand terug ein-de-loos - filmpje is ook al wat ouder -, ze kon het wel 30 min achter elkaar volhouden. Het is nu een stuk minder, maar ze doet 't nog steeds af en toe. Ze zit nu weer met een hydrofieldoek om haar nek.

[ link | afbeelding ]
Het komt op mij over alsof ze het wil aantrekken, maar dat lukt natuurlijk nog niet O+
pi_105127261
Nou, als ik het haar aantrek, wordt ze boos. :+ Maar ze doet het ook niet met kleding alleen, ook met dekentjes. Het lijkt niet een concreet doel te dienen. Meer een soort zelfknuffelen ofzo. :D
pi_105127271
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:08 schreef Reilain het volgende:
Mijn dreumes ligt in bed...
Vroeg er tijdens haar peertje zelf om... Prima :D
Wat leuk :) hoe vraagt ze daarom?
pi_105127325
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.

Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes... :(
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:22:40 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105127326
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:17 schreef Cantare het volgende:
Nou, als ik het haar aantrek, wordt ze boos. :+ Maar ze doet het ook niet met kleding alleen, ook met dekentjes. Het lijkt niet een concreet doel te dienen. Meer een soort zelfknuffelen ofzo. :D
Ja maar je snapt het niet mama :{w
Ze wil het zelluf doen ;)

Hier mag ook niet meer geholpen worden waarbij mener zelf bezig is. Dan wordt het meteen weggesmeten en krijgen we een gilpartij + boze blik.
pi_105127350
Cantare, mijn muppet doet het ook :D met alles, een kussentje van haar babyborn, hoppa in haar nek... theedoek, ook in haar nek. Maar ze doet het ook met sokken.. uittrekken en dan proberen opnieuw zelf aan te doen :P

En dat ergens naartoe gaan, en dan hard nee schudden incl. vingertje is ook erg herkenbaar!

Nou, we maken hier vorderingen! :D ze is lui, dat is wel een feit. Op vloerbedekking of een kleed gaat ze kruipen, op laminaat doen we bilschuiven :P veel makkelijker dan! Maar zojuist trok ze zich naar haar knieën aan de salontafel, en 1 been ging vooruit en ze stond op die voet (althans nog op haar knieën maar met 1 been in de start houding om te gaan staan..)

Ooooh ik ben zo benieuwd, zal ze op korte termijn gaan staan?? O+
pi_105127428
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.
Ghehe, ja, zo gaat het echt, he? Gisteren ook nog. E heeft een geluidmakend tamboerijntje. Ze hoorde 'm, maar hij lag op de salontafel, en zij zat op de grond, en ze kon 'm niet vinden. Steeds maar weer omdraaien en steeds 'nee, hier is 'ie niet. aan de andere kant misschien? nee, ook niet... als ik nou heel snel ben... ja! potverdikkie...' Net een goudvis in een kom.

Dat met een slabbetje doet E ook. Maar los daarvan zit ze dus volgens mij gewoon voor het gevoel met die doek te klooien. Op het filmpje is dat "toevallig" een vestje. Nou ja, wat het ook is, het is wel heel lief. O+
quote:
Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes... :(
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
Ah, balen.... sneu ook voor Lars.

@Orea: leuk dat L nu een spurt aan het maken is, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt! M'n nichtje deed hetzelfde. Ze is 3,5 maand jonger dan E, en in het begin deed ze niks wat E al wel deed (gaan zitten, optrekken). En ineens had ze het licht gezien, heeft ze E ingehaald en loopt ze als een duracellkonijntje (ja, echt zo) door de kamer. Dus wie weet...
pi_105127979
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:

Wat zielig..
Misschien voelt hij zich ná het slaapje ineens stukken beter zodat jullie wellicht toch nog kunnen gaan.

Beterschap ermee.
pi_105127993
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:24 schreef Orea het volgende:
Cantare, mijn muppet doet het ook :D met alles, een kussentje van haar babyborn, hoppa in haar nek... theedoek, ook in haar nek. Maar ze doet het ook met sokken.. uittrekken en dan proberen opnieuw zelf aan te doen :P

En dat ergens naartoe gaan, en dan hard nee schudden incl. vingertje is ook erg herkenbaar!

Nou, we maken hier vorderingen! :D ze is lui, dat is wel een feit. Op vloerbedekking of een kleed gaat ze kruipen, op laminaat doen we bilschuiven :P veel makkelijker dan! Maar zojuist trok ze zich naar haar knieën aan de salontafel, en 1 been ging vooruit en ze stond op die voet (althans nog op haar knieën maar met 1 been in de start houding om te gaan staan..)

Ooooh ik ben zo benieuwd, zal ze op korte termijn gaan staan?? O+
Ze heeft het kruipen dus goed ontdekt. Leuk *O* *O*
Voor je het weet hol je er achteraan als ze weg loopt/rent. :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:18:22 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105129399
tip voor meer afleveringen zandkasteel
http://programma.ntr.nl/10084
:Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:08:38 #246
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105130479
:D Tnxssss BJ!!!

Hier en complete balzaal nu zo zonder box :D
Oona is aan het rondrennen.. prachtig
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:20:52 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105130855
Wat is je kamer dan opeens groot hè Relain?
Ik weet nog niet waar we hier ooit de box weer gaan neerzetten :D
Waar hij ooit stond bij Harry, staat nu een berg speelgoed voor 10 weeshuizen ;)

Orea, die loopt je eerdaags gewoon weg :D
Loopt ze toch nog keurig op tijd ;)

Cantare, ik ben er van overtuigd dat ze het wil aantrekken. Ook al is het nu toevallig een vestje, maar zij weet nog niet dat je bijv een hydrofiel niet kan 'aantrekken'. Maar hij blijft wel goed in je nek liggen (waardoor je het idee hebt dat je hem aangetrokken hebt). Maar het is wel überschattig O+

Lucas die zich probeert te verstoppen O+
Hij was gisteren zó leuk! Ik kreeg zelfs een lachje en hij is geweldig met die prachtige blonde krulletjes O+

Och jeetje, arme Lars. Hopelijk voelt hij zich nu wat beter?
jij nog niet ongesteld?
pi_105131844
Lekker hè? Hier idem, waar de box stond staat nu een mega trofast kast :P we bedachten ons gisteren dat madammeke echt belachelijk veel speelgoed heeft :@

Maar ik zit straks dus ook met de kerstboom, wáár zetten we die neer??

Misschien zet ik in eerste instantie de box wel niet op straks in juli... we zien wel!
pi_105133512
wij hebben de box nog staan, en Sofie zit er ook echt nog regelmatig in. Soms lijkt ze er ook om te "vragen". Hij staat ons niet echt in de weg, dus laten we hem lekker staan.

Verder niet zoveel te melden. Sofie doet t lekker, krijgt 2 kiezen en een ondertand tegelijk. Ze lijkt er weinig last van te hebben. Heeft alleen de billen kapot. Ze krijgt nu maar even wat minder mandarijntjes. (ze eet er zo 3 weg, en piept dan om meer)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:01:24 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105133813
:') Ik ben echt nog superblij met mijn box :@
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:28:38 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105134491
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef RockabeIIa het volgende:
:') Ik ben echt nog superblij met mijn box :@
Dat kan ik me best voorstellen hoor!
Soms zou het nog wel handig zijn, zeker nu met die verbouwing...
pi_105134961
hier ook nog box hoor :Y
anders krijgt ravi nooit de kans om alleen te spelen, plus eindigt samen spelen, wat ze weliswaar wel allebei graag willen, doorgaans binnen 10 minuten tot geruzie :P

ravi mocht gister bij de sint komen en hij hoefde niet te huilen *O*
pi_105135277
Hier staat de box ook nog gewoon. Femke drinkt haar melk in de box maar speelt er ook nog wel eens in met haar poppen.
pi_105135584
Ik had laatst de box naar beneden gehaald omdat er gezegd was door iemand dat Leia daarom nog niet stond/liep :') dan ga je toch twijfelen, dus box naar beneden gehaald, ze heeft er welgeteld 3 keer ingespeeld, en verder wilde ze niet meer. En erdoor staan/lopen is ook niet gebeurd. Dus ik ben blij dat ie weer op zolder staat :P
pi_105135596
Maar misschien is ie nog niet echt handig ómdat ze niet staat/loopt! Zou dat het zijn??
pi_105135779
Femke kon juist een beetje oefenen met het lopen in de box, van de ene naar de andere kant of gewoon een rondje.
pi_105135790
Anne zit eigenlijk ook nooit in de box...hooguit als ik even iets moet pakken boven, maar meestal neem ik haar dan gewoon mee. Ze haalt nog geen kwartier per week... binnenkort maar eens opruimen! :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:16:17 #258
190853 RockabeIIa
pi_105135795
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Orea het volgende:
Maar misschien is ie nog niet echt handig ómdat ze niet staat/loopt! Zou dat het zijn??
Correct :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:16:49 #259
190853 RockabeIIa
pi_105135812
Jullie hebben te brave kinderen :P
pi_105135870
Tot nu toe is de mijne aardig braaf ja :D ik hou mijn hart vast voor het moment dat ze alles in gaat halen :P :')
pi_105136018
Sofie is niet echt braaf. Is een enorme deugniet O+ Alles gaat in dr mond, niks is veilig. Ik denk dat ze echt nog bijna dagelijks in de box zit. Het scheelt dat ze zich ook nog echt vermaakt in de box. Hier in huis dan. Van de week waren we op texel in een landal huisje. Daar hadden we ook een box staan, maar daar vond ze het dus helemaal niks.
*poef* nu is het weg
pi_105136387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie hebben te brave kinderen :P
mijnes niet hoor. die gaat nog altijd achter de schakelaar van mijn compu aan. morgen ga ik een plank afzagen. kijken of hij daar nog langs komt
pi_105137860
We hebben net sinterklaas "gedaan" O+
mn dreumes vond deze t leukst:

ms een tip voor andere dreumes mamas/papas? *O*
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:45:24 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105138514
Leuk Cooki!
Wij hebben ook zo eentje klaar staan maar die was iets duurder
pi_105139005
oeh leuk en toevallig!
ja, deze zal ws niet zo lang meegaan, ivm gebrek aan kwaliteit, maar ik zocht zo'n kleintje (thomas had vroegah een a4formaat en die is voor dreumes nog niet zo handig om mee te slepen, lucas loopt graag met zn bezittingen O+ )
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:51:12 #266
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105140404
Ohh die willik! rondje kruitvat dus!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105140787
Reilain, neem je dan wel een vergrootglas mee :P t bordje is geloof is 15x15 cm ofzo.. maar purrrfect voor mijnes O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:59:50 #268
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105142466
:D Ja ideaal... ff snel in de tas mikken voor onderweg
We'll have love aplenty
You and me
pi_105145703
Cooki, zo'n ding heeft Hannah al heel lang. Ideaal voor onderweg en op vakantie enzo :Y

Over de box, hij staat hier nog als speelgoedopslag in de kamer. Morgen ga ik het speelgoed eens sorteren en opruimen. De box krijgt natuurlijk binnenkort weer de functie waar hij voor bedoeld is *O* Hannah zit er al zeker een jaar niet meer in :')

Wij hebben vandaag sinterklaas gevierd. De kinderen zijn gruwelijk verwend :X Vooral de pop+buggy+wiegje vielen enorm in de smaak en de 2 kleintjes waren letterlijk aan het vechten wie de buggy mocht duwen :X incl. krijsen, huilen, slaan, mij mij mij roepen en duwen. Aiaiaiaiai, peuterpubers in het kwadraat. Nu waren ze beiden wel vrij moe op een gegeven moment en er waren te veel cadeaus. Volgende keer dus maar een beetje meer inperken.
Wat wel grappig was: de berg cadeautjes waren neergelegd en Hannah ging er op de knietjes voorzitten en gelijk roepen 'dootjes openmaken?'. Ze kon echt niet wachten :D

Ze is nu uit logeren voor 2 nachtjes bij haar opa en oma. Hoop dat ze zich een beetje vermaakt. Ik ben in ieder geval wel even aan wat rust toe en aangezien opa en oma volgende week weer voor een lange tijd naar het buitenland gaan vonden we dit wel een goed idee.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:04:01 #270
259886 pessie
pi_105147367
Ik heb er aan het begin van deze week nog over gedacht de box linea recta naar zolder te begeleiden maar wat ben ik blij dat ik toch een plek heb gevonden hier in huis voor dat ding! Heerlijk, als ik brood smeer geen dreumes die de pannen uit de kast haalt, als ik was opruim besluit zelfstandig de trap op te klimmen etc... Ik ben er zo blij mee met die 2x 15 minuten per dag dat ik em even kwijt kan.
Maar goed, verhuizen+verbouwen zorgt ervoor dat je huis echt niet dreumesproof is.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:42:35 #271
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105149171
Ik vind het ook wel jammer dat Oona de box niet zo leuk vond.. Had wel handig geweest ;)
Nu vond ze het heeeeel soms 2 min wel even grappig.... Maar meestal was het gillen..
We'll have love aplenty
You and me
pi_105150716
Hoi dreumes mama's met 2 kids al of kid op komst, die nog een babyfoon gebruiken. Hoe doen jullie het straks of nu met het 2e kind?
Ik heb ontdekt dat er maar 1 babyfoon is die uit te breiden is. We hebben zoiezo een nieuwe nodig want onze oude is het oplaadstation van kapot.

Ook voor 's nachts gebruiken we ze want we slapen een eindje van de kinderkamers verwijderd en je hoort ze amper 's nachts. Ik had gehoopt dat we er nu voor Mette geen meer nodig zouden hebben, maar jammergenoeg kan dat nog niet.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105151160
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Cooki het volgende:

[ afbeelding ]

Precies dezelfde hebben we hier ook, had ik gehaald voor in de auto naar Italië afgelopen zomer :D We hebben ook een grotere versie, maar dan van Nijntje.
pi_105151244
Cantare, wat een knappe meid zie ik daar!

Hier is de box bij beiden al voor hun 1e jaar weggehaald. Het zijn echt geen box kinderen, ze wilden er niet graag in. Ik heb de box echt nooit gemist!

Sinterklaas is vanavond langs gewees (bij zwager/schoonzus) en ow wat hebben de jongens genoten! Dyon heeft heel gezellig met alles meegedaan en heeft Sinterklaas ook vaak bedankt :D
pi_105152248
zo nachtdienst nummer twee is begonnen. Ik ben erg brak, want weinig geslapen. Vanmorgen eerst de prijsuitreiking gehad, wat voor Yaro te lang duurde. Nadat we gevraagd hadden dat we tussendoor mochten, naar huis gegaan. Maar Yaro was helemaal niet lekker, wilde/lukte niet om te slapen. Hij heeft de hele dag alleen maar gehuild/gejammerd. Ik kon daardoor ook slecht slapen.
En net voor het eten moest hij heel erg spugen. Hij had ook nog helemaal niets gegeten, hij was echt heel zielig vandaag. Even snel gedoucht, paracetamol gegeven en op bed gelegd, vanaf half 7 sliep hij. Hopelijk voor hem en voor papa een iets betere nacht en voelt hij zich morgenochtend ook beter.

Als hij nog steeds niet lekker is, ga ik bij mijn ouders slapen, anders trek ik het ook niet.

Oja zijn prijs was echt groot (van alle kindjes), zo'n opbergbox. Maar er zaten zeker 5 boekjes in, grote magneten, 2 autootjes, een ding wat geluid maakt, een disney tas, een knuffel. Het was op leeftijd aangepast. Erg leuk dus!

Nu even reageren op de rest.

Freecell, mijn man belde gisteren omdat hij erg onzeker was. Was de eerste keer dat hij de nacht alleen moest doen en was hij ook nog eens ontroostbaar aan het huilen. Hij heeft er überhaupt niet over nagedacht dat het voor mij misschien rot aanvoelde, hij wist het gewoon echt even niet meer.
Vanavond werd hij ook een beetje emotioneel omdat hij zich zo machteloos voelde.

Las wel dat jullie een geslaagde Sint viering hadden gehad. En dat er een plan ligt voor de allergieën, fijn.

Hannah dus ook al zo onrustig geslapen. Wel een leuke viering gehad, klinkt als geslaagd, ook al was het vechten om de buggy.

Wat een heerlijke vrolijke dame heb je Cantare O+
Het filmpje kan ik helaas niet zien op mijn werk.

Oona lekker door de kamer aan het rennen nu de box weg is. Ik mis hem hier ook nog soms hoor, zeker in de situaties is Pessie omschrijft. Alleen Yaro wilde er steeds vanaf de bank inklimmen en dat vonden we te gevaarlijk worden. Daarnaast vond hij het zelf niets meer.
Bij mijn ouders staat een campingbedje als een soort box beneden, maar die kan je openritsen aan de zijkant, dat gaat dan wel prima.

Vervelend dat Lars ook ineens moest spugen Shandaly, hoe is het nu met hem? En zijn jullie nog wel naar de Sint viering gegaan?

En wat goed van Ravi, niet huilen bij de Sint!

Cooki, leuk speeltje is dat inderdaad. Yaro heeft er 1 gehad in zijn schoen. 2 euro bij de intertoys geloof ik. Inderdaad een heel handig formaat om mee te nemen. In de vakantie hebben we pictionary met hem gespeeld. Het grappig is dat hij zo goed als alles raadde wat zijn papa tekende, maar alles wat zijn oom tekende, werd bestempeld als zon. We hebben er erg om moeten lachen.

Meimeltje ook al een geslaagde Sint viering. En netjes opgevoed die Dyon, dat hij de Sint steeds bedankt.
  zondag 4 december 2011 @ 00:33:18 #276
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105153433
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Cooki het volgende:

[ afbeelding ]

datzelfde dingetje gaat hier al jaren mee, inclusief voorbeeld vogels... :') :D
in de haak.
pi_105157970
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef trui het volgende:
datzelfde dingetje gaat hier al jaren mee, inclusief voorbeeld vogels... :') :D
:D (staat t in een vitrinekast mooi te zijn?)
pi_105158064
As: dat klinkt wel logisch dan :Y Dan zou de mijne ook bellen hoor ;)

Cantare :D F-je doet dat ook :Y En die doet ook vanalles om zijn nek (doeken, kettingen, sjaal van papa....) en gaat er dan mee rondsjouwen :)
  zondag 4 december 2011 @ 09:03:46 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105158103
Blergh As, wat kun je je dan slecht voelen hè?
Ik hoop dat jij en Yaro snel weer opgeknapt zijn :Y
en we hebben mede dankzij jullie alle bordjes bij elkaar! Dank daarvoor :*
En wat tof van die prijs! Wij hebben niks gehoord. Snap er niks van. :? Harry's kleurplaat was duidelijk de mooiste O+ ;)

Wij hebben voor Harry ook de grote van Nijntje gekocht. Daar kwam meneertje zelf mee aandragen in de winkel :')

Meimel wat leuk dat je kinders zo genoten hebben O+
En octo ook al zo'n leuke middag die dan wat minder gezellig eindigde met een ware bitch fight ;)
Lekker dat ze even logeren is.

En over dat kadootjes uitpakken: Harry praat niks, dus hij zegt er ook niks over maar gisteren kwam mijn man thuis van de winkel. Hij had voor zijn ouders nog wat lekkers gekocht en in laten pakken. Zoonlief duikt op zijn kop in de tas en je hoort 'oooooeeeee'. Hij dacht dat de kadootjes voor hem waren ;)
pi_105158133
Hier ook geen box meer sinds zijn eerste verjaardag.
Hij vond het altijd maar ff leuk en hij stootte altijd zijn hoofd, werd er echt gek van.
Op de grond is het veel veiliger met een traphekje voor de trap en keuken.

Sinds gister loopt Mex echt heel goed. Hij deed al stapjes naar ons toe en liet zich dan op ons vallen, maar nu loopt hij gewoon de kamer door en gaat dan rustig zitten. Leuk om te zien!

Ahhh, die Harry denk dat alle kadootjes voor hem zijn,hihi
Leuk al die Sinterklaasverhalen, wij gaan het vanavond vieren.
Ik heb maar 2 kado's, eigenlijk een beetje weinig, maar het staat hier al zo vol en de opa's en oma's hebben vast ook wel genoeg gekocht.

Cantare, wat een heerlijk grietje heb je zeg!
pi_105158191
Cantare, mooi meiske heb je daar! En dat filmpje, haha bientje doet dat ook maar die wil dan kiekeboe spelen.

Ik zie allemaal leuke sintcadeaus voorbij komen en kindjes die denken dat alle cadeaus voor hun zijn.

Wij hebben de box ook opgeruimd maar dat is meer omdat het zoveel ruimte in beslag neemt en dat zouden de kijkers misschien afschrikken.

Wij hebben helemaal geen cadeaus voor J, gekocht :@ gisteren bij mijn ouders sint gevierd en vandaag bij de andere opa en oma. Ze krijgt heel veel.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105158225
heuj.. ik hou t niet meer bij.
en ivm 3 a4tjes tekst, toch maar in spoiler :@
SPOILER
oeh ja.. ik vind t n goeie tip, voor in de "vluchttas" O+
quote:
.. Vooral de pop+buggy+wiegje vielen enorm in de smaak en de 2 kleintjes waren letterlijk aan het vechten wie de buggy mocht duwen :X incl. krijsen, huilen, slaan, mij mij mij roepen en duwen. Aiaiaiaiai, peuterpubers in het kwadraat. ...Volgende keer dus maar een beetje meer inperken.
sorry, ik moest lachen :@ O+ zoooo herkenbaar (van oudste hoor, jongste doet dat natuurlijk niet... :P
inperken: succes >:) das ook een skill }:| (zeker als er nog andere donateurs zijn) ;)
quote:
Wat wel grappig was: de berg cadeautjes waren neergelegd en Hannah ging er op de knietjes voorzitten en gelijk roepen 'dootjes openmaken?'. Ze kon echt niet wachten :D
wat schattig, zo op dr knietjes, heb je een foto gemaakt? O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef pessie het volgende:
Ik heb er aan het begin van deze week nog over gedacht de box linea recta naar zolder te begeleiden maar wat ben ik blij dat ik toch een plek heb gevonden hier in huis voor dat ding!
ja, de box als opslagplaats voor kinderen ^O^ mijnes wilde er nooit lang in, maar als wegzet-plek was t soms wel handig...
hier ruimte zat, maar ik heb m al maanden geleden weggedaan :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Reilain het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat Oona de box niet zo leuk vond..
ja hier ook hoor, alleen als t effe noodzakelijk was, dan deed ik t wel }:|
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef wickie het volgende:
Hoi dreumes mama's met 2 kids al of kid op komst, die nog een babyfoon gebruiken. Hoe doen jullie het straks of nu met het 2e kind?
Ook voor 's nachts gebruiken we ze want we slapen een eindje van de kinderkamers verwijderd en je hoort ze amper 's nachts.
meh.. geen tips... wij slapen om de hoek... dus gebruiken de babyfoon eigk niet meer...
ms een webcam op iedere kamer, met geluid? *O*
kun je nog jaren gebruiken, tot in de puberteit :P (dat lijkt mij dan weer wel wat voor hier :Y )
geintje hoor :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:33 schreef Meimeltje het volgende:
Precies dezelfde hebben we hier ook, had ik gehaald voor in de auto naar Italië afgelopen zomer :D We hebben ook een grotere versie, maar dan van Nijntje.
ja, idd, handig voor in de auto, in de vluchttas etc... de grotere versie komt hier vast ook nog wel weer ns... men... t groeit hier niet dicht, maar na sinterklaas keek ik wel van :X _O- (k had alles zelf gekocht, das nog t ergste)
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:35 schreef Meimeltje het volgende:
Sinterklaas is vanavond langs gewees (bij zwager/schoonzus) en ow wat hebben de jongens genoten! Dyon heeft heel gezellig met alles meegedaan en heeft Sinterklaas ook vaak bedankt :D
wat een schatje en zo netjes O+ ik ben fan hoor *O*
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef As1981 het volgende:
zo nachtdienst nummer twee is begonnen. Ik ben erg brak, want weinig geslapen. Vanmorgen eerst de prijsuitreiking gehad, wat voor Yaro te lang duurde.
...
En net voor het eten moest hij heel erg spugen. Hij had ook nog helemaal niets gegeten, hij was echt heel zielig vandaag.
...
Oja zijn prijs was echt groot (van alle kindjes), zo'n opbergbox. Maar er zaten zeker 5 boekjes in, grote magneten, 2 autootjes, een ding wat geluid maakt, een disney tas, een knuffel. Het was op leeftijd aangepast. Erg leuk dus!
...
Freecell, mijn man belde gisteren omdat hij erg onzeker was. ...Vanavond werd hij ook een beetje emotioneel omdat hij zich zo machteloos voelde.
...
Cooki, leuk speeltje is dat inderdaad. Yaro heeft er 1 gehad in zijn schoen. 2 euro bij de intertoys geloof ik. Inderdaad een heel handig formaat om mee te nemen. In de vakantie hebben we pictionary met hem gespeeld. Het grappig is dat hij zo goed als alles raadde wat zijn papa tekende, maar alles wat zijn oom tekende, werd bestempeld als zon. We hebben er erg om moeten lachen.
Och As, das ook rot zeg.. Yaro ziek, jij niet goed slapen, man onzeker, en ook nog moeten werken....
t gaat allemaal weer over, maar voor nu echt superrot -O-
ik hoop dat t gauw weer beter gaat... ik vind je man wel heel lief klinken... (shit voor m dat ie t ff niet wist, maar zoo lief en zorgzaam) ...
en over de prijs: wow! echt leuk ja :Y *O*
dat tekenbordje _O- zal die oom zich ook wel :? gevoeld hebben.. :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:58 schreef freecell het volgende:
Cantare :D F-je doet dat ook :Y En die doet ook vanalles om zijn nek (doeken, kettingen, sjaal van papa....) en gaat er dan mee rondsjouwen :)
Free, wat schattig, dat rondsjouwen O+
jullie ook leuke sint gehad, lees ik O+

deel 2 :o
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 09:03 schreef Asyniur het volgende:
En wat tof van die prijs! Wij hebben niks gehoord. Snap er niks van. :? Harry's kleurplaat was duidelijk de mooiste O+ ;)
_O- :W
quote:
Wij hebben voor Harry ook de grote van Nijntje gekocht. Daar kwam meneertje zelf mee aandragen in de winkel :')
ik las meneer.... dat je man ermee aan kwam lopen >:)
quote:
... Zoonlief duikt op zijn kop in de tas en je hoort 'oooooeeeee'. Hij dacht dat de kadootjes voor hem waren ;)
O+ O+ O+
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:08 schreef Troeta het volgende:
Hier ook geen box meer sinds zijn eerste verjaardag.
Sinds gister loopt Mex echt heel goed. Hij deed al stapjes naar ons toe en liet zich dan op ons vallen, maar nu loopt hij gewoon de kamer door en gaat dan rustig zitten. Leuk om te zien!
goed zo Mex *O* leuk is dat he Troeta, die beheersing O+
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben de box ook opgeruimd maar dat is meer omdat het zoveel ruimte in beslag neemt en dat zouden de kijkers misschien afschrikken.
ga je verkopen? heb ik gemist :@ heel veel succes gewenst :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 09:38:06 ]
  zondag 4 december 2011 @ 09:36:16 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105158359
Cooki, wat een megapost! :D

Yay, wat goed van Mex zeg! *O*

Barbabientje, hier krijgt onze dreumes schandalig veel hoor. Soms denk ik ook wel eens: beetje minder mag wel maar ik vind het zelf zo leuk :@ en hij krijgt maar van 1 opa en oma stel kadootjes en daarvan blijft ook nog een deel daar. Is dat een goed excuus?

Verdeurie, was ik wickie vergeten: ik weet nog niet wat wij doen. Ik ben vooralsnog voornemens om alleen voor de baby een babyfoon te gaan gebruiken, maar aangezien we dadelijk (als het goed is) ook een infra rood camera hebben staan bij Harry, klinkt het nu meer als vals spelen :')
  zondag 4 december 2011 @ 09:37:19 #284
263835 -Caroline-
pi_105158370
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat een megapost! :D
ja sowwy... maar hier ben ik legaal, dus hier ga ik los >:) >:)
k ga vandaag verder met dreumes in de doek te frotten *O*
  zondag 4 december 2011 @ 10:10:02 #285
277656 BarbaBientje01
23-04-2010
pi_105158747
Asy, het is ook heel leuk om cadeaus te kopen, dat is je goed recht hoor ;) maar ze krijgt hier zo ontiegelijk veel van opa en oma en ze is pas jarig geweest, dus hebben wij maar ff niks gekocht.

Haha cooki ik moet wel lachen om je mega post. Ons huis staat inderdaad te koop, we mogen niet klagen wat betreft kijkers/biedingen maar nog niet DE koper gehad ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 4 december 2011 @ 10:23:00 #286
242988 Orea
pi_105158955
Ik had heel veel voor de muppet aan cadeautjes van de Sint, een houten poppenwagen, een poppenbedje, Lotte & Max DVD's (gewoon ook alle drie :')) Zandkasteel DVD.. enz. enz., maar daar speelt ze inmiddels al mee/kijkt ze al regelmatig :P dus die ga ik ook niet meer inpakken..

Wij vieren het straks en het blijft beschaafd :) ze krijgt nog een mini baby born, 3 dvd's (dribbel O+) en een paar boekjes, en nog wat van opa en oma.. Ze heeft nog maar 1 opa en oma en die verwennen meestal wel, dus ben benieuwd wat er nog bijkomt... Gelukkig hebben we nog niet zo heel veel speelgoed in huis :X ik kan ontzettend merken dat ik zwanger ben... NESTELdrang x 500.000 miljoen... vreselijk ;( word moe van mezelf... denk dat het huis weer helemaal aan kant is zo tegen juli, arme vent... O-)
  zondag 4 december 2011 @ 11:05:47 #287
200695 kaatjejannie
.
pi_105159643
Wij doen dit jaar nog niet aan sinterklaas. Sofie heeft het toch nog niet door allemaal. We zouden vandaag met opa en oma naar de dierentuin, maar aangezien opa in het ziekenhuis ligt ( ;( ) gaat dat niet door. Ik denk dat we een lekker speel/hang dagje houden vandaag.
*poef* nu is het weg
  zondag 4 december 2011 @ 11:25:17 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105159991
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:37 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D (staat t in een vitrinekast mooi te zijn?)
nee, wordt echt regelmatig gebruikt. maar ze is er zuinig op. en die vogels mogen absoluut niet weg (want de lol van 't spel is voor cato om die vogels over te trekken op het tekenschermpje).
in de haak.
  zondag 4 december 2011 @ 12:04:53 #289
263835 -Caroline-
pi_105160829
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef trui het volgende:
nee, wordt echt regelmatig gebruikt. maar ze is er zuinig op. en die vogels mogen absoluut niet weg (want de lol van 't spel is voor cato om die vogels over te trekken op het tekenschermpje).
wat fijn :Y dat ze er zuinig op is! mijnes zijn dat niet }:|
  zondag 4 december 2011 @ 12:36:19 #290
59020 octopussy
pi_105161611
Orea, veel plezier straks O+ Ik heb die nesteldrang ook wel hoor :X Straks ga ik hier het speelgoed uitmesten en een hoop naar zolder brengen. De box moet zo leeg mogelijk en er is nu nieuw speelgoed wat een plekje moet krijgen in de speelgoedkist. Het eerste babywasje zit nu ook in de wasmachine.

paar fotootjes:
De Brio trein van neefje past ook op de duplo rails :')

Nijntje puzzel was een dikke hit. Ze kan het verbazend goed :D

Moedertje Hannah maakt vast even het bedje op en vadertje R. kan ondertussen even sjezen met de buggy.
  zondag 4 december 2011 @ 12:47:26 #291
20194 wickie
pi_105161961
Asy, waarom een infrarood camera bij Harry?

Octo, gebruiken jullie nog een babyfoon? Zo ja wat gaan jullie doen bij nummer 2?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 4 december 2011 @ 12:59:32 #292
59020 octopussy
pi_105162321
We hebben ook een webcam met infrarood op Hannah's kamer staan (infrarood, omdat je anders in het donker niets ziet). Ik kan met een app op mijn foon even spieken of ze wakker is bijvoorbeeld.

De babyfoon gebruiken we ook nog, maar alleen als wij beneden zijn. Vanaf onze slaapkamer horen we het prima. Er komt waarschijnlijk ook een webcam op de babykamer straks en een goedkope babyfoon. Bij de blokker hebben ze soms een Alecto voor 30 euro in de aanbieding. Die zijn echt prima. Het is misschien een beetje overkill allemaal, maar ik vind het erg fijn om gewoon eventjes te kijken naar mijn kindjes als ze in bed liggen en bij Hannah gebruik ik de terugpraatfunctie vaak om een slaapliedje te zingen als ze niet wil slapen.
  zondag 4 december 2011 @ 13:04:04 #293
242988 Orea
pi_105162459
Hier idem! Ik denk dat de babyfoon over gaat naar de babykamer, maar de cam laten we staan. Ik denk dat ik nog een cam bijkoop voor de baby, maar die gaat sowieso het eerste half jaar bij ons op de kamer, dus das voorlopig nog niet nodig.. Maar tegen die tijd is Leia 2,5 dan hebben we voor haar de babyfoon niet meer nodig :)
  zondag 4 december 2011 @ 13:23:31 #294
354180 Kursor
pi_105163204
Babyfoon hebben we nauwelijks gebruikt en tot 10 maanden heeft Marit bij ons op de kamer gelegen. Daarna de kamer naast die van ons. Ik vind het eigenlijk wel prettig om niet al het gepruttel te horen...als er echt iets is, dan hoor ik het altijd wel zonder babyfoon.

Leuk al die Sinterklaaspret! Gisteren al bij papa op het werk geweest (zwarte piet was in eerste instantie eng, maar nadat ze doorhad dat die kruidnoten uitdeelde durfde ze wel wat aan te pakken. Sinterklaas, daar rende ze hard op af en die wilde een hand geven, maar ze trok d'r hand ineens snel weg). Thuis vieren we het vanmiddag. Ik ben benieuwd wat ze van de duploboerderij vindt (is ons enige cadeau). Volgens mij hebben de opa's en oma's zich ook aardig ingehouden. Ze heeft al genoeg om mee te spelen.

Marit is nog steeds erg met d'r pop en beesten bezig. Ze krijgen steeds een slabbetje om, moeten in de kinderstoel of bumbo zitten en ze voert ze/geeft ze te drinken. Fijn joh, als je even niet oplet. Ze was zelf heelnetjes melk aan het drinken uit een gewone beker en ineens kreeg pop ook een slokje! Pop verzopen in een plas melk!
  zondag 4 december 2011 @ 14:06:34 #295
61183 leonieke
Dan toch?
pi_105165115
Thomas heeft naar mijn goesting ook al te veel speelgoed gekregen: Plop-inlegpuzzel, telefoon (nog één :') ), centraal station van beep beep, een laptop en een berg chocolade en dan moeten daar eigenlijk nog onze cadeautjes (plaat voor duplo-blokken, wasco's, helikopter met poppetjes) en de cadeautjes van mijn zus en mijn ma bij.
We hebben hier dus al beslist dat de laptop (het is ook voor 3+) en onze cadeautjes nog wat gaan opschuiven (behalve de wasco's dan). De plaat voor duplo wordt kerst en de helikopter daar zijn we nog niet uit (wordt waarschijnlijk voor "zomaar").
En afhankelijk van hetgeen hij krijgt van mijn zus en mijn ma zullen we nog zien wanneer we het zullen geven.

En dan zal er ook nog wat geschoven worden met speelgoed zodat hij niet te veel dingen beneden heeft en dat we vlugger kunnen afwisselen.

Ik vind het eigenlijk allemaal een beetje van het goede te veel :@

En nog een sinterklaasupdate: Thomas is geen fan _O- We hebben tijdens het sinterklaasbezoek dus maar in de "afgesloten" keuken gestaan zodat hij hem zeker niet ging zien. Op het einde heeft hij er met papa erbij eventjes bij gestaan, maar hij zat heel uitbundig met twee handjes tegelijkertijd te zwaaien toen we zeiden dat Sinterklaas weer ging vertrekken. Daag Klaasje, daaahaaaagggg :W :W De koekjes daarentegen waren wel lekker, maar alleen maar als mama of papa ze gaven, die zwarte piet mocht ze zelf houden :)
:D

[ Bericht 30% gewijzigd door leonieke op 04-12-2011 14:34:28 ]
  zondag 4 december 2011 @ 15:19:54 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105168055
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef wickie het volgende:
Asy, waarom een infrarood camera bij Harry?

Omdat me dat lollig leek nav wat posts hier met toffe foto's O+
Ik kan namelijk nooit gaan kijken wat Harry doet, want dan wordt hij wakker. En zo kunnen we dan toch spieken.

Leonie, je kan ook alle kadootjes nu geven en dan apart leggen en wisselen.
  zondag 4 december 2011 @ 16:57:53 #297
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105171726
Asy en Orea... Wij willen ook een cam nog... Zou het gunstig zijn om er ergens 3 tegelijk te bestellen??
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 4 december 2011 @ 19:00:05 #298
61183 leonieke
Dan toch?
pi_105176633
Zouden we inderdaad kunnen doen, Asy, maar ik heb ook niet de indruk dat hij beseft wat/wie Sinterklaas is (oké, we hebben er ook niet veel voor gedaan om het hem uit te leggen). Hij zal zich dus niet slecht voelen als er dinsdag geen pakjes op tafel staan :)
  zondag 4 december 2011 @ 19:48:02 #299
86833 Shandaly
pi_105178744
Poeh.. wat een weekend. Gistermiddag rond lunchtijd leek Lars zich alweer een stuk beter te voelen, dus zijn we alsnog naar opa en oma gereden voor opa's verjaardag en Sinterklaasfeestje. Helaas werd Lars aan het eind van de middag toch opnieuw niet lekker. Hij heeft niet meer overgegeven, maar ook niets gegeten. En 39,5 koorts.. arm ventje. Uiteindelijk heeft hij na een paracetamolletje nog best redelijk geslapen daar, en vanochtend was ie wel weer vrolijk.
Vandaag was echter ook een vreemde dag, want we hebben zijn overgrootmoeder verhuisd. En qua timing met eten en slaapjes liep dat toch allemaal wat anders dan normaal, dus echt heel happy werd Lars er niet van... :( Maar goed.. hij ligt nu lekker op bed; hij is goed verwend door de Sint (we kunnen bijna een duplo-winkel beginnen, zo'n grote verzameling heeft-ie intussen) en vanaf morgen doen we even geen gekke dingen meer. Lekker zwemmen en spelen met de duplo.
(en nee, nog steeds niet ongesteld... 12 dagen overtijd en counting. Zou je ook een hele menstruatie kunnen overslaan?)
  zondag 4 december 2011 @ 19:59:24 #300
86833 Shandaly
pi_105179367
Zo, en nu ook nog eens even een beetje bijlezen...

Bij ons is de box ook voornamelijk een opslagplaats voor speelgoed. Mijn man wil Lars nog wel eens in de box zetten om even 'af te koelen'. En dat werkt wonderbaarlijk goed eigenlijk. En ach, dat ding staat me niet in de weg, dus ik laat 'm lekker staan (alleen nog even puzzelen wat we met de kerstboom doen dit jaar).

Een babyfoon met camera (of een losse webcam) lijkt mij ook best fijn nu. Toen we de babyfoon kochten leek me dat zo'n onzin en extra duur, maar soms is het toch ook best handig om even te kunnen zien wat er aan de hand is, zonder dat je kindje jou kan zien.
Wickie, heb je voor beide kinderkamers een eigen babyfoon nodig? Of zou je ook 1 babyfoon in bijvoorbeeld de babykamer kunnen zetten, en door die babyfoon Mette ook kunnen horen? Als je Mette in jullie kamer niet hoort, maar in die van de baby wel?
  zondag 4 december 2011 @ 20:24:53 #301
263835 -Caroline-
pi_105180632
ik neem deze ff als reminder mee voor t volgende deeltje:
box als opslagplaats ....
dreumes die een eigen duplo-webshop kunnen beginnen
en babyfoons met webcam / camera...

en dan kunnen we weer los :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: