Aviva heeft dat ook gedaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Piekie, Harry ging dan meestal met zijn kop ergens tegenaan slaan (deur, vloer, muur, kastje). Ik heb het genegeeerd en het is vanzelf weggegaan.
Gewoon beroerd. Althans gewoon, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en dat is uitzonderlijk voor mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Cooki het volgende:
oh en ben je ziek? of gewoon beroerd oid?
of streepje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:
SPOILER: vragen staat vrij toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt op mij over alsof ze het wil aantrekken, maar dat lukt natuurlijk nog nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef Cantare het volgende:
Trouwens, waar ik nou echt wel eens benieuwd naar ben: komt dit onderstaande gebeuren jullie bekend voor? E deed dit ongeveer een maand terug ein-de-loos - filmpje is ook al wat ouder -, ze kon het wel 30 min achter elkaar volhouden. Het is nu een stuk minder, maar ze doet 't nog steeds af en toe. Ze zit nu weer met een hydrofieldoek om haar nek.
[ link | afbeelding ]
Wat leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:08 schreef Reilain het volgende:
Mijn dreumes ligt in bed...
Vroeg er tijdens haar peertje zelf om... Prima
Ja maar je snapt het niet mamaquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:17 schreef Cantare het volgende:
Nou, als ik het haar aantrek, wordt ze boos.Maar ze doet het ook niet met kleding alleen, ook met dekentjes. Het lijkt niet een concreet doel te dienen. Meer een soort zelfknuffelen ofzo.
Ghehe, ja, zo gaat het echt, he? Gisteren ook nog. E heeft een geluidmakend tamboerijntje. Ze hoorde 'm, maar hij lag op de salontafel, en zij zat op de grond, en ze kon 'm niet vinden. Steeds maar weer omdraaien en steeds 'nee, hier is 'ie niet. aan de andere kant misschien? nee, ook niet... als ik nou heel snel ben... ja! potverdikkie...' Net een goudvis in een kom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.
Ah, balen.... sneu ook voor Lars.quote:Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes...
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
Wat zielig..quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.
Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes...
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
Ze heeft het kruipen dus goed ontdekt. Leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:24 schreef Orea het volgende:
Cantare, mijn muppet doet het ookmet alles, een kussentje van haar babyborn, hoppa in haar nek... theedoek, ook in haar nek. Maar ze doet het ook met sokken.. uittrekken en dan proberen opnieuw zelf aan te doen
![]()
En dat ergens naartoe gaan, en dan hard nee schudden incl. vingertje is ook erg herkenbaar!
Nou, we maken hier vorderingen!ze is lui, dat is wel een feit. Op vloerbedekking of een kleed gaat ze kruipen, op laminaat doen we bilschuiven
veel makkelijker dan! Maar zojuist trok ze zich naar haar knieën aan de salontafel, en 1 been ging vooruit en ze stond op die voet (althans nog op haar knieën maar met 1 been in de start houding om te gaan staan..)
Ooooh ik ben zo benieuwd, zal ze op korte termijn gaan staan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |