abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104999252
Spewey, was ze al wel weer aangekomen? Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Snotneusjes, check! :Y

Welkom Leandra en Soneal! Van harte gefeliciteerd!

Asy, hopelijk was dit inderdaad een uitzondering! Vannacht vast een goede nacht!

Zo, Orea dat was wel heul vroeg. Speen langs spijlen ratelen heeft Amy nog niet door gelukkig. Wel bonkt ze haar hoofd.

Vannacht moest Amy huilen dus wij troosten enz enz. Maar ze ging steeds meer huilen en werd ook boos. Uiteindelijk tussen ons in, buikje wrijven. Hielp ook niet. Tot ik me omdraaide en ineens wat rook. Had ze om 1 uur een poepluier. Maar door die stomme slaapzak ruik je dat amper :P Dus J. mocht haar luier verschonen en daarna konden we lekker slapen.

Gisteravond aten we bij mijn schoonouders. We aten patat, dus gewoon op de bank. Amy scharrelde een beetje rond en bij het toetje eten kwam ze los. Ging ze naar haar oom toe en dan naast hem staan (hij zat op de grond), hoofdje schuin en dan zei ze 'hap'. En dan kreeg ze natuurlijk een hapje :D Schooier. En ze stak ook ineens overal haar vinger in om hem daarna af te likken. Misschien moet ik haar toch maar eens gaan opvoeden :+
pi_104999313
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Orea het volgende:
Hier een dame die voor dag 2 om half 5 begon te kletsen, zingen, met haar speen langs de spijlen rrrrr-en want dat klinkt zo leuk :D papapapaaaa, mamamamaaaa ladieladiela brabbeldebabbel...
dit lees ik nu pas :@ ...
Orea -O-
maarreh.. ook schattig :D O+ :*
leer dr maar gauw klokkijken :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Solagratia het volgende:
Vannacht moest Amy huilen dus wij troosten enz enz. Maar ze ging steeds meer huilen en werd ook boos. Uiteindelijk tussen ons in, buikje wrijven. Hielp ook niet. Tot ik me omdraaide en ineens wat rook. Had ze om 1 uur een poepluier. Maar door die stomme slaapzak ruik je dat amper :P Dus J. mocht haar luier verschonen en daarna konden we lekker slapen.
:D :P
pi_104999525
Even heel ego, want ben echt beroerd en totaal geen zin om achter de computer te zitten.
Maar we werden net gebeld door de supermarkt, Yaro heeft gewonnen met zijn kleurplaat en mag zaterdagochtend zijn prijs ophalen tijdens de prijsuitreiking.

*Trots*, ondanks dat het gewoon puur mazzel is natuurlijk
pi_104999667
leuk As O+
foto s maken he? is zo leuk om later te vertellen! :Y
doe ik hier met Thomas, als ik m vb vertel over wat ie uitspookte of grappig deed toen ie baby/dreumes etc was , dan glimt ie, zo lief O+

oh en ben je ziek -O- ? of gewoon beroerd oid? :* of streepje :+
anyway, waar bemoei ik me mee :P
ik hoop dat je je snel beter voelt!

ik ga ff shoppen :D
  woensdag 30 november 2011 @ 10:46:47 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104999713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Cooki het volgende:

[..]

:Y :Y :Y *O*
k heb zin in vrijdag O+ :* en kijk ff in streepjes :')
Ik heb ook zin in vrijdag!
Ik hoop dat Lucas wat sneller ontdooit dan de vorige keren. Anders zeg je gewoon om 11 uur dat jullie gaan. Dan ontdooit hij zeker en kunnen jullie dan de rest van de dag blijven ;)

Sola, wat een gedoe soms hè, als ze opeens op een voor hen ongebruikelijk tijdstip poepen...

As, beterschap! En wat tof dat Yaro gewonnen heeft! *O*
Wij wachten nog op de uitslag, maar ik heb de overwinningskroon al klaar liggen. 8-)
pi_104999757
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook zin in vrijdag!
Ik hoop dat Lucas wat sneller ontdooit dan de vorige keren. Anders zeg je gewoon om 11 uur dat jullie gaan. Dan ontdooit hij zeker en kunnen jullie dan de rest van de dag blijven ;)
_O-
quote:
Wij wachten nog op de uitslag, maar ik heb de overwinningskroon al klaar liggen. 8-)
>:) *O*
  woensdag 30 november 2011 @ 11:00:09 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105000152
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
pi_105000475
Accepteren dat hij nagels bijt en afleren als hij het kan snappen? :+

Groetjes van Pessie-in-verhuizing-zonder-internet trouwens. Nathan O+ loopt hier nu gezellig rond te spelen. Zijn mama moest het oude huis poetsen en opleveren.
pi_105000658
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
niet

sorrie. wat free al zegt: accepteren en laten gaan. ooit komt het goed (zegt de dame die op haar 28ste een levenslange nagelbijtgewoonte afleerde :+ )

hier ook een irritant probleempje. mijn compu staat vanwege veiligheid en alles op stroom via een schakelijk. jullie raden het vast al wel: BLIJF VAN DIE SCHAKELAAR AF!! :( :{ "

mijn compu wordt nu dus zo'n 30 x per dag aan en uit gezet. en die schakelaar kan niet anders. en hij weet dat het niet mag, met als resultaat dat hij het nu elke keer als ik mijn kont keer stiekum doet. grmbl. selene deed/doet nooit stiekum. ravi wel. die wacht rustigjes zn kans af en zodra je een seconde niet oplet: HA! raak! ik zet hem nu dus als ik ff iets doe dan maar weer terug in de box, maar blij word ik niet hiervan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105003110
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Hoe ga ik dit oplossen?
nagellak erop doen! *) :+
want das zonde om er af te bijten :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef simmu het volgende:
mijn compu wordt nu dus zo'n 30 x per dag aan en uit gezet. en die schakelaar kan niet anders. en hij weet dat het niet mag,
je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood had _O-

en ms een idee om de schakelaar in een huisje te doen? soort omhulsel? of ken da nie? :D
pi_105003410
pst, nagellak is ook giftig! er is wel speciale kindernagellak op waterbasis ;)
pi_105003533
en we voegen ons ook weer bij de ziekenboeg :P
niks ernstigs, geeneens koorts (wel verhoging), maar ventje wil enkel nog drinken en droge crackertjes heeft krood oppie met bijbehorende snotneus.

dus hij heeft zn allereerste sinaassprilletje gescoord :Y) (en nee. dat heet hier geen snoepje, dat heet een pilletje en die mogen alleen als je ziek bent en er iets zeer doet)
pi_105004724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:45 schreef simmu het volgende:
pst, nagellak is ook giftig! er is wel speciale kindernagellak op waterbasis ;)
dank Simmu :@
maar in dat geval: dan bedoel ik die :+

en beterschap voor je mannetje O+
pi_105005278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef Cooki het volgende:

je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood had _O-

en ms een idee om de schakelaar in een huisje te doen? soort omhulsel? of ken da nie? :D
Dank je, ik ben niet de enige idioot :D
  woensdag 30 november 2011 @ 13:52:11 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105005340
Pff echt niks aan te doen?
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken :X
pi_105005370
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken :X
En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermee
/pure theorie

Maar ik heb echt geen idee wat je eraan zou kunnen doen :)
pi_105005376
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
-O- ;(
pleistertjes?
kindernagellak op waterbasis, niet giftig :P
pi_105005583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Cooki het volgende:

[..]

-O- ;(
pleistertjes?
kindernagellak op waterbasis, niet giftig :P
Dat is er alleen in knalrood en roze en je knaagt het er zo af.
't is wel een knaagdiertje hè? :D
pi_105005670
* Cooki peinst zich suf:
speentje
lolly
kauwgummetje
knaaglapje
-O-
ik vind t echt rot om te horen dat Harry zo ver door gaat met zn nageltjes ;(
pi_105005819
Sokken over zn handen?

En alleen uitdoen bij het eten... Tot de gewoonte is afgeleerd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105005827
Ik ga voor de kauwgom, lol :D
pi_105005828
Of bite-ex inderdaad... En dan maar handjes wassen voor het eten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105005858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermee
/pure theorie

Maar ik heb echt geen idee wat je eraan zou kunnen doen :)
nee hoor. de echte nagelvreter laat zich niet tegenhouden door details als "tot op het bot", "randjes" of "leven". ik heb ooit eens serieus de hele nagel eraf geknaagd :X nog altijd een wonder dat ik er geen ontstekingen aan overgehouden heb en nu normale nagels heb. goed in de gaten houden op onstekinkjes, ik vrees dat er weinig anders opzit. zoiets zit erin. mijn ouders probeerden het trouwens met vingers meppen, ook dat helpt niet. met duimen trouwens ook. sambal erop hielp ook niet. simmu was en is een volhoudertje :P
pi_105011949
Zo, kinderarts as het eens met het allergie verhaal, doorgestuurd naar de allergie-poli. Het leek hem onwaarschijnlijk dat het soja was, dus we kregen de tip om die ergens te gaan proberen over een weekje oid. Dan een week proberen en na een week proberen en geen verschil toch weer een week stoppen om te kijken of het niet stiekem toch een verschil was :P

Handige man die kinderarts ;)

Hij neemt alleen om de eén of andere duistere reden altijd aan dat we vegetarisch zijn, haha :D Dus hij liep zich even zorgen te maken 'jamaar, wat krijgt hij dan aan eiwit' dus ik: nou... uhm.. vlees sowieso?
En toen wassie alweer helemaal gerustgesteld :D
  woensdag 30 november 2011 @ 17:30:57 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105013161
Jullie zijn in zijn ogen gewoon alternatief, freecell ;)

Nou, hij is gestopt met knagen aan en in zijn bed ;)
Nou zijn vingers nog. Sokken is geen optie, die trekt hij uit. Mja en toch byt-ex... Het zijn niet alleen de maaltijden maar ook alle tussendoortjes. Dan ben ik de hele dag handen aan het wassen (en byt-ex aan het smeren).
Nou ja, dan maar gewoon zo. Ik roep nu als ik hem met zijn handen in de mond zie, dat hij zijn handen uit de mond moet doen. En dat doet hij meestal wel...

MIsschien moet ik hem zo'n boksbitje laten aanmeten 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')