dit lees ik nu pasquote:Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Orea het volgende:
Hier een dame die voor dag 2 om half 5 begon te kletsen, zingen, met haar speen langs de spijlen rrrrr-en want dat klinkt zo leukpapapapaaaa, mamamamaaaa ladieladiela brabbeldebabbel...
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Solagratia het volgende:
Vannacht moest Amy huilen dus wij troosten enz enz. Maar ze ging steeds meer huilen en werd ook boos. Uiteindelijk tussen ons in, buikje wrijven. Hielp ook niet. Tot ik me omdraaide en ineens wat rook. Had ze om 1 uur een poepluier. Maar door die stomme slaapzak ruik je dat amperDus J. mocht haar luier verschonen en daarna konden we lekker slapen.
Ik heb ook zin in vrijdag!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
k heb zin in vrijdag![]()
en kijk ff in streepjes
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook zin in vrijdag!
Ik hoop dat Lucas wat sneller ontdooit dan de vorige keren. Anders zeg je gewoon om 11 uur dat jullie gaan. Dan ontdooit hij zeker en kunnen jullie dan de rest van de dag blijven
quote:Wij wachten nog op de uitslag, maar ik heb de overwinningskroon al klaar liggen.
nietquote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
nagellak erop doen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en even nog tips gevraagd: mijn dreumes bijt op zijn nagels. HIj heeft ze nu zo kort gebeten dat ze nog maar half aanwezig zijn. Nu heb ik wel met byt-ex gesmeerd, dat helpt wel maar dan stuit ik op het volgende probleem: hij kan niks meer zelf eten want alles krijgt die vieze byt-exsmaak.
Hoe ga ik dit oplossen?
je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood hadquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef simmu het volgende:
mijn compu wordt nu dus zo'n 30 x per dag aan en uit gezet. en die schakelaar kan niet anders. en hij weet dat het niet mag,
dank Simmuquote:Op woensdag 30 november 2011 12:45 schreef simmu het volgende:
pst, nagellak is ook giftig! er is wel speciale kindernagellak op waterbasis
Dank je, ik ben niet de enige idiootquote:Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef Cooki het volgende:
je raadt t al, ik dacht dat je een zelf-denkende-schakelaar in psychisch nood had![]()
en ms een idee om de schakelaar in een huisje te doen? soort omhulsel? of ken da nie?
En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermeequote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
Pff echt niks aan te doen?
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Asyniur het volgende:
Pff echt niks aan te doen?
Hij heeft ze nu echt gewoon halverwege zijn kootje afgeknaagd. Ik ben gewoon bang dat zijn vingers gaan onsteken
Dat is er alleen in knalrood en roze en je knaagt het er zo af.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
![]()
pleistertjes?
kindernagellak op waterbasis, niet giftig
nee hoor. de echte nagelvreter laat zich niet tegenhouden door details als "tot op het bot", "randjes" of "leven". ik heb ooit eens serieus de hele nagel eraf geknaagdquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan gaan ze pijn doen en dan stopt hij ermee
/pure theorie
Maar ik heb echt geen idee wat je eraan zou kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |