abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 13:20:48 #101
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104919331
Wow! V. ook al een dreumes?! :o Van harte!! *O* En welkom Pvoess!!

Ik hou het allemaal niet meer bij hier hoor. :N
Heb van alles gelezen, zag veel sint activiteiten voorbij komen enzo, leuk!!

Tirza gaat de laatste dagen echt met enorme mega sprongen vooruit. Ze kletste al veel, maar het wordt alleen maar meer en meer en ze verbaast me nog iedere dag! O+
Ze zingt nu ook steeds meer liedjes en dan niet alleen het laatste woord van de regel.
Gisteren zat ze in bed (vertelde Brabo, ik lag lekker in bad :P ) en toen ging ze Klap eens in je handjes zingen. Ze pakte Elmo (die ligt bij dr in bed) en toen ging ze met Elmo's handjes klappen en op het bolletje en handjes omhoog doen!! O+ *Smelt*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 28 november 2011 @ 13:53:45 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104920447
Leuk! wij hebben een grote oranje en de set van 6 kleintjes (was ook voor haar verjaardag)
Wat schrikken lijkt me dat zeg, een hersenvliesontsteking! Fijn dat er geen grote gevolgen zijn gelukkig

Hier vandaag een moe en hangerig meisje.. duidelijk last van dur verkoudheid..
Ze ligt nu op schoot... net gevallen.. denk tandje 'door' haar lip. Eerste keer 'echt' bloed :{
(verder alleen nog krasjes) Mag alleen niet kijken... :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 28 november 2011 @ 14:47:13 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104922300
Pvoesss, hersenvliesontsteking? :o Dat heb ik helemaal gemist!

Wat leuk Elmo! O+
Wanneer kom je hier nog eens spelen met Tizza?
misschien dat Harry dan wat opsteekt van haar gebabbel O-)

Blèrgh, dat is schrikken Reilain!
pi_104931957
Pvoes en v welkom hier en gefeliciteerd!
(ondanks de afzeggingen hopelijk leuk feestje gehad het weekend?)

he bah das schrikken reillain!

Minidraak haal ik liever niet teveel uit bed om te resetten (ik bedoel mee naar beneden) maar heb er idd al op matras bijgelegen, of ze beland bij ons in bed....

Denk dat ik idd van de week de huisarts eens bel, gaan nu ook zo makkelijk van happy weezer uit... en een neusspray die geen bloedneusje oplevert zou fijn zijn!
pi_104933942
Tirza, wat klink je stoer! lekker zingen met papa! O+

ach Reilain, dat zal pijn doen jah.. zielig -O-

Draculettetje,ik heb de gewone otrivin babyspray, helpt die niet? (k heb niet teruggelezen, dus sorry als je t al ns verteld hebt)

Lucas zit hier net te dansen met zn armen, zo grappig... en hij komt niet meer bij als Thomas het liedje en de gebaren van In de Maneschijn op een overdreven manier voordraagt *;
pi_104936175
Gewone neusspray doet hier niks...
Die wel helpt geeft steeds bloed neusje dus das het ook niet...
  maandag 28 november 2011 @ 21:02:43 #107
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104940692
Gelukkig viel het erg mee! Uiteindelijk is het bij de vlek op haar knuffel gebleven.. Daar hapte ze meteen in na de valpartij en gaf zo haar pop een mooi rood bolletje ;)
Maar verder niets meer gezien.. geen dikke lip.. geen pijn met eten..
Zo mogen alle valpartijen gaan :')
We'll have love aplenty
You and me
pi_104943655
Zooo totaal niet bijgelezen, nou ja.een beetje.

Pvoess gefeliciteerd met v! Alweer 1 :o

Ik las.over sinterklaasfeesten, leuk! Ging beter dan bij ons las k ook :D
Floris was een beetje gaar (moesten best lang wachten) dus bij sinterklaas was ie aan t gillen. Hij bibberde helemaal :D vanaf een afstand was t wel leuk. Toen ging ie zwaaien naar sinterklaas. Oh en als sinterklaas de andere kant opkeek ook :') :D

En we zijn een weekend weggeweest. Met zus en kinderen (mannen waren ook weg), gezellig. Floris heeft alleen gespuugd en doorgelekt met zn luiers.
Vanmiddag voor we weggingen had ie gepoept, ging m verschonen gewoon hele blaren leken t :o echt zielig. Zo sneu. Nu is t heeeel rood. Dikke laag creme erop gedaan voor de nacht. Echt hele zure poep denk k.
Verder gast t gelukkig goed met m. Kwam alleen slaapzakken te kort (had er 5 mee willen nemen, vriend vond t onzin :P nou had er wel te weinig dus :D)
pi_104956134
Dracu, ik hoop dat de HA een oplossing geeft! :Y
Reilain, fijn dat t meeviel *O*
Sonnetje, beterschap voor de billetjes van Floris ;) (5 slaapzakken :D das best veel )

Lucas update:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 29-11-2011 08:10:41 ]
pi_104956364
Vervelend zeg cooki!

Ik had ook maar.4 slaapzakken nodig gehad ;) maar.toch
Vannacht heeft ie weer gespuugd. Wel knap, naast zn bed, bed beetje vies, zelf.niet vies :D hij was er niet wakker van,geworden. Bizar genoeg. En geslapen vanaf 10 voor 6 tot kwart voor 8.
pi_104956565
Sonnetje, niet leuk dat Floris zo'n luieruitslag heeft. Gaat het nu al beter met de poep? Was het weekend verder wel leuk?

Boh Cooki, ellendig dat Lucas ook al zo'n last heeft van zijn tanden -O-

We hebben hier een goede nacht achter de rug. Heb Hannah een paar keer even horen huilen, maar ze is zonder hulp weer in slaap gevallen. Ben benieuwd wat de dag ons brengt qua oorpijn/kiespijn/koorts/diarree.
pi_104956687
Hij heeft gelukkig niet meer gepoept. Heeft wel droge luiers (voor zijn doen dus), maar goed met spugen en dunne poep is dat niet heel gek (hij drinkt wel veel, dus maar even in de gaten houden). Maar die uitslag was ook t resultaat na 1 poepluier :X Vanochtend zag het er wel een stuk rustiger uit. Gelukkig maar!

Fijn dat jullie ook een goede nacht gehad hebben octo! En hopelijk gaat de dag ook goed! Vervelend dat ze zo´n last heeft van die kiezen
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:47:59 #113
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104956698
Ohh Cooki dat soort nachten doen pijn! Succes vandag.. kun je ergens nog ff plat?

Floris nog steeds spugen... pff beterschap!

Octo fijn dat t een goede nacht was!.. hopelijk ook een goede dag!

Hier tandjes leed.. rond 6 ontroostbaar gillen.. flesje hielp gelukkig even..
Ze laat nu een compleet kwijlspoor na.. Benieuwd welke t is, gok weer een kies
We'll have love aplenty
You and me
pi_104956747
Lucas, menneke toch je moet papa en mama wel laten slapen. Sterkte cooki!

Pvoes, hoe vond V. Het om zijn verjaardag te vieren? En wat zielig dat ie toch nog wel wat last heeft vd hersenvliesontsteking. Gelukkig geen blijvende schade!

Hannah, hoop dat je snel beter bent meiske!

Oona, je eerst echte valpartij :o fijn dat het meeviel!

Floris, beterschap! En dat overgeven in de slaap deed J. Vorige week ook. Hoorde ik er opeens stik geluiden maken werd ze gewoon niet wakker :?

Ik had late dienst gister en pas om 23.00u thuis dus dat was feest voor papa. Toen ik eenmaal thuis was, filmpje hebben gekeken en heerlijk hebben geknuffeld ging ze zonder moeite haar bed in. (waar ze eerst nog 100x der
Hoofd stootte en heel veel moest kletsen voor ze eindelijk sliep..)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104956801
Arme Floris, :* beterschap, ik sta hier soms bijna mee te janken als ze echt bavianenbillen heeft en helemaal in elkaar krimpt als je ze probeert schoon te maken. ;(

Hannah, beterschap meis!

Pvoess, nog van harte gefeliciteerd met je dreumes! :o *O*

Wat een heerlijke nacht Cooki. :')
Ik was al aan het zwelgen in zelfmedelijden, Zoë werd iedere 50 minuten gillend wakker, denk alle indrukken aan het verwerken, om kwart voor 5 vond ze dat het toch echt tijd om op te staan was dus ik sta nu ook in zombiemode, m'n wallen hebben wallen.
pi_104957202
Wat naar zeg Spewey! Klinkt als een vreselijke nacht ook!

En idd die billen schoonmaken is neit fijn. Gelukkig had ie niet meer gepoept met die kapotte billen, dus dat scheelt een hoop schoonmaken en pijn. Alleen voor de nacht creme erop gedaan en verder zo min mogelijk ermee gedaan.

Barba, dat overgeven in zn slaap deed ie in t weekend ook (toen hoorde ik m wel, maar wist niet of het overgeven was of alleen kokhalzen, dus maar laten gaan, wakker maken schiet ook niet op vond ik). Vannacht ook niks gehoord, geen idee wanneer hij dat gedaan heeft. Kwam zn kamer in en rook die zure lucht. En we waren al laat :D

Oona ook al zielig ;( Stomme tandjes!
pi_104957428
Son, bij echt kapotte billen met blazen smeer ik met een combi van miconazal en zink...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104957493
En dan gewoon 2 soorten cremes of heb je een creme waar dat allebei inzit Tico?
Op zich werkte nu de billencreme van vsm ook wel, althans het zag er minder vurig uit, alleen de plekken waar die blaren zaten waren nu (vuur)rood. Maar als t blijft is t wel de moeite waard dat te proberen.
pi_104957543
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dan gewoon 2 soorten cremes of heb je een creme waar dat allebei inzit Tico?
Op zich werkte nu de billencreme van vsm ook wel, althans het zag er minder vurig uit, alleen de plekken waar die blaren zaten waren nu (vuur)rood. Maar als t blijft is t wel de moeite waard dat te proberen.
Ik smeer dan dus 2 cremes... Als het bij de apotheek haalt is het gruwelijk duur.. (Echt ongezond duur) Dus eerst klein laagje miconazol en dan zink eroverheen..

Maar het was meer een tipje, dat als het ondanks smeren niet weg gaat, dan kan er een schimmeltje bij zitten.. Dat had ik met Jen... Ik bleef smeren en het ging maar niet beter... En toen smeren met andere zalf (dus wel die van de apotheek) was het binnen 3 dagen dicht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104957637
Hey meiden,

twee dagen cursus gehad en een druk weekend, dan is bijlezen een hele klus :P Maar het is gelukt!

Leuk al die Sinterklaasfestiviteiten! Dit jaar op het werk niks over gehoord, zal wel wegbezuinigd zijn :? ? Op mans werk is Ruben het enige kindje, dus die doen er sowieso niets aan. Ik denk ook niet dat hij het kan waarderen, plaatjes van zwartepiet zijn al eng...

Ruben poogt te lopen, of te wel, wankelt van mij naar pappa en weer terug. Goed voor onze reflexen :P . Gisteravond wilde pappa er een filmpje van maken, dus ik iets verder weg. En natuurlijk stuiterde Ruben toen voorover, plat op zijn gezicht... Ziet er wel grappig uit op het filmpje, eerst zijn hele trotse blik en daarna keihard brullen :') Op wat rode plekken een een los korstje van een oude schram was er geen schade, vanmorgen was er, behalve die schram, niets neer van te zien. Leve de vallen en stoten zalf!

De afgelopen 2 nachten gingen trouwens heel goed, hopelijk zet dit even door, kunnen wij ook weer een beetje bijpitten.
:* voor alle mamma's en pappa's met nachtbrakers (letterlijk en figuurlijk!) Hier op het kdv heerst spugen en spuiten, maar tot nu toe zijn we de dans ontsprongen. Vorige week een aantal spuitluiers, maar dat was het dan. We duimen even door, hopelijk blijft dit virus ons bespaard (ook veel pappa's en mamma's gaan voor de bijl).

Zo, nu weer even aan de arbeid.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_104957746
Snap ik Tico :) Daarom wilde ik t ook weten!
Voor als t nu niet weggaat, k ga niet gelijk met miconazol smeren. Over t algemeen is zn uitslag vrij snel weg met smeren.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:49:44 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104957866
Ooh, arme zieke kindjes (en papa's en mama's die daar dan ook last van hebben) :{

En dan nog een paar nachtbrakers erbij :*

Piekie, zo'n filmpjes horen er ook bij :D
hier zo'n filmpje waarbij Harry zelf op zijn hobbelpaard klimt. Hoor je mij eerst jubelen: ooh, wat goed dat je er zelf op kan zeg! en vervolgens zie je hem er aan de andere kant keihard afvallen :X
pi_104981726
hele dag zombie stand: check :Y)

maar echt he... t nieuws van Inca hakt er dan zo in, dat de slaapwandel-dag een eitje is als ik me ook maar probeer voor te stellen waar zij over moet beslissen.
Inca, als je hier toevallig mee leest, ook vanuit de dreumesjes een dikke knuffel en veel kracht en wijsheid gewenst :*
ik ben er echt stil van... -O-

wbt pyjama-party-animal-lucas: voor vanavond ligt t aanvalsplan al klaar: extra matrasje keurig opgemaakt, netjes naast t ledikantje gelegd, , dekbedje in hoes, paracetamol bij de hand, roosvicee staat klaar... _O- erger dan vannacht kan t niet worden :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:26:19 #124
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104982148
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef Cooki het volgende:
hele dag zombie stand: check :Y)

wbt pyjama-party-animal-lucas: voor vanavond ligt t aanvalsplan al klaar: extra matrasje keurig opgemaakt, netjes naast t ledikantje gelegd, , dekbedje in hoes, paracetamol bij de hand, roosvicee staat klaar... _O- erger dan vannacht kan t niet worden :P
Cooki, dat klinkt bijna als een fout feest! Pillen, drank, alles staat klaar zo te horen! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_104982384
gheghe.. en een extra matras! :Y)
pi_104984017
Succes vannacht Cooki!

Wij hebben regelmatig een klein meisje tussen ons in liggen. Nou ja, slaap is slaap denk ik maar. En stiekem is het heel gezellig om 's ochtends samen wakker te worden en dan kijken naar een klein meisje in diepe rust.

Spewey, hoe ging het bij de ha? Of heb ik dat gemist? gisterochtend ging je toch?

Welkom Pvoesss en V! Nog van harte gefeliciteerd!

Arme Floris met zijn uitslag! Hopelijk is het snel weer weg! En anders met blote billen? Of heb je vloerbedekking? :P

Verder beterschap voor de (vele) zieken!

Over spugen en vies. Gister had Amy 2 keer gespuugd (gewoon melk, oprispingen) de eerste keer over de bank :Y) en de tweede keer stond ik in de keuken. Toen zag ik Amy met een vies melkmondje en vies handje. Dus ik kijk waar het plasje dan lag: Vakkundig uitgesmeerd over de vloer :Y)
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:26:16 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104985434
Cooki, je vergeet het emmertje voor de kots bij de after-party ;)

Sola, wat zijn het soms toch kledderkonten, die kinders van ons :D
pi_104985459
MmMm Amy, met zo'n lekkere zure melklucht. :Y)

Sterkte Cooki, je bent iig goed voorbereid. :D

Lief dat je er naar vraagt trouwens, Sola. :* We zijn gisterochtend idd bij de ha geweest, die wilde even recente lengte/gewicht gegevens, daar ook gewogen en volgende week terug komen. Kan zijn dat ze toch minder is gaan eten of veel meer verbruikt dan ze atm binnen krijgt. Ze zag er verder heel gezond uit, alleen een snotneusje maar wie heeft dat op het moment niet..?
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:42:54 #129
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104986343
Iew Jekkes Sola :D ... Oona kon daar ook wat van.. Tot 13 maanden gaf ze altijd mondjes melk terug... de ene dag 3... de andere dag 10... Ze liet dus altijd hele sporen na tijdens het spelen ;) Meestal inderdaad inclusief een handtekening in de plas!

Spewey fijn dat er iig even goed gekeken en gewogen wordt... Beter een keer te veel bij de ha dan te weinig!

Cooki hahaha das een mooie voorbereiding! Had hij nu ook een speentje? Wij zijn altijd voorbereid met 2 extra op de commode ;)... als ze de een onder haar bed gesmeten heeft hoeven we niet op de grond te zoeken midden in de nacht met een luid krijsende Oona die 'aanwijzingen' geeft..

Hier een lekker dagje gehad..
Gisteren al het grootste poets en waswerk gedaan... Vandaag dus alleen maar even de stofzuiger uit de kast gehad en een was in de kast gemikt.. En verder dus alle tijd voor Oona gehad.. Heerlijk... Wel 100x hetzelfde boekje gelezen... 100x dezelfde puzzel... 100x een toren gebouwd.. en wat blijft het toch gezellig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Reilain op 29-11-2011 22:41:08 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_104987916
Asy, dank voor de tip over de :r -emmer! ik zet m erbij :')

Spewey, oh ja, je ging naar de dokter... altijd goed om ff te checken... :Y

Solagratia, die zure lucht ja... :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Reilain het volgende:
Cooki hahaha das een mooie voorbereiding! Had hij nu ook een speentje? Wij zijn altijd voorbereid met 2 extra op de commode ;)... als ze de een onder haar bed gesmeten heeft hoeven we op de grond te zoeken midden in de nacht met een luid krijsende Oona die 'aanwijzingen' geeft..
Reilain, nee hij heeft geen speentje.. maar wel lapjes.. en dat van die aanwijzingen ken ik ja }:| _O-
en wat je beschrijf klinkt idd als een gezellige dag! lekker de tijd voor elkaar *O*

Nou, de sinterklaaskadootjes zijn ingepakt, mn tanden gepoetst, ik ben klaar voor de strijd :Y)
wish me luck :')
pi_104988679
Good luck Cooki!

Klinkt als een fijne dag, Reilain. Moest nog aan jullie denken gister. Een van Lars' vriendinnetjes van ons zwemclubje is vorige week grote zus geworden; en haar kleine zusje heet ook Oona. Je hoort die naam niet vaak, maar ik begin 'm steeds leuker te vinden eigenlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:45:14 #132
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104989933
Ohh wat leuk Shandaly :D Alleen wat Oona's online gevonden maar idd nooit zo van horen zeggen :D Hoe heet haar oudere zus? Wel benieuwd naar de combinatie!

Enne ik duim voor je dat je heel lang geen bloed mag geven :s) Vind het sowieso geweldig als mensen dat doen.. Ik durf het niet!

Idd echt een heerlijk dagje zo...
Baal er ook alweer goed van dat ik morgen weer aan t werk moet... Hopelijk vliegen mijn werkdagen voorbij en is het snel zaterdag!

Op het moment is M. even een 5 minuten knuffelmomentje aan het doen.. ze hoestte zichzelf wakker.... Net voor het slapen gaan trouwens een nieuwe kies gevoelt... Die zat haar vanmorgen dwars dus!
We'll have love aplenty
You and me
pi_104990542
De oudere zus heet Lexie.

En over dat durven bloed geven.. het stelt echt geen moer voor. Die mensen daar zijn zo ervaren in prikken, daar voel je niets van. Het enige waar ik 'naar' van werd was dat ze me wel honderd keer vroegen hoe ik me voelde. Ik merkte dus echt helemaal niets, geen enkel verschil met een halve liter meer of minder bloed, maar na zo vaak vragen ga je toch zelf bijna dingen verzinnen... ("Hmm.. dat rommeltje in mijn maag, zou dat...? Nee muts, da's gewoon die appelkoek die aangekomen is, dat heb je wel vaker!")
Ik moest wel een dagje rustig aan doen, geen zwaar lichamelijk arbeid enzo.. veel drinken... wat dat betreft wil ik elke dag wel bloed geven ;)

Nog even bij Larsje spieken en dan zelf ook maar lekker naar bed. Morgen weer vroeg dag!
pi_104991019
Lekkere dag dus gehad met je meisje, Reilain. O+

Hoop dat je snel geen bloed meer mag geven, Shandaly!

Morgen is het sinterklaasfeest op de psz en Zoë mag ook komen, hoop alleen dat ze zich een beetje gedraagt :') Vorig jaar tijgerde ze nog over de grond, nu klimt en rent ze mee, bah wat is dit jaar omgevlogen. :{
pi_104997061
goeiemorgen *O*
Lucas heeft geslapen van 19.30 - 7.30 :o *O*
ms een soort omgekeerd Fok-wet? :P

@Shandaly, wat Spewey zegt en wat leuk :Y
SPOILER
@Spewey, heel veel plezier op t sinterklaasfeest! *O*
vind je t groter worden "bah"? ;) :*

omg ik heb zoveel energie van n nachtje goed slapen, ms ben ik vandaag wel helder ipv edit-queen.. :')
en nog ff wat leuks plannen voor vanochtend!
(vanmiddag moet ik verder werken aan mn surprise van thomas voor school :s)
pi_104997165
Goedemorgen :)

hier werd vanmorgen de eerste ook om 7:15 wakker O+ Goede zaak.

Alle zieke kinderen, dikke knuffel. Ik zei gisteren nog tegen iemand dat het in de herfst onmogelijk is om alle 4 de leden van dit gezin echt helemaal gezond te hebben, hihi :D Maar niemand heeft iets ernstigs gelukkig.

Vanmiddag met F-je voor check-up naar de kinderarts, goed moment, hij is nog steeds blij, maar wel een beetje ziekjes (verhoging, iets minder blij) dus handig dat zijn oren ook meteen bekeken worden :)
pi_104997270
Lekker zeg al die lekker slapende kindjes!!

Hier een dame die voor dag 2 om half 5 begon te kletsen, zingen, met haar speen langs de spijlen rrrrr-en want dat klinkt zo leuk :D papapapaaaa, mamamamaaaa ladieladiela brabbeldebabbel...

:O

En ik kon uitslapen, want Mart zou haar wegbrengen... Fail dus :') en toen we de deur uitgingen begon ze te gapen, de pipo :P helaas, dagje opvang in het verschiet! Gelukkig lag ik om 20:00 gisteren al te slapen :P
  woensdag 30 november 2011 @ 08:40:50 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104997272
* Leandra meldt zich even snel in dit topic, voor de dreumes O+ wakker wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104997274
Leandra!! O+ van harte gefeliciteerd met je dreumes!! *O*
  woensdag 30 november 2011 @ 08:42:52 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104997289
Leandra! Het is gewoon vandaag de verjaardag van Soneal! :o

Heel erg van harte gefeliciteerd met de (niet meer zo kleine) man. Een fijne dag.

(En natuurlijk ook voor N. :* )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104997331
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Leandra het volgende:
* Leandra meldt zich even snel in dit topic, voor de dreumes O+ wakker wordt.
gefeliciteerd!
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104997338
Leuk hè Freecell, dat estafette-ziekzijn :P

Leandra en Pvoess, welkom met jullie dreumesjes *O* Ik vond ze op de meet nog zo klein in vergelijking met mijn muppet. Wat gaat het toch enorm snel in een jaartje!

^O^ Voor de goed slapende kindjes. Hannah is vannacht heel even beneden geweest, maar heeft verder goed geslapen tot 7.00 uur. Alleen heb ik zo slecht geslapen dat ik nu erg brak ben en ook veel last heb van mijn bekken. Ik zie erg tegen de dag op want ik kan niet echt meer er op uit dus ik moet madam de hele dag binnen vermaken -O-
pi_104997364
Leandra welkom!

En zolang het estafette ziekzijn blijft bij snotneuzen en af en toe buikpijn klaag ik niet ;)
  woensdag 30 november 2011 @ 09:21:31 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104997818
Thnx dames :*

Meneer heeft net z'n cadeau uitgepakt en als een professional geposeerd voor de foto's :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 november 2011 @ 09:34:03 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104998072
Leandra, van harte gefeliciteerd met je dreumes! *O*

Cooki, wat fijn dat hij heeft doorgeslapen! *O*
En ik zie nog meer doorslapers! ^O^

Hier was het vannacht feest. Althans Harry heeft vanaf 3 uur bij ij in bed geslapen (en ik dus nauwelijks meer }:| )

Shandaly wat leuk! Spannend hoor!

octo, ik voel (letterlijk en figuurlijk) met je mee :*
  woensdag 30 november 2011 @ 09:40:33 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_104998180
Leandra van harte gefeliciteerd *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_104998407
Leandra, gefeliciteerd met je jongste O+ !
Ik ga ff zoeken of je al ergens de poseer-foto (op t O+ stoeltje toch?) hebt geplaatst O-)
Welkom bij de dreumesjes! :Y
pi_104998511
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Hier was het vannacht feest. Althans Harry heeft vanaf 3 uur bij ij in bed geslapen (en ik dus nauwelijks meer }:| )
meh -O- ... :* sombie-alert .... heuh.. en n co-sleeper O+ , is dat wat ms? :*

Octo, das ook pittig... kan Hannah ms in de tuin spelen oid? en natuurlijk de tv he.. maja.. tis wel heel lekker weer hier, hopelijk bij jullie ook? ik denk aan je! :*
  woensdag 30 november 2011 @ 10:12:50 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104998854
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Cooki het volgende:

[..]

meh -O- ... :* sombie-alert .... heuh.. en n co-sleeper O+ , is dat wat ms? :*

Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...
Ik ga er gewoon even vanuit dat dit weer een uitzondering was :Y
pi_104999172
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:12 schreef Asyniur het volgende:
Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...
Ik ga er gewoon even vanuit dat dit weer een uitzondering was :Y
:Y :Y :Y *O*
k heb zin in vrijdag O+ :* en kijk ff in streepjes :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')