abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104906365
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, de mijne gelooft ook nog niet maar wij doen vol overgave mee :D
ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuus :@
volgend jaar doen we mee! *O*
pi_104907485
Oeh, al die foto's O+O+
Leuk al die sintfeesten, dat is wel een nadeel van een eigen bedrijf, geen sint op het werk.
(of ik moet het zelf regelen :{w )

Zielig dat het haar meteen een bloedneus oplevert, draak. ;(

Morgen (straks) mag Zoë naar de psz, ze is ook verkouden maar heeft er verder geen last van en ik ben er om eventuele groene rupsen weg te poetsen dus dat gaat wel goed komen. Meisje gaat zo blij zijn als ze door krijgt dat ze niet naar huis hoeft. (werd iedere week een groter gevecht om haar mee te krijgen als we broerlief gingen brengen)
pi_104907616
:W
spewey klinkt goed van t psz en zoë! O+
eigen bedrijf, dan ook eigen sint :Y)

omg ik kan niet slapen en lucas wel :X
pi_104907992
Ik ook niet en mijn kroost ligt ook heerlijk te slapen. :')

Zoë is er zo ontzettend aan toe dus zolang ik het op kan brengen de maandagochtend mee te helpen kan zij daar lekker los gaan. Ik wil alleen niet de grote plasgeitebreier zijn. :@
Gelukkig heeft de peuterjuf een behoorlijk ziek gevoel voor humor dus er valt ook nog wel wat te lachen en voor ik het weet is het 1 maart en dan mag ze gewoon legaal. :D
pi_104908117
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Spewey het volgende:
Ik wil alleen niet de grote plasgeitebreier zijn
met jouw gevoel voor humor is ook nix mis O+
edit: ik ga vriend nog maar ns lastigvallen :+ truste :*
pi_104908313
Welterusten :* Hoop dat den Lucas lekker blijft slapen.

Ik ga nog even bij m'n kiendjes loeren en dan ook weer een poging wagen.
pi_104910842
:W }:| meh.. tis een lief joch, maar t wodt tijd dat ie leert klokkijken :')
pi_104911187
Muppetje was vannacht om 4 uur weer ontroostbaar (bij haar komen tanden en kiezen niet in 1 a 2 dagen door, maar die doen er wel een week of 2 over, arm schaap ;() dus die maar weer bij ons gelegd, heerlijk geslapen nog met zijn 3-en tot 7!

En ze snuit net naast me gewoon haar neus?? :? Hallo, je bent 16 maanden? Ze ziet mij natuurlijk al een week met doekjes in de weer, maar ze bietste een zakdoekje, deed die tegen haar neus en er vloog allerlei snot alle kanten op :Y) (goeiemorgen :+)

En daarna deed ze het weer! En daarna gaf ik een zakdoekje en zei: ga je neus eens snuiten? En hoppa, weer! Handig!! :7
pi_104911205
En dan zal ik maar niet vertellen wat ze doet als ze een scheet laat :') (ik doe het toch :+)

Dan hoor je 'ontplof'... kijkt ze heel onschuldig naar je.. zo van: ik deed niks, toch? :? en dan begint ze óf heel hard te grijnzen of te schateren! En als die ontploffing ook tot inhoudt heeft geleid gaat ze heeeeeel hard nee schudden :D _O-

Kind van d'r vader :Y)
pi_104911548
Aww Cooki, dat was een kort nachtje, ik vond de half 7 van Zoë al vroeg. :D

Leia, kleine ransaap _O- Wel goed dat ze haar neus snuit zeg! :o

Oh wat heb ik een zin in vanochtend.. (ik loog ;))
pi_104911565
Leia, das knap , hier hangen de rupsslakken gewoon te hangen totdat ik ze weghaal :Y)
over ontploffende scheetjes: Lucas moet daar ook om lachen :D

Spewey, veel plezier als grote geitenbreier >:)

Ja kort nachtje.. maja... oudste stond om 6 uur naast zn schoen :X
pi_104911670
Goedemorgen :)

Wat leuk al die sint-vieringen :D
pi_104911871
Goedemorgen, mijn muppet had er ook moeite mee vannacht. 1.00 uur gingen we pas slapen :O

Ze werd om 21.30u wakker, meteen hysterisch huilen dus ik ging kijken. Even uit haar bedje gehaald. Toen bleef ze met haar vingertje wijzen dat ze naar beneden wilde, niet gedaan. Wat drinken gegeven. Die beker werd vakkundig door de kamer heen gesmeten. Even naar buiten gezwaaid en alle dingen op haar kamer weltrusten gezegd. TOen laten huilen. Na 25min even in haar bedje laten zitten en ik wat gerommeld in haar kast. Toen heb ik der laten huilen omdat ik echt zeker wist dat er niks kon zijn. Na 30min toch maar mee naar beneden genomen. 1filmpje van Bumba en ze ging rustig, al kletsend slapen.. Kleine driftkikker..

Iemand nog tips om dit aan te pakken?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104911937
Barbabientje, ik neem Lucas bijna altijd mee naar beneden , soms is fftjes samen zitten al voldoende... mamahonger O+

maar das geen tip, want ik heb vaak pyjama parties en de laatste tijd is t om 5.15 uur tijd om op te staan, denkt ie :?
pi_104911957
Hmmm, ik zou er geloof ik bijblijven of erbij gaan liggen tot ze slaapt.
In ieder geval niet mee naar beneden nemen als er niet wat aan de hand is als je dat eigenlijk niet wilt.

Mamahonger is inderdaad reële honger, maar ook wel op te lossen door erbij in bed te kruipen.
pi_104911988
Och Barbabientje, het is zoooo herkenbaar. Geen tips, ik hoop dat het een fase is :')

Weer een hoop slecht slapende kinders hier! Op zich viel het me van Hannah nog mee. Ze is om 1 uur even beneden geweest met S. (ik hoorde 'eten') en pas om 8 uur ging ze me roepen. Wel weer met koorts en zere kiezen/oren -O- Ben er gisterenavond bij het tandenpoetsen achtergekomen dat haar achterste kiezen het probleem zijn *krijs*

Het eten gaat helaas ook heel slecht daardoor, en ik vind dat ze snel spekkies verliest.
  maandag 28 november 2011 @ 08:54:04 #67
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104912002
Zoooo goeiemorguh..
Das lekker binnenkomen hier met groene rupsen slakken en ontploffingen...

Barbabientje... Had je Oona een avondje daar???
Dat klinkt heel herkenbaar..
Wij hebben een periode toegegeven omdat ze niet lekker in haar vel zat... 1 uki, bumba deed altijd genoeg.. dus binnen 5 min was ze weer rustig en sliep ze weer... (Soms 2/3x op een avond)

Later begon ze er gebruik van te maken ;) En zijn we in het donker met haar op de bank/bed gaan zitten.. Het gaat haar even om het knuffelen... doen we nu nog... 5 min is genoeg... laten huilen heeft hier geen zin
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104912033
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef freecell het volgende:
Mamahonger is inderdaad reële honger, maar ook wel op te lossen door erbij in bed te kruipen.
ik pas niet in zn bedje :N maar je zet me wel aan t denken, ms dat ik er idd een matras naast ga leggen, dank Freecell ! :Y O+

Octo, meh.. zo zielig die tandjes/kiesjespijn -O-

Reilain, ja dat idd, huilen doe ik hier ook niet ... hele huis is dan wakker en kind roept me , maar ik vind de tip van freecell wel handig, ik ga denk ik op t matras ernaast met m zitten/liggen :Y
  maandag 28 november 2011 @ 08:59:45 #69
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104912092
hier ook geprobeert.. werdt ze nog hysterischer van haha...
Zo gaat t ook prima.. 5 min knuffelen, meestal slaapt ze meteen weer en leggen we haar slapend terug...

Hier nu ook weer rupsen... maar wel op steroide! pffff
En flink aan de hoest..
We'll have love aplenty
You and me
pi_104912102
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:

[..]

ik pas niet in zn bedje :N maar je zet me wel aan t denken, ms dat ik er idd een matras naast ga leggen, dank Freecell ! :Y O+
Wedden van wel, zelfs ik pas in een ledikantje ;)
Probleem is alleen: er weer uitklimmen alsie slaapt _O-

Ons F-je heeft trouwens geslapen van 18:45 tot 6:30, toen hoorde ik: mupmup? en was het weer stil. Om 7:15 was hij echt wakker. Prima zooi :)

Hij praat :o Gisteren zei Tara: hij noemt de vis 'his' ik :? Hij: en de leeuw: wraaah! Ik: nee!
Vanmorgen zag hij een eend: eend!
:o

Issie nou in een week een half jaar aan het inhalen? :')
Vandaag is hij overigens wat minder vrolijk, maar hij is ook witjes en grijpt wat naar zijn oortjes, dus ik gok dat hij gewoon niet zo lekker is. Hij is iig nog wel vrolijker dan de weken hiervoor :)
pi_104912139
Free, fijn dat ie wel vrolijker is en aan t babbelen is geslagen *O*
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef freecell het volgende:
Probleem is alleen: er weer uitklimmen alsie slaapt _O-
Klim jij dan over de spijltjes heen _O- , of heb je de voorkant er al uit :?
omg, ik denk dat ik er dan maar gewoon in zou blijven liggen :')
pi_104912189
Bij de muppet werkt het juist (nog) wel om haar even mee naar beneden te nemen. Eigenlijk kunnen we haar dan altijd na 5 minuten weer in bed gooien en gaat ze lief slapen.. Maar ze meld zich verder weinig 's avonds en als ze dat wel doet, is er vaak echt iets (poepbroek, pijn in mond..) verder is ze te erg gehecht aan haar bed en slaap :D net haar papa en mama :@
pi_104912273
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef Cooki het volgende:
Free, fijn dat ie wel vrolijker is en aan t babbelen is geslagen *O*

[..]

Klim jij dan over de spijltjes heen _O- , of heb je de voorkant er al uit :?
omg, ik denk dat ik er dan maar gewoon in zou blijven liggen :')
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelen :)

En dan moet ik er weer uit :P
pi_104912451
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef freecell het volgende:
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelen :)
En dan moet ik er weer uit :P
_O_
ik ga t proberen, maar neem wel mn phone mee, voor t geval ik de brandweer moet hebben om me er weer uit te takelen *O*
pi_104912800
hahahaha, ik heb ook wel eens in Mex z'n ledikantje gelegen, ik dacht nog dat vertel ik tegen niemand, maar ik ben niet de enige gek :@

Het hielp trouwens niet, hij vond het geloof ik maar gek..
pi_104913130
Je hebt er vast geen foto's van huh, Troet? #wishfullthinking O-)
  maandag 28 november 2011 @ 09:52:17 #77
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913131
hahaha ik heb het nog niet gedurft.. wist niet of het bedje dat kon houden haha...
Maar dat kan dus wel? :D
Lijkt mij ook wel gezellig... en met mijn lengte blijf ik wellicht nog de hele nacht liggen ook :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913173
Wij nemen Thomas ook altijd mee naar beneden (let wel: toen hij bijna 3 maand was, hebben we de 5-10-15-...-regel toegepast om alles in orde te krijgen, want toen was het echt een ramp). Hij heeft dan gewoon mama- of papahonger en meestal ligt hij na een paar minuten op ons te slapen of zegt hij heel zielig "ja" als we vragen of hij gaat slapen.
De afspraak is wel dat hij niet meer uit zijn slaapzak mag en daar houden we ons ook strikt aan (dus ook als er bezoek is). Soms loopt hij dan nog eens rond in zijn slaapzak omdat hij aan de andere kant van de zetel wil liggen.
Onlangs hadden we bezoek en was het beneden natuurlijk te leuk (en te luid waarschijnlijk) waardoor hij niet in zijn bed wou blijven. Dus hoppa, mee naar beneden, in zijn slaapzak. Het bezoek vond het wel een grappig zicht om hem te zien ronddrentelen in zijn slaapzak (hij is al zo'n ervaringsdeskundige dat hij bijna kan lopen in zijn slaapzak :') ).

Mijn ma is een tijdje terug komen oppassen en heeft 2u met hem opgezeten omdat hij niet meer in zijn bed wou. Enige verschil was dat ze hem constant uit zijn slaapzak haalde. Ik denk dus echt dat dat voor hem een verschil maakt. Weg structuur.
  maandag 28 november 2011 @ 09:56:39 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913207
Oona houden we dan ook altijd in haar slaapzak...
Meestal wil ze op de bank spelen.. en dat laten we dan niet toe..
Heel consequent op de grond zetten.. -wat dus niet de bedoeling was-... dan wil ze toch liever op schoot ;)

Hier ook een prima loper in slaapzak :D Prachtig gezicht.. klein zeemeerminnetje..
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913211
Dat doen wij inderdaad ook, slaapzak aanhouden :Y maar meestal is het even knuffelen, nog een slokje water, even 5 minuten op/naast ons hangen en dan vragen we: ga je weer naar bed/slapen (incl. gebaar voor slapen :)) en dan knikt ze eigenlijk altijd ja en maakt het gebaar voor slapen terug. Dan hoor je haar ook niet meer :)

Maar wat ik zeg, het komt misschien max 2 keer per maand voor ofzo...
pi_104913227
haha nee, zal het volgende keer proberen.
En het bedje houd wel ja, ik denk alleen dat je niet met je hele gewicht op 1 latje moet staan, dus ik slingerde m'n been eerst over het randje en trok mezelf zo omhoog,haha

Dat met de slaapzak doen wij s 'ochtends, zodra die uitgaat, mag hij los, als hij nog aan is moet hij blijven liggen.
  maandag 28 november 2011 @ 09:57:47 #82
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913232
Oona ook... Dat spelen is eigenlijk niet meer aan de orde.. ze wil gewoon ff 5 min knuffelen...
Gemiddeld 1x per avond nu
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913794
Fijn dat het tenminste herkenbaar klinkt ;)

Gelukkig slaapt ze meestal door hoor, maar ze heeft van die avonden.. Pfff.

Ze wilde inderdaad ook even knuffelen met me. Maar eigenlijk wil ik dit niet beneden. Ik heb echt het idee dat zij dan denkt dat ze gewonnen heeft. Ze zit ook elke keer te lachen en te kraaien als we beneden zijn.. En er bij gaan liggen zie ik eigenlijk ook niet zitten :@

We hopen maar dat het een faseeee is..

Bedankt voor de herkenning en tips ladies!

Florian en Hannah beterschap!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104913858
Tuurlijk zit ze te lachen en te kraaien! Ik riep mama, en mama komt O+ ;) zelf heb je toch ook wel eens dat je niet kan slapen? Dat kan het ook heel goed zijn hoor! :Y

Maar begrijp wel dat je haar niet meer naar beneden wilt nemen.. Anders misschien even knuffelen op jouw bed en dan terug leggen? Het helpt voor muppet in elk geval om even 'uit' haar kamer gehaald te worden.. Soort van reset :P en daarna slaapt ze vaak wel weer :)
  maandag 28 november 2011 @ 10:26:01 #85
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104913883
idd ;) Hier ook bijna altijd een triomfantelijke glimlach.. Hoe moe ze ook is...
Wij gaan ook even op bed zitten in het donker.. zonder entertainment.. alleen ff knuffelen...

Hahaha Resetten vind ik idd een mooie benaming! Houden we erin
We'll have love aplenty
You and me
pi_104913985
Manlief riep nog. Ze wint het niet hoor, wij zijn met zijn tweeën. Nou ze had het zo gewonnen :') haha het lijkt inderdaad op even resetten, de volgende keer dus gewoon even boven knuffelen en anders neem ik de iPad mee naar boven en kan ze daar een filmpje kijken ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_104914969
In bed liggen bij je dreumes, had er niet opgekomen, maar dat gaat hem hier natuurlijk niet worden :P

Gelukkig komen die momenten hier ook weinig voor. Afgelopen dagen wel, maar dan is hij ook echt niet lekker. Overstuur huilend wakker worden, dat is echt zo niet mijn mannetje.

Dat langer doorkomen van de kiezen is erg herkenbaar Orea, hier lijkt het ook steeds een lang proces te zijn.
Helaas de afgelopen dagen vond meneer het prima om, om 05.00 uur wakker te worden. Vind dat toch echt te vroeg hoor. Maar helaas.

Oh we hebben gisteren zo gelachen. Coen reed op weg naar de Sinterklaasviering en moest wat harder remmen dan gebruikelijk, roept Yaro "pas op". Dat hij die link legt, verbaasd me echt.

Hier wordt trouwens niet gelachen bij poepjes, wel wordt er dan poep geroepen. In het begin hebben we ons vergist en dachten we dat hij echt gepoept had. We zijn er nu achter dat als hij dat gedaan heeft hij niets zegt.
  maandag 28 november 2011 @ 11:13:51 #88
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104915094
As en Mignonne... Ohh zie nu net dat jullie op Oona gestemd hadden.. O+
We'll have love aplenty
You and me
pi_104915189
Tis ook een heerlijk meisje O+
  maandag 28 november 2011 @ 11:37:04 #90
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104915888
O+ Helemaal mee eens :D
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 28 november 2011 @ 11:54:48 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104916453
Ik kom denk ik nooit meer uit dat bedje! :D
En ik denk dat de lattenbodem het niet houdt :X

draakje, is er niet een andere neusspray (van de dokter) waar ze wel tegen kan?
pi_104916710
Een reset is het hier inderdaad ook.
Ik wil wel nog eens zeggen dat wij niet direct naar zijn kamer gaan (behalve als hij op zo'n manier huilt dat we weten dat we direct moeten gaan, kan ik niet goed uitleggen hoe dat klinkt :) ), maar hem eerst een paar minuten laten huilen/jammeren. Als hij na een vijftal minuten niet opnieuw slaapt, moet hij echt eens uit zijn kamer.
Ik denk dat het soms is omdat hij misschien slecht gedroomd heeft en dat hij even uit zijn kamer moet. Dan knuffelen we beneden even in de zetel en krijgen we hem tot rust en dan is hij meestal wel blij dat hij weer naar zijn bedje kan.
Het is echt uitzonderlijk dat we hem dan nog eens uit bed moeten halen (dan is dat meestal gekoppeld aan tanden/ziek zijn/pijn/...)
pi_104917290

Hallo!
Dit is lieve Vtje, en die is vandaag jarig. *O* *O*
Ik zal mijn best doen om het allemaal bij te kunnen houden :Y
pi_104917486
Pvoess en lieve Vtje van harte gefeliciteerd! *O* en welkom! O+

pi_104917522
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo!
Dit is lieve Vtje, en die is vandaag jarig. *O* *O*
Ik zal mijn best doen om het allemaal bij te kunnen houden :Y
gefeliciteerd jullie *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 28 november 2011 @ 12:28:07 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104917618
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Cooki het volgende:

[..]

ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuus :@
volgend jaar doen we mee! *O*
Geeft toch niks? Iedere zijn ding :*

Waah Pvoess! Die van jou is toch nog baby? :o
Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_104917947
V. Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hoe gaat het met jullie pvoes? Heeft ie nog restverschijnselen van de hersenvliesontsteking?
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 28 november 2011 @ 13:03:45 #98
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104918798
Gefeliciteerd met je verjaardag V! en Pvoess gefeliciteerd met je Dreumes!
(Zie ik daar nu een bilibo? :D)
We'll have love aplenty
You and me
pi_104919191

Ja wij hebben 1 grote en 2 kleintjes nu (voor zijn verjaardag ook)

Barba hij is heel erg geprikkeld altijd, veel last van zijn hoofdje merk ik bij inspanning.
En dat kan maanden duren zeker bij kleintjes die niet goed rusten. (
(hij is altijd wakker, kan niet in slaap komen dat soort dingen)
Maar geen grote gevolgen gelukkig :N :)
pi_104919199
Pvoesss en V gefeliciteerd en welkom hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')