quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Troeta het volgende:
Ik heb Mex per ongeluk kwart voor 7 in bed gedaan, dacht dat het al 8 uur was.
hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Troeta het volgende:
Ik heb Mex per ongeluk kwart voor 7 in bed gedaan, dacht dat het al 8 uur was.
Ja precies! Ik weet echt wel hoe het werkt, maar het is een soort blinde vlek,hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef Cooki het volgende:
o haha.. ik herken t wel n beetje: ik kijk dan naar zon ronde en dan denk ik
talktome! ik zie je wel maar ik begrijp je niet, ghegeh..
![]()
ik hoop dat ie vlug weer slaapt! truste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.29/10/'10 - 25/03/'13
verder veel leuke sinterklaasverhalen gelezen en foto's gezienquote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben er zin in![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Orea het volgende:
.... ik kreeg tussendoor ineens een zoen van dik een minuut met open mond![]()
![]()
incl. mega knuffel (ik zei: ga je mee knutselen, ik denk dat ze verstond ga je me knuffelen
maar het was wel héél erg lief!)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:53 schreef As1981 het volgende:
Is toch alleen maar gezellig Cookidat zie er idd heel gezellig uit As!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuusquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, de mijne gelooft ook nog niet maar wij doen vol overgave mee
met jouw gevoel voor humor is ook nix misquote:Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Spewey het volgende:
Ik wil alleen niet de grote plasgeitebreier zijn
ik pas niet in zn bedjequote:Op maandag 28 november 2011 08:52 schreef freecell het volgende:
Mamahonger is inderdaad reële honger, maar ook wel op te lossen door erbij in bed te kruipen.
Wedden van wel, zelfs ik pas in een ledikantjequote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik pas niet in zn bedjemaar je zet me wel aan t denken, ms dat ik er idd een matras naast ga leggen, dank Freecell !
![]()
Klim jij dan over de spijltjes heenquote:Op maandag 28 november 2011 09:00 schreef freecell het volgende:
Probleem is alleen: er weer uitklimmen alsie slaapt
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelenquote:Op maandag 28 november 2011 09:02 schreef Cooki het volgende:
Free, fijn dat ie wel vrolijker is en aan t babbelen is geslagen
[..]
Klim jij dan over de spijltjes heen, of heb je de voorkant er al uit
![]()
omg, ik denk dat ik er dan maar gewoon in zou blijven liggen
quote:Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef freecell het volgende:
Ja, ik klim er gewoon bij in en krul me op om hem heen. Vindite gezellig, nestelt hij zich tegen me aan en valt in slaap. Som moet ik wel even een houdgreep toepassen, anders gaat hij spelen
En dan moet ik er weer uit
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo!
Dit is lieve Vtje, en die is vandaag jarig.![]()
![]()
Ik zal mijn best doen om het allemaal bij te kunnen houden
Geeft toch niks? Iedere zijn dingquote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
ok, dan geef ik t maar toe... ik gebruik t als excuus![]()
volgend jaar doen we mee!
[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 29-11-2011 08:10:41 ]
Ik smeer dan dus 2 cremes... Als het bij de apotheek haalt is het gruwelijk duur.. (Echt ongezond duur) Dus eerst klein laagje miconazol en dan zink eroverheen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dan gewoon 2 soorten cremes of heb je een creme waar dat allebei inzit Tico?
Op zich werkte nu de billencreme van vsm ook wel, althans het zag er minder vurig uit, alleen de plekken waar die blaren zaten waren nu (vuur)rood. Maar als t blijft is t wel de moeite waard dat te proberen.
Cooki, dat klinkt bijna als een fout feest! Pillen, drank, alles staat klaar zo te horen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef Cooki het volgende:
hele dag zombie stand: check![]()
wbt pyjama-party-animal-lucas: voor vanavond ligt t aanvalsplan al klaar: extra matrasje keurig opgemaakt, netjes naast t ledikantje gelegd, , dekbedje in hoes, paracetamol bij de hand, roosvicee staat klaar...erger dan vannacht kan t niet worden
Reilain, nee hij heeft geen speentje.. maar wel lapjes.. en dat van die aanwijzingen ken ik jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Reilain het volgende:
Cooki hahaha das een mooie voorbereiding! Had hij nu ook een speentje? Wij zijn altijd voorbereid met 2 extra op de commode... als ze de een onder haar bed gesmeten heeft hoeven we op de grond te zoeken midden in de nacht met een luid krijsende Oona die 'aanwijzingen' geeft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Spewey, heel veel plezier op t sinterklaasfeest!![]()
vind je t groter worden "bah"?![]()
![]()
omg ik heb zoveel energie van n nachtje goed slapen, ms ben ik vandaag wel helder ipv edit-queen..![]()
en nog ff wat leuks plannen voor vanochtend!
(vanmiddag moet ik verder werken aan mn surprise van thomas voor school![]()
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 november 2011 08:40 schreef Leandra het volgende:
* Leandra meldt zich even snel in dit topic, voor de dreumeswakker wordt.
mehquote:Op woensdag 30 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Hier was het vannacht feest. Althans Harry heeft vanaf 3 uur bij ij in bed geslapen (en ik dus nauwelijks meer)
Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh...
sombie-alert .... heuh.. en n co-sleeper
, is dat wat ms?
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:12 schreef Asyniur het volgende:
Mja, ik heb er aan zitten denken, maar hij slaapt meestal door en dan staat die co-sleeper ook maar in de weg. Bovendien moet daar straks een wiegje staan...
Ik ga er gewoon even vanuit dat dit weer een uitzondering was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |