abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 17:19:20 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105059290
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Asyniur het volgende:

Piekie, Harry ging dan meestal met zijn kop ergens tegenaan slaan (deur, vloer, muur, kastje). Ik heb het genegeeerd en het is vanzelf weggegaan.
Aviva heeft dat ook gedaan! :o bij het minste of geringste hing ze op handen en knieeen en bonken met haar hoofd tegen de vloer.

Het wordt nu beter, maar ik vond het echt een naar gezicht. Ik was/ben bang dt ze zich dan echt bezeert. :X

Verder ben ik in ontkenning dat mijn pasgeboren frummel over 5 weken al 2 jaar wordt. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 1 december 2011 @ 18:24:48 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105061755
Aviva, is vorige week pas geboren toch? ;)

Harry was meestal wel redelijk voorzichtig met bonken. :D
pi_105064853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Cooki het volgende:
oh en ben je ziek -O- ? of gewoon beroerd oid? :* of streepje :+
Gewoon beroerd. Althans gewoon, ik heb me ziek gemeld op mijn werk en dat is uitzonderlijk voor mij.
Het gaat een stukje beter, morgen ga ik weer werken en ook weer meelezen. Mijn hoofd is nog wel te brak om achter de laptop te zitten.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:52:54 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105065848
As, beterschap! En je kan het beste goed uitzieken hè? Anders steek je collega's nog aan
en mijn dank nog voor de zegeltjes :*
  donderdag 1 december 2011 @ 21:58:36 #205
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105073873
Dreumespuberteit... Check! Strak aankijken en dan de blokken op de grond mikken :o Heerlijk ;) Ik hou er van ...

Bijten... Dat gelukkig niet... Lijkt me lastig! Ze bijt alleen perongeluk als ik weer eens een tandjes-controle doe ;) Das puur eigen schuld dikke bult ;)

Hoofdbonken.... Hier wel altijd met haar hoofdje tegen de bovenkant van haar bedje liggen, maar niet bonken.. ze heeft wel enormmmmm flink geschud met in slaap komen.. wat een raar gezicht! M. en veel mensen in de schoonfam deden dit ook.. Nu heel af en toe nog als ze erg moe is.

:D Orea..
Wat een slimmerik... korst ruilen voor een lekker stukkie ;)
Hier ook eentje gek van het zandkasteel! Op youtube staan 5 afleveringen.. ben blij dat we nu 2dvd's hebben dat ik wat afwisseling heb haha...

Davina.. Wat herkenbaar ;) Mijn dochter is helemaal geen 16 maanden! Die is 16 dagen ;)

Beterschap As!

Meimel.. Hoe is het met je mannen? Hoe vond Dyon het vandaag? Is hij op de groep gebleven of bij de buren gaan kijken? Oona is lekker rustig op de groep gebleven en vond de piet die op bezoek kwam prima te pruimen ;)

Pessie fijn dat de verhuizing goed gegaan is! Hopelijk voelt iedereen zich snel helemaal lekker thuis!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105074212
Beterschap As!

Reilan, ja ik zag Oona ook heerlijk rustig aan tafel zitten. Ze kijkt me altijd aan met dr mooie sprekende ogen! O+ Dyon is naar de andere groep geslopen, die vond het daar reuze interessant en is een cadeautje bij Sinterklaas gaan halen :P
pi_105074370
As, beterschap meis :*

Pessie, fijn dat jullie goed over zijn gekomen naar het nieuwe huis. Heb je wat leuks gemaakt van Nathans kamer? Heb trouwens nu dezelfde kinderwagen als jij, maar dan met duozitje *O*

Dreumesveiligheid in huis...het is een schier onmogelijke taak geloof ik. Hannah wilde een mes pakken en liep naar de keuken, pakte het krukje, klom er op en trok de messenla open :o

Ik was net even wat babyfoto's aan het bekijken op de computer en ze zat op schoot. Er kwam een foto voorbij van S. die met haar in zijn armen aan het douchen was. Ze zal misschien een maand oud zijn geweest. Zegt ze: "papa, Hannah, douchen?". En toen MOEST S. met haar gaan douchen, en wel meteen _O-
En dat terwijl ze altijd in bad gaat.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:13:42 #208
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105074897
Dreumesproof... Hmmmm hier ook nog niet helemaal....
Engst vind op het moment de verwarming.. die wordt zo gloeiend heet!

:D Wat leuk dat hij bij de buren is gaan kijken Meimel!
Wat had Dyon gekregen??
Vond het voor Oona nog wel best allemaal... lekker rust en regelmaat aub ;) Pieten in de stad oid krijgen ook geen extra blik! Blijkbaar is ze wel wat kleur gewent haha

;) Ik ben wel echt heel benieuwd naar Dyon... Omdat M. haar altijd gaat halen heb ik hem dus nog niet live gezien! Wellicht met de kerstvakantie... dan kom ik Oona ook af en toe halen.."
Leuk om te lezen dat ze zo rustig aan tafel zat... Hier is het altijd een behoorlijk ondernemend, druk, en niet stilzittend typ....
We'll have love aplenty
You and me
pi_105075281
Octo, hihi wat een slimmerik!

Reilan, nou ik zie haar echt eigenlijk altijd heel rustig spelen of aan tafel zitten :D In de kerstvakantie van 2 weken gaat Dyon maar 2 dagen er naartoe, hij heeft zelf ook even vakantie van het kdv ;) Ben zelf de eerste week van januari vrij.
Dyon had klei met vormpjes gekregen. Hij is thuis gelijk gaan kleien met zn broer. Wat had Oona gekregen?
  donderdag 1 december 2011 @ 22:32:33 #210
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105076147
Welke dagen gaat hij dan? :D Oona gaat ook maar 1 of 2 dagen in de vakanties..
Haha lachen is dat hè.. ben altijd zo benieuwd.. het liefst zou ik eens via een raam komen kijken een dagje hoe ze daar bezig is...
Wat leuk die klei! Oona heeft een telpuzzel/domino gekregen.. Vond ze ook razend interessant, maar het eten thuis was toch iets belangrijker nog dus het ging snel terug in het doosje ;)
We'll have love aplenty
You and me
  donderdag 1 december 2011 @ 23:06:41 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105078352
Zo, met een enorme fotospam het babytopic verlaten, dus dan horen we hier nu echt... niet bijgelezen/ingelezen maar dat komt vanzelf wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105083133
Mooie spam van soneal! Kijk hem gaan op zijn fiets O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105085188
Reilan, de 29e is een kans dat je hm kan spotten, als Oona ook gaat ;)
Hihi, eten is ook heel belangrijk! Hier vonden ze het jammer dat we moesten gaan eten :P

Leandra, nog gefeliciteerd en welkom!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 02-12-2011 11:06:01 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:26:00 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105085556
Mooie fotospam Leandra! O+

En ik heb een zonnetje in huis :X
Hij lag om 19 uur in bed, sliep pas tegen half 9 en was om 6 uur weer wakker... :O

[ Bericht 57% gewijzigd door Asyniur op 02-12-2011 08:36:44 ]
pi_105085996
Wat ben ik toch gezegend met zo'n ventje dat gewoon vrijwel dagelijks de klok rond slaapt... en die we 's middags met moeite wakker maken van z'n middagdut omdat ie anders de halve dag ook nog slaapt... Morgen gaan we met z'n 3en logeren bij opa en oma, en ook daar heeft Lars meestal niet zo'n moeite met slapen (in slaap vallen kost dan vaak wel iets meer tijd, maar als ie eenmaal slaapt, slaapt hij de klok weer rond) Opa is morgen jarig, en natuurlijk gaan we ook Sinterklaas vieren daar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105089253
Asy, hier ook een zonnetje.. Lag er om 19.30u in, om 22.00u wakker tot 2.00u en om 7.30u weer wakker :O

Die Lars is een echte slaapkop, lekker hoor! En wat gek van je menstruatie, ben je altijd onregelmatig of is dit de eerste keer? Hoe lang zou je volgens jou berekening zwanger zijn?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105089481
Shandaly, vervelend die onzekerheid...
Wel fijn dat je ventje zo heerlijk doorslaapt!

Gezellig al die zonnetjes hier! ;)

Hier vanmorgen bij school gestaan om de Sint te verwelkomen. Hij kwam met de brandweer, want er was een piet op het dak die e rniet meer af kon.

Dyon vond het weer helemaal leuk :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Meimeltje op 02-12-2011 11:18:57 ]
pi_105094808
Mag ik even ego juichen??

Mijn dreumes kruipt :o *O* M. bracht haar net naar oma, want die ging even een middagje oppassen... hij zet haar neer en ze kruipt zo weg :? :D niks niet meer per ongeluk!!

Woehoeee! En wij allemaal maar denken, die gaat het kruipen overslaan en loopt op een dag weg, maar nee.. 16 maanden en ze gaat nog kruipen! Ze volgt qua volgorde wel de boekjes 8-)

*O* *O* *O* *O*
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:51:28 #219
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105095089
Leia! *O* *O* *O* *O* *O*
A grand adventure has begun.
pi_105095251
Orea, wat goed! *O*
Foto's en filmpjes willen we!

Sintje Dyon, wat schattig zeg. Op de onderste foto lijkt hij echt precies op Kyllian zeg!

Shandaly, wat is Lars een lekker slaapkopje zeg! Anne slaapt meestal nog wel door, maar is wel vroeg wakker voortaan, zo rond 6.30 uur. En 's middags helaas meestal nog maar een uurtje.. :)
Balen van je menstruatie, kan me voorstellen dat het frustrerend is!

Leandra en Pvoess, welkom hier met de kleine mannen! Wat een leuke foto van Soneal op zijn fiets! Wat kan hij al goed met zijn voeten bij de grond!

Hihi Hannah, was het douchen met papa leuk?

En verder heb ik wel bijgelezen, maar mijn telefoon logt me de hele tijd uit dus daar kan ik niet reageren... daarom maar even achter de laptop gekropen ;)

Hoewel ik een enorme hekel heb aan de term 'sprongetje' lijkt Anne er nu toch wel in te zitten. Ik moet er 's middags naast blijven zitten als ze gaat slapen en ze wordt hysterisch wakker. Beneden plakt ze bijna alleen maar aan mijn benen en wil alleen maar Bumba kijken, maar daar word ik na een paar afleveringen gallisch van :') Bumba-boek lezen is ook tof, maar ook dat doe ik liever geen 50x per dag!
Verder zie ik dat ze ook echt vooruit gaat in haar ontwikkeling. Ze begint meer te snappen en zegt zelf ook wat meer woordjes. Dus dat is wel echt genieten!
pi_105095841
Leia :D *O*

Fannetje, noem het maar een hangdagje ipv sprongetje ;) Heerlijk genieten is dat he die ontwikkeling O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:49:06 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105108518
Fannetje, dan noem je het gewoon 'ontwikkelingsfase' :7

Leia, wat goed zeg! *O*

SinterDyon O+

Shandaly, hè bah, die onzekerheid. Je zou even kunnen bellen naar de huisarts. Misschien kun je dan binnenkort terecht voor bloedonderzoek of echo zodat je zekerheid hebt?
Wel van dat Lars zo'n heerlijke doorslaper is O+

Keshet, doe jij eens een update van jouw mini? O+
Mag met ondersteuning van pica's en/of videomateriaal O-)

Vanmorgen waren Lucas en Cooki hier. Lucas is zowaar enigszins ontdooit! *O*
Ze gingen veelste laat naar huis (kinderen stonden op instorten) maar het was heel gezellig.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:25:24 #223
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105110099
Leandra nog gefeliciteerd en welkom met je kleine grote ventje!!!
pi_105110633
As, beterschap! voel je je al n beetje opknappen of blijft t hangen... :*

Pessie, feli met de geslaagde verhuizing!

Hannah :o kijk je uit, das wel heel scherp speelgoed O+

Leandra, nog een keer welkom :) en wat een mooie fotoserie van je mannetje O+

Orea, ik juich mee hoor, go Leia! *O* *O* O+

Dyon, wat ben je toch een knapperd O+ leuke fotos meimeltje :Y

Shandaly... meh.. die onzekerheid is rot... wat Asy zegt: HA? of gewoon afwachten, kan je dat? ik niet denk ik, in zon situatie :@

Keshet, jaah... doe ns n E. update O+ wordt iedereen hier altijd blij van, volgens mij O+

Ja, en Asy heeft t al verklapt O+ wij waren vanmorgen bij Harry en Asy aan t kletsen,spelen,lekker eten, leren een doek handig te knopen O+
heel gezellig en best wel te laat ja,
en toen reed ik ook nog als n blinde de struiken vd buurvrouw in een nieuw design :X :@ _O-
lucas heeft in de auto 30 min geslapen en dat was t voor vandaag }:| nu ligt ie wel in en hij heeft beloofd pas morgen om 7.30 uur wakker te worden :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:55:17 #225
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105115127
Go Leia! Wat goed :D

Draculletje... Ik wil je een pbje sturen maar je inbox zit vol!

en hop weer terug naar m'n film ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105122245
Bedankt voor alle beterschapswensen. Vannacht ging het weer bagger, maar had me al beter gemeld. Dus nu zit ik hier hoestend en proestend op mijn werk. Gelukkig is de afdeling leeg en hoef ik met niemand rekening te houden.
Hopelijk trek ik het een beetje en kan ik morgenochtend mee naar de prijsuitreiking van de kleurplaat van Yaro, die is om 10.00 uur.

Leia die kruipt, wat goed! Wat voel je, je dan trots he.

Fijn dat de verhuizing goed is gegaan Pessie, hopelijk vinden jullie allemaal snel een lekker ritme op een nieuwe plek.

Leandra wat een mooie fotospam O+

Dyon heerlijk verkleed als Sinterklaas O+

Shandaly balen dat je geen duidelijkheid hebt. Wel fijn dat Lars het zo goed doet, heerlijk hoor zo'n slaper.

Lucas die sneller ontdooide vandaag. En 07.30 uur is een mooie tijd, hopelijk houdt hij zich er ook aan Cooki.

Hannah die op de gevaarlijke toer is, tijd voor een keukentje dus!

Fijn dat je zo geniet Fannetje, en zo'n dagje is niet erg, maar hopelijk lukt het haar morgen om zichzelf wat meer te vermaken.

Barbabientje een slechte nacht, hopelijk gaat het nu beter.

En Dyon en Oona hebben lekker Sint gevierd met geslaagde cadeau's zo te lezen.
pi_105122531
Grr, net belde manlief dat Yaro erg onrustig is, huilen niets is goed, volgens hem pijn zijn buik. Dan voel ik me wel machteloos dat ik hier zit.
pi_105126162
Leia, hoppa!

As, wat balen zeg! Waarom belt hij dan? }:| 't is niet dat je er iets aan kan doen...

Gisteren bij de allergoloog geweest, die wil F-je alsnog prikken over een maandje en verder raadde ze aan om, zodra hij beter is (al een dag of 4 wat koortsig en kwijlen, ik denk kiezen) de soja heel voorzichtig te gaan provoceren, omdat soja niet erg waarschijnlijk is als allergeen in dit geval.

Ok, gaan we doen :P

Ow en gisteren sinterklaas met de vader+vrouw van Tara en F-je vond het fantastisch en heeft een mega-inlegpuzzel gekregen en heel veel duplo, helemaal blij.
pi_105126326
Arme Yaro -O- Hopelijk is hij vandaag weer in zijn hummetje en kan hij zijn prijs in ontvangst nemen.

Mooi dat er een plannetje ligt voor F. Freecell. Heerlijk dat hij zo genoten heeft van sinterklaasviering ^O^

Hannah is trouwens ook wel onrustig geweest vannacht. Telkens huilen in haar slaap en papa, mama roepen. Maar ze is niet echt wakker geweest geloof ik, dus we hebben het laten gaan. Misschien toch een nacht met nare dromen geweest ofzo. Ze is de afgelopen dagen ook erg humeurig en dreinerig geweest dus dat zal ook wel ermee te maken hebben.

Vanmiddag gaan we hier sinterklaas vieren met Hannah's neefje erbij en 9 volwassenen. Drukke bedoening dus. Ik hoop dat de kleintjes hun middagslaap netjes doen zodat ze vanmiddag gezellig zijn.
pi_105126545
woeps, verkeerde topic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105126683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:12 schreef Poppejans het volgende:
woeps, verkeerde topic
SPOILER: vragen staat vrij toch?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105127034
Ik kreeg n.a.v. het Awards-topic de vraag of ik weer eens mee zou komen kletsen :D Dan kan ik 't natuurlijk niet laten afweten.

Wat zijn "onze" kinderen alweer groot. :o Sommigen worden zelfs al broer of zus, las ik. Nog gefeliciteerd met alle streepjes! *O*

Met ons meisje gaat het allemaal nog steeds hartstikke goed. Ze probeer nu een beetje te lopen, wat eruit ziet als een schuifelend oud vrouwtje dat haar rollator kwijt is. :') Ik denk dat ze het met kerst aardig zal kunnen maar dat dacht ik 2 maanden geleden ook...
En ze begint iets van taal te snappen. Ze zegt nog niet echt wat - brabbelt wel heel veel en gevariëerd -, maar ik merk dat ze steeds meer snapt. Wat ik echt héél grappig vind is dat ze ook bewegingen of gebaren nadoet. Als ze weet dat iets niet mag, zoals aan de stereo zitten, dan gaat ze er naartoe en begint ze heel hard met haar hoofd te schudden. Soms zelfs met 'het vingertje' erbij. O+
En in alles is het gewoon een vrolijk aapje. Ik hoorde dat ze op het KDV ook steeds kiekeboe doet, daar moeten we hier thuis ook eindeloos aan meewerken. As we speak staat ze achter mijn laptop (die op de bankleuning staat) en komt ze daar steeds een grote grijns achter vandaan. En dansen op muziek. _O- O+ Echt te grappig.

pi_105127068
Trouwens, waar ik nou echt wel eens benieuwd naar ben: komt dit onderstaande gebeuren jullie bekend voor? E deed dit ongeveer een maand terug ein-de-loos - filmpje is ook al wat ouder -, ze kon het wel 30 min achter elkaar volhouden. Het is nu een stuk minder, maar ze doet 't nog steeds af en toe. Ze zit nu weer met een hydrofieldoek om haar nek.

zaterdag 3 december 2011 @ 10:08:52 #234
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105127141
Octo.. hopelijk gaat het middagslaapje rustiger dan de nacht! Zo sneu is dat dromen!

Cantare wat een schatje! Herken het filmpje wel een beetje.. Oona doet dat met haar slabje.. zo van schiet op doe dat ding om dan kan ik eten!... en ook wel eens met haar kleren.. terwijl we haar aan het aankleden zijn.. Maar 30 min niet ;)

Mijn dreumes ligt in bed...
Vroeg er tijdens haar peertje zelf om... Prima :D
Net de laatste fotosessie in de box gehouden.. die komen ze zo ophalen! ai ai ai .. raar hoor!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105127158
ff snel ivm muitende dreumes }:|
Cantare, wat leuk je hier weer te zien O+
Wat een schattig meisje is je E.
die rollator-opm :P

edit: dat was projectie-kijken wat ik deed: lucas doet iets dergelijks met zn hydrofiel:
hij probeert dan kiekeboe te spelen en de doek op zn hoofd te leggen wat echt maar moeizaam lukt _O-
en jouw E probeert dat aan te trekken jah... heel anders, maar t kwam zo herkenbaar over :@

[ Bericht 17% gewijzigd door -Caroline- op 03-12-2011 10:20:53 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:15:15 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105127228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef Cantare het volgende:
Trouwens, waar ik nou echt wel eens benieuwd naar ben: komt dit onderstaande gebeuren jullie bekend voor? E deed dit ongeveer een maand terug ein-de-loos - filmpje is ook al wat ouder -, ze kon het wel 30 min achter elkaar volhouden. Het is nu een stuk minder, maar ze doet 't nog steeds af en toe. Ze zit nu weer met een hydrofieldoek om haar nek.

[ link | afbeelding ]
Het komt op mij over alsof ze het wil aantrekken, maar dat lukt natuurlijk nog niet O+
pi_105127261
Nou, als ik het haar aantrek, wordt ze boos. :+ Maar ze doet het ook niet met kleding alleen, ook met dekentjes. Het lijkt niet een concreet doel te dienen. Meer een soort zelfknuffelen ofzo. :D
pi_105127271
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:08 schreef Reilain het volgende:
Mijn dreumes ligt in bed...
Vroeg er tijdens haar peertje zelf om... Prima :D
Wat leuk :) hoe vraagt ze daarom?
pi_105127325
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.

Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes... :(
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:22:40 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105127326
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:17 schreef Cantare het volgende:
Nou, als ik het haar aantrek, wordt ze boos. :+ Maar ze doet het ook niet met kleding alleen, ook met dekentjes. Het lijkt niet een concreet doel te dienen. Meer een soort zelfknuffelen ofzo. :D
Ja maar je snapt het niet mama :{w
Ze wil het zelluf doen ;)

Hier mag ook niet meer geholpen worden waarbij mener zelf bezig is. Dan wordt het meteen weggesmeten en krijgen we een gilpartij + boze blik.
pi_105127350
Cantare, mijn muppet doet het ook :D met alles, een kussentje van haar babyborn, hoppa in haar nek... theedoek, ook in haar nek. Maar ze doet het ook met sokken.. uittrekken en dan proberen opnieuw zelf aan te doen :P

En dat ergens naartoe gaan, en dan hard nee schudden incl. vingertje is ook erg herkenbaar!

Nou, we maken hier vorderingen! :D ze is lui, dat is wel een feit. Op vloerbedekking of een kleed gaat ze kruipen, op laminaat doen we bilschuiven :P veel makkelijker dan! Maar zojuist trok ze zich naar haar knieën aan de salontafel, en 1 been ging vooruit en ze stond op die voet (althans nog op haar knieën maar met 1 been in de start houding om te gaan staan..)

Ooooh ik ben zo benieuwd, zal ze op korte termijn gaan staan?? O+
pi_105127428
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:
Wat een leuk filmpje Cantare! Zo schattig hoe ze probeert dat vestje aan te doen. "Ik zag mama dat ook doen, dan moet dit zo over je hoofd en dan... nee, dat is het niet.. dit stuk over je hoofd dan, en dan... nee... nog eens zo proberen dan... "
Lars doet het ook wel eens, en inderdaad dan met een slabbertje of om kiekeboe te spelen.
Ghehe, ja, zo gaat het echt, he? Gisteren ook nog. E heeft een geluidmakend tamboerijntje. Ze hoorde 'm, maar hij lag op de salontafel, en zij zat op de grond, en ze kon 'm niet vinden. Steeds maar weer omdraaien en steeds 'nee, hier is 'ie niet. aan de andere kant misschien? nee, ook niet... als ik nou heel snel ben... ja! potverdikkie...' Net een goudvis in een kom.

Dat met een slabbetje doet E ook. Maar los daarvan zit ze dus volgens mij gewoon voor het gevoel met die doek te klooien. Op het filmpje is dat "toevallig" een vestje. Nou ja, wat het ook is, het is wel heel lief. O+
quote:
Wij zouden toch vandaag naar opa en oma voor opa's verjaardag en sinterklaas? Ik was bezig alle spullen die mee moesten klaar te leggen, terwijl Lars om mijn benen liep te jengelen. Fijn.. heel de week vrolijk en dan als je weg wil niet... totdat ik hem even op m'n arm nam... en ik van top tot teen ondergekotst werd door onze dreumes... :(
In plaats van dat we nu in de auto zitten, ligt Lars weer even schoongepoetst op bed, kom ik net onder de douche vandaan, en heb ik net de wasmachine maar gevuld. En z'n papa ligt ook nog in bed, die vind het de meest geweldige smoes want die had er sowieso geen zin in... Meh!
Ah, balen.... sneu ook voor Lars.

@Orea: leuk dat L nu een spurt aan het maken is, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt! M'n nichtje deed hetzelfde. Ze is 3,5 maand jonger dan E, en in het begin deed ze niks wat E al wel deed (gaan zitten, optrekken). En ineens had ze het licht gezien, heeft ze E ingehaald en loopt ze als een duracellkonijntje (ja, echt zo) door de kamer. Dus wie weet...
pi_105127979
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Shandaly het volgende:

Wat zielig..
Misschien voelt hij zich ná het slaapje ineens stukken beter zodat jullie wellicht toch nog kunnen gaan.

Beterschap ermee.
pi_105127993
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:24 schreef Orea het volgende:
Cantare, mijn muppet doet het ook :D met alles, een kussentje van haar babyborn, hoppa in haar nek... theedoek, ook in haar nek. Maar ze doet het ook met sokken.. uittrekken en dan proberen opnieuw zelf aan te doen :P

En dat ergens naartoe gaan, en dan hard nee schudden incl. vingertje is ook erg herkenbaar!

Nou, we maken hier vorderingen! :D ze is lui, dat is wel een feit. Op vloerbedekking of een kleed gaat ze kruipen, op laminaat doen we bilschuiven :P veel makkelijker dan! Maar zojuist trok ze zich naar haar knieën aan de salontafel, en 1 been ging vooruit en ze stond op die voet (althans nog op haar knieën maar met 1 been in de start houding om te gaan staan..)

Ooooh ik ben zo benieuwd, zal ze op korte termijn gaan staan?? O+
Ze heeft het kruipen dus goed ontdekt. Leuk *O* *O*
Voor je het weet hol je er achteraan als ze weg loopt/rent. :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:18:22 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105129399
tip voor meer afleveringen zandkasteel
http://programma.ntr.nl/10084
:Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:08:38 #246
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105130479
:D Tnxssss BJ!!!

Hier en complete balzaal nu zo zonder box :D
Oona is aan het rondrennen.. prachtig
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:20:52 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105130855
Wat is je kamer dan opeens groot hè Relain?
Ik weet nog niet waar we hier ooit de box weer gaan neerzetten :D
Waar hij ooit stond bij Harry, staat nu een berg speelgoed voor 10 weeshuizen ;)

Orea, die loopt je eerdaags gewoon weg :D
Loopt ze toch nog keurig op tijd ;)

Cantare, ik ben er van overtuigd dat ze het wil aantrekken. Ook al is het nu toevallig een vestje, maar zij weet nog niet dat je bijv een hydrofiel niet kan 'aantrekken'. Maar hij blijft wel goed in je nek liggen (waardoor je het idee hebt dat je hem aangetrokken hebt). Maar het is wel überschattig O+

Lucas die zich probeert te verstoppen O+
Hij was gisteren zó leuk! Ik kreeg zelfs een lachje en hij is geweldig met die prachtige blonde krulletjes O+

Och jeetje, arme Lars. Hopelijk voelt hij zich nu wat beter?
jij nog niet ongesteld?
pi_105131844
Lekker hè? Hier idem, waar de box stond staat nu een mega trofast kast :P we bedachten ons gisteren dat madammeke echt belachelijk veel speelgoed heeft :@

Maar ik zit straks dus ook met de kerstboom, wáár zetten we die neer??

Misschien zet ik in eerste instantie de box wel niet op straks in juli... we zien wel!
pi_105133512
wij hebben de box nog staan, en Sofie zit er ook echt nog regelmatig in. Soms lijkt ze er ook om te "vragen". Hij staat ons niet echt in de weg, dus laten we hem lekker staan.

Verder niet zoveel te melden. Sofie doet t lekker, krijgt 2 kiezen en een ondertand tegelijk. Ze lijkt er weinig last van te hebben. Heeft alleen de billen kapot. Ze krijgt nu maar even wat minder mandarijntjes. (ze eet er zo 3 weg, en piept dan om meer)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:01:24 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105133813
:') Ik ben echt nog superblij met mijn box :@
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:28:38 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105134491
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef RockabeIIa het volgende:
:') Ik ben echt nog superblij met mijn box :@
Dat kan ik me best voorstellen hoor!
Soms zou het nog wel handig zijn, zeker nu met die verbouwing...
pi_105134961
hier ook nog box hoor :Y
anders krijgt ravi nooit de kans om alleen te spelen, plus eindigt samen spelen, wat ze weliswaar wel allebei graag willen, doorgaans binnen 10 minuten tot geruzie :P

ravi mocht gister bij de sint komen en hij hoefde niet te huilen *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105135277
Hier staat de box ook nog gewoon. Femke drinkt haar melk in de box maar speelt er ook nog wel eens in met haar poppen.
pi_105135584
Ik had laatst de box naar beneden gehaald omdat er gezegd was door iemand dat Leia daarom nog niet stond/liep :') dan ga je toch twijfelen, dus box naar beneden gehaald, ze heeft er welgeteld 3 keer ingespeeld, en verder wilde ze niet meer. En erdoor staan/lopen is ook niet gebeurd. Dus ik ben blij dat ie weer op zolder staat :P
pi_105135596
Maar misschien is ie nog niet echt handig ómdat ze niet staat/loopt! Zou dat het zijn??
pi_105135779
Femke kon juist een beetje oefenen met het lopen in de box, van de ene naar de andere kant of gewoon een rondje.
pi_105135790
Anne zit eigenlijk ook nooit in de box...hooguit als ik even iets moet pakken boven, maar meestal neem ik haar dan gewoon mee. Ze haalt nog geen kwartier per week... binnenkort maar eens opruimen! :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:16:17 #258
190853 RockabeIIa
pi_105135795
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Orea het volgende:
Maar misschien is ie nog niet echt handig ómdat ze niet staat/loopt! Zou dat het zijn??
Correct :D
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:16:49 #259
190853 RockabeIIa
pi_105135812
Jullie hebben te brave kinderen :P
pi_105135870
Tot nu toe is de mijne aardig braaf ja :D ik hou mijn hart vast voor het moment dat ze alles in gaat halen :P :')
pi_105136018
Sofie is niet echt braaf. Is een enorme deugniet O+ Alles gaat in dr mond, niks is veilig. Ik denk dat ze echt nog bijna dagelijks in de box zit. Het scheelt dat ze zich ook nog echt vermaakt in de box. Hier in huis dan. Van de week waren we op texel in een landal huisje. Daar hadden we ook een box staan, maar daar vond ze het dus helemaal niks.
*poef* nu is het weg
pi_105136387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie hebben te brave kinderen :P
mijnes niet hoor. die gaat nog altijd achter de schakelaar van mijn compu aan. morgen ga ik een plank afzagen. kijken of hij daar nog langs komt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105137860
We hebben net sinterklaas "gedaan" O+
mn dreumes vond deze t leukst:

ms een tip voor andere dreumes mamas/papas? *O*
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:45:24 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105138514
Leuk Cooki!
Wij hebben ook zo eentje klaar staan maar die was iets duurder
pi_105139005
oeh leuk en toevallig!
ja, deze zal ws niet zo lang meegaan, ivm gebrek aan kwaliteit, maar ik zocht zo'n kleintje (thomas had vroegah een a4formaat en die is voor dreumes nog niet zo handig om mee te slepen, lucas loopt graag met zn bezittingen O+ )
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:51:12 #266
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105140404
Ohh die willik! rondje kruitvat dus!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105140787
Reilain, neem je dan wel een vergrootglas mee :P t bordje is geloof is 15x15 cm ofzo.. maar purrrfect voor mijnes O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:59:50 #268
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105142466
:D Ja ideaal... ff snel in de tas mikken voor onderweg
We'll have love aplenty
You and me
pi_105145703
Cooki, zo'n ding heeft Hannah al heel lang. Ideaal voor onderweg en op vakantie enzo :Y

Over de box, hij staat hier nog als speelgoedopslag in de kamer. Morgen ga ik het speelgoed eens sorteren en opruimen. De box krijgt natuurlijk binnenkort weer de functie waar hij voor bedoeld is *O* Hannah zit er al zeker een jaar niet meer in :')

Wij hebben vandaag sinterklaas gevierd. De kinderen zijn gruwelijk verwend :X Vooral de pop+buggy+wiegje vielen enorm in de smaak en de 2 kleintjes waren letterlijk aan het vechten wie de buggy mocht duwen :X incl. krijsen, huilen, slaan, mij mij mij roepen en duwen. Aiaiaiaiai, peuterpubers in het kwadraat. Nu waren ze beiden wel vrij moe op een gegeven moment en er waren te veel cadeaus. Volgende keer dus maar een beetje meer inperken.
Wat wel grappig was: de berg cadeautjes waren neergelegd en Hannah ging er op de knietjes voorzitten en gelijk roepen 'dootjes openmaken?'. Ze kon echt niet wachten :D

Ze is nu uit logeren voor 2 nachtjes bij haar opa en oma. Hoop dat ze zich een beetje vermaakt. Ik ben in ieder geval wel even aan wat rust toe en aangezien opa en oma volgende week weer voor een lange tijd naar het buitenland gaan vonden we dit wel een goed idee.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:04:01 #270
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105147367
Ik heb er aan het begin van deze week nog over gedacht de box linea recta naar zolder te begeleiden maar wat ben ik blij dat ik toch een plek heb gevonden hier in huis voor dat ding! Heerlijk, als ik brood smeer geen dreumes die de pannen uit de kast haalt, als ik was opruim besluit zelfstandig de trap op te klimmen etc... Ik ben er zo blij mee met die 2x 15 minuten per dag dat ik em even kwijt kan.
Maar goed, verhuizen+verbouwen zorgt ervoor dat je huis echt niet dreumesproof is.
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:42:35 #271
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105149171
Ik vind het ook wel jammer dat Oona de box niet zo leuk vond.. Had wel handig geweest ;)
Nu vond ze het heeeeel soms 2 min wel even grappig.... Maar meestal was het gillen..
We'll have love aplenty
You and me
pi_105150716
Hoi dreumes mama's met 2 kids al of kid op komst, die nog een babyfoon gebruiken. Hoe doen jullie het straks of nu met het 2e kind?
Ik heb ontdekt dat er maar 1 babyfoon is die uit te breiden is. We hebben zoiezo een nieuwe nodig want onze oude is het oplaadstation van kapot.

Ook voor 's nachts gebruiken we ze want we slapen een eindje van de kinderkamers verwijderd en je hoort ze amper 's nachts. Ik had gehoopt dat we er nu voor Mette geen meer nodig zouden hebben, maar jammergenoeg kan dat nog niet.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105151160
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Cooki het volgende:

[ afbeelding ]

Precies dezelfde hebben we hier ook, had ik gehaald voor in de auto naar Italië afgelopen zomer :D We hebben ook een grotere versie, maar dan van Nijntje.
pi_105151244
Cantare, wat een knappe meid zie ik daar!

Hier is de box bij beiden al voor hun 1e jaar weggehaald. Het zijn echt geen box kinderen, ze wilden er niet graag in. Ik heb de box echt nooit gemist!

Sinterklaas is vanavond langs gewees (bij zwager/schoonzus) en ow wat hebben de jongens genoten! Dyon heeft heel gezellig met alles meegedaan en heeft Sinterklaas ook vaak bedankt :D
pi_105152248
zo nachtdienst nummer twee is begonnen. Ik ben erg brak, want weinig geslapen. Vanmorgen eerst de prijsuitreiking gehad, wat voor Yaro te lang duurde. Nadat we gevraagd hadden dat we tussendoor mochten, naar huis gegaan. Maar Yaro was helemaal niet lekker, wilde/lukte niet om te slapen. Hij heeft de hele dag alleen maar gehuild/gejammerd. Ik kon daardoor ook slecht slapen.
En net voor het eten moest hij heel erg spugen. Hij had ook nog helemaal niets gegeten, hij was echt heel zielig vandaag. Even snel gedoucht, paracetamol gegeven en op bed gelegd, vanaf half 7 sliep hij. Hopelijk voor hem en voor papa een iets betere nacht en voelt hij zich morgenochtend ook beter.

Als hij nog steeds niet lekker is, ga ik bij mijn ouders slapen, anders trek ik het ook niet.

Oja zijn prijs was echt groot (van alle kindjes), zo'n opbergbox. Maar er zaten zeker 5 boekjes in, grote magneten, 2 autootjes, een ding wat geluid maakt, een disney tas, een knuffel. Het was op leeftijd aangepast. Erg leuk dus!

Nu even reageren op de rest.

Freecell, mijn man belde gisteren omdat hij erg onzeker was. Was de eerste keer dat hij de nacht alleen moest doen en was hij ook nog eens ontroostbaar aan het huilen. Hij heeft er überhaupt niet over nagedacht dat het voor mij misschien rot aanvoelde, hij wist het gewoon echt even niet meer.
Vanavond werd hij ook een beetje emotioneel omdat hij zich zo machteloos voelde.

Las wel dat jullie een geslaagde Sint viering hadden gehad. En dat er een plan ligt voor de allergieën, fijn.

Hannah dus ook al zo onrustig geslapen. Wel een leuke viering gehad, klinkt als geslaagd, ook al was het vechten om de buggy.

Wat een heerlijke vrolijke dame heb je Cantare O+
Het filmpje kan ik helaas niet zien op mijn werk.

Oona lekker door de kamer aan het rennen nu de box weg is. Ik mis hem hier ook nog soms hoor, zeker in de situaties is Pessie omschrijft. Alleen Yaro wilde er steeds vanaf de bank inklimmen en dat vonden we te gevaarlijk worden. Daarnaast vond hij het zelf niets meer.
Bij mijn ouders staat een campingbedje als een soort box beneden, maar die kan je openritsen aan de zijkant, dat gaat dan wel prima.

Vervelend dat Lars ook ineens moest spugen Shandaly, hoe is het nu met hem? En zijn jullie nog wel naar de Sint viering gegaan?

En wat goed van Ravi, niet huilen bij de Sint!

Cooki, leuk speeltje is dat inderdaad. Yaro heeft er 1 gehad in zijn schoen. 2 euro bij de intertoys geloof ik. Inderdaad een heel handig formaat om mee te nemen. In de vakantie hebben we pictionary met hem gespeeld. Het grappig is dat hij zo goed als alles raadde wat zijn papa tekende, maar alles wat zijn oom tekende, werd bestempeld als zon. We hebben er erg om moeten lachen.

Meimeltje ook al een geslaagde Sint viering. En netjes opgevoed die Dyon, dat hij de Sint steeds bedankt.
  zondag 4 december 2011 @ 00:33:18 #276
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105153433
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:24 schreef Cooki het volgende:

[ afbeelding ]

datzelfde dingetje gaat hier al jaren mee, inclusief voorbeeld vogels... :') :D
in de haak.
pi_105157970
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef trui het volgende:
datzelfde dingetje gaat hier al jaren mee, inclusief voorbeeld vogels... :') :D
:D (staat t in een vitrinekast mooi te zijn?)
pi_105158064
As: dat klinkt wel logisch dan :Y Dan zou de mijne ook bellen hoor ;)

Cantare :D F-je doet dat ook :Y En die doet ook vanalles om zijn nek (doeken, kettingen, sjaal van papa....) en gaat er dan mee rondsjouwen :)
  zondag 4 december 2011 @ 09:03:46 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105158103
Blergh As, wat kun je je dan slecht voelen hè?
Ik hoop dat jij en Yaro snel weer opgeknapt zijn :Y
en we hebben mede dankzij jullie alle bordjes bij elkaar! Dank daarvoor :*
En wat tof van die prijs! Wij hebben niks gehoord. Snap er niks van. :? Harry's kleurplaat was duidelijk de mooiste O+ ;)

Wij hebben voor Harry ook de grote van Nijntje gekocht. Daar kwam meneertje zelf mee aandragen in de winkel :')

Meimel wat leuk dat je kinders zo genoten hebben O+
En octo ook al zo'n leuke middag die dan wat minder gezellig eindigde met een ware bitch fight ;)
Lekker dat ze even logeren is.

En over dat kadootjes uitpakken: Harry praat niks, dus hij zegt er ook niks over maar gisteren kwam mijn man thuis van de winkel. Hij had voor zijn ouders nog wat lekkers gekocht en in laten pakken. Zoonlief duikt op zijn kop in de tas en je hoort 'oooooeeeee'. Hij dacht dat de kadootjes voor hem waren ;)
pi_105158133
Hier ook geen box meer sinds zijn eerste verjaardag.
Hij vond het altijd maar ff leuk en hij stootte altijd zijn hoofd, werd er echt gek van.
Op de grond is het veel veiliger met een traphekje voor de trap en keuken.

Sinds gister loopt Mex echt heel goed. Hij deed al stapjes naar ons toe en liet zich dan op ons vallen, maar nu loopt hij gewoon de kamer door en gaat dan rustig zitten. Leuk om te zien!

Ahhh, die Harry denk dat alle kadootjes voor hem zijn,hihi
Leuk al die Sinterklaasverhalen, wij gaan het vanavond vieren.
Ik heb maar 2 kado's, eigenlijk een beetje weinig, maar het staat hier al zo vol en de opa's en oma's hebben vast ook wel genoeg gekocht.

Cantare, wat een heerlijk grietje heb je zeg!
pi_105158191
Cantare, mooi meiske heb je daar! En dat filmpje, haha bientje doet dat ook maar die wil dan kiekeboe spelen.

Ik zie allemaal leuke sintcadeaus voorbij komen en kindjes die denken dat alle cadeaus voor hun zijn.

Wij hebben de box ook opgeruimd maar dat is meer omdat het zoveel ruimte in beslag neemt en dat zouden de kijkers misschien afschrikken.

Wij hebben helemaal geen cadeaus voor J, gekocht :@ gisteren bij mijn ouders sint gevierd en vandaag bij de andere opa en oma. Ze krijgt heel veel.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_105158225
heuj.. ik hou t niet meer bij.
en ivm 3 a4tjes tekst, toch maar in spoiler :@
SPOILER
oeh ja.. ik vind t n goeie tip, voor in de "vluchttas" O+
quote:
.. Vooral de pop+buggy+wiegje vielen enorm in de smaak en de 2 kleintjes waren letterlijk aan het vechten wie de buggy mocht duwen :X incl. krijsen, huilen, slaan, mij mij mij roepen en duwen. Aiaiaiaiai, peuterpubers in het kwadraat. ...Volgende keer dus maar een beetje meer inperken.
sorry, ik moest lachen :@ O+ zoooo herkenbaar (van oudste hoor, jongste doet dat natuurlijk niet... :P
inperken: succes >:) das ook een skill }:| (zeker als er nog andere donateurs zijn) ;)
quote:
Wat wel grappig was: de berg cadeautjes waren neergelegd en Hannah ging er op de knietjes voorzitten en gelijk roepen 'dootjes openmaken?'. Ze kon echt niet wachten :D
wat schattig, zo op dr knietjes, heb je een foto gemaakt? O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef pessie het volgende:
Ik heb er aan het begin van deze week nog over gedacht de box linea recta naar zolder te begeleiden maar wat ben ik blij dat ik toch een plek heb gevonden hier in huis voor dat ding!
ja, de box als opslagplaats voor kinderen ^O^ mijnes wilde er nooit lang in, maar als wegzet-plek was t soms wel handig...
hier ruimte zat, maar ik heb m al maanden geleden weggedaan :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef Reilain het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat Oona de box niet zo leuk vond..
ja hier ook hoor, alleen als t effe noodzakelijk was, dan deed ik t wel }:|
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef wickie het volgende:
Hoi dreumes mama's met 2 kids al of kid op komst, die nog een babyfoon gebruiken. Hoe doen jullie het straks of nu met het 2e kind?
Ook voor 's nachts gebruiken we ze want we slapen een eindje van de kinderkamers verwijderd en je hoort ze amper 's nachts.
meh.. geen tips... wij slapen om de hoek... dus gebruiken de babyfoon eigk niet meer...
ms een webcam op iedere kamer, met geluid? *O*
kun je nog jaren gebruiken, tot in de puberteit :P (dat lijkt mij dan weer wel wat voor hier :Y )
geintje hoor :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:33 schreef Meimeltje het volgende:
Precies dezelfde hebben we hier ook, had ik gehaald voor in de auto naar Italië afgelopen zomer :D We hebben ook een grotere versie, maar dan van Nijntje.
ja, idd, handig voor in de auto, in de vluchttas etc... de grotere versie komt hier vast ook nog wel weer ns... men... t groeit hier niet dicht, maar na sinterklaas keek ik wel van :X _O- (k had alles zelf gekocht, das nog t ergste)
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:35 schreef Meimeltje het volgende:
Sinterklaas is vanavond langs gewees (bij zwager/schoonzus) en ow wat hebben de jongens genoten! Dyon heeft heel gezellig met alles meegedaan en heeft Sinterklaas ook vaak bedankt :D
wat een schatje en zo netjes O+ ik ben fan hoor *O*
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef As1981 het volgende:
zo nachtdienst nummer twee is begonnen. Ik ben erg brak, want weinig geslapen. Vanmorgen eerst de prijsuitreiking gehad, wat voor Yaro te lang duurde.
...
En net voor het eten moest hij heel erg spugen. Hij had ook nog helemaal niets gegeten, hij was echt heel zielig vandaag.
...
Oja zijn prijs was echt groot (van alle kindjes), zo'n opbergbox. Maar er zaten zeker 5 boekjes in, grote magneten, 2 autootjes, een ding wat geluid maakt, een disney tas, een knuffel. Het was op leeftijd aangepast. Erg leuk dus!
...
Freecell, mijn man belde gisteren omdat hij erg onzeker was. ...Vanavond werd hij ook een beetje emotioneel omdat hij zich zo machteloos voelde.
...
Cooki, leuk speeltje is dat inderdaad. Yaro heeft er 1 gehad in zijn schoen. 2 euro bij de intertoys geloof ik. Inderdaad een heel handig formaat om mee te nemen. In de vakantie hebben we pictionary met hem gespeeld. Het grappig is dat hij zo goed als alles raadde wat zijn papa tekende, maar alles wat zijn oom tekende, werd bestempeld als zon. We hebben er erg om moeten lachen.
Och As, das ook rot zeg.. Yaro ziek, jij niet goed slapen, man onzeker, en ook nog moeten werken....
t gaat allemaal weer over, maar voor nu echt superrot -O-
ik hoop dat t gauw weer beter gaat... ik vind je man wel heel lief klinken... (shit voor m dat ie t ff niet wist, maar zoo lief en zorgzaam) ...
en over de prijs: wow! echt leuk ja :Y *O*
dat tekenbordje _O- zal die oom zich ook wel :? gevoeld hebben.. :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:58 schreef freecell het volgende:
Cantare :D F-je doet dat ook :Y En die doet ook vanalles om zijn nek (doeken, kettingen, sjaal van papa....) en gaat er dan mee rondsjouwen :)
Free, wat schattig, dat rondsjouwen O+
jullie ook leuke sint gehad, lees ik O+

deel 2 :o
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 09:03 schreef Asyniur het volgende:
En wat tof van die prijs! Wij hebben niks gehoord. Snap er niks van. :? Harry's kleurplaat was duidelijk de mooiste O+ ;)
_O- :W
quote:
Wij hebben voor Harry ook de grote van Nijntje gekocht. Daar kwam meneertje zelf mee aandragen in de winkel :')
ik las meneer.... dat je man ermee aan kwam lopen >:)
quote:
... Zoonlief duikt op zijn kop in de tas en je hoort 'oooooeeeee'. Hij dacht dat de kadootjes voor hem waren ;)
O+ O+ O+
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:08 schreef Troeta het volgende:
Hier ook geen box meer sinds zijn eerste verjaardag.
Sinds gister loopt Mex echt heel goed. Hij deed al stapjes naar ons toe en liet zich dan op ons vallen, maar nu loopt hij gewoon de kamer door en gaat dan rustig zitten. Leuk om te zien!
goed zo Mex *O* leuk is dat he Troeta, die beheersing O+
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben de box ook opgeruimd maar dat is meer omdat het zoveel ruimte in beslag neemt en dat zouden de kijkers misschien afschrikken.
ga je verkopen? heb ik gemist :@ heel veel succes gewenst :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 09:38:06 ]
  zondag 4 december 2011 @ 09:36:16 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105158359
Cooki, wat een megapost! :D

Yay, wat goed van Mex zeg! *O*

Barbabientje, hier krijgt onze dreumes schandalig veel hoor. Soms denk ik ook wel eens: beetje minder mag wel maar ik vind het zelf zo leuk :@ en hij krijgt maar van 1 opa en oma stel kadootjes en daarvan blijft ook nog een deel daar. Is dat een goed excuus?

Verdeurie, was ik wickie vergeten: ik weet nog niet wat wij doen. Ik ben vooralsnog voornemens om alleen voor de baby een babyfoon te gaan gebruiken, maar aangezien we dadelijk (als het goed is) ook een infra rood camera hebben staan bij Harry, klinkt het nu meer als vals spelen :')
  zondag 4 december 2011 @ 09:37:19 #284
263835 -Caroline-
pi_105158370
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat een megapost! :D
ja sowwy... maar hier ben ik legaal, dus hier ga ik los >:) >:)
k ga vandaag verder met dreumes in de doek te frotten *O*
  zondag 4 december 2011 @ 10:10:02 #285
277656 BarbaBientje01
23-04-2010
pi_105158747
Asy, het is ook heel leuk om cadeaus te kopen, dat is je goed recht hoor ;) maar ze krijgt hier zo ontiegelijk veel van opa en oma en ze is pas jarig geweest, dus hebben wij maar ff niks gekocht.

Haha cooki ik moet wel lachen om je mega post. Ons huis staat inderdaad te koop, we mogen niet klagen wat betreft kijkers/biedingen maar nog niet DE koper gehad ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 4 december 2011 @ 10:23:00 #286
242988 Orea
pi_105158955
Ik had heel veel voor de muppet aan cadeautjes van de Sint, een houten poppenwagen, een poppenbedje, Lotte & Max DVD's (gewoon ook alle drie :')) Zandkasteel DVD.. enz. enz., maar daar speelt ze inmiddels al mee/kijkt ze al regelmatig :P dus die ga ik ook niet meer inpakken..

Wij vieren het straks en het blijft beschaafd :) ze krijgt nog een mini baby born, 3 dvd's (dribbel O+) en een paar boekjes, en nog wat van opa en oma.. Ze heeft nog maar 1 opa en oma en die verwennen meestal wel, dus ben benieuwd wat er nog bijkomt... Gelukkig hebben we nog niet zo heel veel speelgoed in huis :X ik kan ontzettend merken dat ik zwanger ben... NESTELdrang x 500.000 miljoen... vreselijk ;( word moe van mezelf... denk dat het huis weer helemaal aan kant is zo tegen juli, arme vent... O-)
  zondag 4 december 2011 @ 11:05:47 #287
200695 kaatjejannie
.
pi_105159643
Wij doen dit jaar nog niet aan sinterklaas. Sofie heeft het toch nog niet door allemaal. We zouden vandaag met opa en oma naar de dierentuin, maar aangezien opa in het ziekenhuis ligt ( ;( ) gaat dat niet door. Ik denk dat we een lekker speel/hang dagje houden vandaag.
*poef* nu is het weg
  zondag 4 december 2011 @ 11:25:17 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105159991
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:37 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D (staat t in een vitrinekast mooi te zijn?)
nee, wordt echt regelmatig gebruikt. maar ze is er zuinig op. en die vogels mogen absoluut niet weg (want de lol van 't spel is voor cato om die vogels over te trekken op het tekenschermpje).
in de haak.
  zondag 4 december 2011 @ 12:04:53 #289
263835 -Caroline-
pi_105160829
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef trui het volgende:
nee, wordt echt regelmatig gebruikt. maar ze is er zuinig op. en die vogels mogen absoluut niet weg (want de lol van 't spel is voor cato om die vogels over te trekken op het tekenschermpje).
wat fijn :Y dat ze er zuinig op is! mijnes zijn dat niet }:|
  zondag 4 december 2011 @ 12:36:19 #290
59020 octopussy
pi_105161611
Orea, veel plezier straks O+ Ik heb die nesteldrang ook wel hoor :X Straks ga ik hier het speelgoed uitmesten en een hoop naar zolder brengen. De box moet zo leeg mogelijk en er is nu nieuw speelgoed wat een plekje moet krijgen in de speelgoedkist. Het eerste babywasje zit nu ook in de wasmachine.

paar fotootjes:
De Brio trein van neefje past ook op de duplo rails :')

Nijntje puzzel was een dikke hit. Ze kan het verbazend goed :D

Moedertje Hannah maakt vast even het bedje op en vadertje R. kan ondertussen even sjezen met de buggy.
  zondag 4 december 2011 @ 12:47:26 #291
20194 wickie
pi_105161961
Asy, waarom een infrarood camera bij Harry?

Octo, gebruiken jullie nog een babyfoon? Zo ja wat gaan jullie doen bij nummer 2?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 4 december 2011 @ 12:59:32 #292
59020 octopussy
pi_105162321
We hebben ook een webcam met infrarood op Hannah's kamer staan (infrarood, omdat je anders in het donker niets ziet). Ik kan met een app op mijn foon even spieken of ze wakker is bijvoorbeeld.

De babyfoon gebruiken we ook nog, maar alleen als wij beneden zijn. Vanaf onze slaapkamer horen we het prima. Er komt waarschijnlijk ook een webcam op de babykamer straks en een goedkope babyfoon. Bij de blokker hebben ze soms een Alecto voor 30 euro in de aanbieding. Die zijn echt prima. Het is misschien een beetje overkill allemaal, maar ik vind het erg fijn om gewoon eventjes te kijken naar mijn kindjes als ze in bed liggen en bij Hannah gebruik ik de terugpraatfunctie vaak om een slaapliedje te zingen als ze niet wil slapen.
  zondag 4 december 2011 @ 13:04:04 #293
242988 Orea
pi_105162459
Hier idem! Ik denk dat de babyfoon over gaat naar de babykamer, maar de cam laten we staan. Ik denk dat ik nog een cam bijkoop voor de baby, maar die gaat sowieso het eerste half jaar bij ons op de kamer, dus das voorlopig nog niet nodig.. Maar tegen die tijd is Leia 2,5 dan hebben we voor haar de babyfoon niet meer nodig :)
  zondag 4 december 2011 @ 13:23:31 #294
354180 Kursor
pi_105163204
Babyfoon hebben we nauwelijks gebruikt en tot 10 maanden heeft Marit bij ons op de kamer gelegen. Daarna de kamer naast die van ons. Ik vind het eigenlijk wel prettig om niet al het gepruttel te horen...als er echt iets is, dan hoor ik het altijd wel zonder babyfoon.

Leuk al die Sinterklaaspret! Gisteren al bij papa op het werk geweest (zwarte piet was in eerste instantie eng, maar nadat ze doorhad dat die kruidnoten uitdeelde durfde ze wel wat aan te pakken. Sinterklaas, daar rende ze hard op af en die wilde een hand geven, maar ze trok d'r hand ineens snel weg). Thuis vieren we het vanmiddag. Ik ben benieuwd wat ze van de duploboerderij vindt (is ons enige cadeau). Volgens mij hebben de opa's en oma's zich ook aardig ingehouden. Ze heeft al genoeg om mee te spelen.

Marit is nog steeds erg met d'r pop en beesten bezig. Ze krijgen steeds een slabbetje om, moeten in de kinderstoel of bumbo zitten en ze voert ze/geeft ze te drinken. Fijn joh, als je even niet oplet. Ze was zelf heelnetjes melk aan het drinken uit een gewone beker en ineens kreeg pop ook een slokje! Pop verzopen in een plas melk!
  zondag 4 december 2011 @ 14:06:34 #295
61183 leonieke
Dan toch?
pi_105165115
Thomas heeft naar mijn goesting ook al te veel speelgoed gekregen: Plop-inlegpuzzel, telefoon (nog één :') ), centraal station van beep beep, een laptop en een berg chocolade en dan moeten daar eigenlijk nog onze cadeautjes (plaat voor duplo-blokken, wasco's, helikopter met poppetjes) en de cadeautjes van mijn zus en mijn ma bij.
We hebben hier dus al beslist dat de laptop (het is ook voor 3+) en onze cadeautjes nog wat gaan opschuiven (behalve de wasco's dan). De plaat voor duplo wordt kerst en de helikopter daar zijn we nog niet uit (wordt waarschijnlijk voor "zomaar").
En afhankelijk van hetgeen hij krijgt van mijn zus en mijn ma zullen we nog zien wanneer we het zullen geven.

En dan zal er ook nog wat geschoven worden met speelgoed zodat hij niet te veel dingen beneden heeft en dat we vlugger kunnen afwisselen.

Ik vind het eigenlijk allemaal een beetje van het goede te veel :@

En nog een sinterklaasupdate: Thomas is geen fan _O- We hebben tijdens het sinterklaasbezoek dus maar in de "afgesloten" keuken gestaan zodat hij hem zeker niet ging zien. Op het einde heeft hij er met papa erbij eventjes bij gestaan, maar hij zat heel uitbundig met twee handjes tegelijkertijd te zwaaien toen we zeiden dat Sinterklaas weer ging vertrekken. Daag Klaasje, daaahaaaagggg :W :W De koekjes daarentegen waren wel lekker, maar alleen maar als mama of papa ze gaven, die zwarte piet mocht ze zelf houden :)
:D

[ Bericht 30% gewijzigd door leonieke op 04-12-2011 14:34:28 ]
  zondag 4 december 2011 @ 15:19:54 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105168055
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef wickie het volgende:
Asy, waarom een infrarood camera bij Harry?

Omdat me dat lollig leek nav wat posts hier met toffe foto's O+
Ik kan namelijk nooit gaan kijken wat Harry doet, want dan wordt hij wakker. En zo kunnen we dan toch spieken.

Leonie, je kan ook alle kadootjes nu geven en dan apart leggen en wisselen.
  zondag 4 december 2011 @ 16:57:53 #297
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105171726
Asy en Orea... Wij willen ook een cam nog... Zou het gunstig zijn om er ergens 3 tegelijk te bestellen??
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 4 december 2011 @ 19:00:05 #298
61183 leonieke
Dan toch?
pi_105176633
Zouden we inderdaad kunnen doen, Asy, maar ik heb ook niet de indruk dat hij beseft wat/wie Sinterklaas is (oké, we hebben er ook niet veel voor gedaan om het hem uit te leggen). Hij zal zich dus niet slecht voelen als er dinsdag geen pakjes op tafel staan :)
  zondag 4 december 2011 @ 19:48:02 #299
86833 Shandaly
pi_105178744
Poeh.. wat een weekend. Gistermiddag rond lunchtijd leek Lars zich alweer een stuk beter te voelen, dus zijn we alsnog naar opa en oma gereden voor opa's verjaardag en Sinterklaasfeestje. Helaas werd Lars aan het eind van de middag toch opnieuw niet lekker. Hij heeft niet meer overgegeven, maar ook niets gegeten. En 39,5 koorts.. arm ventje. Uiteindelijk heeft hij na een paracetamolletje nog best redelijk geslapen daar, en vanochtend was ie wel weer vrolijk.
Vandaag was echter ook een vreemde dag, want we hebben zijn overgrootmoeder verhuisd. En qua timing met eten en slaapjes liep dat toch allemaal wat anders dan normaal, dus echt heel happy werd Lars er niet van... :( Maar goed.. hij ligt nu lekker op bed; hij is goed verwend door de Sint (we kunnen bijna een duplo-winkel beginnen, zo'n grote verzameling heeft-ie intussen) en vanaf morgen doen we even geen gekke dingen meer. Lekker zwemmen en spelen met de duplo.
(en nee, nog steeds niet ongesteld... 12 dagen overtijd en counting. Zou je ook een hele menstruatie kunnen overslaan?)
  zondag 4 december 2011 @ 19:59:24 #300
86833 Shandaly
pi_105179367
Zo, en nu ook nog eens even een beetje bijlezen...

Bij ons is de box ook voornamelijk een opslagplaats voor speelgoed. Mijn man wil Lars nog wel eens in de box zetten om even 'af te koelen'. En dat werkt wonderbaarlijk goed eigenlijk. En ach, dat ding staat me niet in de weg, dus ik laat 'm lekker staan (alleen nog even puzzelen wat we met de kerstboom doen dit jaar).

Een babyfoon met camera (of een losse webcam) lijkt mij ook best fijn nu. Toen we de babyfoon kochten leek me dat zo'n onzin en extra duur, maar soms is het toch ook best handig om even te kunnen zien wat er aan de hand is, zonder dat je kindje jou kan zien.
Wickie, heb je voor beide kinderkamers een eigen babyfoon nodig? Of zou je ook 1 babyfoon in bijvoorbeeld de babykamer kunnen zetten, en door die babyfoon Mette ook kunnen horen? Als je Mette in jullie kamer niet hoort, maar in die van de baby wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')