en elegant zwaaienquote:
Toch echt jammer dat de lapo het nieuwe deel niet meer mag hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Verdomme, Tombo, jij had hem al klaar staan
NIET!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Verdomme, Tombo, jij had hem al klaar staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, soms welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch echt jammer dat de lapo het nieuwe deel niet meer mag hebben
Dat was Elies heur schuld, die most ook weer zo nodig nog net ff posten!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Jij ging eerst nog door het slotje Greys
Uiteraardquote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, soms wel
Ik had een TT over eerst er op spugen
Ja doeg Oop!quote:
Eh...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, koop jij ook schoenen zonder ff te voelen hoe ze zitten? Je test toch altijd even of ze niet knellen maar goed gevuld worden door je schoen? Of ze een stevig wandelingetje kunnen hebben en niet te snel de naadjes loslaten?
Ja toch? Soms zien ze er leuk uit maar lopen ze niet lekker of zitten ze niet goed...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik deed dat wel altijd met die schoenen.
Owquote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik deed dat wel altijd met die schoenen.
Ik zei het verkeerdquote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OwMisschien toch een keer proberen dan
Ja, dat snapte ik, daarom toch maar eens seks hebben bedoelde ikquote:Op donderdag 24 november 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd
Ik bedoelde eigenlijk dat ik dat dus ook altijd verkeerd deed
De vloer schuur je gewoon een millimeter of 2 af en lak je naar wensquote:Op donderdag 24 november 2011 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
Keuken en badkamer, en vloer in kamer is niet echt mijn ding. Vooral de badkamer wat te druk. Wel gave tuin
Ik heb nu ook drie slaapkamers en de huiskamer is volgens mij even groot, de slaapkamers ook en de tuin ookquote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind de voordeur zo schattig![]()
Qua ruimte van binnen zou het me echt te klein zijn
Zolang het schoon en netjes is vind ik zo'n badkamer prima.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
De vloer schuur je gewoon een millimeter of 2 af en lak je naar wens
En de keuken en badkamer. Ach, voor dat geldZeker die badkamer met bad en aparte douche, dan zie ik dat blauwe wel door de vingers.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu ook drie slaapkamers en de huiskamer is volgens mij even groot, de slaapkamers ook en de tuin ook![]()
Nou ja, ik draaf door
Ik denk dat ik dan in mijn eentje moet verhuizenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg euhm....S.?
We gaan verhuizen
Op zich wel gezellig; dan kunnen we een vergadering bij Elies combineren met een bezoek aan jouquote:Op donderdag 24 november 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan in mijn eentje moet verhuizen
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich wel gezellig; dan kunnen we een vergadering bij Elies combineren met een bezoek aan jou
Ik moest niet eens huilenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doeg Oop!
(Zeg eens eerlijk, had jij ook meer emooooosie verwacht?? Ik wel)
Ja, wat een feestquote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich wel gezellig; dan kunnen we een vergadering bij Elies combineren met een bezoek aan jou
Zou het zin hebben als ik mijn IBAN-nummer emailquote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze was mss wel oprecht godsblij dat ze nu eindelijk es tijd heeft om die 2 miljard op te maken
Maar ik heb geen mooie pyamaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat een feestDoen we piejamapartie bij Greesje
Toen wel. Nu gaat ze weer een nieuwe show maken. Een soort MTV Cribs voor volwassenen geloof ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze was mss wel oprecht godsblij dat ze nu eindelijk es tijd heeft om die 2 miljard op te maken
Ik zou gewoon een voorgedrukte acceptgiro sturenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou het zin hebben als ik mijn IBAN-nummer email![]()
Oh dat lijkt me best leukquote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen wel. Nu gaat ze weer een nieuwe show maken. Een soort MTV Cribs voor volwassenen geloof ik.
Hmmm, ik weet niet of je daar wel vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, geeft niet hoor. Mag jij wel zonder
Ja, mij ook wel. Ze interviewt ze in hun eigen huis, dat ze dan ongetwijfeld ook zullen showen. Ze beginnen met Steven Tyler.quote:
Ga jij dan wapperen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij thuis mag je ook nakend
Gaan we saunaatje spelen!
Wat schattigquote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet of je daar wel vrolijk van wordt.
Maar goed, we kunnen het dan ook gewoon een biggetjespyama noemen
Saunaatje is het nieuwe doktertjequote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij thuis mag je ook nakend
Gaan we saunaatje spelen!
Ik HEB geen pyamaquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattig
Ik zit maar een beetje te dollen. Van mij mag je je pyjama aanhouden hoor
quote:
Ik had het in de gatenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
2 katten op schoot dus ik ben sloom met typen
Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... Ik ook niet... Clubje beginnen?
Desnoods wapper ik met m'n spijkerbroekt in de rondte, komt goeiquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee daar vinden we wel iemand voor.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja ze liggen zo lief dus ik wil niet te veel typenze spinnen in koor
Haaai Birfdeejkurlquote:
Dansen is niet mijn sterkste kant.quote:
Ik zou eens onder Sjon kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al de hele avond de afstandbediening kwijt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al de hele avond de afstandbediening kwijt
Ja maar ooit vast wel weerquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ik ga toch zo wandelen, ik heb m nie meer nodig
kleine junkiequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Hij staat op 4 dus tot na de Voice morgenavond zitten we goed
Ow men Non, Sonic is echt zn hele casa aan het verbouwen, ik heb je stuff dr door gestrooid
Niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dansen is niet mijn sterkste kant.
Nou... neequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik heb bij jou juist altijd het idee dat je rank ende elegant over de dansvloer raast
En gewoon een beetje schudden met de heupjes en zwaaien met de armpjes?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... nee
Ik heb echt geen enkel talent op dat gebied
Wel jammer, maar ik ben ook te lui om het te leren ofzo
Zelfs met schudden en zwaaien kan ik nog raar uit de maat lopenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En gewoon een beetje schudden met de heupjes en zwaaien met de armpjes?
Stijldansen kan ik ook echt niet en heb ook geen ambities in die richting
Hebbie genoeg nog?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vreet al drie dagen Qwea dr pillen maar mn hoofdpijn blijft![]()
Maar het wordt geen migraine![]()
Ik had wel al een kadootje van mn collega's ( naja, een kado kopen is ze teveel moeite en ik ben degene die dat altijd doet voor de rest dus ik had geld in een kaart) en een kadootje van Pisces
Ik moet straks naar de fysio... en die adviseerde mij om oxy te nemen een half u voordat ik kwam, want we gaan er keihard door heen trainenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:26 schreef Rewimo het volgende:
En wat heb je gekregen van de honden?
Sjit, twee paracetamol en twee ibu's achter mijn kiezen en nog steeds hevige pijn in mijn heupMaar goed dat ik volgende week weer naar de Maartenskliniek moet.
*zwaait als ie langs Sanadome rijdtquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Zo tas maar eens inpakken, vanmiddag naar Nijmegen en zaterdagavond pas weer terug.
Met moeder en zus naar Sanadome
Oeh! Lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Zo tas maar eens inpakken, vanmiddag naar Nijmegen en zaterdagavond pas weer terug.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
*zwaait als ie langs Sanadome rijdt
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Thanks!quote:
nooooh! Lijkt me echt heerlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Moeder en zus zijn er al de hele dag, ik ontmoet ze in de stad vanmiddag, daar uit eten, dan naar hotelkamer (in Sanadome) en misschien nog een stukkie The Voice kijken ().
Morgen hebben we een hele dag daar vol behandelingen, massages enzo. Woei!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga binnenkort ook nog eens, lekker chillen met een vriend
waarschijnlijk arcen of misschien termae
Ik zou de A15 doen. Gewoon omdat dat een rustigere weg is dan bij Utrecht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik dacht trouwens dat ik vanuit Bleiswijk beter gewoon de Brienenoord over kon en dan Gorinchem Nijmegen, maar alle routeplanners sturen me langs Utrecht
Oehquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet straks naar de fysio... en die adviseerde mij om oxy te nemen een half u voordat ik kwam, want we gaan er keihard door heen trainen![]()
Ik heb er zin in hoorquote:
Ja wel he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou de A15 doen. Gewoon omdat dat een rustigere weg is dan bij Utrecht.
Veel gemakkelijker. Sowieso omdat de A12 in onderhoud is en de A50 bij Valburg helemaal een hel kan zijn. En je rijdt zo over de brug Nijmegen binnen. DOe je even zwaaien bij Lent? En haal meteen wat zooi op bij het postkantoor daarquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wel he?
Het scheelt op de routeplanner ook maar een paar minuten (ze zeggen dat het langer duurt dus) maar het rijdt wel gemakkelijker volgens mij idd.
Daarom zeg ik ook zwaaien, ik wil Greys niet aan een boete helpen!quote:
True, ik doe het idd, die andere routequote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel gemakkelijker. Sowieso omdat de A12 in onderhoud is en de A50 bij Valburg helemaal een hel kan zijn. En je rijdt zo over de brug Nijmegen binnen. DOe je even zwaaien bij Lent? En haal meteen wat zooi op bij het postkantoor daar
Dagelijks de route A2 A15 naar Nijmegen gereden, echt een stuk relaxter. Nou ja, niet bij Utrecht, maar ja, dan heb je het ook over een verkeersinfarctquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
True, ik doe het idd, die andere routeThanks!
Dat van het postkantoor wordt wat lastig, met een reeds volgepropte Smart
Pleur op, hier schijnt de zon en is het prachtig, natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:10 schreef Qwea het volgende:
EN WAT EEN SCHIJTWEER OP JE VERJAARDAG OH-OH
ielquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs dat kun je niet normaal he?
![]()
Kusje op je bloedend tandvlees
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Het is hazelnootbavarois met een laagje chocolade en slagroom en hazelnootstukjes op een vlaaibodem, en ik eet m nu en hijs yammieeeeee
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs dat kun je niet normaal he?
![]()
Kusje op je bloedend tandvlees
kewl, ik ga het filmen, voor op youtube.quote:
Godverdommese kut die je dr ook bent, goorbekjequote:
Nee, Ruvquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdommese kut die je dr ook bent, goorbekje![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
oh-oh gefeliciteerdwat n prachtig weer op je verjaardag
Ik had post van the oh-ohquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Appelkruimel graag
En eh, oh-oh? Die perenthee he, is dat de nieuwe van Pickwick?
regenquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik constateer gewoon dat t prachtig weer is, is dat bij jullie anders dan?
Oh, da's duidelijk danquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had post van the oh-ohMet chai, peer en mint chocolate
ik zie t al voor mequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Je mag wel een stukje komen halen![]()
Laat ik mn collega het wel even aangeven
ik moet zo naar de studentenpsych *oh joy*quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
We hebben hier wel gekkere gevallen aan de deur![]()
Mag echt hoor, als je durft
ja dat wordt dan wellicht als ik durf na de studentenpsychquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Beter dan een hele faalstudie, zoals ik die had, kop op joh!
En serieus, pik ff een stukkie vlaai op
Hallo lieve bijna excollegaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Croli het volgende:
Stomme muts ben ik ook. Denk ik lekker op mn laatste dag een broodje kroket te halen. Heb ik mn portemonnee niet thuis, zit nog in mn zwemtas! Kan ik lekker gaan verhongeren hier...
Ik zit sinds 1 juni te wachten op 6,75 van een collega, bedenk ik me ineensquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hallo lieve bijna excollega
ik ben mijn portemonnee vergeten, zou ik misschien 2 euro kunnen lenen?ik maak t wel naar je over
Collega: ah joh die 2 euro*alsjeblieft*
of denk ik dan te positief over de menschheid
Blijkbaar zelfs nog te negatief.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hallo lieve bijna excollega
ik ben mijn portemonnee vergeten, zou ik misschien 2 euro kunnen lenen?ik maak t wel naar je over
Collega: ah joh die 2 euro*alsjeblieft*
of denk ik dan te positief over de menschheid
Hebben mijn bijna excollega's je goed kunnen helpen??quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Zo, weer thuis na een uitgebreid bezoek aan een ING-kantoorEn nu maar eens ontbijten want dat kwam er nog niet van
nou kiek es anquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:26 schreef Croli het volgende:
[..]
Blijkbaar zelfs nog te negatief.
Mijn lieve bijna excollega schuift me een tientje in de handen. "Ga maar wat lekker halen, maar neem dan voor mij 2 krentenbolletjes mee"En nee dat hoef ik niet naar m over te maken. Zo tof istie dan wel weer.
Van andere collega kreeg ik al een snickers. Dus snickers als voorgerecht gehad en nu broodje kroket. Mij blij
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
Het weer hier is ongeveer hetzelfde als mijn humeur. Bagger.
Maar ik zie er dan weer wel fantastisch uit, just my luck.
Welke broek?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt nog niet over die broek uit. Issie echt niet te kort?!
ooh, oke, we beginnen opnieuw. ff de pics fixen.quote:
Nee!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt nog niet over die broek uit. Issie echt niet te kort?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Er was een hele aardige mevrouw en ik hoop dat het nu allemaal echt geregeld is jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:27 schreef Croli het volgende:
Hebben mijn bijna excollega's je goed kunnen helpen??
Ik weet niet precies wat je moest regelen, maar wel fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er was een hele aardige mevrouw en ik hoop dat het nu allemaal echt geregeld is ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
De 34 is precies hetzelfde, alleen heb ik daar bij de enkels een hoop stof, want ze vallen er beide niet verder dan die 32 overheen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Q hij is te kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben serieus
for once. Ik zit ermee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ben ook serieus. Niks mis mee.quote:
AAAAAAAAAAAAAAARGquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
De 34 is beter. Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan broeken die net niet over de schoen vallen. Tenzij je pumps aan hebt, maar met sneakers moet de broek er gewoon iets overheen vallen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
De 34 is beter. Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan broeken die net niet over de schoen vallen. Tenzij je pumps aan hebt, maar met sneakers moet de broek er gewoon iets overheen vallen.
Godverdomme, komt ze nu meequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:52 schreef Greys het volgende:
34 ja, die 32 vind ik ook te kort/krapjes bij je enkels.
Nou ja, op de foto's afgaande ga ik voor 34quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAARG
WAT IS HET NOU MENSEN!?
En dat zeg ik, als ik 32 goed trek, dan zit hij net zoals 34. Maar als ik ff heb gelopen niet. En 34 valt niet verder dan 32, ik heb alleen wat meer stof bij de enkels.
Echt, ik word hier gefrustreerd van.
Heuh?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme, komt ze nu mee
Jij was degene die liep te roepen vorige week : Ja 32 is goed
Ik ga hem wel terug brengen.
Mo vermoord me.
Idd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:51 schreef Ruv het volgende:
Waar vrouwen allemaal niet mee kunnen zitten
Je lijkt wel een wijf, zeikerd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Ruv het volgende:
Serieus, ben ik in de rage van de gekke shop-vrouwen beland.. kleding en riemen
ooh echt wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuh?
Ik denk dat je in de war bent hoorIk heb vorige week niets geroepen over 32 is goed?
Nou nou nou, wat een humeur, het was een grapje hoor, je moet niet alles zo serieus nemenquote:
Moet je ze 'ns horen als het over eten gaatquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Ruv het volgende:
Psssst zie haar PI, die smiley links boven haar postquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:57 schreef Ruv het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een humeur, het was een grapje hoor, je moet niet alles zo serieus nemen
Dat is al helemaal een drama, daar hoor ik er hier op het werk ook drie over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:57 schreef Barbaaf het volgende:
Moet je ze 'ns horen als het over eten gaat. Dat wil zeggen, in de periode dat ze niet aan het lijnen zijn....
Sarcasme werkt gewoon beter als het korter isquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Psssst zie haar PI, die smiley links boven haar post
Daar kan je al aan zien dat het niet serieus bedoeld was juist
Koop de goedkoopste en laat Qwea er op bijten, dat tandvlees is nog steeds aan het bloeden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Ik moet een rode tailleriem hebben. Het liefst ook nog een echte cheap ass riem.
Maar zou jij 32 of 34 nemen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:51 schreef Ruv het volgende:
Waar vrouwen allemaal niet mee kunnen zitten
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef Greys het volgende:
Dat zou ik sowieso nooit zeggen, want ik ga altijd zelf voor hoe langer hoe beter, ik loop meestal op de achterkant op mijn broek
Zeg meid, weet je dat ik echt nooit kijk tot hoe laag die dingen hangen? Als 't een beetje lekker om m'n taille past ben ik allang blijquote:
En anders wat afknippen. Opgelost!quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt gelijkhet was Muis, Indaha, oh-oh, DML, ect.
Je was er niet eens
Sorry
Is het niet de sterkte drank die bijna op is, is het wel de kledingquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef Qwea het volgende:
Echt, godverdehoerenteringtyfus.
Nou, ik heb gebeld, ik breng hem wel terug straks. Ik word er helemaal schijtziek van! godverdomme.
Ik plas staand en heb een taille waar een riem van twee meter nog niet om heen kan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zeg meid, weet je dat ik echt nooit kijk tot hoe laag die dingen hangen? Als 't een beetje lekker om m'n taille past ben ik allang blij
Je kan hem toch gewoon ruilen voor 34? En dan nog, de helft zegt dat 32 goed is, de andere helft 34 dus als je hem omruilt dan verklaren de andere mensen je voor gek. Het zal voor altijd een dilemma blijven vrees ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef Qwea het volgende:
Echt, godverdehoerenteringtyfus.
Nou, ik heb gebeld, ik breng hem wel terug straks. Ik word er helemaal schijtziek van! godverdomme.
oh je hebt ze allebei gekocht :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
oke, doe es luisteren. Ik trek NU 34 aan, en ga die ook online zetten.
PI lezen is moeilijk hequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:57 schreef Ruv het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een humeur, het was een grapje hoor, je moet niet alles zo serieus nemen
Het vieze hoerige is, ze hadden maar 1 34. En ze hebben tig filialen gebeld, no 34quote:
Nou, niet echt. Want IK voel me er niet goed bijquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon ruilen voor 34? En dan nog, de helft zegt dat 32 goed is, de andere helft 34 dus als je hem omruilt dan verklaren de andere mensen je voor gek. Het zal voor altijd een dilemma blijven vrees ik
Breng ze allebei terug en ga voor een ander modelquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Want IK voel me er niet goed bij
Waarom heb je hem dan gekocht?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rustig! RUSTIG! Breng ze gewoon terug en ga dan voor een ander modelquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat shoppen, en over het algemeen zal het me echt jeuken of mensen wel of niet iets leuk vinden, maar ik vind dit echt te kort ook gewoon. En ik heb een schurft hekel aan te korte broekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Ruv het volgende:
Ik wil dit model, want dit model zit het lekkerst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Ruv het volgende:
[..]
Rustig! RUSTIG! Breng ze gewoon terug en ga dan voor een ander model
Zoals het hoort. Te lang is altijd beter dan te kort. Dan heb je last van hoog waterquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
Kijk Q, de achterkant van een vd broeken waar ik dus altijd op de rand loop
[ afbeelding ]
Nee, je hebt teveel om voor te leven, ik ben er?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dit model, want dit model zit het lekkerst.
Ik pleeg zelfmoord.
Ik ben 1.82, Q nog wat langer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Te lang is altijd beter dan te kort. Dan heb je last van hoog water.
Stuur je wel een kaartje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dit model, want dit model zit het lekkerst.
Ik pleeg zelfmoord.
Kom ik aan met 1,64quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82, Q nog wat langer.
Dus als ik al 34 lengte nodig heb (en zelfs die is soms nog te kort) dan zij helemaal!
Ja, nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar ik heb dus nu 34 aan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
Kijk Q, de achterkant van een vd broeken waar ik dus altijd op de rand loop
[ afbeelding ]
Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar ik heb dus nu 34 aan...
[ afbeelding ]
En als ik loop/traploop dan gaat hij niet tot amper omhoog. DEZE WIL IK
2x
Ik ruil zo met jequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom ik aan met 1,64. Mij is alles standaard te lang
.
Deze is stukken beter jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x
Zo is ie mooooiquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x
Ja, en daar heb ik een schurft hekel aan. Alleen, bij de lang blijven mijn hakken haken in de broek, en pleur ik tijdens het lopen op mijn muilquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Te lang is altijd beter dan te kort. Dan heb je last van hoog water.
Deze heeft ze OOK, maar daar wil ze er 2 van maar ze hadden er maar 1 geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.
Lijkt het je echt leuk om maar 1.60 (net als mij) of zo te zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ruil zo met je
[..]
Deze is stukken beter ja
Not the end of the worldquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtgodsamme.
FAP FAP FAP!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach soquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze heeft ze OOK, maar daar wil ze er 2 van maar ze hadden er maar 1 geloof ik
Maar, maar, maar, nergens meer te vinden? Waar heb je 'm gekocht? Welk merk is het? Welk model, welk type?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtgodsamme.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt het je echt leuk om maar 1.60 (net als mij) of zo te zijn?
En ik kan hakken aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Klein is cute, klein is schattig.
Ik ben NOOIT klein en schattig
Maar je bent ook nooit klein en dik zoals ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Met mijn hakken ga je richting de 2 meterquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
Met hakken aan ga ik richting de 1.90 he... da's echt niet altijd tof hoor
Ukkiequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Oh shut it met je dikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je bent ook nooit klein en dik zoals ikDan beter lang en dikker, nu lijk ik zo'n propje.
nee dat is ook wel een beetje te... Maar ik zou wel graag 10 cm langer zijn, dan zou ik tenminste normaal mijn vriend een kus kunnen geven of een arm om zijn schouders slaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
Met hakken aan ga ik richting de 1.90 he... da's echt niet altijd tof hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb slaap, 34 is beter, ik heb 32 (ook altijd te lang, maar dat vind ik leuk) Ik wil weer de tijd van de schuin-aflopende cowbowlaarzen-hakken en dat je dan van achter hele stukken uit je broek loopt
Hoerigeshit, veel werken sucks, maar het is zó lekker om weer aan de gang te zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Hee, jij bent een manquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ukkie![]()
. Ok, ik slinger je niet met één arm in bed zoals met zo'n hobbit van 1.60 maar naast mij kan je in ieder geval hakken dragen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ukkie![]()
. Ok, ik slinger je niet met één arm in bed zoals met zo'n hobbit van 1.60 maar naast mij kan je in ieder geval hakken dragen
Ik vind het leuk om naar te kijken, niet dat het een fetisch is hoor.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]Good for you, het is je gegund!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb slaap, 34 is beter, ik heb 32 (ook altijd te lang, maar dat vind ik leuk) Ik wil weer de tijd van de schuin-aflopende cowbowlaarzen-hakken en dat je dan van achter hele stukken uit je broek loopt
Hoerigeshit, veel werken sucks, maar het is zó lekker om weer aan de gang te zijn
![]()
En dank voor de spoilerttt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pak een krukje; doe ik ook altijd (niet bij jouw vriend hoor)quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
nee dat is ook wel een beetje te... Maar ik zou wel graag 10 cm langer zijn, dan zou ik tenminste normaal mijn vriend een kus kunnen geven of een arm om zijn schouders slaan
Hobbits zijn cutequote:
Daar heb ik hakken voorquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
nee dat is ook wel een beetje te... Maar ik zou wel graag 10 cm langer zijn, dan zou ik tenminste normaal mijn vriend een kus kunnen geven of een arm om zijn schouders slaan
Ja da's toch KUT!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mijn hakken ga je richting de 2 meter.
Whehehequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh shut it met je dik
Van wat ik gezien heb op foto's ben je hartstikke normaal van postuur, gewoon slank.
(Ruv, Baaf en Pheno verzuchten nu 'oh god, daar gáán ze weer...')
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pak een krukje; doe ik ook altijd (niet bij jouw vriend hoor)
Jij hebt toch een vriend?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik hakken voor.
Nou ja, als ik een vriend zou hebben, that is.
Ik weet niet eens wat een gezond BMI isquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe
Nou goed ik ben 10 kilo te zwaar (mijn bmi is zelfs 27) en dat weet ik, maar bedankt.
[..]ik werd al lichtelijk jaloers.
Hoop gezeik met het openen van een rekening voor Christan, zijn we al vanaf begin oktober mee bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Croli het volgende:
Ik weet niet precies wat je moest regelen, maar wel fijn!
Ik vind het fijn dat er iig iemand om kan lachenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Good for you, het is je gegund!![]()
En dank voor de spoilerttt
Terecht; ik ben een eckte man-eaterquote:
quote:
TOMBOOOOOH!!quote:
Bel Nuon! Dan krijg je een waterbesparende doesjkopquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoop gezeik met het openen van een rekening voor Christan, zijn we al vanaf begin oktober mee bezig
Tussen de 18 en 25 is volgens mij een gezond BMI. Ik heb 27. BMI is misschien ook niet het meest betrouwbaar voor hele gespierde bodybuilders of zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een gezond BMI is. Ik vind BMI zelfs bullshit. Tenminste, die online BMI dingen.
Dat zou toch niet zo moelijk moeten zijn....?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoop gezeik met het openen van een rekening voor Christan, zijn we al vanaf begin oktober mee bezig
Nou ja, ik heb zelf de knoop doorgehakt. Maar ik houd wel echt van hem, ik ben er ook echt kapot van, maar ik houd niet zo van alles op internet plempen, dus ik houd me gewoon goed hier. En op zich gaat het nu ook wel, ik heb er vrede mee en ben ook wel opgeluchtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Croli het volgende:
je lijkt het wel ok te vinden gezien desmiley
Zie bovenquote:
BMI heeft alleen nut voor mensen met een erg gemiddelde lengte en bouw.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een gezond BMI is. Ik vind BMI zelfs bullshit. Tenminste, die online BMI dingen.
Dat houden van zal ook niet zo 1,2,3 overgaan... Ik vind het wel heel jammer voor jequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zelf de knoop doorgehakt. Maar ik houd wel echt van hem, ik ben er ook echt kapot van, maar ik houd niet zo van alles op internet plempen, dus ik houd me gewoon goed hier. En op zich gaat het nu ook wel, ik heb er vrede mee en ben ook wel opgelucht.
[..]
Zie boven.
Wordt ik nu voor altijd geasccosseerd met tombo?quote:
kan me voorstellen hoe je je voelt, zelf heb ik dat ook een keer meegemaakt. Je voelt je klote maar toch opgelucht omdat je de knoop hebt doorgehakt. Als je uiteindelijk toch weet dat je niet met diegene oud zult worden. Tenminste zo was dat bij mij. IIG veel sterktequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zelf de knoop doorgehakt. Maar ik houd wel echt van hem, ik ben er ook echt kapot van, maar ik houd niet zo van alles op internet plempen, dus ik houd me gewoon goed hier. En op zich gaat het nu ook wel, ik heb er vrede mee en ben ook wel opgelucht.
[..]
Zie boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |