Hallo lieve bijna excollegaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:17 schreef Croli het volgende:
Stomme muts ben ik ook. Denk ik lekker op mn laatste dag een broodje kroket te halen. Heb ik mn portemonnee niet thuis, zit nog in mn zwemtas! Kan ik lekker gaan verhongeren hier...
Ik zit sinds 1 juni te wachten op 6,75 van een collega, bedenk ik me ineensquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hallo lieve bijna excollega
ik ben mijn portemonnee vergeten, zou ik misschien 2 euro kunnen lenen?ik maak t wel naar je over
Collega: ah joh die 2 euro*alsjeblieft*
of denk ik dan te positief over de menschheid
Blijkbaar zelfs nog te negatief.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hallo lieve bijna excollega
ik ben mijn portemonnee vergeten, zou ik misschien 2 euro kunnen lenen?ik maak t wel naar je over
Collega: ah joh die 2 euro*alsjeblieft*
of denk ik dan te positief over de menschheid
Hebben mijn bijna excollega's je goed kunnen helpen??quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Zo, weer thuis na een uitgebreid bezoek aan een ING-kantoorEn nu maar eens ontbijten want dat kwam er nog niet van
nou kiek es anquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:26 schreef Croli het volgende:
[..]
Blijkbaar zelfs nog te negatief.
Mijn lieve bijna excollega schuift me een tientje in de handen. "Ga maar wat lekker halen, maar neem dan voor mij 2 krentenbolletjes mee"En nee dat hoef ik niet naar m over te maken. Zo tof istie dan wel weer.
Van andere collega kreeg ik al een snickers. Dus snickers als voorgerecht gehad en nu broodje kroket. Mij blij
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
Het weer hier is ongeveer hetzelfde als mijn humeur. Bagger.
Maar ik zie er dan weer wel fantastisch uit, just my luck.
Welke broek?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt nog niet over die broek uit. Issie echt niet te kort?!
ooh, oke, we beginnen opnieuw. ff de pics fixen.quote:
Nee!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt nog niet over die broek uit. Issie echt niet te kort?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Er was een hele aardige mevrouw en ik hoop dat het nu allemaal echt geregeld is jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:27 schreef Croli het volgende:
Hebben mijn bijna excollega's je goed kunnen helpen??
Ik weet niet precies wat je moest regelen, maar wel fijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er was een hele aardige mevrouw en ik hoop dat het nu allemaal echt geregeld is ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
De 34 is precies hetzelfde, alleen heb ik daar bij de enkels een hoop stof, want ze vallen er beide niet verder dan die 32 overheen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Q hij is te kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben serieus
for once. Ik zit ermee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ben ook serieus. Niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |