Ik had het in de gatenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
2 katten op schoot dus ik ben sloom met typen
Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... Ik ook niet... Clubje beginnen?
Desnoods wapper ik met m'n spijkerbroekt in de rondte, komt goeiquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee daar vinden we wel iemand voor.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja ze liggen zo lief dus ik wil niet te veel typenze spinnen in koor
Haaai Birfdeejkurlquote:
Dansen is niet mijn sterkste kant.quote:
Ik zou eens onder Sjon kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al de hele avond de afstandbediening kwijt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al de hele avond de afstandbediening kwijt
Ja maar ooit vast wel weerquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ik ga toch zo wandelen, ik heb m nie meer nodig
kleine junkiequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef oh-oh het volgende:
Hij staat op 4 dus tot na de Voice morgenavond zitten we goed
Ow men Non, Sonic is echt zn hele casa aan het verbouwen, ik heb je stuff dr door gestrooid
Niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dansen is niet mijn sterkste kant.
Nou... neequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik heb bij jou juist altijd het idee dat je rank ende elegant over de dansvloer raast
En gewoon een beetje schudden met de heupjes en zwaaien met de armpjes?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou... nee
Ik heb echt geen enkel talent op dat gebied
Wel jammer, maar ik ben ook te lui om het te leren ofzo
Zelfs met schudden en zwaaien kan ik nog raar uit de maat lopenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En gewoon een beetje schudden met de heupjes en zwaaien met de armpjes?
Stijldansen kan ik ook echt niet en heb ook geen ambities in die richting
Hebbie genoeg nog?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vreet al drie dagen Qwea dr pillen maar mn hoofdpijn blijft![]()
Maar het wordt geen migraine![]()
Ik had wel al een kadootje van mn collega's ( naja, een kado kopen is ze teveel moeite en ik ben degene die dat altijd doet voor de rest dus ik had geld in een kaart) en een kadootje van Pisces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |