En anders wat afknippen. Opgelost!quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt gelijkhet was Muis, Indaha, oh-oh, DML, ect.
Je was er niet eens
Sorry
Is het niet de sterkte drank die bijna op is, is het wel de kledingquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef Qwea het volgende:
Echt, godverdehoerenteringtyfus.
Nou, ik heb gebeld, ik breng hem wel terug straks. Ik word er helemaal schijtziek van! godverdomme.
Ik plas staand en heb een taille waar een riem van twee meter nog niet om heen kan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zeg meid, weet je dat ik echt nooit kijk tot hoe laag die dingen hangen? Als 't een beetje lekker om m'n taille past ben ik allang blij
Je kan hem toch gewoon ruilen voor 34? En dan nog, de helft zegt dat 32 goed is, de andere helft 34 dus als je hem omruilt dan verklaren de andere mensen je voor gek. Het zal voor altijd een dilemma blijven vrees ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:02 schreef Qwea het volgende:
Echt, godverdehoerenteringtyfus.
Nou, ik heb gebeld, ik breng hem wel terug straks. Ik word er helemaal schijtziek van! godverdomme.
oh je hebt ze allebei gekocht :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
oke, doe es luisteren. Ik trek NU 34 aan, en ga die ook online zetten.
PI lezen is moeilijk hequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:57 schreef Ruv het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een humeur, het was een grapje hoor, je moet niet alles zo serieus nemen
Het vieze hoerige is, ze hadden maar 1 34. En ze hebben tig filialen gebeld, no 34quote:
Nou, niet echt. Want IK voel me er niet goed bijquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon ruilen voor 34? En dan nog, de helft zegt dat 32 goed is, de andere helft 34 dus als je hem omruilt dan verklaren de andere mensen je voor gek. Het zal voor altijd een dilemma blijven vrees ik
Breng ze allebei terug en ga voor een ander modelquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Want IK voel me er niet goed bij
Waarom heb je hem dan gekocht?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rustig! RUSTIG! Breng ze gewoon terug en ga dan voor een ander modelquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haat shoppen, en over het algemeen zal het me echt jeuken of mensen wel of niet iets leuk vinden, maar ik vind dit echt te kort ook gewoon. En ik heb een schurft hekel aan te korte broekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Ruv het volgende:
Serieus, ben ik in de rage van de gekke shop-vrouwen beland.. kleding en riemen
Ik wil dit model, want dit model zit het lekkerst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Ruv het volgende:
[..]
Rustig! RUSTIG! Breng ze gewoon terug en ga dan voor een ander model
Zoals het hoort. Te lang is altijd beter dan te kort. Dan heb je last van hoog waterquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
Kijk Q, de achterkant van een vd broeken waar ik dus altijd op de rand loop
[ afbeelding ]
Nee, je hebt teveel om voor te leven, ik ben er?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dit model, want dit model zit het lekkerst.
Ik pleeg zelfmoord.
Ik ben 1.82, Q nog wat langer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Te lang is altijd beter dan te kort. Dan heb je last van hoog water.
Stuur je wel een kaartje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil dit model, want dit model zit het lekkerst.
Ik pleeg zelfmoord.
Kom ik aan met 1,64quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82, Q nog wat langer.
Dus als ik al 34 lengte nodig heb (en zelfs die is soms nog te kort) dan zij helemaal!
Ja, nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar ik heb dus nu 34 aan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
Kijk Q, de achterkant van een vd broeken waar ik dus altijd op de rand loop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |