Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar ik heb dus nu 34 aan...
[ afbeelding ]
En als ik loop/traploop dan gaat hij niet tot amper omhoog. DEZE WIL IK
2x
Ik ruil zo met jequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom ik aan met 1,64. Mij is alles standaard te lang
.
Deze is stukken beter jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x
Zo is ie mooooiquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x
Ja, en daar heb ik een schurft hekel aan. Alleen, bij de lang blijven mijn hakken haken in de broek, en pleur ik tijdens het lopen op mijn muilquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Te lang is altijd beter dan te kort. Dan heb je last van hoog water.
Deze heeft ze OOK, maar daar wil ze er 2 van maar ze hadden er maar 1 geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.
Lijkt het je echt leuk om maar 1.60 (net als mij) of zo te zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ruil zo met je
[..]
Deze is stukken beter ja
Not the end of the worldquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtgodsamme.
FAP FAP FAP!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach soquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze heeft ze OOK, maar daar wil ze er 2 van maar ze hadden er maar 1 geloof ik
Maar, maar, maar, nergens meer te vinden? Waar heb je 'm gekocht? Welk merk is het? Welk model, welk type?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtgodsamme.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt het je echt leuk om maar 1.60 (net als mij) of zo te zijn?
En ik kan hakken aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Klein is cute, klein is schattig.
Ik ben NOOIT klein en schattig
Maar je bent ook nooit klein en dik zoals ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Met mijn hakken ga je richting de 2 meterquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
Met hakken aan ga ik richting de 1.90 he... da's echt niet altijd tof hoor
Ukkiequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Oh shut it met je dikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je bent ook nooit klein en dik zoals ikDan beter lang en dikker, nu lijk ik zo'n propje.
nee dat is ook wel een beetje te... Maar ik zou wel graag 10 cm langer zijn, dan zou ik tenminste normaal mijn vriend een kus kunnen geven of een arm om zijn schouders slaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
Met hakken aan ga ik richting de 1.90 he... da's echt niet altijd tof hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb slaap, 34 is beter, ik heb 32 (ook altijd te lang, maar dat vind ik leuk) Ik wil weer de tijd van de schuin-aflopende cowbowlaarzen-hakken en dat je dan van achter hele stukken uit je broek loopt
Hoerigeshit, veel werken sucks, maar het is zó lekker om weer aan de gang te zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Hee, jij bent een manquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ukkie![]()
. Ok, ik slinger je niet met één arm in bed zoals met zo'n hobbit van 1.60 maar naast mij kan je in ieder geval hakken dragen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ukkie![]()
. Ok, ik slinger je niet met één arm in bed zoals met zo'n hobbit van 1.60 maar naast mij kan je in ieder geval hakken dragen
Ik vind het leuk om naar te kijken, niet dat het een fetisch is hoor.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]Good for you, het is je gegund!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb slaap, 34 is beter, ik heb 32 (ook altijd te lang, maar dat vind ik leuk) Ik wil weer de tijd van de schuin-aflopende cowbowlaarzen-hakken en dat je dan van achter hele stukken uit je broek loopt
Hoerigeshit, veel werken sucks, maar het is zó lekker om weer aan de gang te zijn
![]()
En dank voor de spoilerttt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pak een krukje; doe ik ook altijd (niet bij jouw vriend hoor)quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
nee dat is ook wel een beetje te... Maar ik zou wel graag 10 cm langer zijn, dan zou ik tenminste normaal mijn vriend een kus kunnen geven of een arm om zijn schouders slaan
Hobbits zijn cutequote:
Daar heb ik hakken voorquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
nee dat is ook wel een beetje te... Maar ik zou wel graag 10 cm langer zijn, dan zou ik tenminste normaal mijn vriend een kus kunnen geven of een arm om zijn schouders slaan
Ja da's toch KUT!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met mijn hakken ga je richting de 2 meter.
Whehehequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh shut it met je dik
Van wat ik gezien heb op foto's ben je hartstikke normaal van postuur, gewoon slank.
(Ruv, Baaf en Pheno verzuchten nu 'oh god, daar gáán ze weer...')
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pak een krukje; doe ik ook altijd (niet bij jouw vriend hoor)
Jij hebt toch een vriend?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik hakken voor.
Nou ja, als ik een vriend zou hebben, that is.
Ik weet niet eens wat een gezond BMI isquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe
Nou goed ik ben 10 kilo te zwaar (mijn bmi is zelfs 27) en dat weet ik, maar bedankt.
[..]ik werd al lichtelijk jaloers.
Hoop gezeik met het openen van een rekening voor Christan, zijn we al vanaf begin oktober mee bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:50 schreef Croli het volgende:
Ik weet niet precies wat je moest regelen, maar wel fijn!
Ik vind het fijn dat er iig iemand om kan lachenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Good for you, het is je gegund!![]()
En dank voor de spoilerttt
Terecht; ik ben een eckte man-eaterquote:
quote:
TOMBOOOOOH!!quote:
Bel Nuon! Dan krijg je een waterbesparende doesjkopquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoop gezeik met het openen van een rekening voor Christan, zijn we al vanaf begin oktober mee bezig
Tussen de 18 en 25 is volgens mij een gezond BMI. Ik heb 27. BMI is misschien ook niet het meest betrouwbaar voor hele gespierde bodybuilders of zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een gezond BMI is. Ik vind BMI zelfs bullshit. Tenminste, die online BMI dingen.
Dat zou toch niet zo moelijk moeten zijn....?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoop gezeik met het openen van een rekening voor Christan, zijn we al vanaf begin oktober mee bezig
Nou ja, ik heb zelf de knoop doorgehakt. Maar ik houd wel echt van hem, ik ben er ook echt kapot van, maar ik houd niet zo van alles op internet plempen, dus ik houd me gewoon goed hier. En op zich gaat het nu ook wel, ik heb er vrede mee en ben ook wel opgeluchtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Croli het volgende:
je lijkt het wel ok te vinden gezien desmiley
Zie bovenquote:
BMI heeft alleen nut voor mensen met een erg gemiddelde lengte en bouw.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een gezond BMI is. Ik vind BMI zelfs bullshit. Tenminste, die online BMI dingen.
Dat houden van zal ook niet zo 1,2,3 overgaan... Ik vind het wel heel jammer voor jequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zelf de knoop doorgehakt. Maar ik houd wel echt van hem, ik ben er ook echt kapot van, maar ik houd niet zo van alles op internet plempen, dus ik houd me gewoon goed hier. En op zich gaat het nu ook wel, ik heb er vrede mee en ben ook wel opgelucht.
[..]
Zie boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |