Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar ik heb dus nu 34 aan...
[ afbeelding ]
En als ik loop/traploop dan gaat hij niet tot amper omhoog. DEZE WIL IK
2x
Ik ruil zo met jequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom ik aan met 1,64. Mij is alles standaard te lang
.
Deze is stukken beter jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x
Zo is ie mooooiquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x
Ja, en daar heb ik een schurft hekel aan. Alleen, bij de lang blijven mijn hakken haken in de broek, en pleur ik tijdens het lopen op mijn muilquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Te lang is altijd beter dan te kort. Dan heb je last van hoog water.
Deze heeft ze OOK, maar daar wil ze er 2 van maar ze hadden er maar 1 geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem deze. Deze zit perfect om de schoen.
Lijkt het je echt leuk om maar 1.60 (net als mij) of zo te zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ruil zo met je
[..]
Deze is stukken beter ja
Not the end of the worldquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtgodsamme.
FAP FAP FAP!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach soquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze heeft ze OOK, maar daar wil ze er 2 van maar ze hadden er maar 1 geloof ik
Maar, maar, maar, nergens meer te vinden? Waar heb je 'm gekocht? Welk merk is het? Welk model, welk type?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik hou deze sowieso. Alleen nou heb ik dus maar 1 nieuwe broek, en ik moet 2. Echtgodsamme.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt het je echt leuk om maar 1.60 (net als mij) of zo te zijn?
En ik kan hakken aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Klein is cute, klein is schattig.
Ik ben NOOIT klein en schattig
Maar je bent ook nooit klein en dik zoals ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Met mijn hakken ga je richting de 2 meterquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
Met hakken aan ga ik richting de 1.90 he... da's echt niet altijd tof hoor
Ukkiequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
Oh shut it met je dikquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je bent ook nooit klein en dik zoals ikDan beter lang en dikker, nu lijk ik zo'n propje.
nee dat is ook wel een beetje te... Maar ik zou wel graag 10 cm langer zijn, dan zou ik tenminste normaal mijn vriend een kus kunnen geven of een arm om zijn schouders slaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef Greys het volgende:
Met hakken aan ga ik richting de 1.90 he... da's echt niet altijd tof hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]Bloedserieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb slaap, 34 is beter, ik heb 32 (ook altijd te lang, maar dat vind ik leuk) Ik wil weer de tijd van de schuin-aflopende cowbowlaarzen-hakken en dat je dan van achter hele stukken uit je broek loopt
Hoerigeshit, veel werken sucks, maar het is zó lekker om weer aan de gang te zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Hee, jij bent een manquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ukkie![]()
. Ok, ik slinger je niet met één arm in bed zoals met zo'n hobbit van 1.60 maar naast mij kan je in ieder geval hakken dragen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ukkie![]()
. Ok, ik slinger je niet met één arm in bed zoals met zo'n hobbit van 1.60 maar naast mij kan je in ieder geval hakken dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |