Ik moet straks naar de fysio... en die adviseerde mij om oxy te nemen een half u voordat ik kwam, want we gaan er keihard door heen trainenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:26 schreef Rewimo het volgende:
En wat heb je gekregen van de honden?
Sjit, twee paracetamol en twee ibu's achter mijn kiezen en nog steeds hevige pijn in mijn heupMaar goed dat ik volgende week weer naar de Maartenskliniek moet.
*zwaait als ie langs Sanadome rijdtquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Zo tas maar eens inpakken, vanmiddag naar Nijmegen en zaterdagavond pas weer terug.
Met moeder en zus naar Sanadome
Oeh! Lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Zo tas maar eens inpakken, vanmiddag naar Nijmegen en zaterdagavond pas weer terug.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
*zwaait als ie langs Sanadome rijdt
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Thanks!quote:
nooooh! Lijkt me echt heerlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Moeder en zus zijn er al de hele dag, ik ontmoet ze in de stad vanmiddag, daar uit eten, dan naar hotelkamer (in Sanadome) en misschien nog een stukkie The Voice kijken ().
Morgen hebben we een hele dag daar vol behandelingen, massages enzo. Woei!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga binnenkort ook nog eens, lekker chillen met een vriend
waarschijnlijk arcen of misschien termae
Ik zou de A15 doen. Gewoon omdat dat een rustigere weg is dan bij Utrecht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik dacht trouwens dat ik vanuit Bleiswijk beter gewoon de Brienenoord over kon en dan Gorinchem Nijmegen, maar alle routeplanners sturen me langs Utrecht
Oehquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet straks naar de fysio... en die adviseerde mij om oxy te nemen een half u voordat ik kwam, want we gaan er keihard door heen trainen![]()
Ik heb er zin in hoorquote:
Ja wel he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou de A15 doen. Gewoon omdat dat een rustigere weg is dan bij Utrecht.
Veel gemakkelijker. Sowieso omdat de A12 in onderhoud is en de A50 bij Valburg helemaal een hel kan zijn. En je rijdt zo over de brug Nijmegen binnen. DOe je even zwaaien bij Lent? En haal meteen wat zooi op bij het postkantoor daarquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wel he?
Het scheelt op de routeplanner ook maar een paar minuten (ze zeggen dat het langer duurt dus) maar het rijdt wel gemakkelijker volgens mij idd.
Daarom zeg ik ook zwaaien, ik wil Greys niet aan een boete helpen!quote:
True, ik doe het idd, die andere routequote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel gemakkelijker. Sowieso omdat de A12 in onderhoud is en de A50 bij Valburg helemaal een hel kan zijn. En je rijdt zo over de brug Nijmegen binnen. DOe je even zwaaien bij Lent? En haal meteen wat zooi op bij het postkantoor daar
Dagelijks de route A2 A15 naar Nijmegen gereden, echt een stuk relaxter. Nou ja, niet bij Utrecht, maar ja, dan heb je het ook over een verkeersinfarctquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
True, ik doe het idd, die andere routeThanks!
Dat van het postkantoor wordt wat lastig, met een reeds volgepropte Smart
Pleur op, hier schijnt de zon en is het prachtig, natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:10 schreef Qwea het volgende:
EN WAT EEN SCHIJTWEER OP JE VERJAARDAG OH-OH
ielquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs dat kun je niet normaal he?
![]()
Kusje op je bloedend tandvlees
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Het is hazelnootbavarois met een laagje chocolade en slagroom en hazelnootstukjes op een vlaaibodem, en ik eet m nu en hijs yammieeeeee
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs dat kun je niet normaal he?
![]()
Kusje op je bloedend tandvlees
kewl, ik ga het filmen, voor op youtube.quote:
Godverdommese kut die je dr ook bent, goorbekjequote:
Nee, Ruvquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdommese kut die je dr ook bent, goorbekje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |