Ja, echt erg dat ze dan dus alletwee dood zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, 8 maanden zwanger ook al enzo
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo is de liefste user van FOK!![]()
Nee, edittenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hee nu staat er wat anders, dat is cheaten
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo kwam ik er tijdens mijn vorige baan achter dat Band Aid "feed theeeee woooohoooohooorld" zingt ipv"Freeeeeedom, whohohohohoooo"
Collega's vonden het ernstig lollig
Die arme jongen kwam binnenvallen en toen gingen wij hem voor de gein aan Tombo koppelenquote:
En is ze (en wij) van haar rammeltje af?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die arme jongen kwam binnenvallen en toen gingen wij hem voor de gein aan Tombo koppelen![]()
Zoals we bij iedere vrijgezelle jongen proberen
Hoi mopquote:
Nou, ik denk het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En is ze (en wij) van haar rammeltje af?
Whehehe, ik zing altijd enthousiastquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi mop![]()
Ik zie het je enthousiast zingen en ik pis bijna in mijn broekerdepoek
Als het nog lang duurt, ga ik wel ff ergens zaad voor haar scoren. Als een soort surprisebevruchting. Verstop ik me achter de kast als ze thuiskomt van een dag hard werken en dan hop (met vork en sinaasappel), klets boemquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet![]()
Ze is groooote meid en kan zelf wel voor een kerel zorgen.
Maar ze hapt altijd zo leuk
Maar ze wil er ook graag een man bij om van te houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het nog lang duurt, ga ik wel ff ergens zaad voor haar scoren. Als een soort surprisebevruchting. Verstop ik me achter de kast als ze thuiskomt van een dag hard werken en dan hop (met vork en sinaasappel), klets boem
Daar heb ik wel een blauw oog voor over
Nee iddquote:
quote:Ze is groooote meid en kan zelf wel voor een kerel zorgen.
Maar ze hapt altijd zo leuk
Hij heeft Cat verlaten voor de Duutsertquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zeg Mr.Subtle, of had die nou een lijntje met Cat?
En dansen danquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, ik zing altijd enthousiast![]()
Ik dans en ik zing, zo de weide wereld ingquote:
Dat jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ze wil er ook graag een man bij om van te houden.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op Tombo, niet zo kieskeurig. Zaad is zaad, plakken doet t allemaal
Och, een verlaten vrouw, vandaar haar haat en cynisme jegens mannen en de vleselijke lustenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij heeft Cat verlaten voor de Duutsert
OMGquote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dans en ik zing, zo de weide wereld ing
weide wereld?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dans en ik zing, zo de weide wereld ing
Plak eg wel hoor, je hebt toch ooit wel een vent gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat dat niet over mijn link gingquote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Waarom zijn die berichten over die ziekenhuisfout nou geëdit?
Mis ik iets?
Ja, dansen in de weiquote:
eh neequote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plak eg wel hoor, je hebt toch ooit wel een vent gehad
Geen probleem; rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ze wil er ook graag een man bij om van te houden.
Vork je die er dan ook even bij in?
quote:
Eerst trouwen zei mijn moeder altijdquote:
Nou hopen dan maar dat je er eentje uitzoekt die er wat van bakt danquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst trouwen zei mijn moeder altijd
Je moet toch eerst weten of het past?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst trouwen zei mijn moeder altijd
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hopen dan maar dat je er eentje uitzoekt die er wat van bakt dan
bakken?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet toch eerst weten of het past?
Straks past het niet en zit je er mee opgescheept
Oh lama, tip van Tante Eliesquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen probleem; rekt het niet, dan scheurt het wel
Spugen!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet toch eerst weten of het past?
Straks past het niet en zit je er mee opgescheept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |