SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
![]()
Oh, Watsonquote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Komt door je cache, Sherlock.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik androgeen als ik mijn joggingbroek aantrek?
Ik deel toch echt geen cache met hem.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Komt door je cache, Sherlock.
quote:
Een paranoïde androïde?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nu wel android, maar geen androgeen
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou volgens mij best androgeen kunnen zijn.
Vrouwen in een jogging broek..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik androgeen als ik mijn joggingbroek aantrek?
Hey lekker wijfquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou volgens mij best androgeen kunnen zijn.
Eensquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrouwen in een jogging broek..
Oh nee? Heb jij geen testosteron?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nu wel android, maar geen androgeen
Nee hoor, gewoon (c) Samsungquote:
Ik trek vandaag wel veel mannen aanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrouwen in een jogging broek..
I know, maar ik ben geen lopend testosteron bommetjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee? Heb jij geen testosteron?
Er zit een verschil tussen androgeen en androgyn, namelijk.
beter aan dan af.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik trek vandaag wel veel mannen aan.
Hihi trek.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrouwen in een jogging broek...
hihi aanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik trek vandaag wel veel mannen aan.
Hihi trek.
Bitch, praat Nederlands.quote:maar zowiezo thoeft tog nie te betekene da als ze wel komt je meteen alleen met haar moet omgaan fwel dan
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bitch, praat Nederlands.
Ik kan dit niet goed lezen.
De jeugd van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef ACT-F het volgende:
Zo ga je naar bedrijfsfeest, en zo sta je paaldanseressen te fotograferen. I love my job
Moet wel goed passen natuurlijk he! Laatst een meid in een roze joggings broek zien lopen en dat zag er erg smakelijk uit.quote:
Pics pics picsquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef ACT-F het volgende:
Zo ga je naar bedrijfsfeest, en zo sta je paaldanseressen te fotograferen. I love my job
Oh ja, dan is het welquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet wel goed passen natuurlijk he! Laatst een meid in een roze joggings broek zien lopen en dat zag er erg smakelijk uit.
Ik wel.quote:
jij hoort je nog niet bezig te houden met mannen. All1 jongens van rond jou leeftijd.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
morgen kaartjes scoren voor theory of a deadman
hyper blij!
Oopsie.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij hoort je nog niet bezig te houden met mannen. All1 jongens van rond jou leeftijd.
Hoe vaak ga jij wel niet naar een concert?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
morgen kaartjes scoren voor theory of a deadman
hyper blij!
Die is in de mode.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Van mij mag de legging wel weer in de mode komen, dan kon je de rondingen goed zien
Okee ik hou me ff in met ranzige plaatjes!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Van mij mag de legging wel weer in de mode komen, dan kon je de rondingen goed zien
Vaak genoegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij wel niet naar een concert?
Dubbele moraalquote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
Jij hoort je nog niet bezig te houden met mannen. Alleen jongens van rond jouw leeftijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mogen ze wel weer terug naar die lage spijkerbroek randen zodat je de string er boven uit ziet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee ik hou me ff in met ranzige plaatjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb wel lage spijkerbroeken maar geen stringsquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel weer terug naar die lage spijkerbroek randen zodat je de string er boven uit ziet.
In Amsterdam ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
In Twente nu ja, ik bedoel hier in Amsterdam
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]KamelenteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog geen eensquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik houd alles in de gaten, nee je was een maandje geleden toch ook
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was ZO lelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel weer terug naar die lage spijkerbroek randen zodat je de string er boven uit ziet.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2011 19:44:47 ]
Naar jou onderbroeken mag ik niet kijken.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb wel lage spijkerbroeken maar geen strings.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Naar jou onderbroeken mag ik niet kijken.
Over 139 dagen ben ik legaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
In Twente nu ja, ik bedoel hier in Amsterdam
quote:
FLuisterbroekenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Ach daar heb je geen last van in je gedachte hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat!Hoewel het vaak wel de arrogante bitches waren die dat deden, en dat was weer een afknapper!
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ordinair man. Echte dames zijn geil door zich goed te kleden.
Het stotterde even behoorlijk jaquote:
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ordinair man. Echte dames zijn geil door zich goed te kleden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer vrijgezel. Ik zal pa en ma eens even een heads up geven.
huh?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
owquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Okee november is een rampenmaand.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Dat is flink kut.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey ik ben geen androgeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie wordt de gelukkige? weet je het alquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over 139 dagen ben ik legaal.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over 139 dagen ben ik legaal.
Ik heb het zojuist uitgemaakt. Het ging gewoon niet, ik wil mezelf de pijn besparen van wachten.quote:
Jep.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
wie wordt de gelukkige? weet je het al
Zo, niet verwacht dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Net alsof je dan foto's daarvan plaatsen hier.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist uitgemaakt. Het ging gewoon niet, ik wil mezelf de pijn besparen van wachten.
[..]
Ik heb het zojuist uitgemaakt. Het ging gewoon niet, ik wil mezelf de pijn besparen van wachten.
quote:
What happend?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:
Ik voel me er ook heel heel heel erg klote onder. Ik vind het echt verschrikkelijk, I love him, but I love me more.quote:
nou dit:quote:
[..]
Deze man.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Okee wie post even de links van de topics van de afgelopen week en stuurt ze naar GTST?
Wuuuutttquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Daar wil ik het niet over hebben verder. Ik heb het er al moeilijk genoeg meequote:
![]()
![]()
och meis tochquote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me er ook heel heel heel erg klote onder. Ik vind het echt verschrikkelijk, I love him, but I love me more.
Meh, dat is allemaal zelfs voor GTST te vergezocht en onrealistisch!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Okee wie post even de links van de topics van de afgelopen week en stuurt ze naar GTST?
Duidelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik het niet over hebben verder. Ik heb het er al moeilijk genoeg mee.
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleid, maar dat komt vast goedquote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
och meis tochen ergens heb je ook wel gelijk maar toch is het altijd kut
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, dat is allemaal zelfs voor GTST te vergezocht en onrealistisch!
Ik laat mijn manboobs wel zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleidt, maar dat komt vast goed.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, dat is allemaal zelfs voor GTST te vergezocht en onrealistisch!
goede vraagquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dj Stefanhaan waar is die?
kom maar hierquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleidt, maar dat komt vast goed.
DM hem, spamkind.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dj Stefanhaan waar is die?
Mijn heldinquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleid, maar dat komt vast goed.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik laat mijn manboobs wel zien.
Heb ik al gedaanquote:
hijs ook niet op msnquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Als ik 'm zou haten, graag. Maar ik haat hem niet, ik houd van hemquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn heldinSamen haten op exen?
Toch maar die kalender maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik laat mijn manboobs wel zien.
Eigenlijk moet ik mijn heil bij Samzz gaan zoeken, omdat zij het ook heeft uitgemaakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn heldinSamen haten op exen?
Ja, dat zou je kunnen proberenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mijn heil bij Samzz gaan zoeken, omdat zij het ook heeft uitgemaakt.
ook goed! Nee maar, heel veel sterkte.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik 'm zou haten, graag. Maar ik haat hem niet, ik houd van hem.
Ik wil wel samen met je op mijn andere exen haten.
ik denk dat ze je afwijst.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mijn heil bij Samzz gaan zoeken, omdat zij het ook heeft uitgemaakt.
Toepasselijk wel na de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
"heloef en VH geven zich bloot"
Dank je meisquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ook goed! Nee maar, heel veel sterkte.
jij?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Als hij er niet is wie wil dan invallen?
Amenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
Oh maar heloef, ik wil sowieso 1 foto van mezelf als de denker.
Kan wel 1 uurtje doorgaanquote:
Zit je vaak bij de buurvrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
Pfff bij de buurvrouw staat GTST wel eens op.
Moordaanslagen, iemand die iemand anders het gesticht in getreiterd heeft, vette lesbo-actie om een aseksuele bouwvakker op te geilen, adoptiekind dat meteen een andere naam zou krijgen door de pleegvader enz enz enz.
Je wil een keiharde beurt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie met haar, wat denk jij dan?
Ik wil zo'n foto waarop ik de aarde vast hou.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
Dat je dan jaren later terug kan kijken met de fantasie dat je denken kon?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb een man nodig, geen knulletje die net droog is achter de oren.quote:
wie moet er draaien dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Als hij er niet is wie wil dan invallen?
Dj Stefanhaanquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een man nodig, geen knulletje die net droog is achter de oren.
Ik voel jequote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Anders draai ik wel ff tot hij er is
Harde waarheid is hard.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
QFT.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
Broertje is wel een echte bazenDJ.
JAAAAquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil zo'n foto waarop ik de aarde vast hou.
Auchquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ook dat is weer een waarheid.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, de droogheid achter z'n oren is discutabel!
Hij is 17, zo erg is het toch niet?quote:
Ja ondanks dat het Queen was, is het bij elkaar wel goede muziek geweest hoor!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
IK BLIJF VOOR EEUWIG ALLEENquote:
Volgende keer iets andersquote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ondanks dat het Queen was, is het bij elkaar wel goede muziek geweest hoor!
Is nooit leuk als dat je gezegd wordt denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is 17, zo erg is het toch niet?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Volgende keer iets anders
Precies.quote:
uhuh en morgen is het weer wat andersquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben moe van depressief zijn en me kut voelen.
Vanaf hier enkel vrolijke posts.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.![]()
Het kan altijd erger, kijk naar mij.
ik ga gtst kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ga ik mezelf helemaal de tering inzuipen, boehoehoe, ik krijg nooit iemand, boehoehoe.
Ik snij mijn polsen open, ik word nooit meer gelukkig boehoehoe.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ga ik mezelf helemaal de tering inzuipen, boehoehoe, ik krijg nooit iemand, boehoehoe.
Laat me nou even in die waan dat ik het kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhuh en morgen is het weer wat anders
je kan hetquote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me nou even in die waan dat ik het kan.
Always look on the bright side of lifequote:
Dat is vaak het beste!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zomaar iets bij elkaar gepleurd, dus het is een zooitje
Vreetzakquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een lekker broodje kebab op. Nomnomnom
tu du, tu du, tududududuquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life
Ik heb een salade op, ook lekkerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een lekker broodje kebab op. Nomnomnom
Zeg dat wel ja, één grote bende mongolen dat hier zit.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zomaar iets bij elkaar gepleurd, dus het is een zooitje
Wanneer kwam jij ermee dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry, maar die neem ik toch echt even voor mijn rekening.
Behoorlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry, maar die neem ik toch echt even voor mijn rekening.
ga gtst kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Hehe wat mis ik? Ik voel me buitengesloten.
Dat vertel ik je wel een keer, misschien, als je stabiel bentquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Hehe wat mis ik? Ik voel me buitengesloten.
Daar voor hoef ik alleen maar naar mijn eigen leven te kijken.quote:
jamaar jij maakte het niet woord van het jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kwam er al een maand geleden mee
Je mist de context.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kwam er al een maand geleden mee
Faye nu maak je het alleen maar erger dan door het te vertellen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel een keer, misschien, als je stabiel bent
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar jij maakte het niet woord van het jaar.
Okai...quote:
Heeft niks met jou te makenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye nu maak je het alleen maar erger dan door het te vertellen.
Te laatquote:
Ik volg je niet meer maar je bedoelt het vast goed dus kusjekroel.quote:
Ik kan nu een snerende opmerking maken, maar ik doe het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer maar je bedoelt het vast goed dus kusjekroel.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
Sociale contacten onderhouden, latah.
Mn show Queen Specialquote:
Dat doe je toch hier?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie een verband.quote:
Nopequote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toch niet weer dat liefdesgezeik tussen Naatje & Faye hier he?
Nee, veel erger dan dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je nog niet met VH gepraat?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beter zet jij een quote erin van iemand die dat vindtquote:
Hihi.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
Echt mensen als jullie me gaan proberen te sparen continu maken jullie het niet beter.
Er zijn nieuwe complicatiesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee veel erger.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van jou?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beter zet jij een quote erin van iemand die dat vind.
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je nog niet met VH gepraat?Zou je moeten doen
quote:
Jahoor hij komt er veel makkelijker vanaf dan ikquote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je nog niet met VH gepraat?Zou je moeten doen
Ik ben verliefd geworden op Faye, en VH en Faye op elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist?
Ditquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verliefd geworden op Faye, en VH en Faye op elkaar.
Dat heb je gemist.
Triootje, opgelostquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit
Naat </3 Faye
Heloef <3 Faye
VH <3 Faye
Faye <3 VH
Ik had het ook liever anders gezien.quote:
Faye </3 Heloefquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit
Naat </3 Faye
Heloef <3 Faye
VH <3 Faye
Faye <3 VH
Nee want dat was nog niet duidelijk.quote:
He bah.quote:
die zin staat een beetje uhhhh raarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Benieuwd als ie komt?
Het is echt waar?quote:
Ik heb het haar gewoon direct gezegd eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is echt waar?
Laat me raden? Heloef durft eigenlijk niet en VH heeft in een dronken bui gezegd dat ie jou leuk vindt? Zit ik in de buurt?
Echt, ik vraag me af of sint en jij samen wat hebben gedaan de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is echt waar?
Laat me raden? Heloef durft eigenlijk niet en VH heeft in een dronken bui gezegd dat ie jou leuk vindt? Zit ik in de buurt?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het haar gewoon direct gezegd eigenlijk.
Jup.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar de weg is vrij voor Faye & VH als ik het goed begrijp?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zin staat een beetje uhhhh raar
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga slapen, even een uurtje ben moe joh.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt, ik vraag me af of sint en jij samen wat hebben gedaan de afgelopen dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |