Dat!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
In Twente nu ja, ik bedoel hier in Amsterdam
quote:
FLuisterbroekenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Van mij mag de legging wel weer in de mode komen, dan kon je de rondingen goed zien
Ach daar heb je geen last van in je gedachte hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat!Hoewel het vaak wel de arrogante bitches waren die dat deden, en dat was weer een afknapper!
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ordinair man. Echte dames zijn geil door zich goed te kleden.
Het stotterde even behoorlijk jaquote:
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ordinair man. Echte dames zijn geil door zich goed te kleden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Naar jou onderbroeken mag ik niet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer vrijgezel. Ik zal pa en ma eens even een heads up geven.
huh?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
owquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Okee november is een rampenmaand.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Dat is flink kut.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey ik ben geen androgeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie wordt de gelukkige? weet je het alquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over 139 dagen ben ik legaal.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over 139 dagen ben ik legaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |