I know, maar ik ben geen lopend testosteron bommetjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee? Heb jij geen testosteron?
Er zit een verschil tussen androgeen en androgyn, namelijk.
beter aan dan af.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik trek vandaag wel veel mannen aan.
Hihi trek.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrouwen in een jogging broek...
hihi aanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik trek vandaag wel veel mannen aan.
Hihi trek.
Bitch, praat Nederlands.quote:maar zowiezo thoeft tog nie te betekene da als ze wel komt je meteen alleen met haar moet omgaan fwel dan
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bitch, praat Nederlands.
Ik kan dit niet goed lezen.
De jeugd van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef ACT-F het volgende:
Zo ga je naar bedrijfsfeest, en zo sta je paaldanseressen te fotograferen. I love my job
Moet wel goed passen natuurlijk he! Laatst een meid in een roze joggings broek zien lopen en dat zag er erg smakelijk uit.quote:
Pics pics picsquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef ACT-F het volgende:
Zo ga je naar bedrijfsfeest, en zo sta je paaldanseressen te fotograferen. I love my job
Oh ja, dan is het welquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet wel goed passen natuurlijk he! Laatst een meid in een roze joggings broek zien lopen en dat zag er erg smakelijk uit.
Ik wel.quote:
jij hoort je nog niet bezig te houden met mannen. All1 jongens van rond jou leeftijd.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
morgen kaartjes scoren voor theory of a deadman
hyper blij!
Oopsie.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij hoort je nog niet bezig te houden met mannen. All1 jongens van rond jou leeftijd.
Hoe vaak ga jij wel niet naar een concert?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
morgen kaartjes scoren voor theory of a deadman
hyper blij!
Die is in de mode.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Van mij mag de legging wel weer in de mode komen, dan kon je de rondingen goed zien
Okee ik hou me ff in met ranzige plaatjes!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Van mij mag de legging wel weer in de mode komen, dan kon je de rondingen goed zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |