ik ga gtst kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ga ik mezelf helemaal de tering inzuipen, boehoehoe, ik krijg nooit iemand, boehoehoe.
Ik snij mijn polsen open, ik word nooit meer gelukkig boehoehoe.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ga ik mezelf helemaal de tering inzuipen, boehoehoe, ik krijg nooit iemand, boehoehoe.
Laat me nou even in die waan dat ik het kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhuh en morgen is het weer wat anders
je kan hetquote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me nou even in die waan dat ik het kan.
Always look on the bright side of lifequote:
Dat is vaak het beste!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zomaar iets bij elkaar gepleurd, dus het is een zooitje
Vreetzakquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een lekker broodje kebab op. Nomnomnom
tu du, tu du, tududududuquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life
Ik heb een salade op, ook lekkerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een lekker broodje kebab op. Nomnomnom
Zeg dat wel ja, één grote bende mongolen dat hier zit.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zomaar iets bij elkaar gepleurd, dus het is een zooitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kwam jij ermee dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry, maar die neem ik toch echt even voor mijn rekening.
Behoorlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry, maar die neem ik toch echt even voor mijn rekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |